Merkkipaaluviestit

  • 238 009
  • 2 641

MegaForce

Jäsen
Olisi jännä nähdä jokin graafi, josta näkisi miten viestien määrä on lisääntynyt vuosien saatossa. Luulen, että monilla, itseni mukaan lukien, viestien määrä on noussut vasta viime vuosina, noin vuosien 2016-2018 jälkeen.

Itselläni on tällä hetkellä 4941 viestiä, kun taas vuonna 2020 kirjoitin tänne viestin nro. 2000, jolloin tämä nimimerkki oli jo noin 6,5v vanha. Tätä aikaisemmin kirjoitustahtini oli selkeästi vähemmän aktiivista. Olen myös poistanut noin 500 viestiä yhteensä.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
12.000 ja vajaan kuukauden päästä tulee 19 vuotta täyteen palstalla. Yli puolet tullut elämästä oltua täällä, joten nöyrä kiitos kaikille matkaanosallistujille.
Viestin innoittamana piti tarkistaa omat "statsit": 3839 ja toukokuun 14. päivä 21v täyteen --> kesempänä saturaatiopiste, jolloin puolet elämästä kirjautuneena palstalle.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ai niin, mä oon ollut tällä palstalla tilastojen mukaan 10 vuotta ja 2 päivää. Ei uskoisi, ja vielä harvempi haluaa uskoa. Tilasto on toki valhe, sillä 25.02.2013 vain lähetin tänne valheellisen hakemukseni, ja oikeudet tulivat pari viikkoa myöhemmin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ootas nyt kun lasken päässä... ööö... 2 ja 10889.
Matematiikka ei ole näköjään edellenkään mun vahva laji.

Sinällään hauskaa, koska numerot on mun duuni. Vähän niinkun Virmasen txt-tv. Tai Salmelaisen se mitä se seuraakaan.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
4500 viestiä tuli tänään täyteen hiihdon liveseurannan viestien aikana. Tykkäyksiä on reilu tuhat enemmän.

Aikaa tähän on mennyt reilut 3 vuotta ja 9 kuukautta.
 

Salming

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Vegas Golden Knights
1000 asiaviestiä täynnä vain reilut seitsemän vuotta rekisteröitymisestä. Tähän on hyvä lopettaa, kiitos.

Vai jatkanko sittenkin nöyrästi harjoittelemista kohti entistä laadukkaampaa sisällöntuotantoa? Kyllä, tehdäänpä mieluummin niin.
2000 asiaviestiä täynnä. Ensimmäiseen tonniin meni seitsemisen vuotta, mutta jälkimmäiseen puolet vähemmän eli enää noin 3,5 vuotta. Jatketaanpa silti yhä kirjoitusharjoituksia, koska perehtyminen ja syventyminen lajiin nimeltä jääkiekko on yhä kesken.
 

Amerikanihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights, TPS, Florida Gators
2000 asiaviestiä täynnä. Ensimmäiseen tonniin meni seitsemisen vuotta, mutta jälkimmäiseen puolet vähemmän eli enää noin 3,5 vuotta. Jatketaanpa silti yhä kirjoitusharjoituksia, koska perehtyminen ja syventyminen lajiin nimeltä jääkiekko on yhä kesken.
Asiaviestejä nimenomaan, ja niissä on paljon asiaa. Kiitos jälleen kerran Vegasin kannattajien puolesta!
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Juuri tuli 3000 tykkäystä täyteen. Älkää enää tykätkö viesteistäni, tasanumeroissa on kiva olla!

edit: Voi vitun @Lert
 
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
5000 viestiä. Paljon siellä on seassa sitä itseään, varsinkin ajoilta kun oli vähän rajumpaa alkoholismia. Kaikenlaista maanista selostusta ja spämmäämistä jossain kalsarikänniketjussa. Tuolta voisi vähentää tuhat viestiä varmaan kevyesti.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
5000 viestiä. Paljon siellä on seassa sitä itseään, varsinkin ajoilta kun oli vähän rajumpaa alkoholismia. Kaikenlaista maanista selostusta ja spämmäämistä jossain kalsarikänniketjussa. Tuolta voisi vähentää tuhat viestiä varmaan kevyesti.

Mulla on 21 592 viestiä ja voisi vähentää 21 592 viestiä varmaan kevyesti. Sullahan on paljon asiallisia viestejä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Viesti numero 22 000.

Ajattelin, että juhlistaisin tätä tasalukua kyselemällä joltakulta (jolta kulta?), että onko hän Jari Kurri, mutta tässä on MM-kisat tulossa eikä voi ottaa kuukautta penaaliin.

Lupaan jatkossakin suoltaa pelkkää paskaa. Musiikkina nyt: "Drop Dead Legs" by Van Halen.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ajattelin, että juhlistaisin tätä tasalukua kyselemällä joltakulta (jolta kulta?), että onko hän Jari Kurri, mutta tässä on MM-kisat tulossa eikä voi ottaa kuukautta penaaliin.

Hyvä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös