Matti Kuparinen HIFK:hon

  • 103 011
  • 215

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
BOOM! Astuit siis selvästi miinaan, mutta ei se haittaa sattuuhan noita.

Mitä vikaa mun faktoissa oli? Näistä Pakarinen voidaan katsoa Kalpan mieheksi aikuisiässä (tai nuoriahan nuo vielä kaikki ovat). Vai se hymiökö se merkitsi viestissä jotain? (Itse en niitä koskaan käytä enkä edes ymmärrä. Olen sen verran vanhan liiton miehiä että en niitä edes kirjoituksista huomioi.)
 

Baroun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Per sempre Tito †
Mitä vikaa mun faktoissa oli? Näistä Pakarinen voidaan katsoa Kalpan mieheksi aikuisiässä (tai nuoriahan nuo vielä kaikki ovat). Vai se hymiökö se merkitsi viestissä jotain? (Itse en niitä koskaan käytä enkä edes ymmärrä. Olen sen verran vanhan liiton miehiä että en niitä edes kirjoituksista huomioi.)

Ei niissä vikaa ollut tottahan se oli. Toinen vaan kirjoitti kieliposkessa viestin ja sinä et. ;)
 

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Ei niissä vikaa ollut tottahan se oli. Toinen vaan kirjoitti kieliposkessa viestin ja sinä et. ;)
Näinhän se olikin ;) Toki noilla kaikilla on KalPa taustaa, muttei todellakaan kukaan ole "meidän mies". Ja selvä hymiö vielä perässä, mutta silti moni käveli tuohon miinaan, hassua.

Tälle varsinkin tuli naurettua:
MustatKortit kirjoitti:
Älä nyt ota tätä liian vakavasti, mutta lopeta nyt Kuprun kutsuminen nimellä "Meidän mies".. :)
Kukahan se ottaa nyt vakavasti ja kuka ei ;) tosin, sen olen oppinut, että aina kun Ässien pelaajasta jotain mainitaan, niin tulee joku "tosikko" fani paikalle kommentoimaan jotain ;)

Edelleen kuitenkin kaikkea hyvää Kupariselle stadiin. Soittelin Kuprulle ja toivotin tsempit tulevaan kauteen ja kiitin siitä, että pelasi meillä ja teki KalPan eteen hyvää työtä. Hienona miehenä kiitti myös kannattajayhdistystä ja sanoi että viihtyi Kuopiossa hyvin, ja ei poissulkenut ajatusta että joskus meillä pelaisi, hieno mies. Varmasti tulette tykkäämään kaverista, aivan kuten Pakarisestakin. Itseasiassa joku taisikin tuota kalakukko ketjua väläytellä eli Puustinen - Kuparinen - Pakarinen/Talaja ja Jokela luutimaan alakertaan, tuo olisi muuten hienoa nähdä!

Pitäisi kyllä koota joskus lista, näistä "savolaisista" jotka ovat HIFK:ssa pelanneet, aika pitkä siitä varmaan tulisi, löytyy myös näitä ollijokisia ja kimmotimosiakin. Tosin olen aika varma, että jos KalPassa olisi asiat hoidettu paremmin aikoinaan ja tilanne olisi ollut vakaampi, niin useampi pelaaja oltaisiin pystytty pitämään.

Baroun kirjoitti:
Olen itse tyytyväinen Kuparisen hankintaa. Vittumainen, pelaa kovaa ja tekee pisteitä. Tykkään!
Tässä se Kuprun pelityyli lyhyesti tiivistettynä, tuohon voi myös lisätä sen että on aikalailla luontainen johtajakin ja omaa sellaista tiettyä rauhallisuutta niin kiekollisena kuin kiekottomanakin.
 
Viimeksi muokattu:

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Mainio hankinta HIFK riveihin. Mielelläni olisin silti Matin nähnyt vielä Ässissäkin. Todella mielenkiintoista nähdä miten peli alkaa rullaamaan Helsingissä.
 

Driver#66

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mainio hankinta HIFK riveihin. Mielelläni olisin silti Matin nähnyt vielä Ässissäkin. Todella mielenkiintoista nähdä miten peli alkaa rullaamaan Helsingissä.

Olen erittäin tyytyväinen Matin hankinnasta. Jotenkin silti on aika kaksijakoiset fiilikset kun näyttäisi vahvasti siltä, että paikka on ykkösen keskellä. Nämä Ässien ja Kalpan kannattajien viestit antavat kyllä lisävoimia kummasti. Pelottavat fiilikset, mutta kai se kova jätkä kuitenkin on. Kakkosen keskelle sen sijaan sopisi ilman minkäänlaisia epäilyksiä. Aina pitäisi saada Crosbyt yms.
 

M.Rönkkö-83

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New York Islanders
Hyvä hankinta! Odotan paljon Kupariselta. Ainekset ykkösen keskelle takuu varmasti, mutta nyt ei auta kuin ootella, että miten pärjäilee stadin valoissa.
 

Animal

Jäsen
Mainio hankinta HIFK riveihin. Mielelläni olisin silti Matin nähnyt vielä Ässissäkin. Todella mielenkiintoista nähdä miten peli alkaa rullaamaan Helsingissä.

Pelaajatyyppinä Matti Kuparinen on sellainen, että huonoimmillaankin pelatessaan kaveri on "ihan hyvä" ja sellaista Siim Liivik / Joni Töykkälä tasoa ja parhaimmillaan Petteri Wirtanen / Rem Murray -tasoa. Aika näyttää onko huippuvahvistus, mutta sellainen totaaliflopin riski vaikuttaa aika pieneltä.
 

Jne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal FC, Florida Panthers
Hyvä hankinta tosiaan.
Minua kiinnostaisi tietää, millaista tiliä Matti kiskoo tulevasta kaudesta?
Palkka luultavasti aika mottipäinen, sillä kysyntä on varmasti ollut isoa; Käytännössä ainoa vapailla markkinoilla ollut ison profiilin suomalainen sentteri.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Minua kiinnostaisi tietää, millaista tiliä Matti kiskoo tulevasta kaudesta?

Epäilen että faktaa tästä ei täällä palstalla moni tiedä, arvailla toki aina voi ja verotiedoista myöhemmin voi jotain päätellä. Toisaalta milloin IFK:lla on ollut rahasta pulaa? Rahat riittää kyllä vaikka ostaisitte viisi Mattia.
 

torpeedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lunkan väärintorjutut voitot
Hyvä hankinta tosiaan.
Minua kiinnostaisi tietää, millaista tiliä Matti kiskoo tulevasta kaudesta?
Palkka luultavasti aika mottipäinen, sillä kysyntä on varmasti ollut isoa; Käytännössä ainoa vapailla markkinoilla ollut ison profiilin suomalainen sentteri.

Jos pystyy välttämään Massi-Matin / Motti-Matin lempinimen niin se riittää mulle. Shekki saa olla iso jos tulos on shekin mukainen. Näitä päinvastaisia tapauksia on nähty tarpeeksi niin Nordiksella kuin muuallakin.
 

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Erinomainen kahdensuunnan sentteri, joka pelaa fyysisesti ja jakelee painavia taklauksia. Muutama edelliskausikin osoittaa, että osaa tehdä kiekonkin kanssa jotain. Aivan varmasti riittää IFK:n kärkiketjuihin. Ainahan Matti olisi tervetullut Pataankin, mutta tällä kertaa sentterit oli jo hommattu, joten tällä kertaa kävi näin. Ei silti oikeastaan harmita yhtään, koska IFK on aina ollut jonkinlainen "ystävyysjoukkue" meikäläiselle.

Siltikin olen hiukan yllättynyt, että Kupru on saanut näin hyvän vastaanoton stadilaisilta. Yleensähän siellä vaaditaan ykkössentteriksi jotain paljon kovempia pisteitä takonutta pelaajaa.

Onnea ja menestystä Matille IFK:hon.
 

Animal

Jäsen
Siltikin olen hiukan yllättynyt, että Kupru on saanut näin hyvän vastaanoton stadilaisilta. Yleensähän siellä vaaditaan ykkössentteriksi jotain paljon kovempia pisteitä takonutta pelaajaa.

Johtunee ehkä siitä, että ainakin kokonaisvaltaisemmin SM-liigaa seuraavien silmissä Kuparinen on ns. oikealla, nykyaikaisella ja hyvällä tavalla "IFK:n -näköinen" pelaaja.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Johtunee ehkä siitä, että ainakin kokonaisvaltaisemmin SM-liigaa seuraavien silmissä Kuparinen on ns. oikealla, nykyaikaisella ja hyvällä tavalla "IFK:n -näköinen" pelaaja.

Vai ihan siitä, että kyseessä on huippukaveri sopivan neutraalilla taustalla, miksi ihmeessä ei saisi hyvää vastaanottoa.

Nyt alkaa olla mestaruusjoukkueen kasaaminen jo varsin hyvällä mallilla, tervetuloa vaan nostelemaan kannua.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62

Avenue

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sanavalmis ja fiksulta vaikuttava kaveri tämä Kuparinen on. Mukava joskus katsella haastattelua, jossa ei tarvitse jännittää, saako pelaaja sanaa suustaan. Aika perusasioita tuossa haastattelussa toki käytiin läpi, mutta tuntuu, että Kuparisesta saattaisi irrota vähän syvällisempiäkin juttuja.

Pakko mainostaa että Kuparinen on inttikaverini ja todella mainio tyyppi.

Olen erittäin tyytyväinen tähän hankintaan, myös pelillisesti tottakai.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Sanavalmis ja fiksulta vaikuttava kaveri tämä Kuparinen on...

Niin, siis Kupru on todella mukava ja fiksu tyyppi ja sanoisin, että käyttäytyy aina hyvin hillitysti.

Siinä mielessä Jonne Virtasen täydellinen vastakohta, joka nyt sitten ilmeisesti jättikin Nordikselle tulematta..(?)
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakko mainostaa että Kuparinen on inttikaverini ja todella mainio tyyppi.

Olen erittäin tyytyväinen tähän hankintaan, myös pelillisesti tottakai.

Sana Inttikaveri HIFK-osiossa nostaa varmaan monelle palstaa enemmän lukeneelle ilmaan kysymyksen, että ei kai vaan...(siis tämä puhdasta huumoria, ei mitään henk.koht sulle Avenue).

Mutta Kupariseen; esimerkillinen urheilija ja kohteliaan ja sivistyneen oloinen herrasmies. Hieman samaa miehessä kuin Haatajassa - yrittää aina parhaansa ja sitoutuu joukkueen tekemiseen ja on varmasti monelle nuoremmalle pelaajalle ihan hyvä roolimallikin. Hyvä hankinta, kiitos Nybondas.
 

Kinkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kiffen
Ihan ilman sarvia ja hampaita kyselen eilisen perusteella, että mikä on tällaisen ykkössentterin rooli, joka luopuu sekunnissa kiekosta ja parkkeeraa maalin eteen odottamaan ripareita?

Kuka sitten tekee ykkösketjussa sen kaiken muun: pelintekemisen esim. ylivoimalla, kiekon ylöstuonnin yms.?
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Ihan ilman sarvia ja hampaita kyselen eilisen perusteella, että mikä on tällaisen ykkössentterin rooli, joka luopuu sekunnissa kiekosta ja parkkeeraa maalin eteen odottamaan ripareita?

Kuka sitten tekee ykkösketjussa sen kaiken muun: pelintekemisen esim. ylivoimalla, kiekon ylöstuonnin yms.?

Teidän täytyy varmaan hankkia myöskin Salmisen Sakari...
 

LP#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Odotan kyllä Kupariselta vitusti enemmän. Jotenkin on mielikuvituksetonta toimintaa, pari hyvää niittiä illasta toiseen mutta muuten pelin ulkopuolella olemista. Puolustaa tosin mielestäni esimerkillisesti, mutta se ei mielestäni ole jengin 1. sentterin priority no 1. Siellä on jo Elkins. En tiiä, mutta jotenkin on HMV -fiilis Kuparisesta jäänyt. Ei muuta kuin etiäpäin ja katsotaan sitten kun oikeat matsit alkavat.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuparinen tekee runsaasti duunia kentällä, mutta kuten koko joukkue, suoraviivaisuutta ja luovuutta pitäisi saada runsaasti lisää. Onkohan Puustinen varmasti oikea mies Kuparisen laitaan - toisella puolellahan on miehiä vaihdellut? Somervuorea kannattaisi jossain kohtaa kokeilla - osaa Puustisen tapaan maalinteon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös