Michael Garteig HIFK:ssa

  • 85 300
  • 636

Sakari78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tsemppiä Garteigille. Todella paljon harmittaa miehen itsensä puolesta, kun kausi on ollut niin vaikea ja paskaa tullut niskaan ja sitten kun oli löytänyt hyvän vireen ja itseluottamuksen, niin sitten kävi näin.
Mielenkiintoista nähdä, että pelaako Gartreig vielä IFK:ssa.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mielenkiintoista nähdä, että pelaako Gartreig vielä IFK:ssa.
Lopun hyvästä vireestä huolimatta sanoisin, että IFK:n pitäisi pyrkiä etsimään parempi maalivahti jostain ensi kaudeksi. Ainakin itse olisin hyvin pettynyt, jos ensi kaudellakin mentäisiin parivaljakolla Garteig-Halonen.
 

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Lopun hyvästä vireestä huolimatta sanoisin, että IFK:n pitäisi pyrkiä etsimään parempi maalivahti jostain ensi kaudeksi. Ainakin itse olisin hyvin pettynyt, jos ensi kaudellakin mentäisiin parivaljakolla Garteig-Halonen.
Jep, vaikka olen myös puolustellut Garteigia johtuen kohtuuttomasta kritiikistä ja haukkumisesta, niin eihän hän ole esittänyt mitään sellaista josta olisi vaikea pistää paremmaksi. Paha tilanne kun Taposelle pitäis löytää oikeasti pelejä, mutta just nyt Halonen-Taponen kuulostaa vähintään yhtä riskiltä kuin nykyinen parivaljakko.
 

Sakari78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lopun hyvästä vireestä huolimatta sanoisin, että IFK:n pitäisi pyrkiä etsimään parempi maalivahti jostain ensi kaudeksi. Ainakin itse olisin hyvin pettynyt, jos ensi kaudellakin mentäisiin parivaljakolla Garteig-Halonen.

Olen taipuvainen olemaan kanssasi samaa mieltä koska sen verran epävarmaa ja vaikeaa oli niin pitkään. Nyt kun kevään kortti jäi kokonaan katsomatta, niin melkein olisi toivotettava hyvää jatkoa uralla seuraaviin haasteisiin.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Kyllä tää on surullista kun miettii millaiset muistot kaverille jää ajastaan meidän jengissä... Toivottavasti jäi edes joitain hyviäkin muistoja!

Toisaalta jääkiekko on aika julkinen ammatti ja siitä maksetaan vieläpä aika hyvin joten kyllä sitä kritiikkiä pitää sietääkin.
Jos sitä ei kestä niin ehkäpä pitäisi harkita jotain toista ammattia, esim. kaupan kassalla saa olla suht rauhassa ilman kritiikkiä.
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä tää on surullista kun miettii millaiset muistot kaverille jää ajastaan meidän jengissä... Toivottavasti jäi edes joitain hyviäkin muistoja!
Toivottavasti. Ei ole ikinä tullu edes ajatelleeksi laittaa pelaajille viestejä, mutta Gartsille olen muutaman tsemppiviestin laittanut kauden aikana ja nyt päättymisen jälkeen ihan vain sen takia, kun lokaa tuli välillä niskaan kohtuuttomankin paljon. Aina on tullut arvostava vastaus takaisin. "I’m glad that you noticed that. It means a lot to me. I appreciate it"
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Toisaalta jääkiekko on aika julkinen ammatti ja siitä maksetaan vieläpä aika hyvin joten kyllä sitä kritiikkiä pitää sietääkin.
Jos sitä ei kestä niin ehkäpä pitäisi harkita jotain toista ammattia, esim. kaupan kassalla saa olla suht rauhassa ilman kritiikkiä.
Tämä on kyllä hyvä. Kun on tarpeeksi paksu lompakko ja naama jossain lehdessä, niin sinulla ei ole tavallisen ihmisen oikeuksia siitä, kuinka paljon paskaa ja heikkolahjaisten väsynyttä öyhötystä pitää sietää.
 

Päähaku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä on kyllä hyvä. Kun on tarpeeksi paksu lompakko ja naama jossain lehdessä, niin sinulla ei ole tavallisen ihmisen oikeuksia siitä, kuinka paljon paskaa ja heikkolahjaisten väsynyttä öyhötystä pitää sietää.
Ei tämä nyt varmaan ihan kyllä-ei-kysymys ole, mutta kyllähän se totta on, että kyseessä on harvinaisen julkinen ammatti vieläpä maalinsuulla. En tarkoita, että sitä paskaa ja öyhötystä kukaan ansaitsee/tarvitsee, mutta hieman marttyyriksi heittäytymistä se on tuoda näitä näin avoimesti framille - alkuun saa toki sympatiaa, mutta aika nopeasti kääntyy itseään vastaan tämä tuhkansirottelu fanien edessä. Mörön ihmisoikeudet kylmän pastan kera Kiinassa jne. Fokus omaan kassarihommaan, ja Karavaanarin opein jättää koirat haukkumaan.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Tämä on kyllä hyvä. Kun on tarpeeksi paksu lompakko ja naama jossain lehdessä, niin sinulla ei ole tavallisen ihmisen oikeuksia siitä, kuinka paljon paskaa ja heikkolahjaisten väsynyttä öyhötystä pitää sietää.
Tuo on aivan totta, siis ettei pitäisi tarvita sietää. Mutta mikään ei estä jättämästä lukematta kaikkea paskaa.
 

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ei tämä nyt varmaan ihan kyllä-ei-kysymys ole, mutta kyllähän se totta on, että kyseessä on harvinaisen julkinen ammatti vieläpä maalinsuulla. En tarkoita, että sitä paskaa ja öyhötystä kukaan ansaitsee/tarvitsee, mutta hieman marttyyriksi heittäytymistä se on tuoda näitä näin avoimesti framille - alkuun saa toki sympatiaa, mutta aika nopeasti kääntyy itseään vastaan tämä tuhkansirottelu fanien edessä. Mörön ihmisoikeudet kylmän pastan kera Kiinassa jne. Fokus omaan kassarihommaan, ja Karavaanarin opein jättää koirat haukkumaan.
Mun mielestä on ihan hyvä puhua noista ääneen, ehkä kulttuuri joskus tulevaisuudessa muuttuu nettikiusaamisen yms osalta, vaikka se taitaa olla turha toivo.
 

Päähaku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun mielestä on ihan hyvä puhua noista ääneen, ehkä kulttuuri joskus tulevaisuudessa muuttuu nettikiusaamisen yms osalta, vaikka se taitaa olla turha toivo.
Toki, mutta ei siitä kannata itselleen tapaa tehdä kääntämällä tämä faneja vastaan (lue: joitain vatipäitä, jotka tuollaisia suoltaa). Voi olla että luimme vähän turhan tarkalla kammalla Gartsin IG-päivityksiä, mutta kun peliotteet välillä olivat mitä olivat, sitä toivoi että some ei ole kaverilla kaiken keskiössä.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Se on mielestäni eri asia purkaa höyryjään esim Jatkoajan keskustelupalstalla tai fb-ryhmissä mutta siinä vaiheessa kun pelaajalle aletaan laittamaan asiattomia viestejä henkilökohtaisesti niin mennään sellaisen rajan yli että normi ihminen ei sitä ylitä. Harmi että tuollaisia urpoja löytyy jotka luulevat että on sopivaa oksentaa pahaa oloaan pelaajalle henkiökohtaisesti. No meitä on moneen junaan ja osa on jäänyt nähtävästi asemalle.
 

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Toki, mutta ei siitä kannata itselleen tapaa tehdä kääntämällä tämä faneja vastaan (lue: joitain vatipäitä, jotka tuollaisia suoltaa). Voi olla että luimme vähän turhan tarkalla kammalla Gartsin IG-päivityksiä, mutta kun peliotteet välillä olivat mitä olivat, sitä toivoi että some ei ole kaverilla kaiken keskiössä.
jeps, mä puhuin ihan yleisellä tasolla enkä niinkään tarkoittanut Gartsia, vaikka voin kyllä kuvitella millaista viestiä hänenkin someistaan on löytynyt niiden tsemppiviestien vastakohdaksi.
 

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Se on mielestäni eri asia purkaa höyryjään esim Jatkoajan keskustelupalstalla tai fb-ryhmissä mutta siinä vaiheessa kun pelaajalle aletaan laittamaan asiattomia viestejä henkilökohtaisesti niin mennään sellaisen rajan yli että normi ihminen ei sitä ylitä. Harmi että tuollaisia urpoja löytyy jotka luulevat että on sopivaa oksentaa pahaa oloaan pelaajalle henkiökohtaisesti. No meitä on moneen junaan ja osa on jäänyt nähtävästi asemalle.
On se toki hieman eriasia, mutta mä olen sitä mieltä ettei millään palstalla ole oikeutta nyt _ihan mitä tahansa_ törkyä kirjoitella. Muistetaan se, että vaikkei pelaaja näitä toivottavasti ainakaan lue niin siellä voi olla esim lapsia tai lasten koulukavereita jotka niin tekee.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
On se toki hieman eriasia, mutta mä olen sitä mieltä ettei millään palstalla ole oikeutta nyt _ihan mitä tahansa_ törkyä kirjoitella. Muistetaan se, että vaikkei pelaaja näitä toivottavasti ainakaan lue niin siellä voi olla esim lapsia tai lasten koulukavereita jotka niin tekee.

Olet aivan oikeassa, tosin välillä tuntuu että some on helpottanut liikaa tämän törkyn purkamista samalla hetkellä kuin se tunne on pinnalla. Mutta joo, onneksi pahimmat purkaukset modet täältä poistavat. Välillä itsekin unohtaa että näitä foorumeita voi ja lukeekin pelaajien nuoria läheisiä jotka eivät osaa suodattaa pahimpia törkyjä pois kaiken tämän varsin hyvän keskustelun keskeltä.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Ja koulukiusaajiltakin pääsee opinahjossa pakoon sillä, että pistää vain sormet korviin ja muuttaa toiselle paikkakunnalle.
Ei. Olen itse tullut kiusatuksi enkä pidä siitä että kiusataan, vaikka se ei minuun tehonnut.
Mutta some on yksi paskimpia keksintöjä sen suhteen, ettei kiusaamista voi rajoittaa, paitsi jättämällä lukematta niitä juttuja.
Tai jos on paksu nahka, niin voi lukea.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Lasse#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pieni tai no itseasiassa aika iso kivi vierähti sydämeltä tämän postauksen jälkeen. Niin paljon on nyt hehkutettu officen puolelta jatkuvuutta, niin vähän alkoi jo hiipiä pelko puseroon, ettei vaan…
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Pieni tai no itseasiassa aika iso kivi vierähti sydämeltä tämän postauksen jälkeen. Niin paljon on nyt hehkutettu officen puolelta jatkuvuutta, niin vähän alkoi jo hiipiä pelko puseroon, ettei vaan…
Itse en tätä kyllä osannut pelätä yhtään. Koko ajan tämä hankinta on näyttänyt siltä, että tässä ostettiin vuosi aikaa Haloselle ja Taposelle kasvaa pelaajina. Nyt toki loppukaudesta noiden osalta kuviot menivät varmasti uusiksi niin, ettei uskalleta lähteä ensi kauteen kaksikolla Halonen-Taponen. Toisekseen Garteigin parhaat pelit osuivat loppukauteen ennen loukkaantumista ja hyvinkin on voinut olla jo siinä vaiheessa sopimus jonnekin muualle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös