Mielenilmaus-topic

  • 28 097
  • 104

Pata-Ässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
West Coast Titans
Jos koet Mattia kohtaan tuntemani arvostuksen naurettavaksi, niin olkoon sitten niin. Tällä mielenilmauksella on kuitenkin useita tarkoituksia, ainakin omalta osaltani:
1. Näyttää Mattille, että häntä rakastetaan, ihan sama mikä paita on päällä.
2. Näyttää koko Suomelle, mitä tämä yksittäinen pelaaja merkitsee kannattajille tällaisen perseilykauden keskellä.
3. Näyttää Ässien johtoportaalle, että nyt on kannattajien mitta täynnä.

Olen samaa mieltä. Minusta mielenilmaus tarvittaisiin ennen kaikkea siksi, että seurajohto ymmärtäisi, että pelaajien myyminen saattaa aiheuttaa muutakin kuin taloudellista hyötyä. Kyllä minä kausikorttilaisena patasydämenä odotan, että "loppuun asti taistellaan, periksi ei anneta milloinkaan". Minä olen maksanut koko runkosarjasta enkä oikein hyväksy, että hanskat lyödään tiskiin joulu - tammikuussa.

Ymmärrän kalliiden pelaajien myymisen taloudellisen pakon edessä konkurssin uhatessa. Koska taloudellisen tilanteen pitäisi nyt olla hyvä, näen Ässien toiminnassa uhkakuvan siitä, että pelaajia myydään joka tammikuussa taloudellisen tuloksen, voiton, maksimoimiseksi, vaikka talous ei siihen pakottaisikaan. Kausikortti on minulle luonnollinen ratkaisu, koska käyn Ässien pelissä aina kun mahdollista ja kausikortilla vältyn jonottamiselta. Ei kausikorttia kuitenkaan ole mitään järkeä ostaa, jos seura lyö hanskat tiskiin kauden puolivälissä.

Joku mainitsi, ettei yksikään pelaaja ole seuraa suurempi ja että seura on ikuinen. Olen samaa mieltä siitä, että pelaaja ei koskaan ole seuraa suurempi. Ajatusta voi kuitenkin viedä vähän pidemmällekin. Seura ei ole riippuvainen yhdestä pelaajasta, valmentajasta tai toimitusjohtajasta. He ovat kaikki korvattavia. Ainoa Ässiin liittyvä asia, jota ei voi korvata, on yleisö ja fanit. Sponsoritkin ovat mukana tasan niin kauan kuin he saavat näkyvyyttä, jota ei ilman yleisöä tule. Minusta mielenilmaus olisi hyvä, jotta Ässä-johto ymmärtäisi, että yleisöstä kannattaisi pitää huolta. Eivät ihmiset vuodesta toiseen kanna rahojaan hallille, jos tuntevat vuodesta toiseen tulleensa petetyiksi. Pelaajat vaihtuvat, valmentajat vaihtuvat ja toimitusjohtajat vaihtuvat. Seura pysyy. Tai siis seura pysyy niin kauan kuin sillä on yleisönsä.

Jospa palauttaisimme kausikorttimme Ilves-pelin jälkeen toimistolle.
 

Tompse

Jäsen
Jaaha, kyllä jonkin sortin mielenilmausta olisi nyt aika suorittaa. Kohdistaa ennen kaikkea Hirsimäkeen ja Takkoon. Toki omasta puolesta Nickeen, jos nuo Alpon puheet paikkansa pitävät, että Nicke itse halusi pois. Silloin tipahti myös Nicken arvostus nolliin. Vaikka lempipelaaja olikin viime visiitistä saakka.

Roinaa kentälle, lakanat kehiin (Esim. "Hirsimäki, olet heikoin lenkki, HYVÄSTI!"), ja meteliä "Hirsimäki ulos" tai muuta vastaavaa. Nyt ei saa jäädä seisomaan hiljaa paikoilleen. Muuten käy vielä huonosti.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onneksi Ässiä johtaa siihen palkattut työntekijät, eivätkä fanit.

Faneilla on oikeus olla kiukkusia ja oikeus näyttää se, mutta sen ei pitäisi vaikuttaa seurajohdon toimintaan.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Onneksi Ässiä johtaa siihen palkattut työntekijät, eivätkä fanit.

Tämän ja viime kauden näytöt kyllä on sitä luokkaa, että hukkaan menee ne palkat.

Faneilla on oikeus olla kiukkusia ja oikeus näyttää se, mutta sen ei pitäisi vaikuttaa seurajohdon toimintaan.

Mun mielestä seurajohdon päätavoite on pitää fanit eli maksava yleisö tyytyväisinä.
 
Viimeksi muokattu:

Kaljurotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puhdistunut, Aholasta vapaa Ässät
Tämä kaikki paska taitaa vain olla seurausta siitä kun Pajuoja lupasi tuoda pirullisuuden Poriin - sen se mulkku totisesti teki. Propsit Pajulille...
 

Terojuusto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä, oikeastaan on hyvä seuraa johtavat Kari Takon kaltaiset ammattilaiset jotka tuovat Lammerseja kaupunkiin eivätkä työttömät hitsarit.

Asialäppää, ei faneja voi syyttää vääristä hankinnoista.
Ainoastaan pirun huonoa scouttausta.

Nyt on Espoon suunnallakin niin paska fiilis ettei meinaa yli päästä.
Olisko mitään ideoita johon ulkopaikkakuntalaisetkin pääsis osallistumaan.
Tuntuu samalta kuin joku olis käyny potkimassa autoa luvan kanssa tai polttanu mun talvilomat. Perse sentään.
 

Tenukeppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Älkää nyt kuningas fanit huutako, juuri puoli vuotta sitten hehkutettiin että Nikke ei muualla pelaakaan kun padassa. On se vaan kunkku. Hei miettikää nyt itse jos teille tulis kaveri sanomaan että sama palkka tai jopa ehkä enemmän bonuksineen mutta pohjat paljon paremmat... juu emmää ku mua rakastetaan Porissa. Näin o! Pataristeilyllä jatketaan. Tai vaikka lauantaina Pelsu pelissä. Mutta toki yläkerrastahan kaikki lähtee. Eli tAKKO, pENA, hIRSI ja sAMI V*****n!!!
 

Eetvartti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tämä oli se kausi, minkä jokainen porilainen piti muistaa vielä pitkään!
40 vuotta ja isolla rahalla hankitut laatu pelaajat.... Totisesti en unohda!!!
Olen syvästi pettynyt...
 

Simon#17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt meni kuppi nurin. Ei siinä mitään että valmentajaa vaihdetaan ja ei oikein suju mutta kun vittu koko saatanan kausi on ollut sellaista tervassauintia ettei tosikaan. Pääkallonpaikalta keksittiin konsti saada väki pysymään silti hallissa, hankitaan Nickerson. Nyt nämä munattomat hermannit myy sitten kaiken sen minkä takia matseissa kävisi. Haista Hirsimäki paska.
 

Tinke18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves,Timrå IK,Toronto
Tai sitten voitte porukalla soitella sinne toimistolle ja kysyä saako kuningaspaitoja vihreänä? Tai pukeutua vihreään,kun Ilves Poriin saapuu. :-)
 

karate Mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HardCore Hooligan
Minä olen maksanut koko runkosarjasta enkä oikein hyväksy, että hanskat lyödään tiskiin joulu - tammikuussa.

Tätä se suljettu sarja teettää, valitettavasti. No, ensi vuonna varmaan taistellaan loppuun saakka, vihdoinkin.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Älkääs nyt, bisneksessä ei ole mitään pyhää (Nickersson) ja seuraava/tuleva kausi on ainoa asia joka ratkaisee. Eli tämän tilikauden loppuun saattaminen kunnialla jotta saadaan parhaat lähtökohdat seuraaviin kausiin. Jos se vaatii pelaajien myyntiä kun urheilullinen puoli jo on menetetty niin sehän on johtomiehiltä oikein hienosti toimittu. Turha tuomita Hirsimäkeä ja kumppaneita.

Niitä myytäviä vain olisi ollut pitkä rivi ennen Nickersonia. Vaan yhtä ainutta sellaista pelaajaa, joista olisi pitänyt hankkiutua eroon, ei ole organisaatiosta vielä lähtenyt. Jäljellä on Toivonen, Kapanen, Virkkunen, Tieranta, Kapanen, Konttinen....
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Toki omasta puolesta Nickeen, jos nuo Alpon puheet paikkansa pitävät, että Nicke itse halusi pois. Silloin tipahti myös Nicken arvostus nolliin.

Eipä ollut Nickerson, joka halusi jättää Porin ja Ässät. Seuran toimistolta vain ilmoitettiin, että sinut on juuri myyty Ilvekseen, siirtymisen pakkoa ei ole, mutta Ässien koppiinkaan ei ole asiaa.
 

Pata-Ässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
West Coast Titans
Eipä ollut Nickerson, joka halusi jättää Porin ja Ässät. Seuran toimistolta vain ilmoitettiin, että sinut on juuri myyty Ilvekseen, siirtymisen pakkoa ei ole, mutta Ässien koppiinkaan ei ole asiaa.

Ainahan sinä yrität Ässä-johtoa syyttä kaikesta mahdollisesta, mutta voisit kyllä suoranaisen valehtelun jättää jutuistasi. Kyllä Nickersonilta kysyttiin suostumus siirtoon.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Niitä myytäviä vain olisi ollut pitkä rivi ennen Nickersonia. Vaan yhtä ainutta sellaista pelaajaa, joista olisi pitänyt hankkiutua eroon, ei ole organisaatiosta vielä lähtenyt. Jäljellä on Toivonen, Kapanen, Virkkunen, Tieranta, Kapanen, Konttinen....

Jep, sehän tässä kiukuttaakin varmasti eniten. Miksi ihmeessä Ilves ei halunnut Toivosta, Tierantaa, Konttista... sitä ihmettelen itsekin.

Ilmiselvästi tärkeitä palasia pudotuspelejä silmälläpitäen.

Tuossa pakistossa oli tasan kaksi miestä, joilla on kohtalaisen hyvä markkina-arvo tässä suhteessa. Loput pelkkää hukkakauraa.
 

ensio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Greg "Paras" Jacina & John "0+2" Lammers
Ainahan sinä yrität Ässä-johtoa syyttä kaikesta mahdollisesta, mutta voisit kyllä suoranaisen valehtelun jättää jutuistasi. Kyllä Nickersonilta kysyttiin suostumus siirtoon.

Niin, kyllähän Tami olisi kuulkaa raapaissut perstaskusta 200 donaa ja ilmoittanut, että hockey is a momentum game - the Big Matt stays in the kitchen. Jos ei yhteistyökumppaneilta olisi revennyt, niin ei muuta kuin Audilla Turkuun Mamman & Juhanin säästöpossulle, niin taas olisi piisannut likviditeettiä. Vuoden päästä Tamin eurotam-sivustolla olisi lukenut historiikissa, "2008 - oma 40 vuoden kokemukseni jääkiekosta ja vähintään 60 vuoden kokemus elämästä momentum gamena ja ylivertaisena mestariteoksena takasi sen, että porilaisten rakastama Matt Nickerson jäi Poriin Juhani "Tami" Tammisen ansiosta". Tähän sopisi kuva, jossa pojat kättelisivät tj-huoneessa, jossa taustalla näkyy vähintään viisi taulua Tammisesta itsestään.

Kuten aiemmassa viestissäni totesin, niin onhan se parasta, jos mihinkään ei kannata uskoa. Jossain piireissä sitä kutsutaan myös kyynisyydeksi.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
Niitä myytäviä vain olisi ollut pitkä rivi ennen Nickersonia. Vaan yhtä ainutta sellaista pelaajaa, joista olisi pitänyt hankkiutua eroon, ei ole organisaatiosta vielä lähtenyt. Jäljellä on Toivonen, Kapanen, Virkkunen, Tieranta, Kapanen, Konttinen....

Tiedä sitten olisiko esim. Kiekko-Vantaalla tai LeKillä ollut sitä 100k euroa sijoittaa esim Kapaseen ja/tai Tierantaan?
 

ensio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Greg "Paras" Jacina & John "0+2" Lammers
Tiedä sitten olisiko esim. Kiekko-Vantaalla tai LeKillä ollut sitä 100k euroa sijoittaa esim Kapaseen ja/tai Tierantaan?

Aivan. Ja nythän on hyvä muistaa, että Kiekko-Vantaalla on jo valmiiksi kovan luokan ykkösveskari. Kapasella olisi ollut kova työ vakiinnuttaa paikkansa siellä.

Varmuuden vuoksi loppuun on vielä erikseen mainittava, että em. viesti saattoi sisältää annoksen sarkasmia.
 

Sälli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Jazz R.I.P., Real Madrid, Porin Kärpät
mielenilmaus seurajohdolle

ehdotan seuraavaa:

normaalit buuaukset Pelicansin tullessa jäälle

Kun Touch and Go alkaa soimaan, seisomakatsomo hiljenee ja kääntää selkänsä jäälle. Käännös takaisin vasta aloituskentällisten kuuluttamisen jälkeen. Ulosmarssi muuten, mutta käytännössä mahdotonta ahtaiden käytävien ansiosta.

Onko Pataljoonalla jotain suunnitelmia, banderolleja yms.?
 
Viimeksi muokattu:

ensio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Greg "Paras" Jacina & John "0+2" Lammers
Tämä oli se kausi, minkä jokainen porilainen piti muistaa vielä pitkään!

Noh, tuossa on kieltämättä onnistuttukin. Jos kevät 2006 ei koskaan unohdu, niin ei unohdu tämäkään, kun suunnilleen kaikki mahdollinen on mennyt tavalla ja toisella niin päin seiniä kuin vain voi mennä. Että sikäli isännät ovat kyllä ihan lupaamansa tuotteen tarjonneet, muistoja voi vaan syntyä niin monesta eri syystä...
 

Rocco

Jäsen
Vaasassa järjestettiin mielenilmaisu viime keväänä pronssipelissä. Ensimmäiset 10 minuuttia Red Army istui katsomossa, eikä taputtanut eikä mitään. Istuivat vain hiljaa vaikka mitä tapahtui. Myös DJ:t taisi olla mukana, eivätkä he soittaneet musiikkia pelikatkoilla. Vain mainoksia ja vanhoja Veikkauksen Jortikka/Tamminen Tunnetta Peliin-sarjan "Katsokaa nyt tätä seurakuntaa!" yms. mainoksia. Kun 10 minuuttia oli hallissa ollut hiirenhiljaista, tasan 10 minuutin kohdalla kaikki seisomakatsomossa nousivat ylös ja heti alkoi tuttu laulu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös