Merkkipaaluviestit

  • 239 274
  • 2 644

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Viishunttia (500) on näköjään täyttynyt mittariin taannoin. Keskiarvo per päivä taitaapi olla tällä hetkellä 0.89 (synt.vuosi ja ihan näinä päivinä synttärit.)

Eipä tuota oo tullu juurikaan muuta kuin NHL-puolta seurattua ja kirjoiteltua. Taso ei kyllä itsellä riittäisi niin laadukkaaseen palstaan. :)

600 tullut näköjään nyt täyteen, ja samalla tahti on kiristynyt. About "piste per peli"-tahtia mennään (0.98 posts per day).
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
1400 kertaa enter laulanut. Täytyy etsiä syyllinen jostain, otan Jallupullon etsintöihin mukaan. Palataan.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
2000 viestiä tuli nyt täyteen.

Tahti on hiipunut aikalailla, seuraavaa täyttä tonnia saadaan odotella kyllä pitkään..
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Jaahas. 1500 viestiä on tänne tullut lähetettyä. Valtaosa sitä ihteensä - eli pelkkää paskaa. Jatketaan samalla linjalla.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Sama homma. 1600 pamahti täyteen vähän aikaa sitten.

"Tonnikaheksansataa" meni rikki jokin aika sitten, ilman sen kummempaa huomiota. Laitetaan nyt tänne, kun tämä ketju sopivasti ykkössivulla pörrää.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
1700 täynnä tällä viestillä. Asiaa ei kauheasti ole ollut...
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Tässä nyt ei ole mitään kehumista, todistaa vain sen ettei minulla todellakaan ole elämää, mutta viestejä on taulussa 9500.

vlad.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tässä nyt ei ole mitään kehumista, todistaa vain sen ettei minulla todellakaan ole elämää, mutta viestejä on taulussa 9500.
Ei tuo nyt vielä mitään, minulla on tämän viestin lähetettyäni kasassa hulppeat 11050.

Toivon mukaan seassa on jokunen järkevä ja asiaa sisällään pitäväkin viesti.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei tuo nyt vielä mitään, minulla on tämän viestin lähetettyäni kasassa hulppeat 11050.

Aika reippaasti on vielä matkaa noihin lukemiin, mutta sarja vitosia tulee tällä viestillä täyteen: Tämä on viesti numero 5555
 

Bronco

Jäsen
Argh, olen ehtinyt jo ohittaa pyhän luvun ennen kuin huomasin topicin.

Kyseessä siis #11.

Noh, seuraavan kerran tulee täällä hehkuteltua sitten, kun on 1111 viestiä kasassa.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Tulikin viimeksi pieni näppäily virhe oli tän pitäisi olla 1500 viesti nyt
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös