Menikö Jääkuution tuomio oikein?

  • 4 036
  • 28

Menikö tuomio oikein?

  • Ei mennyt

    Ääniä: 98 58,0%
  • Kyllä meni

    Ääniä: 58 34,3%
  • Olen turenkilainen ja täten jäävi

    Ääniä: 13 7,7%

  • Äänestäjiä
    169

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Ei kiinnosta tippaakaan.

Sitäpaitsi mikä demokratia tämä on? Moderaattori tekee mitä tekee ja that's it.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Minä en ainakaan tiedä, että kuinka tulen pärjäämään viikon ilman tämän Jääkuution kirjoituksia. Vaikeaa tulee olemaan ja on vielä joulukin tulossa.

Tuomiosta en voi sanoa mitään, kun olen turenkilainen.
 

tutzba

Jäsen
Joudun kyllä valitettavasti myöntämään, että tuomio oli oikea. Ihan mihin muuhun tahansa ketjuun tuo olisi ollut hauska letkautus eikä pelikieltoa olisi tarvittu, mutta mielestäni juuri Kysymyksiä moderaattoreille -ketju tulisi pitää ns. asiallisena. Eihän se sitä toki nyt ole, mutta kovemmilla rangaistuksilla sen saisi pysymään sellaisena.

Sitä en kuitenkaan voi kiistää ettenkö olisi nauranut Jääkuution viestille. Erittäin hauskahan se oli.
 

d2uce

Jäsen
Itse näkisin että jääkuution kirjoitus oli täysin tarkoituksellinen nouto ja se onnistuikin täsmälleen yhtä hyvin kuin todennäköisen innoittajansa Lostedtin nouto Pikkaraista kohtaa eli rangaistus pelkästään itselle.

Pelikiellolta olisi voinut välttyä, mikäli koiruuden olisi tehnyt jossain tuomareiden näkökentän ulkopuolella. Esim. Ilveksen osiosta voisi löytyä joku ketju, jonne voi muutaman puolihuolimattoman pikkukoukun ynnä muun sucker punchin käydä naputtelemassa ilman sanktioita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös