Merkkipaaluviestit

  • 238 730
  • 2 643

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
6000 tykkäystä täyteen tämän päivän viestien ansiosta. Viesteissä 5000 raja häämöttää reilun sadan viestin päässä.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Huomasin juuri, että olin juuri saanut aikaiseksi kirvespariparin eli seiskaneloset, 7777, viestien määrässä. Onko tää nyt yks virtsanpylväs eli kusitolppa, vai.... no, ainaskin "seitsemän - valehtelijan luku"...
 

Peppuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chicago Blackhawks
500 viestiä täyteen alle 20-vuodessa!

Edit; Piti tämä kirjottaa välissä kun lotteryä seurasin. 18-vuotiaana tänne rekisteröitynyt, nyt alle 40-vuotiaana tämmönen virstanpylväs. Empä olis uskonut. Saa tahti hiipuakkin niin siltikin alle 60-vuotiaana vois 1000 olla täynnä.
 
Viimeksi muokattu:

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Pitäskö himmailla? Sais tasaluvun 19v synttäreille? Olisi vain 9 viestiä vajaaseen kahteen kuukauteen. Ei mulla teille kuitenkaan mitään asiaa ole.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Kolme kiloa näköjään täynnä.
14 vuotta, 1 kuukausi, 2 viikkoa ja 3 päivää siihen meni. Viestit per päivä täten siis aavistuksen promillerajan yläpuolella. Suurin osa kuitenkin kirjoitettu ajokunnossa.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Pitäskö himmailla? Sais tasaluvun 19v synttäreille? Olisi vain 9 viestiä vajaaseen kahteen kuukauteen. Ei mulla teille kuitenkaan mitään asiaa ole.

Jos tulee asiaa, niin voit muokata vaikka tätä viestiäsi ja laittaa asian siihen. Näin ollen vältyt uuden viestin kirjoittamiselta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Edellinen viestini oli viesti numero 22 222 tälle kapiselle palstalle. Lupaan, etten enää väitä olevani moderaattori ja muutenkin elän jatkossa siivosti ynnä kohtuudessa pysyttäytyen. Enää en vittuile edes jokerifaneille.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Sitä vaan tulin tiedustelemaan, onko @Malkkinen sinun yhdestäkään viestistä tykätty 50 kertaa tai yli? HÄ?!

Minä.olen.tykätyin!
Tähän pitikin palaamani.

 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tähän pitikin palaamani.


Oh tuota ketjua!

Varmasti Jatkoajan ketjujen parhaassa prosentissa.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Tähän pitikin palaamani.

Jumalauta! Selittynee bottitilien tykkäyksillä tjsp?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
En sitten malttanut odottaa. On 10000 täysi ennen 19v synttäreitä. On vähän kuin olis neitsyys mennyt, mut vähän vielä parempi.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Tämä on viesti numero 4520. John Deere 4520.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
18 543 viestiä. En tiedä olenko edelleenkään kirjoittanut fiksuja, mutta Löylyhuoneessa voisi olla kirjoittelematta kun menee ns. tunteisiin liian helposti niin tulee vittuiltua ja kirjoitettua oikeasti typeriä juttuja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös