Median kausiennakot, kausi 2011 - 2012

  • 29 879
  • 84

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Olisiko tarvetta avata uusi ketju tämän kauden ennakkopaketeille vai mennäänkö tässä samassa, otsikkoa vain muokaten?

Mitkä ennakot ovat jo ehtineet ilmestyä?
Mitä sisältävät? Kenet UL haukkuu tällä kertaa?

edit: Moderaattorit avasivat näköjään uuden ketjun. Parempi näin.
 
Viimeksi muokattu:

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
No ainakin IS SM-Liiga extra arvostelee Kärppiä, etenkin Junnon toimia. Mielestäni nyt oli laitettu joukkuekohtaiset tähtipelaajat aika osuvasti esiin. Tulevaisuuden soihdunkantaja osiossa Pulkkinen taisi unohtua.

Ei Urheilulehti
 
Viimeksi muokattu:

Silkkiuikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lentävä Kalakukko
Ihan mielenkiinnosta, ketkä näitä "soihdunkantajia" oli joukkueittain?

Soihdunkantajat oli määritelty Suomikiekon soihdunkantajiksi, ei joukkueidensa.

Pelaajista soihtumiehiksi oli määritelty Grönalund, Armia ja Vatanen. Aika yllättäviä löytöjä on IS veikkaja osannut tehdä

Valmentajien soihtumiehiä olivat Pekka Virta, Petri Matikainen ja Kai Suikkanen.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Mainittakoon se, että nämä olivat Veikkaajan joukkueosioissa haastateltavat pelaajat:

Jani Hakanpää
Markus Granlund
Santeri Alatalo
Jyrki Jokipakka
John Klingberg
Samu Perhonen
Iiro Pakarinen
Miikka Salomäki
Charles Bertrand
Joonas Hurri
Jesse Mankinen
Juha Metsola
Rasmus Ristolainen
Tommi Taimi
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
No siinä oli otsikko Ilmiö uudet soihdunkantajat eli voidaan pitää myös osittain tulevaisuudenkin soihdunkantajina. Itse jokaista joukkuetta ei käyty läpi, vaan pelaajia sieltä täältä. Kuten Mikael Granlund, Joel Armia, Sami Vatanen, jotka on nuorena poikina isossa vastuullisessam roolissa, kuten Saku Koivu ja Ojanen ja Jokisen Olli. Osiossa käytiin läpi myös nuoret valmentajat.
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Olisiko tarvetta avata uusi ketju tämän kauden ennakkopaketeille vai mennäänkö tässä samassa, otsikkoa vain muokaten?
Jokohan tällä palstalla on saatu ketjun aloittamisen kynnys hilattua tarpeeksi korkealle kun tällaisia asioita pitää pohtia?

No ehkä arvon Moderaattorit avaavat tästä ketjusta itse päivitetyn version. Tai sitten jatketaan tällä vammaisella linjalla että tämän päivän asiosita puidaan vuosikausia vanhentuneissa topiceissa.

Pelaajista soihtumiehiksi oli määritelty Grönalund, Armia ja Vatanen. Aika yllättäviä löytöjä on IS veikkaja osannut tehdä.
Nähdäkseni kannessa soihdunkantajiksi oli nostettu myös Hovinen ja Lindgren, joita myös lehteen haastateltu.

Yllättävästi voittoa tavoitteleva lehti käsittelee niitä pelaajia jotka eniten kiinnostavat... Ja nämä "soihdunkantajathan" olivat vain tukemassa isompaa moniaukeamaista artikkelia, jossa tätä kiekkokulttuurin ilmiötä käsiteltiin.
 
Viimeksi muokattu:

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vähän huvitti lukea tuota Veikkaajan liigaliitteen Helsinki-juttua, jossa vähän väliä tuotiin jonain 100% faktana esille, että HIFK ja Jokerit tulevat tulevina vuosina hallitsemaan kahdestaan liigaa.
 

Mad Dog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vähän huvitti lukea tuota Veikkaajan liigaliitteen Helsinki-juttua, jossa vähän väliä tuotiin jonain 100% faktana esille, että HIFK ja Jokerit tulevat tulevina vuosina hallitsemaan kahdestaan liigaa.


Tai itse asiassa siihen asti, kun lähtevät liput hulmuten Eurooppaan ja jättävät juntit tänne höntsäämään keskenään...

Ken elää, hän näkee, sanotaan.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
HIFK ja Jokerit ovat päässeet jaloilleen, mutta en ymmärrä yhtään, miten nämä kaksi muka voisivat karata tavoittamattomiin tulevina vuosina. Jääkiekon SM-liiga ei ole mikään Espanjan La Liga, jossa kahden seuran resurssit ovat täysin toiselta planeetalta verrattuna muihin seuroihin ja hyvä niin. SM-liigassa kilpailu on tervettä ja kovaa, jos osaa laittaa vaan perspektiiviin.

Palataan sitten aiheen ääreen, kun Jokerit ja HIFK napsivat kaksistaan sellaiset 70 prosenttia tv-tuotoista.
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Jokerit ja IFK siis karanneet muilta ?
Jotenkin tuntuu kovilta väitteiltä, toki onhan Kärpät hieman suvantovaiheessa, oisi perkeles jokainen muukin joukkue tuollaisen 2000 - luvun jälkeen. Pidän Kärppien 7 mitalia putkeen erittäin hyvänä näyttönä, mitaleista 4 mestaruutta ja 2 hopeaa. Taloudellisesti voittoa on tykitetty kaudesta 1998-1999 eteenpäin aina kuluneeseen kauteeen, milloin tuli hieman turpaan, ekä mitenkään erityisen kovasti edes. 2 paskaa kautta, ok näin voi käydä tilanteessa missä mestaruusjengin pajatso tyhjenee.

Mielestäni Jokerit ja IFK ovat saavuttaneet Kärppien täydellistä etumatkaa eniten, mutta kyllä Kärpät edelleen on kiistatta suomen parhaiden hoidettu seura, taloudellisesti. Varsinkin kun katsotaan vähänkin pidemmälle kuin 1 tai 2 vuotta. Pieni jopa asiaan kuuluva notkahdus alkaa olemaan takana.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jääkiekkolehti

Kaikkien kausiennakoiden äiti oli postilaatikossa, kun ruokiksella piipahdin kotona:)

Ja olihan se kolmen minuutin pikakatsauksen perusteella taas kerran valovuoden edellä näitä IS Veikkaajan valopäisiä juttuja. Ja esim. Veikkaajan ignooraama Teemu Pulkkinen oli rankattu aivan oikein toistaiseksi Joel Armian edelle TOP 50 -listassa.
 

Takkuturkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalervo Kummola
Tänään on kaupoissa Urheilulehden kausiennakko.

Mä olen kyllä ollut siinä luulossa ja uskossa, että Urheilulehteä voi vain tilata, eikä ostaa lehtipisteistä. Olenko luullut siis väärin? Toivottavasti, sillä haluaisin toki tuonkin kausiennakon hankkia.
 

Dvozak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mä olen kyllä ollut siinä luulossa ja uskossa, että Urheilulehteä voi vain tilata, eikä ostaa lehtipisteistä. Olenko luullut siis väärin? Toivottavasti, sillä haluaisin toki tuonkin kausiennakon hankkia.

Miksei sitä myytäisi myös irtonumeroina? Eli siis kioskille vaan, jos Seppäsen ja Sihvosen jorinoita jaksat lukea.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mä olen kyllä ollut siinä luulossa ja uskossa, että Urheilulehteä voi vain tilata, eikä ostaa lehtipisteistä. Olenko luullut siis väärin? Toivottavasti, sillä haluaisin toki tuonkin kausiennakon hankkia.
Spesiaalinumerot on aina ostettavissa irtonumeroina.
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Mä olen kyllä ollut siinä luulossa ja uskossa, että Urheilulehteä voi vain tilata, eikä ostaa lehtipisteistä. Olenko luullut siis väärin? Toivottavasti, sillä haluaisin toki tuonkin kausiennakon hankkia.

Kyllä kausiennakko on yleensä ollut lehtipistemyynnissäkin. Viime vuonna ostin jostain CM/Prisma:sta muiden ennakoiden kanssa. UL oli kyllä viime vuonna omaa luokkaansa, mut Veikkaaja petrasi täksi kaudeksi. Täytyypä hakea UL töiden jälkeen.
 

Beast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mä olen kyllä ollut siinä luulossa ja uskossa, että Urheilulehteä voi vain tilata, eikä ostaa lehtipisteistä. Olenko luullut siis väärin? Toivottavasti, sillä haluaisin toki tuonkin kausiennakon hankkia.

Lainaus Urheilulehden nettisivuilta Urheilulehden pääuutiset | Urheilulehti.fi

"Urheilulehden SM-liigaraamattu kaupoissa ja kioskeissa torstaina 8.9. Lätkäraamattu sisältää 124 sivua pelkkää totuutta Suomen kovimmasta ja mielenkiintoisimmasta urheiluliigasta. Käy hakemassa omasi pois, niin tiedät."
 

Etelärinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyllä Urheilulehden voi ostaa irtonumeronakin (R-kioskit jne).

Täytyy kyllä sanoa että Veikkaajan kausiennakko oli huonoin vuosiin. Toivottavasti Urheilulehti tippuisi pian postilaatikosta.
 

Takkuturkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalervo Kummola
Miksei sitä myytäisi myös irtonumeroina?

No jostain syystä olen luullut, että Urheilulehteä ei nykyään myytäisi irtonumeroina vaan ainoastaan tilauksina. Mutta ilmeisesti olen ollut aivan pihalla. Käyn ostamassa, sillä Seppäsen ja Sihvosen "jorinat" ovat mielestäni varsin viihdyttäviä. Ja Sihvonen on kyllä ihan oikeassa todetessaan, että viime kädessä peli näyttää kaiken.
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Taitaapi olla nykyään Urheilulehestä vain nämä erikoispainokset myynnissä irtonumeroina.

edit: Kuten Blackie meitä jo valistikin
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Veikkaaja veti kyllä pahasti alta lipan monen kauden tauon jälkeen. Meni jo vähän yli tuo Granlundin, Vatasen ja Armian ylistäminen. En kiellä sitä, että he ovat suomen tulevia huippuja, mutta mihin jäi Pulkkinen, Donskoi, Salomäki ja muut toivot. Myös Armian rankkaamisen tähdeksi ihmetytti. Menee kyllä vielä kategoriaan tulevaisuuden tähti. Myös Tenuten ja Haatajan tähti-status ihmetytti.
 

Ralph

Jäsen
Kahta kausiennakkoa olen lueskellut ja kummassakin ihmetyttää Kerhon "tulevat tähdet". Veikkaaja listasi Santeri Alatalon yhdeksi 12 koko liigan tulevasta tähdestä. Ja Jääkiekkolehti ilmoitaa että Jaakko Turtiainen on tuleva tähti.

Kyllä kyllä, uskon että Alatalosta kehittyy n. 25 pisteen puolustaja liigaan, mikäli ei ulkomaille matkaa. Turtiaisesta on tuohon samaiseen n. 25 pisteen mieheksi, hyökkääjänä. Sen sijaan Teemu Rautiaisesta sanoisin että hän on se Kerhon tuleva tähti, ainekset vaikka ihan parissa vuodessa yli 50 tehopisteeseen, mikäli pieni koko ei tuota liikaa ongelmia. Molemmissa lehdissä Rautiaisesta todettu vain, että voitti viime kaudella a-junioreiden pistepörssin. Entäs sitten kun Rautiainen voittaakin Jarmo Wasama -pystin?
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Jatkoajan liigaennakko (vaikka kaikki joukkueet ovatkin vielä läpikäymättä) pyyhkii näillä arvaajilla lattioita kattavuudessaan. Onhan noissa lehtien ennakoissa aina asiaakin, mutta fakta on tämä. Kiinnostusta ei lehdillä riitä ihan jokaisen joukkueen perusteelliseen tutkimiseen.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Ainakin toi Jääkiekkolehden kausiopas oli kyllä aivan täyttä ripulia. Muita tuotoksia en ole vielä ehtinyt lukemaan, mutta tuskin nekään kovin paljon parempia ovat, kuin tämä. Sen verran sanon, että paljon pitää Granlundin tehdä, että pystyy täyttämään näiden lehtien häneen kohdistetut odotukset. Mikään muu, kuin pistepörssin jumalainen voitto ei riitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös