Meille tulee vauva!

  • 458 589
  • 2 176

H-katsomo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko 2004-2005, Napoli
Isyysvapaiden päätyttyä tuli tilaisuus informoida tännekin, että prinsessa syntyi 26.8. klo 1.21.

Näin ensikertalaisena ei voi muuta todeta kuin että se vasta touhua on se. Liekö katsastuskonttorin lisäksi toista paikkaa jossa pitää olla lähes yhtä nöyränä kuin synnärillä? Aika avuttomaksi siellä tuore isäpappa itsensä tunsi.

Milloinkaan en ole mitään lähellekkään vastaavaa tunnemyrskyä kokenut. Suosittelen muillekin.
 

ehcszteiN

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, TPS, sympatiat HIFK ja Ässät
Viestin lähetti H-katsomo
Isyysvapaiden päätyttyä tuli tilaisuus informoida tännekin, että prinsessa syntyi 26.8. klo 1.21.

Näin ensikertalaisena ei voi muuta todeta kuin että se vasta touhua on se. Liekö katsastuskonttorin lisäksi toista paikkaa jossa pitää olla lähes yhtä nöyränä kuin synnärillä? Aika avuttomaksi siellä tuore isäpappa itsensä tunsi.

Milloinkaan en ole mitään lähellekkään vastaavaa tunnemyrskyä kokenut. Suosittelen muillekin.

Onko jo hankittu se minikokoinen Lukko -paita ??

EDIT: Kahdesti olen saapastellut pitkin TYKS:in käytäviä.

Eli meillä 4 v. ja 2 v. Ja 4 v:lle on jo ostettu Tepsin paita. # 9, ja selässä lukee KOIVU.
 
Viimeksi muokattu:

H-katsomo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko 2004-2005, Napoli
Viestin lähetti ehcszteiN
Onko jo hankittu se minikokoinen Lukko -paita ??


Valitettavasti ei vielä. Pitääkin toimia nopeasti, sillä huolestuttavaa asiassa on se, että me Rauman seutulaiset käymme nykyisin syntymässä Porissa.
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti ehcszteiN
Eli meillä 4 v. ja 2 v. Ja 4 v:lle on jo ostettu Tepsin paita. # 9
Meidän -99 syntynyt prinsessa omistaa Ässäpaidan numerolla 99 ja omalla etunimellä varustettuna.
Moni jatkoaikalainen onkin tyttäreni nähnyt matseissa.
 

Ebbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Colorado
Tiistaina 23.47 Ebbe junior saapui maailmaan (51cm/3850g) viikon etuajassa. Synnytys kesti lähes 21 tuntia. Harvoin tulee muuten luettua päivän iltapäivälehdet niinkin tarkasti kuin tiistaina.

Tunne on sanoin kuvaamaton. On vaikea uskoa, että pitkän odotuksen jälkeen junior on tosiaan siinä vuoteessa. Viimeiset kaksi päivää olen ollut laitoksella ja tutustua uuteen elämän rytmittäjään. Huomenna voisi olla mahdollisuus saada junior kotiin.

Kaveria mukaillen taisi pojalla olla kiire seuraamaan World Cup:n finaalia :D
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti JanJ
Meidän -99 syntynyt prinsessa omistaa Ässäpaidan numerolla 99 ja omalla etunimellä varustettuna.
Moni jatkoaikalainen onkin tyttäreni nähnyt matseissa.

Kyllä, ja tyttäresi on ehdottomasti maailman ihanin ja suloisin pieni tyttö.

Mulla on maailman kamalin vauvakuume. Yritän odottaa nyt kuitenkin että olisin edes vähän yli 17-vuotias.
 

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
Biologinen aikapommi

Viestin lähetti girlzilla
Kyllä, ja tyttäresi on ehdottomasti maailman ihanin ja suloisin pieni tyttö.

Mulla on maailman kamalin vauvakuume. Yritän odottaa nyt kuitenkin että olisin edes vähän yli 17-vuotias.

Ei kun kannattaa hankkitua mahdollisimman äkkiä paksuksi, lopettaa koulu, muuttaa Jakomäkeen avopuolison kanssa, ravata sossun luukulta toiselle ja vuodattaa tuskaa tv:n chatti ohjelmiin. Johtajaratkaisu.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Jatkoaikalaiset sen kuin lisääntyvät. Hyvä niin, pelastakaamme Suomi sukupuutolta. Onnea tuoreille isille H-katsomo ja Ebbe!

Designer:
Tsemppiä sinulle ja erityisesti vaimollesi odotusajalle ja tietenkin myös siitä eteenpäin. Edessä on varmasti mitä merkillisimpiä tuntemuksia niin uudesta tulokkaasta kuin itsestäänkin. Onnea matkaan!

Girlzilla:
Jos sinulla on maailman "kamalin" vauvakuume, eikö se silloin toimi itse vastalääkkeenä vauvakuumeelle?

Minulla ei koskaan ollut vauvakuumetta, mutta nyt olen isä. Autokuume minulla on ollut useasti, mutta auto ei ole vieläkään sellainen kuin haluaisin...
 

okkim

Jäsen
Suosikkijoukkue
Käppärät
Keskiviikkona, neljä päivää ennen laskettua aikaa, saimme esikoisemme. Poju. Meidän oma.
Voisin tässä luetella kaikki tunnelmat synnytyksestä ja ajasta sen jälkeen, mutta tyydyn toteamaan: Onpahan hieno fiilis!

Pelaajakorttiin voidaan kirjata 3176g / 50cm, punaiset hiukset.
 

LaCew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Sopisiko sitä udella, että minkä ikäisinä kukin on "isäksi ryhtynyt"? Ihan vaan uteliaisuuttani...

Itselläni tämä on toivottavasti vielä edessä, mutta onneksi ennen sitä on vielä muutakin tekemistä. Paljon.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Viestin lähetti LaCew
Sopisiko sitä udella, että minkä ikäisinä kukin on "isäksi ryhtynyt"? Ihan vaan uteliaisuuttani...
Kuukautta vaille 25 vuotta.

lisäys: Onnittelut myös okkimille!
 

okkim

Jäsen
Suosikkijoukkue
Käppärät
28v. Jos poju olisi odottanut vajaan viikon niin 29 olisi tullut täyteen.

Pariskunta okkim kiittää onnitteluista sekä toivoo kaikille nykyisille ja tuleville vanhemmille hienoja hetkiä naperoiden kanssa.
 
K

kangaroo

Viestin lähetti LaCew
minkä ikäisinä kukin on "isäksi ryhtynyt"?

37 ja 40. Kun muksut pääsevät ylioppilaaksi, niin meikä odottaa jo innokkaasti eläköitymistä, jos sinne asti elämänlankaa riittää.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
23 ja 27. Vanhempi tyttäreni on tällä hetkellä nelosluokalla ja kuopus on esikoulussa.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Hieno homma, okkim! Puolisen vuotta vielä, niin minäkin pääsen samankaltaisia uutisia tänne raportoimaan. Tai ainakin voin yrittää. Pään sekavuusaste voi olla melkoinen silloin(kin).

Kysymykseen iästä vastaus: Designer(inna) jr. tuli laitettua alulle 28-vuotiaana, mutta ehdin täyttää 29 ennen kuin hän syntyy. Mielestäni aika passeli ikä aloittaa lisääntyminen.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viestin lähetti Designer
Hieno homma, okkim! Puolisen vuotta vielä, niin minäkin pääsen samankaltaisia uutisia tänne raportoimaan. Tai ainakin voin yrittää. Pään sekavuusaste voi olla melkoinen silloin(kin).
Ei muuta kuin julmetusti onnea ja tulevalle äidille myös! Oli ihan riittävä syy olla tulematta miittiin lauantaina, kurinpitolautakunta ei rankaise ;)
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Näin Afrikassa

Viestin lähetti girlzilla
Mulla on maailman kamalin vauvakuume. Yritän odottaa nyt kuitenkin että olisin edes vähän yli 17-vuotias.

Niin, tuolla Afrikassa sinun ikäisilläsi on jo monta lasta, sekä sumeat riipparit. Tästä johtuen päädynkin sanomaan, ettei se toukanteko ikää katso.

Rivien välistä voinee lukea, etten itse pode vauvakuumetta.

Täältä tähän
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Re: Näin Afrikassa

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, tuolla Afrikassa sinun ikäisilläsi on jo monta lasta, sekä sumeat riipparit. Tästä johtuen päädynkin sanomaan, ettei se toukanteko ikää katso.

Rivien välistä voinee lukea, etten itse pode vauvakuumetta.

Täältä tähän

Olin ankeissa vitutuksen pyörteissä, kunnes luin sattumoisin tämän. Ei hitto, kyllä oli tekemistä, etten revennyt täällä hiljaisessa koululuokassamme ja kerännyt oudoksuvia katseita. Menee kirkkaasti sinne jatkoajan parhaiden letkautusten joukkoon.
 

JTX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HPK
tyttö 3,5 kg, 51 cm

Maanantaimyöhällä kello 23.28 HPK sai uuden fanin mallia tyttö. Painoa 3,5 kiloa ja 51 cm pituutta ja näköä löytyy. Nätti kuin sika pienenä. Kyllä tuota nassua katselisi vaikka kuinka pitkään.

Vauva syntyi sektiolla 16 tunnin jälkeen. 20 sentin leikkaushaava pitää tytön äidin vielä sairaalassa muutaman päivän. Olin itse mukana alusta loppuun ja täytyy kyllä hattua nostaa, ruusu ojentaa ja pusu poskelle hänelle antaa. Mahtava suoritus!

Olen niin onnellinen... että voisin itkeä.
 

TheChef

Jäsen
Suosikkijoukkue
Useita hyviä löytyy...
ONNEA!!!

Viestin lähetti JAT
Maanantaimyöhällä kello 23.28 HPK sai uuden fanin mallia tyttö. Painoa 3,5 kiloa ja 51 cm pituutta ja näköä löytyy. Nätti kuin sika pienenä. Kyllä tuota nassua katselisi vaikka kuinka pitkään.

Vauva syntyi sektiolla 16 tunnin jälkeen. 20 sentin leikkaushaava pitää tytön äidin vielä sairaalassa muutaman päivän. Olin itse mukana alusta loppuun ja täytyy kyllä hattua nostaa, ruusu ojentaa ja pusu poskelle hänelle antaa. Mahtava suoritus!

Olen niin onnellinen... että voisin itkeä.


Paljon, PALJON onnea!!!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Re: tyttö 3,5 kg, 51 cm

Viestin lähetti JAT
Olen niin onnellinen... että voisin itkeä.

Anna tulla vaan! Onnittelut Sinulle, Äidille sekä Vaavalle!
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Re: Näin Afrikassa

Viestin lähetti ervatsalo
Rivien välistä voinee lukea, etten itse pode vauvakuumetta.

Täältä tähän

Mutta muista kirjoituksista päätellen tuo vauvantekokuume on korkealla. Mutta sitähän voi yrittää poistaa Sirkuksen hämyisissä tunnelmissa.

Ja huhupuheitten mukaan on tuo KLUBIn pikkujoulut monasti toimineet hyvänä ponnahduslautana erinäisten lisääntymisriittien harjoittamiseen. Että sen verran niistä vauva-asioista.

Että silleen...
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Re: tyttö 3,5 kg, 51 cm

Viestin lähetti JAT
Maanantaimyöhällä kello 23.28 HPK sai uuden fanin mallia tyttö. Painoa 3,5 kiloa ja 51 cm pituutta ja näköä löytyy. Nätti kuin sika pienenä. Kyllä tuota nassua katselisi vaikka kuinka pitkään.

Vauva syntyi sektiolla 16 tunnin jälkeen. 20 sentin leikkaushaava pitää tytön äidin vielä sairaalassa muutaman päivän. Olin itse mukana alusta loppuun ja täytyy kyllä hattua nostaa, ruusu ojentaa ja pusu poskelle hänelle antaa. Mahtava suoritus!

Olen niin onnellinen... että voisin itkeä.

Oikein paljon onnea koko joukkueelle!

Terveisin nimim. "Olin siellä minäkin heinäkuu -04"
 

JTX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HPK
Oikein paljon kiitoksia onnitteluista :) Tuntuu ihan kivalta, vaikken teitä tunnekaan.

Pitänee mennä jo nukkumaan että jaksaa huomenna taas leikkiä vaavin kanssa :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös