Mestaruussauna

  • 5 193
  • 9

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Lukollakin on tämmöinen ketju, niin pitää kai matkia pikkuveljiä hiukan...:)

Klapia on! Olkaa hyvä, rakkaat palstaveljet!
 

Jan Koller

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ♠, Carolina Hurricanes
Mun mestaruussauna taitaa olla kaverin varpajaisissa. Siellä oon mä Savinaisen paita päällä ja 10 Lukon miestä, jotka yrittää selittää, että kyl meki viel joskus. ;-)
 

Force

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mun mestaruussauna taitaa olla kaverin varpajaisissa. Siellä oon mä Savinaisen paita päällä ja 10 Lukon miestä, jotka yrittää selittää, että kyl meki viel joskus. ;-)

Muista toivottaa tervetulleeksi kauden avaukseen viirinnostajaisiin.
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Mun mestaruussauna koettiin mestaruusjuhlien päätteeksi klo 4 aamuyöllä. Eihän mestaruusjuhlat ole mitään ilman saunaa! Kuoharitkin poksautettiin ja kannua nostettiin joten täydellinen ilta oli eilen. Oman unelmani täyttymys! Tarvii sanoa että tällä hetkellä mm lätkä ei voisi vähempää kiinnostaa, mutta eiköhän sitäkin tulla seuraamaan koska harvoin on suomi paita päällä kentällä 2 Ässien pelaajaa..
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Mää oon tänään tissutellut olutta Ässien kunniaksi, kun huomenna ei ole pakollisia menoja.

Niin ja luukuttanut Visan sekä Poikien Hyvä Ässät!
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Lauantaina Poriin.

Samalla tämä ketju voinee toimia virallisemman juhlinnan seurantaketjuna:

Satakunnan Kansa

Toi on aika huikeeta!
 

Aina Pata

Jäsen
Saunan jätän väliin, mutta saunajuomat hoidan. Nakkikannuakin tuli jo Winstonissa hiplattua eli se on hoidettu.

Pade oli varmaankin kotiutettu huilaamaan, koska pian tuon episodin jälkeen ilmestyi kantabaariinsa ja otti yhden jekun, one for the road. Tässä kohdassa tutustuin mitaliin eli nämä on nähty.

Perjantaina saunotaan kunnolla ja lauantaina torille saunomaan.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Sattuneesta syysta mulla on mestaruussauna vasta firman bileissa kesakuun alussa, jonne olen luvannut vieda mestariveikkauksessa voittamani kossupullot yhteiseksi juotavaksi. Tarttee varmaan vaatia kaikilta jotain Assa-aiheista (sori puuttuvat skandimerkit) pukeutumista.
 
Klapia on! Olkaa hyvä, rakkaat palstaveljet!
Kyl mestaruussauna ain enne o lämmenny, sen kus vaa pistä klapei pessä. Meikäläisen tapauksessa tosin väännän vivusta.

Iso kysymys on se, millaisessa mestaruussaunassa Tommi Taimi juhlii keväällä 2015. Tasaisella taulukolla poika kannattelee kattiloita kerran kahdessa vuodessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös