Mestis vedonlyönnissä

  • 1 986
  • 20

SS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa
Kuten olemme saaneet jo karvaasti huomata että, Veikkaus on "ylivarovaisuudessaan" jättänyt Mestiksen pois vedonlyönnistä ainakin näin aluksi!?! Vaikka sarja olisi vedonlyöjien kannalta mitä parhain.( Otteluja seurataan reaaliajassa Teksti-Tv:llä)
MUTTA ei hätää. Onneksi on olemassa ulkomaisia vedonlyönti toimistoja jotka arvostavat kiekkosarjaamme. Esim. Centrebet Austraaliassa.(centrebet.com) Käykäähän tutustumassa.

Vihjerivi centrebetille:

Hermes-Kalpa 2
K-Vantaa-Sport 2
KooKoo-KJT 2
Kolmen ottelun kerroin 24,90 !!!!!!

SS

P.S Onko jollain tietoa muista toimistoista, joilla on Mestiksen pelejä listoilla.
 

D mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Diskos, PiTa...
Mitähän helvettiä ne siellä veikkauksessa oikein miettii? Epäileekö ne jotain sopupelejä vai? Jos mielenkiinto ja/tai ammattitaito ei riitä Mestiksen seuraamiseen, niin vetäkööt vitun päähänsä ja paetkoon Osaman kanssa vuorille.

Ei tarvitse ihmetellä, että kaikki kynnelle kykenevät vedonlyöjät pakenevat ulkomaisille toimistoille, kun kansallista laitosta ei kiinnosta sarja, vaikka vedonlyöjät ovat tämän omalla toiminnallaan jo aivan selväksi tehneet.

Tiedoksi vielä: haluaisin toki Veikkauksen monopoliaseman säilyvän. Tekevät itse sen haluamisen vaan niin vaikeaksi.
 

SÄLLI 85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers, HIFK, Suomi
D mies: veit sanat suustani. Kyllä on typeriä idiootteja veikkauksella duunissa jos ei saa sinne pikkuhiljaa divarivedonlyöntejä ja sitten nillä perseenreijillä on monopoli Suomessa. Törkeää ja veikkaushan on valtion laitos jos joku laittaa tänne veikkaksen palaute-sähköpostiosoitteen niin mä kyllä lähetän sinne vähän palautetta.
 

Jape

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Veikkaus on todellakin ylivarovainen.
Veikkaus ei kuulemma vielä tiedä, että kuinka eri Mestis-joukkueet todella panostavat sarjaan, eikä näin ollen halua ainakaan alkuvaiheessa Mestistä pitkävetoon. Tulosvedossa Mestistä sen sijaan tullan näkemään ilmeisesti joka viikko. Tulosvedossahan ei ole riskiä Veikkaukselle, sillä palautusprosentti on 70, joten 30% jää talolle joka tapauksessa.
Viime kaudesta Veikkausta jäi hiertämään Mestiksen osalta muutama epäilyttävä tasapeli, jotka sitten selvästi parempi joukkue jatkoajalla voitti. Veikkaukseen oli kuulemma tullut muutamia yhteydenottoja epäilyttävien otteluiden johdosta, mutta mitään näyttöä Veikkauksella sopupeleistä ei ole.
En ihan täysin ymmärrä Veikkauksen asennetta. Kyllä kai jokainen Mestisjoukkue panostaa sarjaan, sillä sarjastahan voi myös pudota. Paljon epäilyttävämpänä pitäisin kevätpuolen liigapelejä häntäpäänjoukkueita vastaan, joilla ei ole enää playoff-mahdollisuuksia. Ilmeisesti Veikkaus myös kuvittelee, ettei Mestiksen kärkijoukkueistakaan kaikilla ole 100-lasissa, kun kerran ylöspäin ei voi nousta.. Hmm... Tästä aiheesta saisi taas pitkät keskustelut, mutta lopetan tähän..
 
Tuo ylivarovaisuus on aivan käsittämätöntä liiottelua. Eikös nykyään pelaajatkin joudu allekirjoittamaan (ainakin joissain seuroissa) paperin että omia pelejä ei pelata. Veikkauksen pitäisi pystya noilla palautsprosenteilla tarjoamaan kertoimet lähes kaikkiin Mestispeleihin. Futiksen Kakkosta on kyllä listoilla koko kesän ja se on urhelullisuudessaan Mestistä varmasti sarjana jäljessä.

Joukkueiden alkukauden voimasuhteiden määrittämisessä Veikkauksella on divarin kanssa ollut ainakin kerran suuria vaikeuksia. Vuonna -95 tarjottiin divarin tokalla kierroksella matsiin Junkkarit-FoPS vieraille kerrointa 2,20. Junkkarit sai runkosarjassa koko kaudella lopulta neljä (4) pistettä. Tuosta matsista Veikkaus otti ainakin runsaasti turpaan.

Jos ei Pitkävetoon pystytä kertoimia laskemaan tai edes kopioimaan niin, miksei pelejä ole sitten tulos-, voittaja- ym. vedoissa. Niissähän Veikkaus voi ainoastaan kasvattaa omaa voittoaan valitsemalla pelejä, jotka kiinnostavat pelaajia.

Mestis saisi lisäksi kaivattua näkyvyyttä vedonlyönnin kautta ja yleisömäärätkin voisivat nousta hieman. Ei muuta kuin Veikkauksen palautelaatikot tukkoon ja Mestistä listoille.

http://www.veikkaus.fi/palaute/index.html
 

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti SÄLLI 85
Kyllä on typeriä idiootteja veikkauksella duunissa jos ei saa sinne pikkuhiljaa divarivedonlyöntejä ja sitten nillä perseenreijillä on monopoli Suomessa. Törkeää ja veikkaushan on valtion laitos jos joku laittaa tänne veikkaksen palaute-sähköpostiosoitteen niin mä kyllä lähetän sinne vähän palautetta.

Ainakin veikkauksen pelisivulta voi lähettää palautetta:

http://www.veikkaus.fi/palaute/index.html



hmmm. möyhästyin vähän...
 

teemu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Sopupeleistä

Viime keväästä asti olen ollut hiljaa tästä, mutta erään nimeltä mainitsemattoman mestisjoukkueen (ei muuten ole kumpikaan viime kauden "pääepäillyistä") pelaajat olivat kuulemma "tarjonneet vastustajalle tonnin (muistaakseni) mieheen", jotta tämä häviäisi pelinsä, vaan eipä vastustaja suostunut moiseen. Motiivina ei kuitenkaan ollut huijata vedonlyönnissä. Lähdettä en halua paljastaa, mutta veljeni (joka ei taatusti kuseta) kuuli tämän eräältä mestiskiekkoilijalta. Tämä pelaaja ei tosin kuulu kyseiseen joukkueeseen, joten ei tätä nyt missään nimessä pidä ottaa tietona, vaan huhuna.
 

Kotkafani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Täydellinen moka Veikkaukselta se ettei Mestis näy pitkävedossa. Eikö siellä riitä asiantuntemus? Kyllä kaikki ulkomaiset jalkapallosarjat kolutaan läpi ja samoin suomalainen futiksen ykkös- ja kakkosdivarikin.
Minä ainakin boikotoin tilannetta ja en pelaa vetopelejä ennenkuin Mestis on pitkävedossa.
 

SÄLLI 85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers, HIFK, Suomi
Kiitokset Mad E:lle ja Pahalle Vaatturille palaute-osoitteesta mä oonkin just rupeamassa lähettelemään sinne ei niin kaunis-sanaisia viestejä. Mä oon sitä paitsi jo pitkään boikotoinut veikkauksen pelejä siitä lähtien kun ahde sai kenkää.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Paha Vaatturi kirjoitti:

"Joukkueiden alkukauden voimasuhteiden määrittämisessä Veikkauksella on divarin kanssa ollut ainakin kerran suuria vaikeuksia. Vuonna -95 tarjottiin divarin tokalla kierroksella matsiin Junkkarit-FoPS vieraille kerrointa 2,20. Junkkarit sai runkosarjassa koko kaudella lopulta neljä (4) pistettä. Tuosta matsista Veikkaus otti ainakin runsaasti turpaan."

Muistaakseni tuo ottelu poistettiin listalta pelipäivää edeltävä iltana.

:p :p :p
 

Igor Siperia

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Afan

Jouluun on edelleen 3 kuukautta. KooKoo-KJT 3-3 joten ei tainnut natsata tuo KooKoo-KJT ottelun veikkaamasi 2 kovalla kertoimella
:D
 

Afan

Jäsen
Re: Afan

Viestin lähetti Igor Siperian hurtta
Jouluun on edelleen 3 kuukautta. KooKoo-KJT 3-3 joten ei tainnut natsata tuo KooKoo-KJT ottelun veikkaamasi 2 kovalla kertoimella
:D

Näin tällä kertaa.

Mutta ilmeisesti tasainen ottelu, jota ainakin tilastojen valossa hallitsi KJT. Viittaisi siihen suuntaan, että Centrebet oli väärässä pitäessään KooKoota hyvin selvänä suosikkina. Samanlaisten tarjousten toistuessa edulliset vedot onnistuvat toisinaan ja pitkässä sarjassa voitollinen peli on mahdollista.
 

manager78

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS, Suomen maajoukkueet
Ottelu junkkarit-fops vuonna 1995 suljettiin pelipäivänä eli torstaina pois pitkävetolistalta. Sulkemista ennen pelanneet kuitenkin saivat mahdolliset voittonsa fopsin kertoimen 2.20 mukaan, joten kyllä veikkaus otti tuosta kierroksesta todella paljon turpaansa. Itsekin sain kyseisellä viikolla melko hyvän tilin, sillä pelasin kaikki rivini fopsin voiton kautta. Ja viisaana tein kaikki rivini jo hyvissä ajoin tiistaina.

Ps. kyllä tosiaan ihmetyttää tuo veikkauksen toiminta. Jalkapallossa otetaan listalle kakkosdivaria ´mutta jääkiekon mestistä ei. Lokakuussa kun alkaa nhl se on aivan varmasti listalla ja joku hemmetin ruotsin elitserien. Olen aivan varma että suomalaisia vedonlyöjiä kiinnostaa enemmän mestin kuin nhl tai elitserien.
 

oskum

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit
Veikkaukselta kysyisin, että missä Mestiksen ottelut viipyvät.
Vastauksena tuli, että pitkäveto listalle ilmaantuvat lähiaikoina.

Mielestäni Mestis pelit voitasiiin ottaa mukaan myöskin keikkovakioon, Elitserienin tilalle.
 

zobrax

Jäsen
Suosikkijoukkue
EVU, Kiekko-Vantaa, TPS
Aivan oikein. Kyllä sitä SUOMALAISEN monopoliasemassa olevan veikkauksen pitäisi tulea suomalaista kiekkoilua enemmän kuin vaikka ruattalaista.

Kiinnostus lähtee pienistä asioista. Jos Mestis esim. otettaisiin Elitserienin tilalle, niin vedonlyöjät joutuisivat ottamaan vähän selvää matseista ja alkaisivat seurata kyseistä sarjaa. Tästä taas seuraisi, että yhä useammalle tulisi ykkösdivari tutuksi ja saataisiin suurempi yleisö painostamaan liigan avaamista ja muutenkin paremmin esille Mestiksen informoimista.

Kommentteja.
 

SÄLLI 85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers, HIFK, Suomi
Sain palauutteeseni vastauksen jossa kerrottiin että, Mestiksen pelit tulevat listoille muutaman viikon sisällä! Toivottavasti pitävät sanansa! Olen myös siitä samaa mieltä, että Mestis kiekkovakioon Elitserienin rinnalle, sillä on kumma ettei Veikkaukselle raha kelpaa! Ja enpä minä pahastuisi vaikka Elitserien poistetaan kokonaan, mutta voihan se siellä olla mun puolesta ainakin!
 

oskum

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit
Mestis kiinnostaa, ainakin viime keskiviikon perusteella, tulosvetoa pelaavia enemmän kuin veikkauliiga. Haka-Kups ottelun pelivaihto oli jotain 120000 markan luokkaa ja Jukurit-Hermes ottelun n. 230000. Eihän nuo kumpikaan nyt paljoa ole, mutta kumminkin tästäkin voidaan ehkä jotain päätellä. En ole katsonut paljonko oli torstain SM-Liiga pelien vaihto, joten todellista vertailu pohjaa ei ole.

Päätin kumminkin tällaisen pointin esittää.

Ja vielä minä ainakin rupean pommittamaan veikkausta siitä, että Mestis kiekkovakioon! Onhan jalkapallo vakiossakin mukana II-div. pelejä (siis ei Englannin, vaan kesäisin Suomen), eikä mitään ruotsin futismatseja. Siispä www.veikkaus.fi ja sieltä palute.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös