Michel Miklík JYPiin

  • 179 773
  • 762

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitenköhän lienee jos pelaaja menee lomillaan kotimaahansa niin lasketaanko tuota aikaa tuohon puolenvuoden työskentelyyn maassa vai pystyykö nuo vähentämään ajasta? nimittäin jos ei niin luulisi että pelaaja tulee aikaisintaan sunnuntaina maahan jos kyseessä on ulkomaalainen, jos tuo 28.4 on viimeinen pelipäivä. Toki jos sitten muutamaa päivää mitä välissä on pois maasta ei lasketa tuohon niin sitten mahdollista että on täälä jo.
Alkaisikohan siitä päivästä, kun työsopimus astuu voimaan? Ja tosiaan varmasti muutamia päiviä puolen vuoden sisällä tulisi olemaan poissa Suomesta.
 

Coutinho

Jäsen
Minun käsitykseni mukaan homma menee niin, että kalenterivuoden aikana saa olla korkeintaan 6 kk. Miklikhän oli osan keväästä pois suomesta loukkaantumisen takia, joten 2017 tuskin tulee yli 6kk vaikka nyt olisi jo suomessa.

Sitä en sitten tiedä vaikuttaako tämän vuoden oleskelut ensi vuoden verotukseen mitenkään. Veikkaisin, että ei, mutta en mikään verotuksen asiantuntija ole.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minun käsitykseni mukaan homma menee niin, että kalenterivuoden aikana saa olla korkeintaan 6 kk. Miklikhän oli osan keväästä pois suomesta loukkaantumisen takia, joten 2017 tuskin tulee yli 6kk vaikka nyt olisi jo suomessa.

Sitä en sitten tiedä vaikuttaako tämän vuoden oleskelut ensi vuoden verotukseen mitenkään. Veikkaisin, että ei, mutta en mikään verotuksen asiantuntija ole.
Erittäin totta. Näinhän tuo menee ja olisi pitänyt itsekin muistaa tämä, kun kyseistä käytäntöä olen itsekin "hyödyntänyt" muutama vuosi sitten.

Menee siis kalenterivuosien mukaan ja tämän vuoden puolella Miklikillä oli se tauko loukkaantumisen johdosta. Tämä vuosi ei tietääkseni vaikuta mitenkään ensi vuoteen.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Erittäin totta. Näinhän tuo menee ja olisi pitänyt itsekin muistaa tämä, kun kyseistä käytäntöä olen itsekin "hyödyntänyt" muutama vuosi sitten.

Menee siis kalenterivuosien mukaan ja tämän vuoden puolella Miklikillä oli se tauko loukkaantumisen johdosta. Tämä vuosi ei tietääkseni vaikuta mitenkään ensi vuoteen.

Näinhän se taitaa mennä. Olisiko tuossa ollut myös osasyy sille miksi Miklik kuntoutti itseään Slovakiassa pitkän aikaa viime keväänä. Tätä taidettiin tosin jo viime keväänä veikkailla.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Muiden näköhavaintojen ohella Peter Pucher on jälleen nähty Vaajakosken ABC:lla Valtran lippalakki päässään sekä Kamil Piros Holtarin JYP-takki päällään

(En oikeasti muista oliko se 20 vuoden takainen huhu juuri Pucherista)
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Aika erikoista on, jos yksi henkilö on bussilla haettu Helsingistä. Jotenkin tämä voisi käydä järkeen, jos kyseisellä henkilöllä on matkassaan kohtalaisen paljon tavaraa, eli olisi esimerkiksi ulkomailta tekemässä tänne suuntaan muuttoa. Siltikin bussin käyttäminen tuntuu oudolta ratkaisulta, jos kyse olisi vain ja ainoastaan tällaisesta asiasta.

Ainoa "järkevä" selitys olisi jokin markkinoinnillinen tempaus, mutta sekin kuulostaisi hyvin oudolta.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Muiden näköhavaintojen ohella Peter Pucher on jälleen nähty Vaajakosken ABC:lla Valtran lippalakki päässään sekä Kamil Piros Holtarin JYP-takki päällään

(En oikeasti muista oliko se 20 vuoden takainen huhu juuri Pucherista)

Oli se muistaakseni Pucher. Sakicin mailat ovat varmaan edelleen Espoossa / Helsinki-Vantaalla? :D
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
ITSE ASIASSA Peter Pucher nähtiin Shell Veturissa. Vaajakosken ABC on kyllä ollut myös joskus huhuissa, olisiko klassinen David Moravec nähty siellä? Sehän ei lopulta mennyt edes kovin kauas, kun Moravec päätyi Hämeenlinnaan.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kovia huhu tapauksia kaivettu naftaliinista. Pirosin piti olla erittäin kova tekijä. Ura mennyt lähinnä Tshekin extra liigassa, tai mikä lie tipsport extraliiga onkaan nykyään. SHL:ssä 39pinnaa parhaalla kaudella HV71:n paidassa ja 28peliä NHL:ssä että ihan ok ura kuitenkin, muttei niin hohdokas mitä odotettiin.
 

Aito Taisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aika erikoista on, jos yksi henkilö on bussilla haettu Helsingistä. Jotenkin tämä voisi käydä järkeen, jos kyseisellä henkilöllä on matkassaan kohtalaisen paljon tavaraa, eli olisi esimerkiksi ulkomailta tekemässä tänne suuntaan muuttoa. Siltikin bussin käyttäminen tuntuu oudolta ratkaisulta, jos kyse olisi vain ja ainoastaan tällaisesta asiasta.

Eli kyllähän tästä jotain teorioita voi kehitellä Miklikin tai jonkin muun ulkomailta saapuvan vahvistuksen saapumiselle, mutta kyse voi olla myös jostain ihan muusta.
Mä olen ehkä vähän tosikko, mutta tällainen huumori on mielestäni jopa JYPin lokakuun peliesityksiäkin heikompaa.

Tiedoksi: JYP käyttää Viitasaaren Tilausliikenteen palveluja, ja bussin koristeet ovat paikoillaan vaikka joku muu tilausajo olisi kyseessä.

Yksi tuttu MM julkaistiin jo ottelutapahtuman yhteydessä, näinköhän tänään toinen...
 

Mighty Mickey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, SaPKo, Los Blancos
Mä olen ehkä vähän tosikko, mutta tällainen huumori on mielestäni jopa JYPin lokakuun peliesityksiäkin heikompaa.

Tiedoksi: JYP käyttää Viitasaaren Tilausliikenteen palveluja, ja bussin koristeet ovat paikoillaan vaikka joku muu tilausajo olisi kyseessä.

Yksi tuttu MM julkaistiin jo ottelutapahtuman yhteydessä, näinköhän tänään toinen...

Tuota itse boldattua mietinkin. Onko tällöinkin edessä ylhäällä JYPin logo vai lukisiko täällä kenties "Tilausajo" tai vastaavaa?
 

snake70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
juuri näin kuten yllä. Viitasaaren tilausliikenteen bussi on varmasti muussa ajossa muina päivinä jolloin ei JYPn käytössä. hulluahan se olis kalustoa pitää tyhjän panttina, eikä JYPllä taida joka kerta olla edes sama bussikaan, vaikka pääsääntöisesti on tämä logoin teipattu
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United

snake70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Jotenkin on tunne, että tämän päivän pelaajasopimus tulee olemaan pettymys. en usko etťä on mikään ns jatkopesti, mutta ei iso kalakaan. kädellistä pakkia odottelisin, Miklik on pienoinen toive, mutta jotenkin tuntuu ettei hnkään ole se. miettinyt kuka suomalainen on ilman sopimusta? uskon sen olevan suomen passia kantava
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mä olen ehkä vähän tosikko, mutta tällainen huumori on mielestäni jopa JYPin lokakuun peliesityksiäkin heikompaa.

Tiedoksi: JYP käyttää Viitasaaren Tilausliikenteen palveluja, ja bussin koristeet ovat paikoillaan vaikka joku muu tilausajo olisi kyseessä.
Huumori? Jos tällainen näköhavainto on ihan oikeasti tehty ja sen epätodennäköisiä syitä mietiskellään, niin miksi se on mielestäsi huonoa huumoria? Todellakin ihmeellisen tosikkomaista suhtautumista tällaiseen päivän kevennykseen.

Se nyt on varsin yleistä tietoa, että JYP käyttää Viitasaaren Tilausliikennettä, mutta tuollainen bussin edestakainen kulkeminen tyhjänä tai lähes tyhjänä on erikoista olipa kyseessä JYPin tilaama reissu tai jonkun muun. Lisäksi jos kyseessä ei ole JYPin tilaama keikka, niin käsittääkseni se pitäisi varsin herkästi ilmetä bussin etuosaa katsomalla.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Minut on myös bongattu Onnibussissa mailan kanssa pari viikkoa sitten välillä Helsinki-Jyväskylä. Olin siellä aivan yksin noin 50 muun ihmisen kanssa. Ehkä olen saanut sopimuksen JYPiin, mutta paperit eivät vielä ole Postin leikkauksista johtuen saapuneet perille. Jumalauta kun alkoi nyt jännittää, pääsenkö puukäsikasipakiksi JYPin pelaamattomaan kokoonpanoon - illalla sen näkee sitten!

Mutta vähemmän tosikolla linjalla, Miklik olisi toki kova veto, mutta silti tietyllä tapaa toivoisin edelleen sitä yhtä pakkia meille. Mitä kovempi, sitä kovempi. Jos sieltä tulee joku koodinimellä "Cory Quirk", niin voi vittu. Miklik tai tasonsa osoittanut pakki, ja olen tyytyväinen.
 

Vino

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sieltä tulee joku ö-luokan jannu, ei Miklik. Minä olen pessimisti, eikä pessimisti pety.

Tai sit sieltä tulee pakki ja Miklik myöhemmin. Tätä minä toivosin, mutta..
 

veskula

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Die Nationalmannschaft
Jos Miklík julkaistaan tänään, niin hatunnosto organisaatiolle tiedon vuotamattomuudesta "vain sinulle tiedoksi" -tyyliin. Alkaisi olla jo takavuosien applemaisen tarkkaa toimintaa. Nykyään sieltäkin tulee jo hyvissä ajoin tiedot - tarkoituksella tai ei.

Olisihan se pysyvään lumeen verrattava piristys jos tämä positiivisella tavalla pokerinsa pitävä maalipyssy jukaistaisiin. Jos ei, se on varmaa että pettyneitä on paljon, itseni luen myös tähän joukkoon. En tule vaatimaan kuitenkaan kaikille kenkää ja markkinointi-osaston uusimista.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Suomen maajoukkueet
Miklik sieltä on tulossa, mutta ei vielä tänään Tapparaa vastaan pääse pelaamaan. Pakkiosastolta vielä puuttuu se vahvistus, vai istuiko ne sylikkäin siellä Viitasaaren bussissa ;)
 

Hexa

Jäsen
Kyllä sieltä Miklík tulee 90% varmuudella. Tai sitten jäljellä olevan 10% varmuudella joku muu suhteellisen kova tekijämies. Tuskin JYP mitään junnusoppareita tänään julkaisee, vaan sillä on oikeasti kerrottavaa.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Kyllä sieltä Miklík tulee 90% varmuudella. Tai sitten jäljellä olevan 10% varmuudella joku muu suhteellisen kova tekijämies. Tuskin JYP mitään junnusoppareita tänään julkaisee, vaan sillä on oikeasti kerrottavaa.

Anttoni Honka kiinnitetään 15 vuodeksi seuraan, sopimukseen kuuluu 5 mailaa kaudessa ja uudet hokkarit. Tää on varma tiato, mitä ne mulle valehtelemhan.
 

Taksari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KPC.
Michel is back!
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Hieno juttu JYPille. Mutta miksi ei mies kelvannu muualle? Varmasti kelpo pelaaja "kovemmissakin " liigoissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös