Mikä fiilis juuri nyt?

  • 49 869
  • 565
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Pitäisi varmaan lukea taas Havukka-ahon ajattelija. Muurahaisen valtuudet jne...

Olen saanut maistaa taas parasta, mitä elämällä on (lapsettomalle) tarjota, eli purjehduksen auvoa.

Maailma on kuitenkin mullin mallin, sekaisin. Venäjä ei väsy, päinvastoin. Euroopan johtava (Venäjän) vastavoima, Britannia, on time outilla. Japanissa ammuttiin Frans Ferdinand tai joku. Saksa ei löydä selkärankansa koska rahasäkki selässä on liian suuri.

En minä itseäni murehdi. Minun osani on turvattu ja tosiaan lapsiakaan ei ole. Mutta huoli siitä, millaisiin mullistuksiin ollaan matkalla, on suuri.

No, hoidetaan tämä viikonloppu alta ja palaillaan vesille.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Ihan ok. Parin tunnin kävelylenkin vedin tuossa aiemmin, ja nyt Suomen peli. Carbonaraa pyöräytin otteluevääksi.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Aika innostunut fiilis. Tuo viikonlopun Hämeenlinnassa järjestetty Wanaja festivalkin on jotenkin vielä nyt alkuviikostakin vaikuttanut fiilikseen selvästi.

Osallistuin noihin kyseisiin festareihin ja ne oli mielestäni onnistuneet, tykkäsin tai pikemminkin nautin. Siitä on jäänyt päälle sellainen hyvä, innostunut fiilis. Melkein vieläkin muistelee niitä eri keikkoja ja mielessään jammailee musiikin tahdissa.

On kiinnostunut nyt taas musiikista selvästi enemmän ja odottelee innoissaan sitä kesän seuraavaa festaria joihin osallistun eli elokuun alussa myös Hämeenlinnassa Iskelmäpuistoon. Lukee kaikkea Iskelmäpuistoon liittyvää materiaalia, katselee ja kuuntelee siellä esiintyvien artistien musiikkiesityksiä ja odottaa festareita paljon.

Nyt jutteleekin mielellään näistä Wanaja festareista ja kertoo mietteitään siitä ihmisille. Tykkään tästä fiiliksestä mitä nuo viikonlopun onnistuneet festarit selvästikin on aiheuttanut.

Ja jotenkin muutenkin tosi kiva fiilis. Äsken olimme pelaamassa minigolfiakin melko isolla porukalla ja oli tosi hauskaa. Ihan kiva kesä menossa.
 

Glove

Jäsen
Hyvä fiilis. Pari päivää kaverin kanssa maalailtu mun kömpän seiniä ja tänään tuli valmista. Nyt katsotaan pesistä kun kaveri on Sotkamon Jymyn fani. Saun on lämpiämässä ja on tässä muutama nautittukin. Eikö se ole ensin työ ja sitten talkookaljat?
 
K

Kiekkokatsoja

Hieman tylsä. Olen kipeänä, ja sadepäivä meneillään.
Toisaalta ei ole kiire minnekään, ja vadelmat ovat hyviä.
 

Glove

Jäsen
Röyh. Lounas nautittu, tunkiolinnun koipi ja salaattia. Sitten voikin alkaa suunnittelemaan päivällistä. Olisihan mulla tuota remonttihommaa, mutta päätin pitää tänään vapaan siitä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Jännittynyt, iloinen, odottava. Takana kaksi viikkoa kuuluvuusalueen ulkopuolella ja pari päivää sentään kantamassa, mutta enää joku 8-9 h niin oon kotona. Ikinä en oo odottanut niin paljon loman loppumista.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Aivan todella paska fiilis. Vanhin koira lopetetaan tänään enkä todellakaan tiedä miten tuun selviämään tästä… Jos edes tulen.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Aivan todella paska fiilis. Vanhin koira lopetetaan tänään enkä todellakaan tiedä miten tuun selviämään tästä… Jos edes tulen.
Tsemppiä ihan hirveästi!

Ekat päivät tuntuu siltä, että ei saa happea ja olo on tyhjä. Välillä on ihan ok olo, mutta vähänkin miettii sitä pois lähtenyttä kaveria, tekisi mieli lyödä nyrkki seinästä läpi. Mulla meni viikkoja ja kuukausia kun välillä vaan itketti ja ikävä oli ihan hirveä.

Ei se ikävä ikinä poistu, nytkin kun alkoi muistella, tippa tuli silmiin.
 

Glove

Jäsen
Hyvä fiilis, lautasella oli maistuvaa ruokaa. Jatkan vielä kokkailua habanerokastikkeen parissa. Koskaan en ole tehnyt, saa nähdä mitä siitä tulee.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
En valita.
Tietenkin olisin vielä jäänyt landelle, mutta kun se ei ollut mahdollista.
Kävin äsken salilla, nyt teen safkaa. Tänään täytyy perata ainakin osa loman aikana tulleista duunimaileista, huomenna on palaveri mihin pitäisi edes jonkin verran valmistautua.

Keskiviikkona erittäin hyvän ystävän kanssa viettämään Stadipäivää - hän kun ei täällä kovin usein käy, minä vielä vähemmän siellä. Hän kun on ex-stadilainen, niin käymme katsomassa Signe Branderin kuvista tehtyä Aikakone näyttelyä. 3D ja kaikkea.

Pizzaa, Vallisaarta yms on suunnitelmissa. Hän lähtee sitten tuonne saaristoon vanhempiaan moikkaamaan ja minä takaisin mökille. Säätkin taas näyttää paremmalta.

Valituksenkin aiheita toki löytyisi kasakaupalla, mutta miks sitä turhaan. Ne on pikkujuttuja.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Aivan todella paska fiilis. Vanhin koira lopetetaan tänään enkä todellakaan tiedä miten tuun selviämään tästä… Jos edes tulen.

Tsemppiä ihan hirveästi!

Ekat päivät tuntuu siltä, että ei saa happea ja olo on tyhjä. Välillä on ihan ok olo, mutta vähänkin miettii sitä pois lähtenyttä kaveria, tekisi mieli lyödä nyrkki seinästä läpi. Mulla meni viikkoja ja kuukausia kun välillä vaan itketti ja ikävä oli ihan hirveä.

Ei se ikävä ikinä poistu, nytkin kun alkoi muistella, tippa tuli silmiin.
Raskaita hetkiä, tiedän kokemuksest, mutta kaikella on aina tapana järjestyä jotenkin. Aika ei vain jää paikoilleen...
Alussa on välillä todella vaikeaa, mutta suru pitää surra pois ja antaa vähitellen tilaa muullekin. Hyvät, hauskat muistot eivät häviä minnekään, joten niiden parissa on hyvä viettää aikaa, etenkin silloin, kun ikävä iskee takaa yllättäen.

Tsemppiä täälläkin!
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Vieläkö ehtii soittolistaan Teuvon Cityboyn lisäksi:




Jestas. Mun soittolistaan ei kuulu, mutta jos soittolistassasi on Helsinki City Boy, niin miksei tämäkin.

Ei ehtinyt soittolistaan, thank god!

Teuvon tuotanto on taidetta. Kaikki ei vaan ymmärrä. Tämä toinen taas karseaa liejua ja lehmänpaskaa!

Tämänhetkinen fiilis ihan hyvä. Kalaan tekisi mieli, mutta tän illan huilailen aikaisen aamuvuoron uuvuttamana. Huominen ja yli huominen sitten kalavesien äärellä, i assume!!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Nyt on hyvä.
Istun terassilla, juon teetä. On lämmin. Vastarannalla uidaan, koira vähän haukahtelee.
Muuten ihan hiljaista. Tyyntä. Ei ötököitä. Elämä on just nyt raiteillaan.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Nyt on kyllä hyvä fiilis. Lähes samaan aikaan tuli kaksi viestiä ihmisiltä joiden en kuvitellut kesärinkiin saapuvan että ovat sittenkin tulossa.
 

Glove

Jäsen
Pikku hiljaa tässä virkistyy kun ei unikaan enää tullut. 2:26 ei kyllä ole mikään optimiaika herätä. Nukuin ehkä semmoiset kolme tuntia kun menin nukkumaan huomattavasti myöhemmin kuin @vilperi yleensä. Ei siinä, joutaisi tuota omaa ryrmiäkin tuunaamaan vähän aiemmaksi niin ei tule aikaisemmat herätykset sitten ihan shokkina jos tässä jotain töitä saisi ja paikalla pitäisi töissä olla jo kello kahdeksan. Nykyrytmillä joku 10-12 väliin alkava työpäivä olisi järkevä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Vähän ketututtaa. Alkoi satamaan ja piti lähteä pois vattumaalla. Olisi vielä ollut kerättävää...
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hyvä olo, korona voitettu, loma alkoi, kaljaa riittävästi, ja mökillä olen. Kohta saunaan, muutamia pikkuaffenia sain narrattua laiturilta. Ja hyvät kelit luvattu ensi viikolle, jippii.
 
K

Kiekkokatsoja

Hyvä olo, korona voitettu, loma alkoi, kaljaa riittävästi, ja mökillä olen. Kohta saunaan, muutamia pikkuaffenia sain narrattua laiturilta. Ja hyvät kelit luvattu ensi viikolle, jippii.
Mietin että mitä tarkoittaa vahva tunne sananmuunnos?
Ok fiilis. Vaikka kaikki ei mene, kuten olisi hyvä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jotenkin todella seesteinen ja hyvä fiilis. Tuijottelen välillä mökillä takkatulta ja "ihailen" myös sinne tänne sijoittamiani kynttilöiden valoa. Ilta alkaa hämärtyä ja tulen valo alkaa päästä oikeuksiinsa.
 

Liitteet

  • IMG_20220810_215716_HDR.jpg
    IMG_20220810_215716_HDR.jpg
    263,2 KB · kertaa luettu: 49

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Aika turhauttava. Sain hammaslääkärin ajan lokakuuksi, joten pääsen eroon viisaudenhampaasta, joka on jonkin aikaa aiheuttanut vain ongelmia.

Äitini on nykyään melkein aina joko psykoosissa tai lähellä sitä eikä hän suostu kuuntelemaan järkipuhetta oikeastaan mistään asiasta ja sopivat keskustelunaiheet tuntuvat kutistuvan päivä päivältä. Koko ajan sormeni syyhyää päästä tekemään huoli-ilmoitus hänestä, mutta päätökseni olla enää tekemättä sellaista, pysyy. Toisaalta hän on nyt mennyt sellaiseen tilaan, että hän itse kerjää omilla toilailuillaan sellaista huomiota osakseen, joka tulee hyvinkin pian saattamaan hänet itsensä pakkohoidon piiriin. Äänet, joita hän tuntuu kuulevan kellon ympäri milloin mistäkin, käskevät häntä tehdä asioita ja niin hän tekeekin, kellon ajasta riippumatta. Hän on luonut itselleen sellaisen kuvan ympäröivästä maailmasta, että kaikki yrittävät joko tappaa hänet tai raiskata hänet eikä edes suostu muuttamaan tuota käsitystä.

Oikeastaan ainoa hyvä puoli tuossa hänen nykyisessä tilassaan on se, ettei hän ole itsetuhoinen ja koska hän on sataprosenttisesti absolutisti, ei hän ole myöskään koskaan kännissä. Hänen saamansa hysteriakohtaukset eivät vaan toimi kovin hyvin yhteen hänen sydänvaivojensa kanssa.

Helvetin raskasta, kun ei ole vuosiin tuntenut omaa äitiään omaksi äidikseen. Ääni ja ulkonäkö on äidin, mutta kaikki mitä tuon henkilön suusta tulee, on jotain sellaista, mitä en vaan voi ymmärtää. Ja lisäksi hänen kodissaan vallitsee sellainen outo, hieman sairaanomainen tunnelmansa, mikä on helvetin jyrkässä kontrastissa sen kanssa, millainen hänen himansa oli vaikkapa kahdeksan vuotta sitten. Tuolloin hän toki asui yksiössä, mutta siellä oli valoisaa. Nyt hän asuu kaksiossa ja se on kuin luola, jonka ikkunat, kaikki hyllyt ja kaapit sekä osa kalusteistakin on päällystetty foliopapereilla. Öisin hän laittaa eteisen oven eteen barrikadin ja kyttää ja myös kuvaa kaikkia naapureitaan, koska pitää heitä joko näyttelijöinä tai vankeina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös