Mikä saa käymään täällä yöllä?

  • 1 119
  • 12

Akseli

Jäsen
Kello on nyt 02.00 ja duunissa olen. Työaikana yöaikana oikeastaan olen vain täällä. Kotikoneelta tulee vähän enemmän ihmisten aikoihin käytyä.
Seurailen tässä samalla NHL-kierrosta.

Mikä saa sinut käymään täällä yön hiljaisina tunteina?
 

Ferris

Jäsen
NHL-peli totta kai

Eli Capitals-peliä kuuntelen ja samalla täällä pyöriskelen. Linden sitten kaupattiin takaisin Vancouveriin....

Ferris
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tuleehan täällä monta kertaa yölläkin käytyä varsinkin jos ei uni tahdo heti tulla. Miksi sitten keskellä yötäkin täällä käyn? No uusia viestejä tulee yölläkin jotka haluaa lukea.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
yökyöpelit...

usein menee työpäivät niin pitkix, että on aikaa kirjotella vaan pimeän aikaan. ja pitkän päivän jälkeen tässä on se relaamisen meininki; kommenttien heitto on melkein yhtä hauskaa ku tietokonepelit; keskustelupalstoilla voi tyhjätä aivot (jos siellä alunperinkään mitään oli) tai täyttää aivot uusilla pohdinnoilla. oli sitt yö tai päivä.
 

J.Pursey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NyR, Chelsea
Vaimo!

Vaimo kun herkiää antamasta, jää ainoaksi tyydytyksen lähteeksi Jatkoaika!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itse käyn öisin, yleensä silloin, kun satun tulemaan baarista ja humalaspäissäni haluankin katsoa, olenko saanut muutaman tunnin aikana yhtään tärkeää sähköpostia ja satun sen jälkeen surffailemaan muutamalle sivulle, joista Jatkoaika on yksi... usein menen myös nukkumaan vasta yhden jälkeen, joten jonkun mielestä saatan silloinkin olla yöllä täällä, jos juuri ennen nukkumaanmenoa eksyn linjoille...
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Valvominen on paha tapa yöllä, minkä sitten huomaa aamulla herätessä.
 

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Viestin lähetti Sistis
Itse käyn öisin, yleensä silloin, kun satun tulemaan baarista ja humalaspäissäni haluankin katsoa, olenko saanut muutaman tunnin aikana yhtään tärkeää sähköpostia ja satun sen jälkeen surffailemaan muutamalle sivulle, joista Jatkoaika on yksi... usein menen myös nukkumaan vasta yhden jälkeen, joten jonkun mielestä saatan silloinkin olla yöllä täällä, jos juuri ennen nukkumaanmenoa eksyn linjoille...

Olet ilmeisesti näitä "aikaisin ravintolaan ja aikaisin pois" -miehiä?
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Noh, en mielestäni. Baarissa olen usein tappiin asti. Tarkoitin tuolla kello yhdellä niitä iltoja, jolloin en ole baarissa... mutta joo, menee ohi aiheen.
 

JP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kotoa käyn täällä yöllä enkä päivällä. Tämä johtunee siitä, että yöllä ei haittaa, vaikka luuri onkin varattuna Viikolla en käy netissä muualla kuin koulussa, mutta viikonloppuisin kotona.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös