Miesasiat

  • 261 338
  • 1 149

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Piti sen verran tarkentaa, että itse en ikinä ole seurustellut seurustelemisen vuoksi. En ikinä. Ensimmäinen suhde oli kaksi vuotta ja se meni karille, koska itse ihastuin toiseen, eli tähän josta nyt erosin. En tedä oliko se fiksua aloittaa heti toisen kanssa mutta ei sitä tunteilleen mitään voinut. Mutta molempia seurustelukumppaneitani olen syvästi rakastanut.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Golden Awe, sä oot ihana.

Te ootte kaikki kyllä ihanasti piristäny mua täällä. Kiitos. Ja kyllähän niitä ottajia löytyy, rima on vaan suht korkeella.

Tumpe on varmasti oikeassa siinä, että toinen perään saattaisi helpottaa. Mutta kuinka järkevää se on? Oon seurustellu 3 vuotta putkeen, mies vaan vaihtu lennossa vuosi sitten. Olen seurustellut siis siitä lähtien kun täytin 17. En ole täysi-ikäisyysaikanani ollut kertaakaan sinkkuna. Ja olen kuullut että siinäkin on omat puolensa joten taidan kokeilla sitä nyt pitkästä aikaa.
Nauti nyt sinkkuudestasi äläkä pidä kiirettä ainakaan sen takia, että nyt tuntuu kurjalta. Mielestäni hölmöintä, mitä voi tehdä on ottaa joku toinen perään vaan helpottaakseen omaa pahaa oloaan. Parempi käydä koko paska läpi mielessään ja lähteä uuteen suhteen tyhjältä pöydältä. Se on reilua paitsi itsellesi myös sille toiselle. Sitä paitsi sinkkuna on ihan kivaa ja kyllä hauskaa miesseuraa ilman sen kummempia sitoumuksia sitä etsivälle löytyy.
 

ipaz

Jäsen
Nauti nyt sinkkuudestasi äläkä pidä kiirettä ainakaan sen takia, että nyt tuntuu kurjalta. Mielestäni hölmöintä, mitä voi tehdä on ottaa joku toinen perään vaan helpottaakseen omaa pahaa oloaan. Parempi käydä koko paska läpi mielessään ja lähteä uuteen suhteen tyhjältä pöydältä. Se on reilua paitsi itsellesi myös sille toiselle. Sitä paitsi sinkkuna on ihan kivaa ja kyllä hauskaa miesseuraa ilman sen kummempia sitoumuksia sitä etsivälle löytyy.

Aivan, sinkkuudessa mitään pahaa ole. Vai miksi se muuten on niin suosittua nykyään? Ja kokemuksesta voin sanoa että mukavilla ja näteillä reilu parikymppisillä naisilla on ns. avoimet markkinat. Siitä vaan valitsemaan. Ainakaan meistä kolmekymppisistä poikamiehistä monikaan ei uskoakseni laita lappua ovelle, ellei sitten ole homo. Ja oman ikäisiäni vielä puolustaakseni niin monella on elämä jo muuten mallillaan, mutta odottavat vain näitä parikymppisiä fiksuja naisia vapautuvaksi. Ja moni osaa ottaa suhteen joko suhteena tai sitten pelkkänä seksinä, koska kokemusta jo on.

Mähän siis itse kuitenkaan en tiedä mitä haluan. Kunhan kuljeksin ja katselen.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En mä myöskään niin ajattele että pakko olla sinkkuna. Mutta mä oon kuitenkin aika lapsesta seurustellu. Just täytin 17 kun eka seurustelusuhde alkoi. Eli nyt 20-vuotiaana olen ekaa kertaa ns. vapaalla jalalla. En ole ikinä voinut baareissa flirttaillla avoimesti kenellekään tai harrastaa mitään muutakaan pientä sutinaa. Poikaystäväehdokkaita on nytkin jo ilmaantunut muutama mutta ehkä nyt pidetään vaan hauskaa.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Ainakaan meistä kolmekymppisistä poikamiehistä monikaan ei uskoakseni laita lappua ovelle, ellei sitten ole homo. Ja oman ikäisiäni vielä puolustaakseni niin monella on elämä jo muuten mallillaan, mutta odottavat vain näitä parikymppisiä fiksuja naisia vapautuvaksi. Ja moni osaa ottaa suhteen joko suhteena tai sitten pelkkänä seksinä, koska kokemusta jo on.

Ihmettelen mistä olet löytänyt fiksuja parikymppisiä? Kyllähän niitä höylää, mutta ei sellaisen kanssa oikein mitään muuta voi yrittää. Tosin en ole kyllä onnistunut naisten kanssa oli ikä sitten 20 tai melkein 40.
 

ipaz

Jäsen
Ihmettelen mistä olet löytänyt fiksuja parikymppisiä? Kyllähän niitä höylää, mutta ei sellaisen kanssa oikein mitään muuta voi yrittää. Tosin en ole kyllä onnistunut naisten kanssa oli ikä sitten 20 tai melkein 40.

Siis enhän mä olekaan löytänyt, vaan kuten viestissä mainitsin niin edelleen odottelen niitä. Näillä eväillä siis naisiin tutustuessa.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Tyhjyyttä / surua ei kyllä kannata yrittää korvata toisella ihmisellä. Kyllä ero pitää käsitellä ajan kanssa kunnolla loppuun, koska ihminen aika helposti toistaa samoja virheitä uudessa suhteessa eikä kliseisesti ole vain valmis vielä uuteen suhteeseen. Itse vietin eron jälkeen puolitoista vuotta koko ajan naista vaihtaen ja hurvitellen, mutta kyllä joudun surun käsittelemään lopulta. Onhan se helvetin typerää tuntea toisen jättämän tyhjyys kahden vuoden jälkeen erosta ja kirota mielessään kuinka monta upeaa naista meni ohi sen takia ettei ole joskus uskaltanut kohdata yksinäisyyttä.

Toki voi lirkutella, deittailla ja harrastaa vaikka yhden illan juttuja, mutta jälkimmäisessä helposti jompikumpi osapuolista tulee loukatuksi. Omalla kohdalla tilanne muuttui radikaalisti, kun lopetin hakemisen ja yrittämisen keskittyen vain mielitekemisiini. Siinä vaiheessa kun olin onnellinen itsekseni, niin aloin tapaamaan niitä oikeita ihmisiäkin.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tänään taas hieman huonompi päivä, mutta kai nämä ylä- ja alamäet on ihan odotettavissa olevaa juttua.

Ehkä se paha olo nyt hieman lisääntyy kun tietää että sunnuntaina pitää toinen nähdä.
 

Sera

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ai ne pelaa taas...
Tumpe on varmasti oikeassa siinä, että toinen perään saattaisi helpottaa. Mutta kuinka järkevää se on? Oon seurustellu 3 vuotta putkeen, mies vaan vaihtu lennossa vuosi sitten. Olen seurustellut siis siitä lähtien kun täytin 17. En ole täysi-ikäisyysaikanani ollut kertaakaan sinkkuna. Ja olen kuullut että siinäkin on omat puolensa joten taidan kokeilla sitä nyt pitkästä aikaa.

Näin muutaman vuoden sinua edellä pinkovana kehotan kokemaan tämän "sinkkuna täysi-ikäisenä" -vaiheenkin ja asumaan yksin jonkin aikaa. Itsekään en sitä kokenut vasta kuin 27-vuotiaana ja selvästi sille oli tilausta. Seurallisena ihmisenä en kylläkään linnoittautunut "ikäneitoboksiini" yksinäistä elämää viettämään, mutta oli mukava huomata pärjäävänsä mainiosti omillaankin ja katsella elämää siltäkin kantilta.

Toinen seurustelu heti perään todellakin saattaisi helpottaa oloa, mutta nämä laastarisuhteet ovat aina hiukan kyseenalaisia. Ainakaan sille "laastarille" ei kannata lupailla turhia. Mutta jos sopiva sattuu kohdalle, niin mikäpä sitä on deittaillessa, ettei yksin tarvitse mököttää. Ja todellakin, niitä ottajia on varmasti, huolet pois!
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huh huh sentään että tuntu hassulta lukea näitä viestejä. Tuntuu että erosta on ikuisuus vaikka kuukausi siitä taitaa suunnilleen olla.

Niin se elämä vaan vie eteenpäin ja lujaa! Olen ehdottomasti päässyt pahimman yli, toisen näkeminen on ihan mukavaa, ei tunnu pahalta laisinkaan. On ollut ihan älyttömän kiva käydä ulkona ja jutella miesten kanssa ja flirttailla ja pitää hauskaa. En itse asiassa muista olleeni onnellisempi pitkään aikaan. Jotenkin itsenäinen ja vapaa olo, saa tehdä mitä haluaa kenen kanssa haluaa. (Enkä ole siis harrastanut yhden illan juttuja). Tuntuu jotenkin ihanalta olla vapaa ja elää juuri niinkuin haluaa. Tosin baarissa käyminen on lisääntynyt RUNSAASTI, joka ei varmaankaan ole hyvä juttu :)
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En itse asiassa muista olleeni onnellisempi pitkään aikaan.
HYVÄHYVÄHYVÄ :D

girzilla kirjoitti:
Tuntuu jotenkin ihanalta olla vapaa ja elää juuri niinkuin haluaa. Tosin baarissa käyminen on lisääntynyt RUNSAASTI, joka ei varmaankaan ole hyvä juttu :)
Saa sitä tosiaan välillä vähän elääkin.. ei se taida näin kesällä olla edes niiiiin huono juttu.. Sitä paitsi; ihmiset on muutenkin paljon avoimempia ja iloisempia näin kesä aikaan kuin normaalisti, eli ota ihmeessä täysin rinnoin (joo, huono vertauskuva ehkä.. ;P) tämä uusi vaihe elämässä vastaan : D
 

scholl

Jäsen
Tosin baarissa käyminen on lisääntynyt RUNSAASTI, joka ei varmaankaan ole hyvä juttu :)

Sanoisin, että jos 5-7pvää viikossa käyt niin huolestu. Sen sijaan jos vedät kunnon jurrit viihteellä vain kerran tai pari (kesällä ehkä kolme) kertaa viikossa niin se on ihan normaalia toimintaa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Kaikille uteliaille voin kertoa että menemme girlzillan kanssa Aerosmithin konserttiin.

Emme tosin yhdessä, samassa porukassa, saati samaan aikaan, emmekä näe tms., mutta ei sillä ole mitään merkitystä! Samana päivänä ja samassa jäähallissa kuitenkin! Onnellisuusketjumatskua, voisi melkein quotata. Siitä se ko. kimalainenkin on tuossa niin onnellinen, voin kertoa. Siis melkein saan.

girlzilla <3
 

Cube

Jäsen
Kaveri dissaa Golden Awea minkä kerkiää ja kiukuttelee Girlzillalle. Conclusion -> mustasukkaisuus. Voi sinua.
Mustasukkaisuus internet-hahmolle? Voi sinua.

EDIT: Ei hitto, nythän vasta tajusin, että sehän oli vanha kunnon kateuskortti, jota jupster heilutteli. Tuo muutettu sanamuoto hieman hämäsi aluksi. Oli miten oli, hyvin originaalia.
 
Viimeksi muokattu:

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Kaveri dissaa Golden Awea minkä kerkiää ja kiukuttelee Girlzillalle. Conclusion -> mustasukkaisuus. Voi sinua.

Taitaa olla vain huvittuneisuus tuolle eroprosessin purkamiselle joka oli samaa luokkaa kuin jokaisen pikkukylän toreilla perjantaisin nähdyt "miten mä enää jaksan elää" tilitykset.

Ja tosiaan, mustasukkaisuus nimimerkille-kommentti ansaitsee vahvan :peuk
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Mustasukkaisuus internet-hahmolle? Voi sinua.

Selkeä. Jos internethahmo voi olla tosikko, voi toinen hahmo olla myös mustasukkainen. Et vain kestä nähdä minua ja 'zillaa onnellisina.

Taitaa olla vain huvittuneisuus tuolle eroprosessin purkamiselle joka oli samaa luokkaa kuin jokaisen pikkukylän toreilla perjantaisin nähdyt "miten mä enää jaksan elää" tilitykset.

Siellä toinen tohelo. Kysymys kuuluukin kummasta te olette enemmän mustasukkaisia, minusta vai 'zillasta?
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Siellä toinen tohelo. Kysymys kuuluukin kummasta te olette enemmän mustasukkaisia, minusta vai 'zillasta?

Ai perkele, eikä se riittänytkään että nyt huumori määritellään Turengissa, nyt ei saa enää sanoa mielipidettään. Jos pidän jotain naurettavana niin minun murheenihan se on, ei sinun.

*Tähän editoidaan sitten jotain mukahassuttelua tai jotain kivaa aaltoviivoilla*
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Mikä ihmeen huumorinmäärittely? Toiset avaavat täällä sydämensä saloja ja sinä vaan pelleilet ja ilkut! Onko siinä muka jotain hassua että minun ja 'zillan välillä on selkiää kemiaa ja ehkä jonain päivänä lähitulevaisuudessa kirmaamme kilpaa koneelle, kumpi kirjoittaa hää- ja kumpi "Meille tulee vauva"-ketjuun?

"Pitäähän meidän nyt naimisiinkin mennä ennen kuin aletaan mitään lapsijutskia puuhaan"

Minusta se on kaunista.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Mikä ihmeen huumorinmäärittely? Toiset avaavat täällä sydämensä saloja ja sinä vaan pelleilet ja ilkut! Onko siinä muka jotain hassua että minun ja 'zillan välillä on selkiää kemiaa ja ehkä jonain päivänä lähitulevaisuudessa kirmaamme kilpaa koneelle, kumpi kirjoittaa hää- ja kumpi "Meille tulee vauva"-ketjuun?

"Pitäähän meidän nyt naimisiinkin mennä ennen kuin aletaan mitään lapsijutskia puuhaan"

Minusta se on kaunista.

Niin, maailmasta on jo kauan löytynyt ihmisiä joiden mielestä paska on kaunista muodossa jos toisessa ja monissa eri yhteyksissä. Muuten olisi moni videokasettikin jäänyt myymättä.

AWE~SOME
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös