Merkkipaaluviestit

  • 239 285
  • 2 644

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
300 Viesti jatkoaikaan, jos sitä nyt merkkipaaluksi voi kutsua.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Oho, näköjään 1999 täynnä ja tämän jälkeen täydet 2000 ilmeisesti joulun kunniaksi.
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Oho, oon näköjään huomaamattani liittynyt Jatkoajan tonni-kerhoon 70 viestiä sitten. Täytyypä päivittää ansioluettelo.

Tämä on kyllä sen luokan meriitti että se kuuluu ehdottomasti heti siihen kymppitonni-kerhon perään CV:ssä.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
107 viesti on tämä. Viesti numero 100 on mennyt todennäköisesti parhaaseen maalivahtikaksikkoon..Eli tämän päivän aikana..Pakko nostaa hattua JHag kaltaiselle veteraanille vaikka väärää porukkaa kannattaakin
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
800 menee rikki NYT!!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Elikkä 400 viesti tämä nyt.
 

Kaivanto

Jäsen
Jaaha, 1000 x kohellusta täynnä. Juhlistetaanpa tätä merkkitapahtumaa vaikka vaihtamalla signatuuri. Heippa vaan Vonnegut, kivaa oli, mutta aika aikaansa kutakin ja niin se lopulta kävi nyt sullekin.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Tämä viesti on 300. kerta, kun kirjoitan tänne. Pääasiassa jutut ollu pelkkää p..aa, mutta taidan jatkaa kirjoittelua, jos arvon moderaattorit sen sallivat.
 

theref

Jäsen
Tämä on viesti numero 4001.

Tahdon kiittää työantajaani heidän tarjoamastaan ajasta, jonka olen voinut käyttää Jatkoaikaan kirjoitteluun.

Tahdon myös kiittää Soneraa heidän ylläpitämästään laajakaistasta joka on mahdollistanut kirjoittelun joskus kotoakin.

Toisaalta mietin, että monessakohan noista 4000 viestistä oikein edes on "oikeaa" sisältöä?
 

Seti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
3½ vuoden aherruksen jälkeen viesti 500 on nähnyt päivänvalon. (0.39 / päivä)

Tämä onkin sitten jo 501. Tasaisella tahdilla vastaan tähän ketjuun seuraavan kerran niinkin pian kuin Elokuussa 2008.
 

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä on viesti numero 150

Hip hei, 0.30 viestiä päivässä. Enpä taida olla se kaikista aktiivisin kannanottaja vaikka luenkin boardia päivittäin.
 

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
100

100 täynnä! Pääsin sentään kolminumeroisille luvuille. Seuraavaksi tavoitteeksi sitten nelinumeroinen luku. Siihen saattaa tosin mennä yksi tai useampikin vuosikymmen. Mutta aikaahan mulla riittää. Olettaen että mua vielä kestetään...
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Neljä hunttia täynnä.

Tästä se ura urkenee.

Tai sitten ei.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös