Mikä Puolue?

  • 1 266
  • 7

Mikä on puolueesi?

  • SDP

    Ääniä: 12 12,1%
  • Kesk

    Ääniä: 10 10,1%
  • Kok

    Ääniä: 44 44,4%
  • RKP

    Ääniä: 2 2,0%
  • KD

    Ääniä: 0 0,0%
  • Vihr

    Ääniä: 10 10,1%
  • Vas

    Ääniä: 7 7,1%
  • PerusS

    Ääniä: 5 5,1%
  • Lib

    Ääniä: 3 3,0%
  • SKP

    Ääniä: 3 3,0%
  • muu, mikä

    Ääniä: 3 3,0%

  • Äänestäjiä
    99

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tällä hetkellä näyttää, että olen enemmistössä. Jatkoajan käyttäjien määrä on jo sen verran laaja, että se vastaisi jo melko hyvin normaalia mielipidekyselyä. Ehkä presidentinvaalien tulokset voi lukea täältä jo paria viikkoa ennen. Luulisin, että kaikki kokoomuslaiset kuitenkin äänestää Niinistöä, demarit Halosta ja 70% keskustalaisista Vanhasta. Valitettavasti 30% keskustalaisistakin kuulemma äänestäisi Halosta. Ja miten tämä liittyy topiciin? Ei mitenkään.
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sanotaan näin, että oikeistolainen olen. Kun tuota metsääkin on niin kai täytyy sanoa että keskusta, eikös ne automaattisesti Kepulaisia ole :) Se ainakin on varmaa, että vasemmistokommareita ei tueta!
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Mielestäni Kokoomus on ainoa puolue, joka ymmärtää sekä hyvinvointivaltion realiteetit että kansainvälisen nykykehityksen vaatimukset. Ei ole vaihtoehtoa, joka pystyisi turvaamaan hyvinvointiyhteiskunnan. Siis Kokoomus.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Anti-oikeistolaisuus-vanhoillisuus-jäykkyys-junttius-ryppyotsaisuus-kapeakatseisuus jne.
 

Marcus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, VPS
Kepu pettää aina ja kokkarit menettelee vain demareiden apupuolueena hallituksessa. SDP kerää ääneni valtakunnallisissa vaaleissa, kunnallisvaaleissa on muitakin tullut joskus äänestettyä.
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen jo lyhyen äänestysurani aikana äänestänyt niin SKP:tä kuin Kokoomustakin, joten ota siitä nyt sitten selvää. Siis mitään helvetin puoluekantaa ei ole olemassakaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös