Merkkipaaluviestit

  • 236 383
  • 2 637

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
2000 tykkäystä täyteen. Mitäs tuumaat @pepsi?

Paljon maksat etten käy ei-tykkäämässä kaikkia tykkäyksiäni viesteihisi? Menisit huminalla alle 2000:n. Selviät tästä siis rahalla tai annat minulle puolestaan 226 tykkäystä, jotta pääsen kanssa 2000 tykkäykseen.

T: Tykkäysten kuningas - sanoo tilastot mitä tahansa
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tämä on viesti #2000. Eihän se kovin paljon ole, mutta tässä tapauksessa voisi sanoa, että vähemmän on enemmän. Pelkkää asiatekstiä ja faktaa kautta linjan. Onnea minulle. Haluan kiittää erityisesti vanhempiani, jotka ovat mahdollistaneet tämän kaiken tekemällä minut. Seuraavaa tonnia odotellessa. Kiitos.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Tämä on viesti #2000. Eihän se kovin paljon ole, mutta tässä tapauksessa voisi sanoa, että vähemmän on enemmän. Pelkkää asiatekstiä ja faktaa kautta linjan. Onnea minulle. Haluan kiittää erityisesti vanhempiani, jotka ovat mahdollistaneet tämän kaiken tekemällä minut. Seuraavaa tonnia odotellessa. Kiitos.

No hei, on se kuitenkin 1000 enemmän kuin Crosbylla pelejä Änärissä! Kai olet jo saanut Jatkoajalta oman kultaisen näppäimistön?
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
No hei, on se kuitenkin 1000 enemmän kuin Crosbylla pelejä Änärissä! Kai olet jo saanut Jatkoajalta oman kultaisen näppäimistön?
Jotain muuta huomiota olisi kyllä syytä odottaa kyseisen merkkipaalun kunniaksi, kuin aina vaan niitä iänikuisia pelikieltoja, ne on jo aika nähty.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
1786 tykkäystä. Tarkoittaa, että olen saanut keskimäärin 6,5 tykkäystä yhdellä viestillä. Tykkäysten kuningas -tittelini sen kuin vahvistuu eikä haastajia ole lähimainkaan.

@Malkkinen
 
Viimeksi muokattu:

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
1786 tykkäystä. Tarkoittaa, että olen saanut keskimäärin 6,5 tykkäystä yhdellä viestillä. Tykkäysten kuningas -titteleni senkuin vahvistuu eikä haastajia ole lähimainkaan.

@Malkkinen
Hyvä on, hyvä on, olet tykkäysten kuningas. Reiluna kaverina annan komeaan kokoelmaasi yhden lisää. Ole hyvä!

Koska et ikinä tule saamaan minua kiinni!!! HAHAHAHAAA!!! Saatat olla tykkäysten kuningas siellä alemmassa kastissa missä käyttäjillä on alle 2100 tykkäystä, mutta minä olen ihan omaa luokkaani edelleen.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Ensimmäinen tonni täyteen tällä viestillä. Tahti on tiivistynyt viime kuukausina huomattavasti, kiitos tästä lähtee Koronavirukselle.

Välillä on lipsahdettu omien periaatteiden ulkopuolelle ja on tullut otettua turhankin paljon lämpöä muiden, eri mieltä
olevien, viesteistä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Ensimmäinen tonni täyteen tällä viestillä. Tahti on tiivistynyt viime kuukausina huomattavasti, kiitos tästä lähtee Koronavirukselle.

Välillä on lipsahdettu omien periaatteiden ulkopuolelle ja on tullut otettua turhankin paljon lämpöä muiden, eri mieltä
olevien, viesteistä.

Näköjään vasta vajaat 2 vuotta olet ollut palstalla, vaikka tuntuu, että olet ollut täällä jo ikuisuuden pyörimässä :)

Hyvää settiä kaikkinensa.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Näköjään vasta vajaat 2 vuotta olet ollut palstalla, vaikka tuntuu, että olet ollut täällä jo ikuisuuden pyörimässä :)

Hyvää settiä kaikkinensa.

Tuli harkittua aika pitkään ennenkuin rohkaistuin anomaan kirjoitusoikeuksia. Palstaa on tullut luettua kuitenkin aktiivisesti jostain vuodesta 2003 tai 2004 lähtien. En ihan tarkkaan enää muista.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Näköjään kymmenestuhannes viesti lipsahti kalamies-ketjuun. Toivottavasti seuraava kymppi tulee täyteen edellistä hitaammin.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mulla on melkein 17 000 viestiä koska oon kova jätkä. Vain kahdeksan vuotta mennyt.

2013 oli just sellainen vuosi, että jos olisin ollut NÖSSÖ ja rekisteröitynyt palstalle jo helmikuussa, niin minulla olisi VÄHINTÄÄN 18 000 viestiä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
2013 oli just sellainen vuosi, että jos olisin ollut NÖSSÖ ja rekisteröitynyt palstalle jo helmikuussa, niin minulla olisi VÄHINTÄÄN 18 000 viestiä.

Ei sulle tule posti osotteella " V. Kainaloon Sothern Finland " eli simple as that to name a few ! terv. br 69 " coahcauksen " ammattilainen TK
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Nyt joudun kertomaan teille, että kohtasin syksyllä menninkäisen kissanhiekkalaatikolla. Menninkäinen sanoi, että jos mulla on vähemmän tykkäyksiä kuin viestejä sillä hetkellä, kun kirjoitan Jatkoaikaan viestin numero 6000, menetän kykyni kirjoittaa tänne, kunnes tykkäykset ohittavat viestimääräni.

Yritys oli kova, mutta kalkkiviivoilla hyytyi.
Fix'd, koska ei mulla näköjään lauantain ja sunnuntain välisenä yönä parempaakaan tekemistä tunnu olevan. Lisäksi tällä palstalla ei ole koskaan liikaa hyviä kirjoittelijoita.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Näköjään kirjoittelin äsken viestin numero 3000 ja lähes kolmisen vuotta on näköjään vierähtänyt aikaa kirjautumisesta eli aika tasaisen tahtiin tuhat viestiä per vuosi tulee kirjoteltua. No joo, onkohan se paljon vai vähän? Asiaa ja mielipiteitä on välillä vähän liikaakin ja jokainen viesti ei ole laadultaan parasta, mutta ajattelin jatkaa palstalle kirjoittamista niin kauan kuin kunto kestää.
 

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Näköjään kirjoittelin äsken viestin numero 3000 ja lähes kolmisen vuotta on näköjään vierähtänyt aikaa kirjautumisesta eli aika tasaisen tahtiin tuhat viestiä per vuosi tulee kirjoteltua. No joo, onkohan se paljon vai vähän? Asiaa ja mielipiteitä on välillä vähän liikaakin ja jokainen viesti ei ole laadultaan parasta, mutta ajattelin jatkaa palstalle kirjoittamista niin kauan kuin kunto kestää.
Onnittelut merkkipaalusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös