Mieltä askarruttavat kysymykset 2013–2014

  • 96 731
  • 252

Mänizeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New York Rangers
Kun näitä pelaajahaastatteluja kovasti toivotaan, niin voisiko tässä kevään aikana tehdä jonkinlaisen haastattelun nettisivuille tuoreesta fysiikkavalmentajasta?

Vähän taustoja, mihin fysiikkavalmennuksessa uskoo, kuinka tuleva kausi jaksotetaan harjoittelun osalta kun se on erittäin pitkä jne. jne. Vähän tässä tuoreimmassa TS-kiekon jutussa olikin. Mitäs sanoo -TMA-, onnistuuko?
 

-TMA-

Jäsen
Kun näitä pelaajahaastatteluja kovasti toivotaan, niin voisiko tässä kevään aikana tehdä jonkinlaisen haastattelun nettisivuille tuoreesta fysiikkavalmentajasta?

Vähän taustoja, mihin fysiikkavalmennuksessa uskoo, kuinka tuleva kausi jaksotetaan harjoittelun osalta kun se on erittäin pitkä jne. jne. Vähän tässä tuoreimmassa TS-kiekon jutussa olikin. Mitäs sanoo -TMA-, onnistuuko?

Juu, on tarkoitus nimenomaan fysiikkavalmentajaa seuraavaksi haastatella. Häneltä en ole vielä asiaa kysynyt, mutta yritän keskiviikona ehtiä paikalle treeneihin.

Kysymyksiä saa kyllä ihan vapaasti heittää tähän. Suunnitelmissa selvittää hieman tarkemmin hänen taustaansa kuntovalmennuksen osalta, kokemuksistaan ammattilaisurheilun ja etenkin lätkän osalta, suunnitelmista keväälle ja kauden aikana suoritettavasta valmennuksesta, yksilöllisen valmennuksen osuus, kaiken tämän suhteuttaminen tiiviiseen ottelutahtiin jne.

Kujasen jälkeen haastatteluvuorossa varmaan pelaajista Seikola.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
-TMA-:lla tietoa koska mahdollisesti jotain pelaajajulkistuksia tapahtuu? Ja saisiko Östermalmin tai Arsen suunnalta jotain suuntaa-antavaa vihiä siitä paljonko sopimuksia lukumääräisesti tässä vaiheessa on kasassa? Kuusi? Kaksitoista? Enemmän?
 

-TMA-

Jäsen
-TMA-:lla tietoa koska mahdollisesti jotain pelaajajulkistuksia tapahtuu? Ja saisiko Östermalmin tai Arsen suunnalta jotain suuntaa-antavaa vihiä siitä paljonko sopimuksia lukumääräisesti tässä vaiheessa on kasassa? Kuusi? Kaksitoista? Enemmän?

En pysty tässä vaiheessa sanomaan mitään päivämäärää mahdolliselle tiedotustilaisuudelle tai julkistuksille, joten turha mun on lähteä spekuloimaan suuntaan tai toiseen.

Eiköhän se jokaisella ole täällä toimistolla tiedossa, että monet haluaisivat pelaajasoppareista kuulla lisää ja näin varmaan tehdään heti, kun se on mahdollista tai medianäkyvyyden yms. kriteereiden kannalta optimaalisinta.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En pysty tässä vaiheessa sanomaan mitään päivämäärää mahdolliselle tiedotustilaisuudelle tai julkistuksille, joten turha mun on lähteä spekuloimaan suuntaan tai toiseen.

Eiköhän se jokaisella ole täällä toimistolla tiedossa, että monet haluaisivat pelaajasoppareista kuulla lisää ja näin varmaan tehdään heti, kun se on mahdollista tai medianäkyvyyden yms. kriteereiden kannalta optimaalisinta.

Joo, arvelinkin että vastaisit tismalleen näin mutta ajattelinpa silti kysäistä. Ymmärrettävää. Toivottavasti kuultaisiin jotain niin pian kuin mahdollista.
 

w00kie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Ässät
TPS Junnuarpa?

Moro,

Mun mieltä askarruttaa, että mistäs mä näen onko mun TPN Junnuarpa voittanut jotain? KVG koitettu, mutta ei natsannut. TPS:n sivut ja junnupuolen sivustot kateltu läpi ja en kyllä löydä?

Raaputtelut ei siis tuottaneet tulosta, mutta käsittääkseni tossa on joku numerosarja millä voi vielä jotain voittaa? Ei kai tässä nyt pidä toimistolle raahautua arpa mukana?

Kiitos jo etukäteen,

nimim. Keijolla on vahva tunne että nyt on voitto plakkarissa... ;)
 

-TMA-

Jäsen
Moro,

Mun mieltä askarruttaa, että mistäs mä näen onko mun TPN Junnuarpa voittanut jotain? KVG koitettu, mutta ei natsannut. TPS:n sivut ja junnupuolen sivustot kateltu läpi ja en kyllä löydä?

Raaputtelut ei siis tuottaneet tulosta, mutta käsittääkseni tossa on joku numerosarja millä voi vielä jotain voittaa? Ei kai tässä nyt pidä toimistolle raahautua arpa mukana?

No, ei ainakaan meidän toimistolle kannata tulla, sillä tuo arvonta on täysin TPS Juniorijääkiekko ry:n järjestämä. Tällaisen tekstin löysin junnujääkiekon sivuilta:
Päävoitto arvottiin TPS - Pelicans liigapelissä 11.3.2014. Finnmaster venepaketin voitti arpa numero 004495. Televisiot menivät seuraaville arpanumeroille: 003345, 000090, 003967, 001734, 002182, 000253, 002436, 001688, 000956. Onnittelut kaikille voittajille!

Arvonta suoritettu Lounais-Suomen poliisilaitos, 11.3.2014.
Käytännön toimeenpanija: Randomex | Tuntee sattuman säännöt, lisätiedot ja tiedustelut info@randomex.fi
Lupa: TPS Juniorijääkiekko ry / Lounais-Suomen poliisilaitos, 8420/36/2013/27.11.2013
Arvonta suoritettu L-S- poliisilaitos, Turku 11.3.2014/ Valvoja, komisario S. Sundqvist
Voitot lunastetaan voittoarpaa vastaan 15.05.2014 mennessä TPS-toimistosta (Ruissalon puistotie 85, 20100 Turku).

Jos jotain lisätietoja haluaa, niin junnukiekon yhteystiedot löytävät täältä.
 

w00kie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Ässät
No, ei ainakaan meidän toimistolle kannata tulla, sillä tuo arvonta on täysin TPS Juniorijääkiekko ry:n järjestämä. Tällaisen tekstin löysin junnujääkiekon sivuilta:


Jos jotain lisätietoja haluaa, niin junnukiekon yhteystiedot löytävät täältä.

Katos vaan, hyvin mä vedän... Tuo lainaamasi teksti oli näemmä piilotettu tuohon Juniorijääkiekon etusivulle niin hyvin ettei osunut silmään...

Kiitoksia tästä, jostain syystä voitto ei osunutkaan kohdalle vaikka ihan varma olin taas :)
 

Vode

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Koskee kyllä enemmän ensi kautta.

Onko kellään tietoa koska tiedotetaan uusista pelaajista / jatkosopimuksista? Vai ollaanko otettu mallia pääkaupunkiseudulta ja pidetään sitten kesän kynnyksellä oikein The Massiivinen? Vai pitääkö alkaa taas katsomaan nelosta jos siellä mainoskatkoilla aina silloin tällöin joku uusi pelaaja astelisi Suikkasen pubiin :)
 

-TMA-

Jäsen
Pystyisitkö hieman avaamaan, miten sivut tulevat palvelemaan laajemmin käyttäjien tarpeita?

Ehkä parempi, että en lupaile tässä vaiheessa liikoja, mutta näkisin niin, että sisältö on ajankohtaisempaa, monipuolisempaa ja kokonaisvaltaisempaa kuin nykyään eli yhdeltä sivulta löytyisi kootusti kaikki (somet, tulospalvelut, uutisotsikot, kalenterit) mitä vain TPS:ään liittyen mieleen tulee, mutta toivottavasti visuaalisesti ja käyttäjäystävällisesti sekä responsiivisesti esitettynä.

No, joo ei siitä niin vaatimaton lupaus tullutkaan, mutta esim. ylläpitäjän kannalta on tulossa merkittäviä uudistuksia käytettävyyteen, joten tämä näkyy myös loppukäyttäjän näkökulmasta.

Btw. Huomaatko kuinka human-to-human markkinointia tehdään 24/7? ;)
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Osaako TMA vastata miksi mulla Chromessa näkyy Tepsin kotisivuilla taustakuvassa Willsie ja Upi kun taas Firefoxilla siellä on Petu ja Numppa?
 

-TMA-

Jäsen
Osaako TMA vastata miksi mulla Chromessa näkyy Tepsin kotisivuilla taustakuvassa Willsie ja Upi kun taas Firefoxilla siellä on Petu ja Numppa?

Sori tietämykseni Chromen teknisistä tiedoista, selaimesi asetuksistasi esim. välimuistin osalta on rajallinen, mutta mututuntumalla veikkaisin, että F5-näppäimen tai oikealla hiirellä taustan kohdalla klikkaaminen ja "Päivitä"-valinnan valitseminen voisi auttaa.

Taustakuva vaihdettiin siis eilen ja se ei välttämättä päivity automaattisesti, vaan voi vaatia "manuaalisen" refreshin.
 

-TMA-

Jäsen
Tähän kaukalo asiaan liittyen niin onko uutta tietoa aiotaanko samalla kaukalon kokoa vihdoinkin kaventaa, jolla olisi myös vaikutuksia itse pelaamiseen.

Mulla ei ole täysin varmaa tietoa tämän osalta, mutta ymmärtääkseni koko säilyy samana. Ensinnäkin asia ei ole niin yksinkertainen, että nykyisen laatan päälle vain laitettaisiin pienempi kaukalo ja homma olisi sillä valmis. Toiseksi kyseessä on pääosin Turun kaupungin omistaman osakeyhtiön halli, jossa on muitakin käyttäjiä tai käyttökohteita TPS:n lisäksi esimerkiksi maaotteluiden osalta tuo täysimittainen kaukalo taitaa olla (?) ensisijainen vaihtoehto.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Sori tietämykseni Chromen teknisistä tiedoista, selaimesi asetuksistasi esim. välimuistin osalta on rajallinen, mutta mututuntumalla veikkaisin, että F5-näppäimen tai oikealla hiirellä taustan kohdalla klikkaaminen ja "Päivitä"-valinnan valitseminen voisi auttaa.

Taustakuva vaihdettiin siis eilen ja se ei välttämättä päivity automaattisesti, vaan voi vaatia "manuaalisen" refreshin.

Toimin kuten ohjeistit ja nyt on myös Chromen puolella isi ja poika taustakuvana. Kiitosta vaa!
 

-TMA-

Jäsen
Siirtyminen uusiin haasteisiin

Ei oikein parempaakaan ketjua löytynyt, joten avataan peli täällä puolella. Vajaan kuukauden ajan voi vielä minulta tiedustella asioita TPS-organisaation edustajana.

Lisätiedot Twitterin puolelta.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ei oikein parempaakaan ketjua löytynyt, joten avataan peli täällä puolella. Vajaan kuukauden ajan voi vielä minulta tiedustella asioita TPS-organisaation edustajana.

Lisätiedot Twitterin puolelta.

Kiitos panoksestasi. Ikävä tulee. Joko korvaaja on hankittu? Isot on saappaat täytettäväksi.
Onnea ja menestystä jatkoon.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Ei oikein parempaakaan ketjua löytynyt, joten avataan peli täällä puolella. Vajaan kuukauden ajan voi vielä minulta tiedustella asioita TPS-organisaation edustajana.

Lisätiedot Twitterin puolelta.

Kiitos myös täältä loistavasta panoksesta. Nyt kun virallinen edustus päättyy, askarruttaa, että onko jo kustannussopimus tehty ja kohukirja tekeillä otsikolla "TPS:n vaietut salaisuudet - tämän olisi tehnyt mieli sanoa tai twiitata?" ;)
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Kiitos vain TMA:lle työstä, toivottavasti tämän myötä TPS:n vuorovaikuttaminen faniensa kanssa ei kärsi.
 

-TMA-

Jäsen
Kiitos panoksestasi. Ikävä tulee. Joko korvaaja on hankittu? Isot on saappaat täytettäväksi.
Onnea ja menestystä jatkoon.

Ei tietääkseni ole vielä korvaajaa tiedossa. Jatkan samalla linjalla kuin aikaisemminkin, että voin välittäät terveiset TPS-johdolle ja he kommentoivat tarkemmin vapautuvaa tehtävää. ;)
 
Suosikkijoukkue
HC TPS, Lauri Tukonen
Nyt tuli kyllä todella iso menetys TPS:lle. Toisaalta normaalia urakehitystä tuollaiselle oman hommansa osaavalle tekijälle tämä on. Liekö KHL-pykälä käytetty vai veikö NHL tämän kaverin meiltä?

Ei muuta kuin isot kiitokset kaikesta mitä olet saanut palloseurassa aikaan ja toivottavasti seuraajasi jatkaa samaan malliin, Toni.
 

Daenboudian

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kiitos vain TMA:lle työstä, toivottavasti tämän myötä TPS:n vuorovaikuttaminen faniensa kanssa ei kärsi.

Näin kannattajana tämä tulee ensimmäisenä hiipimään takaraivoon. Tosiaan, toivottavasti seurasta löytyy uusi, yhtä aktiivinen kontaktihenkilö seuran ja kannattajien välille. -TMA- oli menneinä vuosina niitä harvoja, jotka onnistuivat Tepsissä. Tämä on varmasti hyvä asia urakehitykselle, mutta ikävä asia seuralle.

Kiitos!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös