Miehemme maailmalla – Ex-JYPiläisten edesottamuksia

  • 1 303 358
  • 5 398

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä voisin vuosia myöhemminkin kohdistaa vihaa ja pettymystä niitä henkilöitä kohtaan, jotka sitä pahvia tarjosivat. En kuitenkaan seuraa kohtaan, jos kyseiset henkilöt eivät enää seurassa vaikuta.

No jos siellä on edelleen yksi joka vaikuttaa. Ja saattaa päättää about kaikesta.
 

Ciccarelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hivenen yli menee tuo olettamus pelaajien ”Hurrikaanisydämestä”.
Unohdetaan näppärästi se että elämä on jo muualla ja jostain toisesta seurasta ja ympäristöstä on voinut tulla rakkaampi.

On myös kovin todellisuudesta irrallaan oleva ajatus että voi sanoa jollekin Kemiläiselle ettei oikeestaan ees tarvi tulla kun oot ollu niin kauan loukkaantunu meille.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Mulla on sellainen käsitys että 91 syntynyt Kemiläinen on ollut samaan aikaan JYP organisaatiossa kuin Seppänen joka on aloittanut 2003 JYP.ssa jos Wikipediaan on luottaminen.

Ihan täyttä varmuutta ei ole missä roolissa Seppänen on ollut kun Kemiläinen sai JYP.n tarjouksen.

Kaikki asiat eivät ole pelkästään henkilökeskeisiä. Enempää en asiaa avaa, Seppäsellä ei syntyhistoriassa ollut osaa eikä arpaa, jatkossa osaltaan kyllä.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hivenen yli menee tuo olettamus pelaajien ”Hurrikaanisydämestä”.
Unohdetaan näppärästi se että elämä on jo muualla ja jostain toisesta seurasta ja ympäristöstä on voinut tulla rakkaampi.

On myös kovin todellisuudesta irrallaan oleva ajatus että voi sanoa jollekin Kemiläiselle ettei oikeestaan ees tarvi tulla kun oot ollu niin kauan loukkaantunu meille.
Ymmärrän kyllä, jos Tappara ja Tampere on muodostunut kodiksi, mutta jos Tappara ei olisi vaihtoehto, niin en ymmärrä miksi JYP olisi huonompi kuin muut liigaseurat?

Kyllä minua ainakin vähän puistattaa, jos pelaaja ei halua takaisin kotikaupunkinsa seuraan, jossa otti ehkäpä tärkeimmät askeleet urallaan, koska on suuttunut sellaisille henkilöille, jotka eivät enää seurassa vaikuta. Eikö tämä sinun mielestäsi ole yhtään erikoista?
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Hivenen yli menee tuo olettamus pelaajien ”Hurrikaanisydämestä”.
Unohdetaan näppärästi se että elämä on jo muualla ja jostain toisesta seurasta ja ympäristöstä on voinut tulla rakkaampi.

On myös kovin todellisuudesta irrallaan oleva ajatus että voi sanoa jollekin Kemiläiselle ettei oikeestaan ees tarvi tulla kun oot ollu niin kauan loukkaantunu meille.
Mun mielestä tässä nyt ei ollu alkuunkaan kyse mistään "hurrikaanisydämestä" vaan ainoastaan siitä, että on uskomatonta perustella asiaa näin: "en tuu enää ikinä pelaamaan JYPissä, koska joku joskus vuosia sitten teki elämänsä virheen ja tarjos mulle junnusopparia"

Okei? Cmon kaveri.

Sun ei tarvii tulla JYPiin enää koskaan ja se on kaikille varmasti täysin fine, mutta peruste ei voi olla tuo.
 

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Seppänen ei aikoinaan halunnut päästää omiaan pois, kuten Immosta ei voinut nähdä muualla. Kummasti vaan nykyään Nikut ym. voi muualle mennä. Tuosta en tosiaan ole varma kuinka Seppänen oli mukana Kemiläisen sopimusasiassa, mutta jollain tapaa oli, vaikka eniten kai syyttävä sormi osoittaa Holtariin.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tämä kuulostaa oudolta. Ainoa selitys lienee, että Seppäsen kanssa mennyt sukset pahemman kerran ristiin.
Ei Kemiläinen ole kai kellekään suuttunut, mutta elämä rakentunut Tampereelle vuosien varrella ja Tapparassa on ns. aina paikka hänelle tarjolla.

Ei täältä löydy mitään muuta kuin sukulaisia. Muut edut löytyy kotoa eli Tampereelta.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Seppänen ei aikoinaan halunnut päästää omiaan pois, kuten Immosta ei voinut nähdä muualla. Kummasti vaan nykyään Nikut ym. voi muualle mennä. Tuosta en tosiaan ole varma kuinka Seppänen oli mukana Kemiläisen sopimusasiassa, mutta jollain tapaa oli, vaikka eniten kai syyttävä sormi osoittaa Holtariin.
Nikun keissi on hyvin poikkeuksellinen. En nostaisi sitä näissä yhteyksissä esille.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei Kemiläinen ole kai kellekään suuttunut, mutta elämä rakentunut Tampereelle vuosien varrella ja Tapparassa on ns. aina paikka hänelle tarjolla.
Ymmärrän tietysti tämän, jos tilanne olisi kuten kuvailet. Olenkin puhunut siitä, että miksi paluu JYPin paitaan olisi mahdottomuus, jos jostain syystä Tappara ei olisi enää niin kiinnostunut?
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ymmärrän tietysti tämän, jos tilanne olisi kuten kuvailet. Olenkin puhunut siitä, että miksi paluu JYPin paitaan olisi mahdottomuus, jos jostain syystä Tappara ei olisi enää niin kiinnostunut?
Ei se mahdotonta varmaan ole, mutta epätodennäköistä. Tapparassa lienee se paikka kuitenkin aika pitkään mahdollinen.

Rahasta ei ole pulaa ainakaan, joten ei tarvitse viimeiseen asti pelata ja rahastaa.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Juu, niin poikkeuksellisen että Hämäläinen oli tärkeämpi
Tämä ei pidä paikkansa, kuten olen monta kertaa sanonut. En jaksaisi enää jauhaa samasta asiasta.

Vihaan Hämäläistä yli kaiken, mutta Nikun keississä Hämäläisen rooli ei ollut millään tavalla ratkaiseva, vaikka sellaista tarinaa on yritetty muodostaa. Tämä on 100% faktatietoa ja saatu niin läheltä kuin ikinä voi saada.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei se mahdotonta varmaan ole, mutta epätodennäköistä. Tapparassa lienee se paikka kuitenkin aika pitkään mahdollinen.

Rahasta ei ole pulaa ainakaan, joten ei tarvitse viimeiseen asti pelata ja rahastaa.
Jep, mutta kun tässä tuotiin asia esille nimenomaan sillä tavalla, että paluu JYPin riveihin on mahdottomuus, eikä siten, että siirto mihin tahansa muuhun liigajoukkueeseen olisi mahdottomuus.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Mun mielestä tässä nyt ei ollu alkuunkaan kyse mistään "hurrikaanisydämestä" vaan ainoastaan siitä, että on uskomatonta perustella asiaa näin: "en tuu enää ikinä pelaamaan JYPissä, koska joku joskus vuosia sitten teki elämänsä virheen ja tarjos mulle junnusopparia"

Okei? Cmon kaveri.

Sun ei tarvii tulla JYPiin enää koskaan ja se on kaikille varmasti täysin fine, mutta peruste ei voi olla tuo.

Sanotaan näin, että tiedän asian taustoista paljon ja ne asiat ei kuulu tänne, eivätkä muuhunkaan julkiseen reposteluun. Syy, että kantaa otin oli tuo turha Seppäsen syyllistäminen asiasta, vaikka palstalaisten mielestä on syypää putinin pukamiin ja netanjahun kihtiin jotka sotimiseen vie, niin ihan kaikkeen ei hänkään silti yllä.

Lopulta ihan sama kuinka kukakin asiat miettii, mun syy oli turha Seppäsen teilaaminen, kun itsellä ihan tieto asian tiimoilta on.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jep, mutta kun tässä tuotiin asia esille nimenomaan sillä tavalla, että paluu JYPin riveihin on mahdottomuus, eikä siten, että siirto mihin tahansa muuhun liigajoukkueeseen olisi mahdottomuus.
Kyllähän seuran vaihto mihin tahansa liigan sisällä olisi hieman yllättävää, mutta kai joku perverssi voi käydä vaikka Helsingissä testaamassa, en tiedä kyllä miksi.

Mutta juu, yhtä epätodennäköistä pelata täällä kuin muualla Suomessa myös.
 

Ciccarelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sanotaan näin, että tiedän asian taustoista paljon ja ne asiat ei kuulu tänne, eivätkä muuhunkaan julkiseen reposteluun. Syy, että kantaa otin oli tuo turha Seppäsen syyllistäminen asiasta, vaikka palstalaisten mielestä on syypää putinin pukamiin ja netanjahun kihtiin jotka sotimiseen vie, niin ihan kaikkeen ei hänkään silti yllä.

Lopulta ihan sama kuinka kukakin asiat miettii, mun syy oli turha Seppäsen teilaaminen, kun itsellä ihan tieto asian tiimoilta on.
Joo olen kyllä samaa mieltä että tästä Seppänen ei ollut osallinen tässä leikissä. Holtarilla oli tuohon aikaan vastuu sopimusten tekemisistä ja Seppänen puuttui ainoastaan isompiin sopimuksiin mihin tarvittiin ohi budjetin siunaus.

Minä ymmärrän täysin että Kemiläistä jäi asia vituttamaan ja hän pärjää varmasti sen asian kanssa oikein hyvin ettei lähtökohtaisesti enää JYPissä kiekkoile.
Ja kuten sanoin, Diskoksen mieshän Kemiläinen on henkeen ja vereen.
JYP oli Kemiläiselle vain palkanmaksaja.
 

takatolpalla

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nää on kyllä kieltämättä aika monisävyisiä asioita kun näissä tuppaa sekoittamaan jollain tavalla urheiluromantiikka ja bisnes. Ja monesti myös siitäkin ajatusmaailmasta voi rivien välistä lukea, että pelaaja olis ikäänkuin kiitollisuuden velassa kasvattajaseuralleen, mikä voi tietysti pitää joskus paikkaansa. Tosin silloin myös asiat pitää hoitaa niin jotta pelaaja kokee sen itselleen tärkeäksi
 

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tämä ei pidä paikkansa, kuten olen monta kertaa sanonut. En jaksaisi enää jauhaa samasta asiasta.

Vihaan Hämäläistä yli kaiken, mutta Nikun keississä Hämäläisen rooli ei ollut millään tavalla ratkaiseva, vaikka sellaista tarinaa on yritetty muodostaa. Tämä on 100% faktatietoa ja saatu niin läheltä kuin ikinä voi saada.
Juu, no aivan päinvastaista tietoa on asiasta hyvin läheltä, että ei tätä muuten nostettaisi esiin. Iso rooli oli Hämäläisellä tähän, eikä palaa tänne ennen kuin on pois. Fakta. Monia asioita, mutta iso syy oli tässä ja tieto tulee liiankin läheltä.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Juu, no aivan päinvastaista tietoa on asiasta hyvin läheltä, että ei tätä muuten nostettaisi esiin. Iso rooli oli Hämäläisellä tähän, eikä palaa tänne ennen kuin on pois. Fakta. Monia asioita, mutta iso syy oli tässä ja tieto tulee liiankin läheltä.
Sanotaanko näin, että sun lähde ei taida olla puolueeton.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ottamatta kantaa itse asiaan niin ei kai tällaisessa asiassa ole merkitystä sillä onko puolueeton jos tietää mikä on asian laita. Ei kai silloin ole väliä millä puolella on? Kysyn en vastaa.
Jep, mutta jos saa tietonsa toiselta puolelta, joka ei ole täysin rehellinen siinä miten asioista kertoo... Ja tiedän, että näin on tämän tapauksen kohdalla käynyt, jonka vuoksi väärää tietoa on liikkeellä.

En jaksaisi tästä jauhaa, koska ei tekisi mieli puolustella Hämäläistä missään, mutta ärsyttää silti, kun tiedän miten väärään suuntaan syyttävä sormi osoittaa.
 

JTM

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jep, mutta jos saa tietonsa toiselta puolelta, joka ei ole täysin rehellinen siinä miten asioista kertoo... Ja tiedän, että näin on tämän tapauksen kohdalla käynyt, jonka vuoksi väärää tietoa on liikkeellä.

En jaksaisi tästä jauhaa, koska ei tekisi mieli puolustella Hämäläistä missään, mutta ärsyttää silti, kun tiedän miten väärään suuntaan syyttävä sormi osoittaa.
Mä oon saanu tietoa monesta suunnasta ja kyllä Hämäläinen on iso osa sitä miks noin tapahtui (ei ainoa, mutta iso) Rautakorven potkujen aikaan kerroit myös, että tapahtui niin isoja asioita, että potkut oli ainoa vaihtoehto ja sekään ei todellakaan mennyt näin. Samalla tavalla sulla on monesti tieto pelkästään yhdeltä puolelta mitä kerrot.

Edit. Lisäyksenä, että itekkään ei tästä aiheesta jaksaisi enää kirjoitella, se on mennyttä ja nyt pitää katsoa tulevaan.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jep, mutta jos saa tietonsa toiselta puolelta, joka ei ole täysin rehellinen siinä miten asioista kertoo... Ja tiedän, että näin on tämän tapauksen kohdalla käynyt, jonka vuoksi väärää tietoa on liikkeellä.

En jaksaisi tästä jauhaa, koska ei tekisi mieli puolustella Hämäläistä missään, mutta ärsyttää silti, kun tiedän miten väärään suuntaan syyttävä sormi osoittaa.

Aika kova väittää "kiertoilmaisulla" että toinen osapuoli ainakin osittain valehtelee.

Mutta joo en ole asian taustoista tietoinen enkä sinällään halua epäillä etteikö näin voisi olla kuten kirjoitat. Eikä sinällään ole suurta väliä itselle miten nämä tasan tarkalleen on mennyt.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mä oon saanu tietoa monesta suunnasta ja kyllä Hämäläinen on iso osa sitä miks noin tapahtui (ei ainoa, mutta iso) Rautakorven potkujen aikaan kerroit myös, että tapahtui niin isoja asioita, että potkut oli ainoa vaihtoehto ja sekään ei todellakaan mennyt näin. Samalla tavalla sulla on monesti tieto pelkästään yhdeltä puolelta mitä kerrot.

Edit. Lisäyksenä, että itekkään ei tästä aiheesta jaksaisi enää kirjoitella, se on mennyttä ja nyt pitää katsoa tulevaan.
Mulla ei ole aina ollut täyttä tietoa, olen ollut usein täysin väärässäkin. Monesti on ollut tietoa vain yhdeltä puolelta, sen voin myöntää ihan suoraan.

Se ei tarkoita, että olisin nyt väärässä. Enkä ole. Tämän varmempi en asiasta voisi olla. Tähän keissiin liittyy sellaisia asioita, mitä ei ole julkisuudessa tai oikein sisäpiirissäkään juuri puhuttu, enkä tiedä mikseivät tietyt asiat tulleet julki, vaikka niistä on mediallekin vuodettu.

Mun puolesta Hämäläistä saa syyttää, koska se jätkä ansaitsee kaiken paskan niskaansa. Väärää tietoa se kuitenkin on. Joskus vain tekee mieli sanoa jotain, kun huomaa että väärää tietoa levitetään.

Olen kuitenkin huomannut, että sinäkään et tämän tapauksen osalta enää kuuntele, vaikka kuinka yrittää kertoa miten asiat ovat menneet. Ehkä joskus voidaan tavata, niin kerron kaiken mitä tähän liittyy, jonka jälkeen todennäköisesti ymmärtäisit mistä puhun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös