Merkkipaaluviestit

  • 239 005
  • 2 643

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Huomasin ylittäneeni 900 viestin rajan, joten päätän juhlia tapahtumaa pänttäämällä pari ruotsin tehtävää.
Viisi vuotta täällä ja noin vähän viestejä. Hiljaiseksi vetää.
 

Nick Neim

Jäsen
Yli pari kuukautta vielä ja paukahtaa 5 vuotta tälläkin palstalla rekisteröityneenä käyttäjänä täyteen. Tuli nyt huomattua, että viesti numero 400 putkahti tässä taannoin ulos. Eli 0.23 viestiä per päivä.

Ei mikään järisyttävä tahti, mutta ei kai ole tarviskaan.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
1500 enemmän tai vähemmän turhaa viestiä tuli tällä täyteen. Tahti on kuitenkin vaatimatonta alle 1,5 viestin päivävauhtia - kaikkien onneksi...
 

redcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SAFC, Denver Broncos, LA Kings, TB Rays
Tuli sitten 1000. viesti kirjoitettua Jatkoaikaan. Se ei sinällään ole mahdottoman paljon huomioon ottaen sen, että olen ollut palstalla heti alkuvuodesta 2001 lähtien. Mutta kuten sanonta kuuluu... ei se määrä, vaan laatu.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
900 viestiä täynnä tämän myötä. Muistini mukaan neljä pelikieltoa kärsitty sinä aikana.
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Katos vaan. Muutama viesti takaperin tullut 1000 viestiä täyteen. Aikamoista. Kuusi vuotta siihen yllättäen meni. Se on paljon pidempi aika kuin ikinä kuvittelin tänne kirjoittelevani. Itse asiassa kuusi vuotta sitten en edes ajatellut koskaan olevani näin vanha. No aikaa ei näköjään voi pysäyttää.

Olen muuten 878 eniten tälle palstalle kirjoittanut kirjoittaja. Tunnen todella saavuttaneeni jotain.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Tämä on näköjään 2222 viestini tälle palstalle.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Tämä on viesti #802, meni vähän ohi merkkipaalu, mutta hehkutan kumminkin!

Ja n. 99% viesteistä on täyttä tuubaa ja ajan tappoa. En ees tiedä mitään lätkästä, mutta mitäpä pienistä.
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Tämä on tonnin täyteen rymäyttävä viesti. Huomena juhlitaan vaffan humaltumisen merkeissä.
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Tämä on viesti nro 500 tälle palstalle. Eihän siihen mennytkään kuin reilu seitsemän vuotta... Josko seuraavat 500 sitten hieman nopeammin.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Ladies and gentlemen...

Minun jauhannassani on tullut se hetki, kun kirjoitetaan viesti nro 5000. Kiitos ja anteeksi, ei kai sitä muuta voi todeta. Rekisteröidyin 7.10.2004.

Olen 98. kirjoittaja, joka saavuttaa tämän määrän viestejä.
 

Ralph

Jäsen
Olen 98. kirjoittaja, joka saavuttaa tämän määrän viestejä.

Ja minä 99., eikös olekin kivaa.

Eli tämä laatuviestini on minun 5 000. viesti tänne keskustelupalstalle. Vauhti on liian luja, viestejä liian monta per päivä. Rekistöröidyin tänne toukokuussa 2010 ja viesteistäni puolet on turhia one-linereita otteluseurantaketjuihin. Eli minäkin pyydän anteeksi.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mistä te näette noita tilastoja missä näette oman "sijoituksenne"?

Ja jotta ei mentäisi ohi aiheen niin kerrottakoon, että 600 viestiä paukkui rikki tänään. Olen ylpeä itsestäni.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Mistä te näette noita tilastoja missä näette oman "sijoituksenne"?

Ja jotta ei mentäisi ohi aiheen niin kerrottakoon, että 600 viestiä paukkui rikki tänään. Olen ylpeä itsestäni.

Se lista kirjoittajista on normaalisti aakkosjärjestyksessä, sen voi valita myös niin, että napsauttaa sanaa Viestejä.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaaha. 5000 tulee mittariin, kun kohta painan Lähetä viesti-nappulaa. Lähes 11 vuotta siihen meni.

Ja olen näköjään 100. kirjoittaja, joka saavutti tämän merkkipaalun. Jehna.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
5000 tulee täälläkin tuota pikaa täyteen. Tämä on 4999 viesti. Elämää en aio vielä tämänkään jälkeen hankkia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös