Merkkipaaluviestit

  • 238 702
  • 2 643

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Tämä viestini jatkoaikaan on numero 500! Eikä tähän mennyt kuin noin kolme vuotta, että sai viestit näinkin komeisiin lukemiin.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tämä on näköjään meikäläisen 1200. verbaalioksennus tälle palstalle.

Kirjoitustahti on myös melkoisesti kiristynyt: vielä keväällä se oli noin 0,40/päivä, nyt se on jo 0,70/päivä. Huolestuttavaa, todella huolestuttavaa.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Tässä komeilee viesti numero 100. Mitään asiaa ei ole vieläkään tullut kirjoteltua. Nyt tahti on 0.55 viestiä per päivä kun 50 viestin jälkeen se oli 0.32,joten eteenpäin olen mennyt.

Tämä on nyt viesti numero 200. Tahti vain kiristyy nyt on jo 0.71 viestiä per päivä. Kyllä se aika menee nopeesti...
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Viesti numero 600 lähtee tässä. Kirjoiteltu on vauhdilla 0.35/päivä.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Nousen tällä viestillä tasalukemaan 1,369 yhden JA:n jäätävimmän hahmon eli Mr Scarfacen kanssa. Kaiken lisäksi olemme rekisteröityneet palstalle lähes samaan aikaan (Mr. SF 09.10.2005 ja minä 10.10.2005), sattumaa? Vaikea uskoa... *hymiö* Vaikka kaverin "ura" ei kestänyt edes vuotta, kosketti hän useimpia meistä avaten mm. mainion Miksi musta mies on valkoista nopeampi?? Vastaus..-ketjun.

Noh, ettei totuus unohtuisi:

Minua ihmetyttää muutenkin, miksi maailmaa uudistavia henkilöitä syrjitään jatkoaika-palstalla moderaattoreitten toimesta. Pelkäävätkö moderaattorit, että minä saan esimerkiksi tahtojani, ja ajamiani asioita läpi Suomen jääkiekkoliittoon, ja muuallekin? Olen eläessäni pyrkinyt useita eri teitä pitkin vaikuttamaan ja ajamaan asioita läpi, kuten juuri Maajoukkueen kokoamis-strategiaa, ja tapaa valmistautua Olympialaisiin ja MM-kisoihin. Eihän täällä palstalla olevilla ole mitään tietoa tai kuvaa siitä, miksi minulle alkoi sadella uhkaussoittoja, juuri kovimpien kritiikkien jälkeen maajoukkuetoimintaa kohtaan. Pelkäävätkö moderaattorit ja jatkoajan ylläpito minua ja valtaani? Minä olen jatkoaika.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tämä on viesti numero 666 - the number of the beast. Olkaatten hyvä vaan, nyt soi päässä teilläkin.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
3800
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ensimmäinen 100 paukkuu tällä viestillä. 0,34 viestiä päivässä mutta tahti on huolestuttavasti kiihtynyt elokuusta 2008 lähtien.

"En minä mitään pahaa..."
 

Warre

Jäsen
Jaaha, 200 viestiä täynnä. Voisinko sanoa, että aika laiska suoritus, siilä olen kuitenkin ollu "täällä" ihan alusta alkaen.

Tällä tahdilla eka tonni paukkuu joskus v. 2043...
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
1500 menikin melko nopeasti rikki. Nyt ollaan jo muutama viesti yli siitä kun ei muistanut tulla ávautumaan asiasta.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Tuhat oksennettua, joten bileet ja piikki auki kk-ketjussa, on me baby!
Omalla vastuulla tiätysti.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
2000 viestiä pelkkää pashaa. Tämäkin oli ihan turha viesti järjestyksessään 2001.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
300 (0.52 posts per day)

..Tällä vauhdilla 1000 paukkuu ~365päivän päästä.. Eli ensi vuonna sama aika, sama paikka. Siihen asti en aio hehkuttaa merkkipaaluviesteillä
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Tämä on viesti numero 300. Tahti kiristymään päin.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä on 1000 viesti Jatkoaikaan. Kirjoitustahti näköjään 1.37/päivä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Tässä räpsähtää näppärästi viesti numero 2000 ilmoille. Tahti on reipasta viestiä per päivä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös