Merkkipaaluviestit

  • 239 206
  • 2 644

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tämän viestin myötä kasassa on kolme tonnia silkkaa paskaa.

Onnea minä, missä täällä jaetaan kakkua (hih) ja hassuja hattuja?
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
5555 ja matka jatkuu.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Se on tämän viestin myötä 1000 täynnä. Paljon onnea itselleni. Reilua yhden viestin päivätahtia mennään edelleen.
 

Ralph

Jäsen
Tämä on viesti numero 700. Tahti on yli 8 viestiä per päivä, eli liian suuri. Pyydän anteeksi.
 

Ralph

Jäsen
Sitten odotellaan jännityksellä, koska saat HPK-osioon 20 täyteen!

Oli pakko tarkistaa ja 17 viestiä sieltä multa löytyy. Aika vähäistä keskustelua siellä käydään, enkä halua yksin puhua. Kaipa sitten kun kausi alkaa niin uusia ketjuja ja viestejä sinnekin tulemaan?
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
2 0 0 0

Varsinkin tasatuhannet ovat hienoja hetkiä. *snif*
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
PAM!

Tällä viestillä pamahti 1000 kirjoitetun viestin raja nimimerkki psychodad:n osalta rikki World Trade Center ja salaliittoteoriat-ketjussa.

Eipä siinä, itse en lähde miestä mollaamaan, vaikka monet niin tekevätkin. Kukin tavallaan.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
1000 kirjoitetun viestin raja nimimerkki psychodad:n osalta rikki World Trade Center ja salaliittoteoriat-ketjussa.
Ja kun psychodad oli kirjoittanut 1000 viestiään kyseiseen ketjuun, niin kymmenen kärki oli yhteensä kirjoittanut tuohon ketjuun 1950 viestiä. Näinpä siis psychodad yksinään on kirjoittanut kyseiseen ketjun enemmän kuin loput kymmenen kärjen viestinikkarit!

Enkä mollaa minäkään. Hattua nostan, että jaksaa, eikä alistu!
 

Ralph

Jäsen
Tarkistin juuri viestimääräni ja se oli tasan 1000, eli tämä on 1001. Pisti kyllä miettimään, melkein 10 viestiä päivässä. Ei perkele se on liikaa, pyydän anteeksi ja olen hiljaa.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Mullakin on kyllä noussut tuo keskiarvo melko paljon tänä kesänä. Nyt jossain reilussa 5:ssä... Eka viesti muuten tähän ketjuun ja tämä viestihän on numero 3 553. Siitä saa mukavasti laskut 3+5=8 ja 5+3=8. 8 nyt sattuu muuten vain olemaan "onnenlukuni". Hellurei. Perussuomalaiseen tapaan sanottava, että melkein täyttä paskaa kaikki tyyni, mutta saattaa siellä olla ehkä pari sellaista viestiä, joista olen ihan tyytyväinen. :D Jos joku on ottanut edes joka 10.viestistä jotain selvää, niin hyvä.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
5555. Järjetön määrä, mutta onneksi se on vain reilu 2 viestiä per päivä.

Still going strong!
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Moderaattorit ovat saavuttaneet maagisen 4000 rajapyykin ja hitusen päälle. Onnittelut heille, yli 4000 viestiä pelkkää trollaamista ja itse-moderointia.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Hurja tahti mulla, mutta on niitä enemmän kuin kuvittelin eli peräti 50 (täyttä paskaa tietty)!! 0.04 viestiä päivässä, eli ei siinä montaa kirjainta oo päivän aikana saanu naputeltua...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös