Merkkipaaluviestit

  • 239 264
  • 2 644

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
300

Ajan kuluksi samanlainen vuositilasto kuin 200. viestin kohdalla:
2004: 25
2005: 31
2006: 40
2007: 54
2008: 0
2009: 2
2010: 9
2011: 0
2012: 55
2013: 84
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Olen näköjään huomaamatta livennyt jo jonkun matkaa yli 6000:n. Seitsemännettä tuhannetta kierroksetta minuutiksetta odotellessa...
 

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
100 tuli täyteen, ja taisi olla kaikista maailman paikoista puolikas turhailu persuketjuun. No helvata.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Olen näköjään huomaamatta livennyt jo jonkun matkaa yli 6000:n. Seitsemännettä tuhannetta kierroksetta minuutiksetta odotellessa...

Ja tasaluku näyttäisi olevan näin nopeasti mulkaistuna muuten myös ei-vapaan-puolen/jääkiekkoaiheisissa viesteissä eli 500.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Tämä viesti on 1000. Viestejä on tähän asti tullut 3.24/päivä vauhdilla.
 

Ralph

Jäsen
Oho, kaiketi tämä merkkipaaluksi lasketaan. Eli minä satuin tänään ohittamaan Jatkoajan listalla suuren ja legendaarisen Vanha Lenin viestimäärässä, jonka myötä nousin listan top-30, eli ensimmäiselle sivulle.
 
Oho, kaiketi tämä merkkipaaluksi lasketaan. Eli minä satuin tänään ohittamaan Jatkoajan listalla suuren ja legendaarisen Vanha Lenin viestimäärässä, jonka myötä nousin listan top-30, eli ensimmäiselle sivulle.

Onnittelut. Eittämättä yksi elämän isoja merkkipaaluja. Mutta mutta, onko tahti hiipumassa kun mennään jo alle 10 viestin päivätahdilla vai meinaako muut harrastukset haitata tätä?

Nimimerkillä huolestunut
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Oho, kaiketi tämä merkkipaaluksi lasketaan. Eli minä satuin tänään ohittamaan Jatkoajan listalla suuren ja legendaarisen Vanha Lenin viestimäärässä, jonka myötä nousin listan top-30, eli ensimmäiselle sivulle.

Mistä tällaisia listoja näkee? Olen etsiskellyt, mutten löytänyt. Kovasti kiinnostaa tietää, että kellä on kovin tahti ja kellä on eniten. En halua tietää, kellä on pisin - toivottavasti sellaisia tilastoja tällä palstalla ei ole.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Mistä tällaisia listoja näkee? Olen etsiskellyt, mutten löytänyt. Kovasti kiinnostaa tietää, että kellä on kovin tahti ja kellä on eniten. En halua tietää, kellä on pisin - toivottavasti sellaisia tilastoja tällä palstalla ei ole.

Jatkoajan keskustelupalsta - Käyttäjälista

Siinä olisi lista.

-Tinke

EDIT! 3854 viestini Jatkoaikaan! Saako tästä jonkin palkinnon?
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
4500 NYT!

Eli tahti ollut pyöreästi 2,5-3kk 500 viestin välillä. Tarkoittaako tämä sitä, että kun lokakuun sateen tulee eetteriin niin minulla on 5K täynnä? :O

1,61 näyttäisi olevan viestien ka per päivä. Muistan ajan kun se oli 0,50 tietämillä. Jokunen vuosi sitten näin vielä oli. Vannon. Etkö usko? Paljos lyödään vetoa?
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Tämä on niinkin tärkeä tieto, että luet minun 1259:ttä viestiä tälle kyseiselle jääkiekkoaiheiselle keskustelupalstalle, joka tunnetaan nimellä Jatkoajan keskustelupalsta.
 

voittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Tasan vuosi sitten sähköpostiini kilahti viesti, jossa ilmoitettiin käyttäjätunnuksen vahvistamisesta. Samana päivänä tilille kilahti viesti #1 ja nyt, tasan vuosi myöhemmin, lähtee viesti #500!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kolmannestonni ohitettu. 334:s viesti tämä. Pikapuoliin siirryn viestimäärissä TOP 2500:aan. Päiväkeskiarvo viesteissä 2.24 eli rokulipäiviä on tullut.
 

DefenceX

Jäsen
Itselle tuli juuri täyteen 400 viestiä. Viestejä tullut kirjoitettua tänne 0,44 viestin päivätahdilla. Valitettavasti joudutte todennäköisesti tulevaisuudessa minunkin kirjoituksiani näkemään kovemmalla tahdilla, sillä viimeisten viikkojen aikana tahti ollut paljon kovempaa.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Oho, kaiketi tämä merkkipaaluksi lasketaan. Eli minä satuin tänään ohittamaan Jatkoajan listalla suuren ja legendaarisen Vanha Lenin viestimäärässä, jonka myötä nousin listan top-30, eli ensimmäiselle sivulle.

Tulipahan tsekattua taas näitäkin tilastoja-
Kovaa nousua olet tosiaan tehnyt ja tällä hetkellä selkeä ykköspyssy viestejä/päivä -tahdissa, kun Dekon tahti näyttää oleva pahasti hiipunut.
Ehkä kaikista suurin huomio kuitenkin, että myös toinen 20000 viestin ylittäjä ollaan saatu, kun JHag tuon kovan lukeman ylitti jokin aika sitten !
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
4444.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tällä viestillä ilmoitan kirjailleeni tälle palstalle uskomattomat 3000 viestiä!!!

Ai, mitenkä niin uskomattomat?

Noh, kun muistelen alkutaivaltani, taisi näitä pakollisia rajoitteita ylemmältä taholta tulla kirjoitteluripuliini kohtuu taajaankin, mutta näköjään tyhmä, iso ja laiska käärmekin (Lachesis muta) oppii uusia temppuja - tai paremminkin sen, miten ne hölmöimmät jäävät toteuttamatta.

...ja eikun uudelle tuhatluvulle...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös