Mertarannan ”ammattitaito”?

  • 304 337
  • 1 924

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Nyt heitit sellaisen vitsin, että melkein nauroin.
Vieläkö maikkari markkinoi kanavapaketteja Mertarannalla? Ei kai ketään oikeesti osta sen takia kanavapakettia, että pääsee kuuntelemaan tätä "sinivalkoistaääntä".
En usko että markkinoivat, koska maksu-tv:n puolella oikeudet on Viaplaylla.
 

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onkohan Viaplay vaatinut että Mertsi jatkaa maikkarilla mm-selostajana? Oma myynti nousee räjähdysmäisesti.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
"Mertarannan upea taival jääkiekon MM-kisojen selostajana jatkuu kevääseen 2025 saakka, huipentuen sinne mistä kaikki alkoi 30 vuotta aikaisemmin", ja sen jälkeen voikin sitten täysipäiväisesti keskittyä vain ja ainoastaan Liigan selostamiseen kiekon puolelta. Oi sitä ilon ja onnen päivää, kun Lahdessa pelattavissa peleissä on tuo ikioma sinivalkoinen/turkoosiääni paikallisselostajana MTV:n kanavilla paikalla jokaisessa ottelussa.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
@Wenzel , juuri tuo tässä pelottaakin. Mulle on oikeastaan aika sama vaikka sinivalkoinen ääni, kansan rakastama selostajalegenda, selostaisi MM-kisat ja vaikka kaikki muutkin maajoukkueen kisat elämänsä loppuun asti. Kun vaan saisi sen kauas Liiga-matseja pilaamasta.
 

GNR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jotenkin lukiessani uutista, päässäni samalla soi:
"Antero meidän, josta emme pääse ero, joka olet mm-kisoissa selostajana. Pyhitetty olkoon sinun äänesi ..."

Kai minä tämän kestän vielä kahdet MM-kisat, kun käännän tv-kanavaa toisaalle, jos siltä tuntuu
VPN ja YouTuben kautta jenkkiselostajat, toimii.
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
"Mertarannan upea taival jääkiekon MM-kisojen selostajana jatkuu kevääseen 2025 saakka, huipentuen sinne mistä kaikki alkoi 30 vuotta aikaisemmin", ja sen jälkeen voikin sitten täysipäiväisesti keskittyä vain ja ainoastaan Liigan selostamiseen kiekon puolelta. Oi sitä ilon ja onnen päivää, kun Lahdessa pelattavissa peleissä on tuo ikioma sinivalkoinen/turkoosiääni paikallisselostajana MTV:n kanavilla paikalla jokaisessa ottelussa.
30 vuotta ja kehittyminen pelin ymmärtäjänä= 0
Mä häpeisin ihan saatanasti.
No, ei se oo rumpalinakaan kehittyny samassa ajassa.
 

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
30 vuotta ja kehittyminen pelin ymmärtäjänä= 0
Mä häpeisin ihan saatanasti.
No, ei se oo rumpalinakaan kehittyny samassa ajassa.
Vai onko kehittymisen sijaan taantunut pelin muuttumisen myötä. Lähinnä muistellen kun joskus aikoja sitten nähnyt niitä 95-matseja uudelleenesitettynä, ei mies niin häiritsevän pihalla tuntunut olevan. Tai sitten oma pelintaju ei ollut keskialueen paitsion mukaisessa kiekossa niin vahva.

Mertarannan ääni on toki miellyttävää kuultavaa ja sinänsä leijonapelejä on kiva kuulla sillä saundilla, kyllä mä sitä ruutua osaan tsiigailla ettei se haittaa kun höpöttää omiaan. Liigaan taas, no, kun se leijonameininki ja kevätkarnevaalifiilis (Scoda-cup) puuttuu niin siinä moni asia ärsyttääkin enemmän.
 

JakkeKasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
30 vuotta ja kehittyminen pelin ymmärtäjänä= 0
Mä häpeisin ihan saatanasti.
No, ei se oo rumpalinakaan kehittyny samassa ajassa.
Vähän sellanen fiilis että Antsa ei varmaan oo mikään iso lätkäfani, leijonahehkutuksilla sai itelleen sellasen statuksen että pystyy sillä tekeen elannon ja menee paikanpäälle ja saapuessaan selostuskoppiin kattoo mitkä joukkueet pelaa ja kerran lukee kokoonpanot läpi ja asettelee jonkun tilastopaperin eteensä. En yllättyis jos herraa ei kiinnostas jääkiekko lainkaan töiden ulkopuolella kun sen verran kuutamolla on pelistä ja pelaajista jatkuvasti.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Muistan kuinka 20v sitten olin täysin kypsynyt Mertarantaan ja ylihypeen. Nykyään on tietyllä tapaa mukavampi kulkea taas vastavirtaan. Aika vähän kuuntelen mitä selostaja sanoo, mutta tunnelmaa Mertsi osaa luoda.

Valitsen Anteron sata kertaa sadasta, jos vaihtoehtona on Antti Mäkinen.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Kun aina ei voi HIFKin peleihin laittaa hifkiläistä selostajaa. Niitä on kauden aikana ollut aivan tarpeeksi.
Joo vähissä on ammattitaitoiset liigaselostajat jotka ei anna värilasien näkyä.
 

masa90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Nhl
Eka erä oli jopa yllättävän tasapuolista, sitten "hiukan" valui toisen joukkueen "puolesta" selostamiseksi. Noh odotuksia parempaa mutta ei tuota kiva silti ollut seurata.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös