Matt Nickerson Ässiin

  • 788 926
  • 3 229

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
JanJ kirjoitti:
Sä uskot videomiestä, mä Nickersonia.
Sinä saat minun puolestani uskoa samaan aikaan vaikka pääsiäisnoitiin ja joulupukkiin, minä en usko kuin siihen mitä omilla silmilläni näen.
 

Nipsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs, Canadiens
Näkkäri kirjoitti:
Olen saanut niin paljon suorankäden tietoa Mattin sekoiluista Porin yöstä, että tiedän kyseessä olevan hermokontrolliltaan lähes apinan tasolla oleva ihminen.

Olen itsekin saanut eri lähteistä tietoja mitä kaikkea Matt on siellä sählännyt, mutta niin paljon hänestä kyllä liikkuu juttua ettei tiedä mitä pitäisi uskoa ja mitä ei. Hän on kuitenkin vasta 21 vuotias ja eiköhän itse kukin tuossa iässä sählännyt ties mitä. Antaa pojan hieman kasvaa, kun sitä varten hänet tänne tuotiinkin.

Millos muuten Nikke palaa kaukaloon? Pelaako jo 31.päivä Lukkoa vastaan?
 

JanJ

Jäsen
Mattin maine on mitä on.
Aika reilusti vähemmän niitä sekoiluja on siviilissä kuin mitä puhutaan. Ja kuten porilaiset tiedämme, kaikkihan haluaa haastaa kovan pojan kännissä. Arvatkaa onko Mattilla kivat ravintolaillat. Käytännössä koskaan se ei saa olla rauhassa, viimeistään narikkajonossa alkaa joku ulina.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Onneksi on tälläisiä kiekkoilijoita kuin Matt on. Ilman häntä olisi tämäkin kausi ja Jatkoajan palsta värittömämpi.

Go Matt Go!
 

Tuamas

Jäsen
Matt näkyy Porin yössä varsin usein, eikä kyllä ole perusjantteria kummempi riehumaan tai muutakaan. Erottuu tietysti kun on aina baarin isoimpia sällejä fyysisesti.

Ja suurin osa paineista/uhoamisista mitä on ollut (ei niitäkään kovin montaa ole ollut) on ollut joko sellaisia, joissa vastapuoli on käynyt kiinni tai Matt on mennyt puolustamaan kaveriaan.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuamas kirjoitti:
Matt näkyy Porin yössä varsin usein, eikä kyllä ole perusjantteria kummempi riehumaan tai muutakaan. Erottuu tietysti kun on aina baarin isoimpia sällejä fyysisesti.

Näin minäkin olen huomioinut.

Lisäksi, kuten JanJ jo totesikin, Matt on sanonut olevansa todella kyllästynyt siihen, ettei koskaan, ikinä eikä missään saa olla rauhassa. Selkääntaputtelijoita, sekä ennen kaikkea niitä räkänokkaisia riidanhaastajia riittää aina riesaksi asti. Toisaalta, itsehän on herra maineensa luonut, ja luonteeltaankin on juuri sellainen kuin on. Toivottavasti nuoren pojan kuuppa kestää asetetut ja itseluodut paineet, kentällä parhaimmillaan kuitenkin korvaamaton.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
metsänpeikko kirjoitti:
Lisäksi, kuten JanJ jo totesikin, Matt on sanonut olevansa todella kyllästynyt siihen, ettei koskaan, ikinä eikä missään saa olla rauhassa. Selkääntaputtelijoita, sekä ennen kaikkea niitä räkänokkaisia riidanhaastajia riittää aina riesaksi asti.
Ei ole helppoa olla iso ja paha jenkki Porissa. Tässäkö muuten selkääntaputtelijoilta rauhaan haluavan Nickersonin konsti rauhoittua:
JanJ kirjoitti:
Nickersonin synttärijuhlat on tänään ja kaikilla faneilla on vapaa pääsy. Tämä ei vielä ole erikoista, mutta juhlat on Nickersonin kotona!
Oliko siellä muuten paikalla pelkkiä selkääntaputtelijoita vai mahtuiko joukkoon myös räkänokkaisia riidankylväjiä?
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Rontti kirjoitti:
Ei ole helppoa olla iso ja paha jenkki Porissa. Tässäkö muuten selkääntaputtelijoilta rauhaan haluavan Nickersonin konsti rauhoittua:

Oliko siellä muuten paikalla pelkkiä selkääntaputtelijoita vai mahtuiko joukkoon myös räkänokkaisia riidankylväjiä?

Eiköhän sun olisi ihan hyvä mennä takaisin sinne Nielikäisen nivusvaivat ketjuun.

Porin yöelämä on niin pieni että yhdestä tappelusta tulee kauhea haloo, ja jos niitä on kaksi niin tarina paisuu jo samalle tasolle kuin Godzilla Tokiossa. Näitä samoja kiertojuttuja on ollut aikoinaan Vellusta, Levosesta ja monesta muusta värikkäästä hahmosta. Paikallisia legendoja eikä muuta.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Rontti kirjoitti:
Ei ole helppoa olla iso ja paha jenkki Porissa. Tässäkö muuten selkääntaputtelijoilta rauhaan haluavan Nickersonin konsti rauhoittua:

Oliko siellä muuten paikalla pelkkiä selkääntaputtelijoita vai mahtuiko joukkoon myös räkänokkaisia riidankylväjiä?

No, mitäpä tähän enää sanoisin. Voihan sen noinkin ymmärtää.

Itse kuitenkin ymmärrän vallan mainiosti, että Matt haluaa olla rauhassa. Porin kokoisessa kaupungissa hän on kuitenkin aika iso stara, ja joillakin ihmisillä vain on pakottava tarve ottaa kontaktia henkilöihin, joiden kuva on joskus lehdessä.

Ja mitä niihin synttäreihin tulee, niin annoin kyllä itseni ymmärtää, että ne olivat kavereiden järjestämät yllätyskekkerit Mattille. Mutta eipä sillä silti mitään väliä ole.
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Rontti kirjoitti:
Ei ole helppoa olla iso ja paha jenkki Porissa. Tässäkö muuten selkääntaputtelijoilta rauhaan haluavan Nickersonin konsti rauhoittua:

Oliko siellä muuten paikalla pelkkiä selkääntaputtelijoita vai mahtuiko joukkoon myös räkänokkaisia riidankylväjiä?
Mikäs varpunen sieltä taas pyrähti visertelemään? Pakko vaan päästä joka väliin sanomaan jotain kommenttia, vai?

Sinun ehkä kannattaisi pysyä siellä oman nippusi ketjuissa vaan ja jutustella vaikka Jalosen luisuista hartioista. Vai tulitko ihan tosissasi kyselemään Masan synttäribileistä? Eikö sulla ollutkaan siellä kameramiestä tai muuta luotettavaa lähdettä tallentamassa muistiin kaikkia "vähä-älyisiä" ja "synttäreihin kuulumattomia" tempauksia mitä synttäreillä tehdään? Hehheh... Voi Rontti, Rontti...

Sinähän voit tietysti tulla itse tänne katsomaan Porin yöelämää, jos siellä teilläpäin ei tarpeeksi viikonloppuisin tapahdu. Kuvittelisin silti, että siellä mustalaisten pääkaupungissa kyllä toimintaa löytyisi niin, ettei tarvitsisi Porista asti lähteä katu/ravintolaväkivaltaa haeskelemaan...

Pistäppäs nyt, Ronttiseni, se tuulipuku päälle, purkkarit jalkaan ja vyölaukku kireälle ja lähde illalla vähän tuulettumaan. Pikkulauantai on sentään. Menet sitten johonkin kivaan karaoke-mestaan siellä ja menet sanomaan ekalle vastaantulevalle mannelle, että tämä veti "Liljankukan" ihan päin persettä ja että hänen naisensa näyttää vähemmän miellyttävältä kuin hänen ravihevosensa. Sitten voit vielä taputella häntä selkään ja olla vaikkapa ihan oma itsesi, räkänokka.

Asiaan: Mitenkähän se Matin oikeusjuttu mahtaa edetä? Pitääkö kaverin oikein kesken kauden lähteä kotimaahansa selvittelemään asioita, vai kuinka? Toivottavasti saa ainakin kauden pelata loppuun rauhassa. Tai niin rauhassa kuin tuollainen taakka niskassa voi pelata...

Eikö sen pitäisi nyt jo olla treenikunossa? Mahtaneeko päästä lukko-otteluun? Kyllä se pitäisi kipeästi saada kentälle tuohon lugu-matsiin, ettei vaan käy niin että me hävittäis niille se peli. Ja mikä pahinta: ettei hävittäis fyysistä peliä! Forsbacka kuitenkin lienee saikulla vielä ton matsin aikoihin.
 

JanJ

Jäsen
metsänpeikko kirjoitti:
No, mitäpä tähän enää sanoisin. Voihan sen noinkin ymmärtää.
Eihän Rontti mitään ymmärrä. Käy täällä huutelemassa tuomarin takaa kuin Schnabel konsanaan. Ja ymmärtäähän sen, kun oman jengin värikkäin pelaaja on väriloistonsa jo menettänyt ässähylky.

Matt saattaa tosiaan piipahtaa kotimaassaan tuomiolla. Mutta sitä enemmän odotan pelikuntoon pääsemistä. Ja yksi kunnon pimahtaminen kentällä, kiitos. Tosin ne on kielletty, hö...
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Niin no, minä nyt vaan hieman ihmettelin täällä annettuja kommentteja, joissa toisaalta kerrotaan kuinka Matt on niin kovasti kyllästynyt selkääntaputtelijoihin yms. ja sitten toisaalta täällä on eräs nimimerkki kutsunut Mattin suulla kaikki fanit Nickersonin residenssiin juhlimaan tähtipakin synttäreitä. Ei mitään ristiriitaa?

Täältä sen varpunen vaan huutelee tuomareiden selän takaa. Hih. Ja karaoke on vasta perjantaina.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Rontti kirjoitti:
Niin no, minä nyt vaan hieman ihmettelin täällä annettuja kommentteja, joissa toisaalta kerrotaan kuinka Matt on niin kovasti kyllästynyt selkääntaputtelijoihin yms. ja sitten toisaalta täällä on eräs nimimerkki kutsunut Mattin suulla kaikki fanit Nickersonin residenssiin juhlimaan tähtipakin synttäreitä. Ei mitään ristiriitaa?

Täältä sen varpunen vaan huutelee tuomareiden selän takaa. Hih. Ja karaoke on vasta perjantaina.

Taidat olla muuten jatkoajan johtava wannabe-Ässä jo pelkästään nimimerkkisi perusteella ...
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Urheilulehteä harvoin tarvitsee kiittää, mutta nyt on sen aika. Etusivun otsikko oli todella raflaava (Matt Nickerson -ihminen vai idiootti), mutta artikkeli oli aivan mahtava. Siinä oli todella pureuduttu asioiden juurille, ja luotiin todella kuvaa miehestä kaiken mediakohun takana. Vielä kun päästäisiin tuosta 7 päivää -lehden urheiluliitteen tyylistä eroon.

Editille ja parille muulle tiedoksi (enkä tarkoita provota), että Hämeenlinnan tapahtumia mies itse kommentoi, että kiehahti ylitse, kun jotain perheeseen liittyvää oli kuulunut, tämän johdosta oli valvottu yö takana, ja sitten joku sylkäisi kasvoille. No, Rontti sen sanoi, kaikki uskoo, mihin haluaa. Ja nyt korostan, että tämä ei ollut provo, vaan miehen oma puheenvuoro, ja tuo Rontin kommenttihan on ehdottoman totta.

Osansa huomiosta sai Dallasin ja Ässien yhteistyö muutenkin kuin Matin osalta, täytyy sanoa, että tämä oli kyllä parasta antia vähään aikaan.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät & Florida Panthers
Onko tämä edes mahdollista? Kirjastosta kyllä löytyy kyseinen aviisi, mutta kyllähän tuon omaksi haluaisi. Oliko pitkäkin juttu? Urheilulehden pisteet nousivat heti silmissä.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
peruspata kirjoitti:
Hämeenlinnan tapahtumia mies itse kommentoi, että kiehahti ylitse, kun jotain perheeseen liittyvää oli kuulunut, tämän johdosta oli valvottu yö takana, ja sitten joku sylkäisi kasvoille.
Minä olen valmis uskomaan että Nickerson luulee että hänen kasvoilleen on syljetty. Jotakin märkää voi ihan hyvin olla lentänyt. Aitiosta alas lenteli muutakin tavaraa, miksipä ei juomiakin.

Ihan yleisellä tasolla viittaamatta Hämeenlinnan tapahtumiin (mukamas) niin itse kuvittelisin että lähes jokaisen henkilön jota syljetään kasvoihin ensimmäinen reaktio olisi kädellä tai hihalla pyyhkäistä moinen lima pois. Uskon toki että on olemassa ihmisiä joille moista reaktiota ei tule vaan sen sijaan säntäävät kiipeilemään.

Tämä ei ole provo, vaan onpas. Ehdottomuudet ja totuudet jne.

PS. Ikävää että keskustelussa on liikaa jämähdetty tuohon yhteen pikkuseikkaan. Matt on mukavan värikäs persoona ja ei kovin huono pelimies. Ainakin 'on the ice'.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Twite kirjoitti:
Minä olen valmis uskomaan että Nickerson luulee että hänen kasvoilleen on syljetty. Jotakin märkää voi ihan hyvin olla lentänyt. Aitiosta alas lenteli muutakin tavaraa, miksipä ei juomiakin.

Voi hyvin olla, en ollut paikalla näkemässä tapahtumia, mutta en kokenut vääräksi tuoda keskusteluun miehen omaa näkökulmaa, jonka on uskaltanut julkaisuunkin laittaa.

Twite kirjoitti:
Tämä ei ole provo, vaan onpas. Ehdottomuudet ja totuudet jne.

Honestly, käsi sydämelle, en todellakaan laittanut sitä provona. Sanoin, että se on Matin oma kommentti. Matilla on siihen oikeus.

Arvostan tuota artikkelia, siinä ei oltu keskitytty siihen, mihin kaikki media ympärillä on keskittynyt. Tekisi mieli sanoa jotain siitä, että huomaako artikkeleiden kirjoittajien eron.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Niinpä, minä siis kerroin uskovani omiin silmiini. Lisäksi haluan vielä todeta, että vaikka silmäni eivät jotakin tilannetta olisikaan nähneet, niin olen taipuvainen uskomaan myös räänpitävästi todistettuihin tosiasioihin.

Matt Nickersoniin kohdistettua sylkemistä en ole itse havainnut ja useampikin henkilö on todennut sellaisen olleen vähintäänkin epätodennäköistä. Ainoastaan Matt Nickerson on väittänyt sylkemisen tapahtuneen ja sitten jälkeenpäin hänen suullaan tietysti valmentaja Toivola ja vähän yli puoli Poria.

Olenkin tässäkin asiassa nimim. Twiten kanssa samaa mieltä ja allekirjoitan hänen ansiokkaan kirjoituksensa ihan kokonaisuudessaan. Ja kaikki porilaisetkin tietävät, että (toisin kuin allekirjoittanut) hän jos kuka ei ole mikään varpunen, wannabe Ässäfani tahi räkänokkainen selkääntaputtelija.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Rontti kirjoitti:
Matt Nickersoniin kohdistettua sylkemistä en ole itse havainnut ja useampikin henkilö on todennut sellaisen olleen vähintäänkin epätodennäköistä. Ainoastaan Matt Nickerson on väittänyt sylkemisen tapahtuneen ja sitten jälkeenpäin hänen suullaan tietysti valmentaja Toivola ja vähän yli puoli Poria.
Hei, jos Matt Nickerson on väittänyt että häntä on syljetty niin eiköhän hänellä tapahtumaan osallisena ole jonkinlainen käsitys tapahtuminen kulusta. Toinen osapuoli joka asiasta tietää on kyseinen sylkäisijäksi väitetty hemmo. Se on fifty-fifty (tai Fifti-Sixti niinku Nykänen sanoo). Sen koommin Edit, Rontti, peruspata taikka minä tahi kukaan muukaan ei niinvarmasti asiasta voi tietää.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
korkki kirjoitti:
Sen koommin Edit, Rontti, peruspata taikka minä tahi kukaan muukaan ei niinvarmasti asiasta voi tietää.
No voi hyvänen aika sentään. Sitähän tässä on teille yritetty kertoa jo pitemmän aikaa. Hyvä tietysti jos nyt alkaa mennä perille...

Kun kerran kukaan ei voi tietää varmaksi, niin miksi te sitten jauhatte että on syljetty? Minä en ole väittänyt varmaksi mitään!
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Rontti kirjoitti:
Kun kerran kukaan ei voi tietää varmaksi, niin miksi te sitten jauhatte että on syljetty? Minä en ole väittänyt varmaksi mitään!
En harrasta vanhojen viestien dyykkausta, mutta aika moni kyllä kerhon suunnasta sanoi että mitään sylkemistä ei ole tapahtunut. Luonnollisesti täältä vastattiin että sellainen on tapahtunut. Kannattaisiko lopettaa jo? (molemminpuolisesti)
 

Jack Ace

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jepujepu.
Ihminen tai idiootti. Anyway, Porin Matti pelaa huomenna Turkkusessa.
Se on sitten Elyseellä yli 10 000 katsojaa. Ainakin.

Lähde
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Päivitetään pakkien piste/ottelu-listaa

Kahden desimaalin tarkkuudella tämä esitetään tässä viestissä.

Ari Vallin Kärpät 0,65 (40 6+20=26)
Jukka-Pekka Laamanen HPK 0,63 (43 9+18=27)
Jere Karalahti HIFK 0,58 (17 2+8=10)
Matt Nickerson Ässät 0,54 (24 5+8=13)
Jyrki Lumme Ilves 0,53 (32 6+11=17)

Matt Nickerson oli kunnostautua syötössä Nurmisen Kaitsulle TPS:ää vastaan, mutta eiköhän profiilipakkimme palaa eliittiin, kun taas saa pelejä alle. Tämä näin 3/4 pelattujen otteluiden jälkeen ei kovasti masenna. Virheet saa muuten raportoida, koitin tosissani kaivaa tätä listaa tuosta puolustajien pistetilastosta, mutta ainahan virheen mahdollisuus on.
 

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Matt pelasi kyllä eilen hirveän pelin ja varsinkin avauserän jossa antoi pari kertaa suoraan maalin eteen syötön vastustajalle.Joku Rontti tai muu olisi jo ensimmäisen jälkeen ollut viltissä.
 

C.Simon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Illuminati
Matt oli tosiaan eilen, muuten todella vahvan Ässä- pakiston, heikoin lenkki. Pari veret seisauttavaa harhasyöttöä sekä toinen mokoma Atte- purkuja. Olikohan syynä pelaamattomuus vai onko sairaslomalla ajatukset matkustaneet Amerikkaan siviilikannetta murehtimaan?
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kazakstan vs Puola
  • 1.72
  • 5.10
  • 3.35
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös