Mielipideketju. Vastaväitteet ympärillä oleviin ketjuihin.

  • 723
  • 1

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tässä ketjussa esitetään mielipiteitä. Mielipiteiden ei tarvitse perustua faktoihin ja niitä ei jumalauta lähdetä arvostelemaan besserwisserimäinen ilme nenän ympäristössä.

Aloitan.

Minun mielestäni...

- Suomen jalkapallomaajoukkue kuuluisi MM-kisoihin taitojensa puolesta ja on saanut kärsiä pääosin epäonnesta arvonnoissa mutta myös palloliiton valinnoista.

- Ruotsalaiset osaa tehdä lähes kaiken paremmin kuin suomalaiset. Paitsi taklata.

- Nuoriso ei osaa nykyään käyttäytyä ja 99% tästä johtuu aikuisten liian PehmoRakkausEiMeidänPoikaTuollaistaTekisi -kasvatusasenteesta
 

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Suomen jalkapallomaajoukkue ei kuulu MM-kisoihin jos se ei sinne ole päässyt.

Tuo ruåtsalaisjuttu on ihan nyhverökehitelmää. Ei ne mitään osaa, paitsi sekoilla kännissä.

En tiedä mistä olet nuorisosi löytänyt mutta ainakin se nuoriso mikä on ollut asiakkaina kapakassa on osannut ja halunnut käyttäytyä paljon paremmin kuin suurin osa vanhemmista asiakkaista. He osaavat jopa sanoa kiitos, myös poislähtiessään.
Ja ihan samaa sanottiin jo silloin kun itse olin nuorisoa että yritä keksiä jotakin uutta auringon alla.
Jos taas puhut teineistä ja pissiksistä niin viittaan edellisen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös