Miesasiat

  • 261 330
  • 1 149

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Rakas obi-wan.

Vakavasti ottaen, etkö pidä itseäsi hiukan hassuna?

Nuori nainen kertoo miesasioistaan ketjussa jossa on kuitenkin aika vakava aihe, sydänsurut. Sittemmin nuori nainen on piristynyt. Sinä ryntäät ketjuun kitisemään että "ylläri, vittu arvasin, vitun teini" ja lisäksi "mua vituttaa kun se awe on niin mukahauska, mua ei ainakaan naurata, nih!". Ylität itsesi jatkuvasti.

Ota edelleen mieluummin yv:llä yhteyttä minuun äläkä mittaile muniasi sydänasiaketjussa, varsinkaan nuorten naisten kustannuksella, sillä se, jos joku, on mukahauskaa.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Rakas obi-wan.

Vakavasti ottaen, etkö pidä itseäsi hiukan hassuna?

Nuori nainen kertoo miesasioistaan ketjussa jossa on kuitenkin aika vakava aihe, sydänsurut. Sittemmin nuori nainen on piristynyt. Sinä ryntäät ketjuun kitisemään että "ylläri, vittu arvasin, vitun teini" ja lisäksi "mua vituttaa kun se awe on niin mukahauska, mua ei ainakaan naurata, nih!". Ylität itsesi jatkuvasti.

Ota edelleen mieluummin yv:llä yhteyttä minuun äläkä mittaile muniasi sydänasiaketjussa, varsinkaan nuorten naisten kustannuksella, sillä se, jos joku, on mukahauskaa.

Eli esimerkiksi pissisketjussa olisi ok naureskella jonkun randomin teinin vuodatusta jonka jossain on bongannut mutta kun sen tänne on kirjoittanut Girlzilla, niin johan pitää lyödä stoppi turinoille. Onhan sitä vittuilua miespuolisillekkin jaettu täällä vastaavista asioista.

Asiat kun voi laittaa jonkin sorttiseen perspektiiviin.

Periaatteessa mun mielestä on noloa itkeä nettikeskusteluissa, mutta eilen sittne loppu seurustelusuhde... Reilu vuos siinä meni...Niin järkyttävä olo ettei tiedä miten tästä ikinä selviää.

Oisko kenelläkään kertomusta siitä et meni ylitse pääsemiseen vähemmän kuin puoli vuotta?

Tällä hetkellä vaan tieto siitä että seuraava puoli vuotta on tällasta...tai kenties vuosi. En jaksa.

Jep te ootte kaikki ihan oikeassa. Nyt on vaan niin hiton vaikeeta ku tunteet on vielä niin sairaan vahvat.

Perkeles, mä oon surrut kissaanikin paljon paljon kauemmin. Ah, kuinka vahvat ne tunteet olivatkaan. Ehdimmehän kulkea huimat 5 viikkoa yhdessä.

Mutta hyvä AWe, ota kaikki tämä kirjoitteluni plussana, koska saat yhä enemmän olla "the knight in shining armor".
 
Viimeksi muokattu:

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Eihän noissa lainauksissa puhuttu mitään minun tunteistani, jotka ovat, voin sanoa, hyvin vahvat.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Mutta entä jos määkin haluaisin liehitellä girlzillaa..?

Varaudu mahdollisiin pakkeihin, tai tuloksesta riippumattomiin vielä enemmän mahdollisiin niitä automaattisina odottaneen mukahauskana pidetyn kirjoittajan semitosikoihin täsmävittuiluiskuihin jokaisessa foorumin ketjussa. Miten tämä liittyy Miesasioihin? Olen mies ja minulla on asiaa.
 
Varaudu mahdollisiin pakkeihin, tai tuloksesta riippumattomiin vielä enemmän mahdollisiin niitä automaattisina odottaneen mukahauskana pidetyn kirjoittajan semitosikoihin täsmävittuiluiskuihin jokaisessa foorumin ketjussa. Miten tämä liittyy Miesasioihin? Olen mies ja minulla on asiaa.
Pakit ok, vittuilu ok. Molemmat lasketaan huomioinniksi. I'm a sad little puppy.

Miesasioista: Olen iloinen nähdessäni täällä kirjoituksia hyvistä ratkaisuista ja niiden mukanaan tuomista onnenhetkistä. Miehet ovat aika lurjuksia, mutta kauheen mukavia sellaisia. Paitsi tyhmät.
 

Sera

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ai ne pelaa taas...
Eihän se ole ollenkaan paha asia, että nuori ihminen toipuu erosta eikä jää itkeä tillittämään jonkin humpuukijannun perään. Siitä vaan ylös ja jaloilleen muutkin rakkaudessa pettyneet! Se, että olo tuntuu paremmalta ei tarkoita automaattisesti sitä, ettei ero enää harmittaisi yhtään, eikä ajoittain surettaisi tai kiukuttaisi. Ajatukset vaan palautuvat raiteilleen ja asiat saavat oikeat mittasuhteet. Huomattavasti teinimpää minusta olisi ollut vaikkapa heittäytyä junan alle, kuten olen kuullut tapahtuneen nuorella iällä koetun sydämen särjennän jälkeen. Go 'Zilla, go!
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Harmi, että minä saavuin apajille vasta lähes kuukauden myöhässä. Tuntemillani naisilla on nimittäin ollut tapana sanoa, että muut miehet unohtuvat heti kun pääsee Jeffreyn kanssa vällyjen väliin!
Olen kuullut sanottavan myös, että jos on pää kipeä, se unohtuu, kun lyö itseään vasaralla peukaloon.
 

Jeffrey

Jäsen
Olen kuullut sanottavan myös, että jos on pää kipeä, se unohtuu, kun lyö itseään vasaralla peukaloon.

Tässä sinun vertauksessahan koko homman juju piileekin. Tämä kuitenkin selittyy täysin ihmisen evoluutiolla: se mihin ihminen ei ole vielä tottunut saattaa aiheuttaa hänessä jopa kipuja. En nyt väitä, että alkuväitteeni koskee kaikkia maailman naisia, mutta onhan se niinkin, että jos Meksikolainen ihminen syö paikallista ruokaa ei hän siitä ole moksiskaan, mutta jos Suomalainen syö samaa ruokaa on hänen perseensä tulessa vähintään seuraavan viikon ajan. Maailman väestön reilu enemmistö tulee kuitenkin muualta kuin Meksikosta. Väitän kuitenkin, että jos ihmiset olisivat hakanneet peukaloaan vasaralla jo Aatamin ja Eevan aikaan ei se enää nykyjään sattuisi. Minun onneni on se, että Aatami ja Eeva eivät hakanneet peukaloaan vasaralla.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eihän se ole ollenkaan paha asia, että nuori ihminen toipuu erosta eikä jää itkeä tillittämään jonkin humpuukijannun perään. Siitä vaan ylös ja jaloilleen muutkin rakkaudessa pettyneet! Se, että olo tuntuu paremmalta ei tarkoita automaattisesti sitä, ettei ero enää harmittaisi yhtään, eikä ajoittain surettaisi tai kiukuttaisi. Ajatukset vaan palautuvat raiteilleen ja asiat saavat oikeat mittasuhteet. Huomattavasti teinimpää minusta olisi ollut vaikkapa heittäytyä junan alle, kuten olen kuullut tapahtuneen nuorella iällä koetun sydämen särjennän jälkeen. Go 'Zilla, go!

Voi miten kauniisti kirjoitettu.

Silloin kun ihmisellä on oikein paha mieli, niin tulee sanottua ja tehtyä kaikennäköistä. Mun mielestä on jollain tapaa aina ollu hieman "sad", itkeä netissä jotain omaa henkilökohtaista asiaa. Mutta kun esim. kirjoittaminenkin on ihan terapeuttista, se helpottaa paljon. Ensimmäinen sydänsuru koko elämän aikana tuli noin kuukausi sitten ja jostain syystä teki mieli kertoa siitä.

Halusin vaan nyt kertoa, esim. kannustuksena jollekin jolla olo ei vielä ole hyvä, että ainakin minulla se on jo nyt älyttömän hyvä. Tietenkään kaikki tunteet ei ole kuollu, oli se kuitenkin minun 20-vuotisen elämäni suurin rakkaus. Mutta päätin heti alusta lähtien että perkele mä en jää himaan makaamaan ja murehtimaan ja varsinkaan sitä äijää kaipaamaan. Mä voin ainakin ihan älyttömän hyvin. Ollaan keksitty kaikkia ex-tempore matkoja kavereiden kanssa ja tosiaan juhlittu aika paljon. Ja se on ollu ihan mielettömän hienoa. Ja olen nyt jo tosi onnellinen.

Ei ollut tarkoitus pahoittaa kenenkään mieltä.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Silloin kun ihmisellä on oikein paha mieli, niin tulee sanottua ja tehtyä kaikennäköistä. Mun mielestä on jollain tapaa aina ollu hieman "sad", itkeä netissä jotain omaa henkilökohtaista asiaa. Mutta kun esim. kirjoittaminenkin on ihan terapeuttista, se helpottaa paljon. Ensimmäinen sydänsuru koko elämän aikana tuli noin kuukausi sitten ja jostain syystä teki mieli kertoa siitä.

Noiden syiden takia muutkin tänne kirjoittavat.

Juuri tämän takia olet maalitauluna. Pakkohan sinun on itsekin ymmärtää, että joskus se pilkkakin osuu omaan nilkkaan. Ja siitä pitäisi osata ottaa opiksi, nöyrtyä hieman. Tajuta, ettei olekaan sittenkään niin ylivertainen, kuin on mahdollisesti ajatellut.

En missään mielessä puolustele alatyylisiä kommentteja, mutta kyllähän ne kumpuavat, girlzilla, omasta kirjoitushistoriastasi ja jutuistasi.

PS. Ei mulla miehistä mitään sanottavaa ollu.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En missään mielessä puolustele alatyylisiä kommentteja, mutta kyllähän ne kumpuavat, girlzilla, omasta kirjoitushistoriastasi ja jutuistasi.


No jaa. Kyllä se itkeminen täällä silti on mun mielestä naurettavaa. Itse nyt vaan sorruin siihen tällä kertaa. Ja sinä vedät tähän nyt kyllä mukaan ihan sinun ja minun kahdenkeskeisiä keskusteluja, harvoin olen käynyt tietääkseni täällä naureskelemassa kenellekään? "Hahhaa, sinut jätettiin, miten kivaa."


Ja onhan siinäkin toki eronsa, että itkeekö n. pari kertaa viikossa jatkoaikaan....
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
No jaa. Kyllä se itkeminen täällä silti on mun mielestä naurettavaa. Itse nyt vaan sorruin siihen tällä kertaa. Ja sinä vedät tähän nyt kyllä mukaan ihan sinun ja minun kahdenkeskeisiä keskusteluja, harvoin olen käynyt tietääkseni täällä naureskelemassa kenellekään? "Hahhaa, sinut jätettiin, miten kivaa."


Ja onhan siinäkin toki eronsa, että itkeekö n. pari kertaa viikossa jatkoaikaan....

Nyt ymmärsit väärin. En viitannut meidän kahdenkeskisiin keskusteluihimme millään lailla, vaan siihen yleisasenteeseen, millä olet palstalla ns. ollut liikenteessä. Lähinnä hain takaa sitä, että tietty itsensä hehkuttaminen ja oman elämän loistokkuuden esittely takaa suomalaisessa sielunmaisemassa taatusti yhden asian: kateuden.

Toisin sanoen, koska olet loistanut onnellasi ja elämäntilanteellasi, sekä viljellyt juuri mainitsemiasi kommentteja, tyyliin netissä itkeminen on säälittävää jne., olet nyt houkutteleva pilkan kohde monille palstaniiloille.

Enkä nyt tarkoita, ettei iloisuuttaan saisi jakaa. Mutta koska olet nyt itsekin oivaltanut, että ikäviä kokemuksia tulee ihan jokaiselle, ja että niistä kirjoittaminen ja jakaminen on terapeuttista, toivoisin sinun pitävän tämän mielessä jatkossa, ennen kuin tuomitset muita ihmisiä heidän tekemisistään.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Förlåt nyt oikein paljon, mutta seison kyllä edelleen sen takana mitä oon aiemminkin sanonu.

Naureskelen ircissä jatkossakin niille jotka koko ajan itkevät jostain ja tiedän että se sinua harmittaa mutta no can do. Ja ihan hirveästi ei minun elämääni heilauta se mitä täällä joku sanoo. Joten en sen takia näe hirveästi syytä muuttaa käyttäytymistäni.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Silloin kun ihmisellä on oikein paha mieli, niin tulee sanottua ja tehtyä kaikennäköistä.

Tässäpä tämä pointti taisi olla. Nyt on poliisin (enforcer) vuoro ilmestyä paikalle. Kerkesikin jo tulla kylmä penkinpäässä.

Viihdeteollisuus on täynnä näyttäviä ihmisiä joilla tuntuu menevän aina hyvin ja usein meneekin, ainakin varallisuuden puolesta, sillä "rahalla ei saa onnea mutta sillä saa hel~wetin ison huvipurren jolla purjehtia hyvin lähelle sitä". Oikeasti suurin osa paikkailee omaa osuuttaan epävarmuuksistaan ja aukoistaan elämässä sillä että he keimailevat lehden kannessa tai Oprahissa, "meillä on maailman hienoin koti", tai surkuttelee kohtaloaan, ihmissuhteiden, tai alkoholismin suhteen. Jokainen tavallaan!

James Hetfield, paasaa alkoholismin vaaroista! Miehellä on ollut vara maksaa satoja tuhansia dollareita vieroituksesta, pellavalaitoksista, samalla kun intialainen psykologi hokee hänen korvaansa mantroja ja thaimaalainen nainen hieroo hänen...pakaroitaan. Mitä hänellä on vara sanoa kun on olemassa ihmisiä jotka ovat joutuneet ja joutuvat aloittamaan täysin nollista?

Sama homma ihmissuhteiden kanssa, onko kauniilla ja rikkailla ihmisillä oikeasti vara valittaa avioliittojensa ongelmista? Kyllä se vaan niin on että ihan sama miten raha ja kuuluisuus muuttavat muiden ihmisten käsityksiä, tuhannesta ehdokkaasta löytyy varmasti helpommin ihan oikeasti upea ja vilpitön ihminen kuin rumalle ja köyhälle niistä kolmesta jotka häntä lähestyvät kymmenen vuoden aikana.

Tarkoittaako se siis ettei kauniilla ja rikkailla olisi lupaa sanoa että he ovat surullisia? No ei heillä ehkä ole ihan samalla tavalla vara, mutta ei se pelasta heitä yhtään sen enempää ahdingosta sillä hetkellä kun he ovat yksin.

Ei kai kukaan koskaan kuvitellut että staroilla, tai Jatkoajan viihdelööppien vakiokasvoilla, kauniilla nuorella naisella kuten girlzillalla menisi aina hyvin, tai että hän olisi jokaisena päivänä elämästään äärettömän hyvinvoiva ja onnellinen? Etenkään silloin kun hän on kirjoittanut noita "anteeksipyytämättömiä" lausuntojaan? Oppia ikä kaikki. Tottakai pilkka kolahtaa joskus omaan nilkkaan.

Aiheen suhteen tuleekin ennemmin miettiä kannattaisko meidän kaikkien suhtautua asioihin hiukan positiivisemmin, girlzillan negatiivisiin lauseisiin saa varmasti ajatella ihan vapaasti vaikka toivoen hänen kohdallaan kolahtavan joskus, niinkuin nyt, mutta mitä hyötyä on toivoa sitä? Jos on pakko, tai jos se on luonteellenne ominaista toivoa muille kolahduksia, ajatelkaa hieman luovemmin, toivokaa vaikka että hänellä kolahtaa vasta myöhemmin, hän menee naimisiin jonkun uimaridemarin kanssa (tosin demariosuutta epäilen!) ja eroaa uimarin uran päätyttyä, ja sitten pimahtaa ja poseeraa Hymyn sivuilla silikonitissiensä kanssa! Sekin on positiivista ajattelua. Tai toivokaa, jos pidätte häntä erikoisen itsekkäänä, että tapaatte itse tytön joka ei kirjoita Jatkoaikaan, ainakaan yhtään ylpeään tyyliin.

Muistakaa kuitenkin myös girlzillan lausuntoja lukiessanne että jalkojen maassa pitäminen ei tarkoita sitä että pitäisi pyydellä koko ajan anteeksi. Varsinkaan kun on kyse nettitekstistä jossa otetaan enemmän kantaa ihmistyyppeihin kuin läheisiin tai ystäviin.

PS. 'Zilla on paremman näköinen kuin Susanna Sievinen. Eikä tarvitse silikoneja. Kuulin muuten myös että hänen miesasioissaan on ainakin tänään tapahtumassa positiivisia käänteitä.

"If you want my body and you think I'm sexy
come on sugar let me know.
If you really need me just reach out and touch me
come on honey tell me so..."


Edit: linkki biisiin. http://www.youtube.com/watch?v=Ek8OFtC5x6E
 
Viimeksi muokattu:

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Förlåt nyt oikein paljon, mutta seison kyllä edelleen sen takana mitä oon aiemminkin sanonu.

Naureskelen ircissä jatkossakin niille jotka koko ajan itkevät jostain ja tiedän että se sinua harmittaa mutta no can do. Ja ihan hirveästi ei minun elämääni heilauta se mitä täällä joku sanoo. Joten en sen takia näe hirveästi syytä muuttaa käyttäytymistäni.

Jälleen kerran ymmärsit väärin. Ei se minua harmita, osoittaa ainoastaan sinun keskenkasvuisuuttasi.

edit: en jaksa erillistä viestiä laittaa, laiska kun olen, joten tässä samassa Golden-Awelle iso käsi pitkästä puolustuslitaniasta, joka on tyystin asian ohi.
 
Viimeksi muokattu:

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jälleen kerran ymmärsit väärin. Ei se minua harmita, osoittaa ainoastaan sinun keskenkasvuisuuttasi.


Keskenkasvuisuutta tai ei, luulenpa aina olevani tällainen kuin olen. Koska siitä ihmiset tykkäävät kovasti pitävän. Siis siinä oikeassa elämässä, ei nettikeskusteluissa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
edit: en jaksa erillistä viestiä laittaa, laiska kun olen, joten tässä samassa Golden-Awelle iso käsi pitkästä puolustuslitaniasta, joka on tyystin asian ohi.

Ei se ollut asian ohi, poliisin kirjoittama mutta jos luet sen tarkkaan, kaikessa kehussaan samalla myös girlzillaa kritisoiva. Täytyy kuitenkin muistaa tuosta tekstistäni että ihmisillä on oikeus myös siihen että tunteet ailahtelevat, minä ainakin sallin sen. Kaikki popmaailman suurimmat naistähdet ovat jossain määrin diivoja...jotain yksittäistä lesboa lukuunottamatta. Se on enemmänkin houkutteleva ominaisuus. Emme todellakaan rakasta Madonnaa vain musiikin takia...
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Kaikki popmaailman suurimmat naistähdet ovat jossain määrin diivoja...jotain yksittäistä lesboa lukuunottamatta. Se on enemmänkin houkutteleva ominaisuus. Emme todellakaan rakasta Madonnaa vain musiikin takia...
Totta, nuorena sitä on aina täynnä omaa itsevarmuuttaan ja luottoa tulevaisuuteen ja hyvä niin. Kyllä elämä ehtii opettaa itse kullekin vuosien varrella tarpeellisen annoksen nöyryyttä.

PS Lähes kuka tahansa kadulla kulkeva nainen on paremman näköinen kuin Susanna Sievinen, silikoneilla tai ilman.
 

solamnic76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlos Tevez... siis punaistako pitää kumartaa?
Keskenkasvuisuutta tai ei, luulenpa aina olevani tällainen kuin olen. Koska siitä ihmiset tykkäävät kovasti pitävän. Siis siinä oikeassa elämässä, ei nettikeskusteluissa.

Ah, elämä on kasvuprosessi. Jos ihminen on sama kaksikymppisenä, kuin vaikkapa nelikymppisenä, niin voidaan puhua jo taantumisesta.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Keskenkasvuisuutta tai ei, luulenpa aina olevani tällainen kuin olen. Koska siitä ihmiset tykkäävät kovasti pitävän. Siis siinä oikeassa elämässä, ei nettikeskusteluissa.

Minä olen saanut viesteistäsi sen kuvan, että olet syntynt kultalusikka suussa ja kerrot sen myös häpeilemättä muille. En ota kantaa, onko se oikein tai väärin, koska minua se ei haittaa. Jotkut saattavat pitää tätä ärsyttävänä piirteenä ja itsensä julkituomisena. En tiedä onko se sitä, vai ei, eikä se minulle edes kuulukaan.

Voiko asia sitten olla niin, että elämässäsi hyvin onnistuneena ja paljon saaneena et ollut välttämättä tottunut siihen, että vakaviakin vastoinkäymisiäkin tulee? Ja sen jäljet olivat osittain nähtävissä tällä kertaa.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Totta, nuorena sitä on aina täynnä omaa itsevarmuuttaan ja luottoa tulevaisuuteen ja hyvä niin. Kyllä elämä ehtii opettaa itse kullekin vuosien varrella tarpeellisen annoksen nöyryyttä.

Näin minä tämän asian itsekin näen. Nyt on aika olla just niin optimistinen ja itsevarma kuin voi. Ainakin näin tämä nuoruus on huikeasti hauskempaa.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voiko asia sitten olla niin, että elämässäsi hyvin onnistuneena ja paljon saaneena et ollut välttämättä tottunut siihen, että vakaviakin vastoinkäymisiäkin tulee? Ja sen jäljet olivat osittain nähtävissä tällä kertaa.

Tämä on nimenomaan se mitä on käynyt. Olet kovin tarkkasilmäinen. Tätä esimerkiksi oma rakas äitini minulle sanoi, että nyt tuntuu kovin pahalta juuri sen takia, että elämän ensimmäinen vastoinkäyminen tuli nyt, kaikki on mennyt aina niin hirvittävän hyvin. Teki minulle oikein oikein hyvää kokea tämä.

Ja sanottakoon vielä että kultalusikkaelämäni loppui n. kuukausi sitten. Nyt olen ihan on my own.
 
Viimeksi muokattu:

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
kaikki on mennyt aina niin hirvittävän hyvin. Teki minulle oikein oikein hyvää kokea tämä.

Hyvä, että otat asian noin, koska vastoinkäymisiä tulet varmuudella kokemaan lisääkin. Kaikki kokevat niitä, ja niistä pitää vain oppia. Muista kuitenkin, ettei välttämättä ole kovinkana korrektia naureskella ircissäkään muiden vastoinkäymisille, koska elämän arpajaisissa ei ole voinut valita sitä, kuinka paljon joutuu saamaan paskaa niskaansa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös