Matt Nickerson Ässiin

  • 789 563
  • 3 229

Redhot

Jäsen
peruspata kirjoitti:
Jos tämä pitää paikkansa, joudun kyllä yksimielisellä päätöksellä toteamaan Matin yhdeksi *****:ksi.

Jos Arto Javanainen osoittautuu transuksi, joudun kyllä yksimielisellä päätöksellä toteamaan Javan yhdeksi *****:ksi.

Haiskahtaa vähän samanlaiselta vedätykselle kuin Köllin ja Saken "raiskausjuttu".
 

C.Simon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Illuminati
Transvestiittiarto

Redhot kirjoitti:
Jos Arto Javanainen osoittautuu transuksi, joudun kyllä yksimielisellä päätöksellä toteamaan Javan yhdeksi *****:ksi.

Haiskahtaa vähän samanlaiselta vedätykselle kuin Köllin ja Saken "raiskausjuttu".

Minulle taasen ajatus transjavasta on mieluisa. Minulle transvestiittiarto olisi sankari ja käsittääkseni kohtalainen kiekkoilija naiseksi ainakin sm-liigan mittapuulla. Ehkä tämä tästä riittänee.
 

Mr.Bletch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 2013
Playa kirjoitti:
Mutta tälle haluaisin kuulla myös näiden porilaisten analyyttikkojen selitykset. Tietysti ensiksi pitää saada vahvistus !

Siis hä? Eli jos tuolle linjalle lähdetään, voitko antaa selvityksen Sakari " Sakke" Lindforsin mahdolliseen raiskaukseen? Vahvistustahan ei tuosta tapauksesta saatu, mutta saattoihan olla hyvinkin mahdollista että näin kävi. Siis ainakin sinun oikeustajun mukaan. Jännä nähdä mitä selityksiä tällä kertaa Ifk fanit keräilevät.
 

BlackJack#21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves Tampere,TamU,ManU,Alaska Aces
Meikäläisen kuvakulmiosta katseltuna ainakin nikkari-Matti on saanut schaibaa päällensä jo eri medioiden/meedioiden osalta jo sen verran, että itse en ainakaan jaksaisi enää kauheasti lähtisi iltapuluna/seiskareiskapäivänä mässäilemään miehen mahdollisilla oikeusjutuilla.

Mitä tuohon jenkki-/kanukkitytön 2,5 milj. euron korvausvaateeseen tulee, niin huhhuh. Kyllä kuullostaa niin ameriikanherkkuva-meisningiltä, että. Kohta varmaan paikallisiin leideihinkin siellä pitää kiinnittää varoitustarra "älä koske, ellet halua pönttöön sekä köyhäksi". Olkoonkin että Matt ei ilmeisesti näitä kaikkein "viileimpiä" kavereita ole kaukalon laitojen ulko- eikä myöskään sisäpuolella, niin eiköhän miehellä ole myöskin oikeus sanoa sanansa tästä tapauksesta.

Itse suosin niin veemäisten ukkojen/akkojen kohdalle osuessa "olan kohautus ja kotioppäin hipsimis"-taktiikkaa, mutta kaikille tämä mentaliteetti ei välttämäti sovi.. Harmi sinänsä.

Ehkä tämäkin tapaus kuitenkin kaikessa karuudessaan opettaa Nickersonin akan pojalle jotain elämästä..?

Ja vielä sivuhuomautuksena:

Aika suuren ja punaisen vappunenän saatte Iikka Törvallille hommata, mikäli mies meinaa Mattin tavoin hommata sen +1000 silmäparia Ässien vierasmatseihin.
 

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
Jos jotain on tapahtunut, niin luultavasti Matt on vähä pliitassu avarilla jotain kusipäistä ämmää.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
peruspata kirjoitti:
Jos tämä pitää paikkansa, joudun kyllä yksimielisellä päätöksellä toteamaan Matin yhdeksi *****:ksi.

Kaikki sisäiset demonisiko laskit mukaan tuota mielipidettäsi rakentaessasi?

Päivä päivältä huvittaa enemmän ja enemmän tämä Nicken ympärillä pyörivä kohu. Nyt, kun joku sekopää jenkki-hupakko haastaa Mattia oikeuteen, niin täällä lentää heti kavereilla kupit nurin.

Onko tämä liiga oikeasti näin h*****in tylsä, vai onko Nickerson jotenkin poikkeuksellisen mediaseksikäs persoona?
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
peruspata kirjoitti:
Don´t misunderstand me. Niin kauan kuin ainoa varmistus on Hämeenlinnasta, Matt on sankarini. Lauseen alussa on paljon puhuva jos.. Ok, se oli tulkittavissa moneenkin suuntaan, mutta tätä tarkoitin, vilpittömin sydämin.

Joo-o. Tällaisen kirjoitin tänne aiemmin. Siis niin kauan kuin tapahtuman varmaksi väittää vain kyseinen nainen sekä ei-patafanit, on ihan turha luoda paineita. Sitä tässä hain, että mikäli nyt joku osoittaa nämä väitteet todeksi (ihan oikeasti todeksi), niin silloin Matt menettää arvostukseni, sillä naisten hakkaajia en arvosta, tästäkin ollut täällä montaa mielipidettä.

Joko ymmärrettiin toisella kertaa (yhdelle laitoin yv:tä)? En ole Matt Nickersonin vihaaja, vaan mielestäni pojulla on paikkansa meidän orgaanisaatiossa ja vieläpä heittämällä, ja kaveri on saanut kakkaa niskaan isolta osin aiheettakin.

Todennäköisesti tämä on rahastus sekä myyntivaltti Iltahöpötyksille. Niin ainakin otaksun, sillä varmaa tietoa ei minulla asiasta ole.

Janiz80 kirjoitti:
Kaikki sisäiset demonisiko laskit mukaan tuota mielipidettäsi rakentaessasi?

Päivä päivältä huvittaa enemmän ja enemmän tämä Nicken ympärillä pyörivä kohu. Nyt, kun joku sekopää jenkki-hupakko haastaa Mattia oikeuteen, niin täällä lentää heti kavereilla kupit nurin.

Onko tämä liiga oikeasti näin h*****in tylsä, vai onko Nickerson jotenkin poikkeuksellisen mediaseksikäs persoona?

Olen kuitenkin ilmeisesti anteeksipyynnön velkaa, kun nyt useampi jannu ymmärsi väärin. Ilmeisesti liian huolimattomasti kirjoiteltu se alkuperäinen viesti, sillä mitään tuon kaltaista en tod. edusta.
 

Mig428

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onko kukaan löytänyt mistään jenkkiläisestä sivustosta tästä kohusta mitään juttua? Otin googleen yhteyttä, mutta hänellä ei ollut tietoa asiasta. No enpä silti tiiä onko tällänen jenkeissä mikään suuri juttu, kun taitaa olla vähän jokapäiväistä siellä.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Nooh, huvittavaa että jotkut ovat tuomitsemassa Nickersonia ilman mitään faktoja. Itsekään en mitään totuuksia asiasta tiedä joten en lähde kuuluttamaan Nikkeä myöskään syyttömäksi, ehkä parempi odotella että joku google-velho keksii jostain hommalle taustoja ja tietoja. Joka tapauksessa vaikuttaa ettei mitään kunnon näyttöjä löydy kumpaankaan suuntaan kun juttua on jo pari vuotta käsitelty.? Rahastukselta maistuu. Luulisi myös että mikäli tapaus on ollut tiedossa Mattin yliopisto aikoina niin olisi monoa/hyllytystä tullut koulusta mikäli sielläpäinkään tähän juttuun uskottaisiin. Itse en jaksa uskoa kaikenmaailman naistenpieksijä juttuihin, voihan tuo olla että on jossain kapakassa tönäissyt tieltään pois matkalla tiskiä kohti, mutta mitä siitä jauhamaan kunnei ketään täälläpäin tunnu siitä mitään tietävän. Elikkä parempi jättää kommentoimatta asiaa, kuten minäkään en tehnyt.

Ei kuitenkaan anneta tämänkään vaikuttaa synkkyyteen, eihän tämmöiset ratkaisemattomat oikeusjutut vaikuta mitenkään siihen että meidän Matt on pelimiehiä ja liigan väriläiskä numero 1.
 

Ace4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät,
Tositarina

Oma versioni/olettamukseni kuuluu näin: Matt on kaveriporukalla ollut viettämässä kosteaa iltaa pirskeissä Campuksella. Matt sai (yllättäen) iskettyä vosun jota se sitten pylsi aamuun asti. Seuraavana päivänä vosu sitten luuli että heillä oli ollut jotain aitoa, tunteita toisiaan kohtaan. Vosu otti Mattiin yhteyttä tiedustellakseen asiaa johon Matt vastasi "Get the fuck off bitch". Tämän lisäksi Campuksella jo liikkui huhua vosusta joka oli Matille antanut. Julkista näyryytystä tämä vosu ei sietänyt vaan on odottanut sopivaa tilaisuutta tasata puntit. Ensimmäinen isku osui jo vyön alle.

Näin minä sen näen eli ei hätää ystävät hyvät..Matt on PELIMIES!
 

Mr.Bletch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 2013
Otetaanpa muutama lainaus vielä tämän päivän Sk:sta niin saadaan homma
pakettiin lopullisesti.

"Nickersonin asianajaja David Remzin mukaan kanne vuotaa kuin seula. Pahoinpitelyn uhriksi itseään väittävä nainen ei hänen mukaansa ole kyennyt esittämään edes lääkärintodistusta vammoistaan. Ilmeisesti juuri tämän takia Nickersonia vastaan ei koskaan nostettu virallista syytettä pahoinpitelystä, jonka nainen väittää tapahtuneen syksyllä 2003 Potsdamissa.

Amerikkalaiseen tyyliin paikallinen sanomalehti Watertown Daily News kysyi naiselta lähempiä tietoja tämän väittämästä pahoinpitelystä. Nainen ei kuitenkaan halunnut kertoa yksityiskohtia tapahtumien "seksuaalisen luonteen takia" "

Kyseessä ei ole rikosjuttu vaan siviilikanne, joka pantiin vireille New Yorkin osavaltion tuomioistuimessa kesällä 2004.

Pahoinpitelyn väitetään tapahtuneen sentään jo vuonna 2003. Kuvastaa hyvin Nickerson-ajojahtia, että se kaivetaan esiin juuri nyt, Takko sanoo.
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Noniin, joo. Taitaa se olla niin, että joku vähä-älyinen vosu siellä koittaa saadaa itelleen taalaa taskuun kiristämällä entistä hoitoaan, josta on tullut jonkin sortin menestyjä. Masa on varmaan antanut vähän melaa mekkoon sille jossain promillepitoisissa yliopistobileissä, ja se on piisannut Masalle. Kaveri sitten vielä on varmaan mennyt kehua retostelemaan, että hänpä kävi korkkaamassa campuksen viimeisen neitsyen, jonka johdosta tyllerölle virnuili upoli yliopistoa ja tämä oli hänelle liikaa. Ensin kova viina- ja huume putki, ja sen jälkeen kun isukin rahat oli imaistu, tuli typykälle mieleen, että nyt hankitaan lisää rahaa siltä sialta, joka pilas mut...:)

Niin ja sitäpaitsi vaikka Masa olisi piessytkin jonkun akan, niin mitä siitä sitten? Tuskin siinä ämmä olisi ihan puhtaat jauhot pussissa hänkään. Vai onko kenties jollakulla käynyt mielessä, että Matti ihan ilman mitään syytä vetäisee kuonoon jotain opiskelijatypykkää?
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
MusanMake kirjoitti:
Vai onko kenties jollakulla käynyt mielessä, että Matti ihan ilman mitään syytä vetäisee kuonoon jotain opiskelijatypykkää?

Piirrä sarjakuva supersankari Matista, joka hakkaa naisia, "korkkaa campuksen viimeisiä neitsyitä" ja antaa jokaiselle muijalle "vähän melaa mekkoon". Menee nyt ehkä jo hivenen yli tuo mielestäni junttimainen ja ala-arvoinen kirjoituksesi.

Vastaan tuohon kysymykseesi, että kyllä se on mielessä käynyt, että varsin heiveröisillä perusteilla on voinut Nickersonin nyrkki viuhahtaa. Olen saanut niin paljon suorankäden tietoa Mattin sekoiluista Porin yöstä, että tiedän kyseessä olevan hermokontrolliltaan lähes apinan tasolla oleva ihminen.

Tykkään Matista helvetisti kiekkoilijana ja nautin ylilyönneistä kaukalossa. Henkilökohtaisesti en miestä kuitenkaan tunne, mutta uskallan väittää ettei kyseessä ole kuitenkaan mikään aikamme sankari noin siviilipuolella. Kannattaa ehkä siis jättää häilyvä mahdollisuus myös sille, että kaveri on sortunut ylilyönteihin myös kaukalon ulkopuolella.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Onneksi porilaiset ovat ymmärtäneet tämän tapauksen yhteydessä sen, että ihminen on syytön niin kauan kunnes toisin todistetaan. Itse olen sitä mieltä, että se rahanahne lespo on ihan tyhmis ja Nickerson the Äijä!
 

elspi

Jäsen
Pojalla on luultavasti aika heikot hermot, mutta toivottavasti iän karttuessa tulee järkeä mukaan. Tosiasia on että ken miekkaan tarttuu se miekkaan hukkuu, aina on joku isompi ja kovempi kaveri kulman takana.

Jääkiekkoilijana Matt on ollut itselleni positiivinen yllätys.
 

Mr.Bletch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 2013
Rontti kirjoitti:
Onneksi porilaiset ovat ymmärtäneet tämän tapauksen yhteydessä sen, että ihminen on syytön niin kauan kunnes toisin todistetaan. Itse olen sitä mieltä, että se rahanahne lespo on ihan tyhmis ja Nickerson the Äijä!

Niin Matti itsehän jo todisti asian taannoin pelästyttämällä syljeskelijän ja siitä huolimatta miestä aiheettomasti syytettiin lähestulkoon päällekarkauksesta. On tämä ihmeellinen maailma.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Mr.Bletch kirjoitti:
Niin Matti itsehän jo todisti asian taannoin pelästyttämällä syljeskelijän ja siitä huolimatta miestä aiheettomasti syytettiin lähestulkoon päällekarkauksesta. On tämä ihmeellinen maailma.
Tuota noin, missä ja koska on todistettu että sylkeminen on tapahtunut? Ihmeellinen tämä porilaisten maailma tosiaan.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Rontti kirjoitti:
Tuota noin, missä ja koska on todistettu että sylkeminen on tapahtunut? Ihmeellinen tämä porilaisten maailma tosiaan.

Mulla on tuo sylkeminen nauhalla, mutten valitettavasti voi näyttää sitä videoo :(. Voin silti taata, että tuo sylkemisepisodi tapahtui.
 

JanJ

Jäsen
Rontti kirjoitti:
Ihmeellinen tämä porilaisten maailma tosiaan.
Niin, tässä on Nickersonin sana vastaan nimimerkki Editin sana. Sä uskot videomiestä, mä Nickersonia.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Tekee Nickerson mitä tahansa niin 90% Ässä-faneista on sitä mieltä että mitään ei ole tapahtunut.
Tosiasiat mielestäni voi aina tunnustaa kuten meillä on Jeren kohdalla tehty ja tiedetään hänen alkoholiongelmansa.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
mixu kirjoitti:
Tekee Nickerson mitä tahansa niin 90% Ässä-faneista on sitä mieltä että mitään ei ole tapahtunut.
Tosiasiat mielestäni voi aina tunnustaa kuten meillä on Jeren kohdalla tehty ja tiedetään hänen alkoholiongelmansa.

Se on ainakin tiedossa, että silloin kun Nicke on perskännissä, niin hän hakee aika hanakasti tappeluja. Tämä on fakta, koska näin on tapahtunut eräälle tutulleni, vaikka tämä ei ollut tehnyt/sanonut yhtään mitään Mattille.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Ja samoin hakevat jotkut ääliöamispellet Nickersonin "päänahkaa". Olen myös kuullut tapauksesta jossa pälli lähti Nicken perään yökerhosta ja haastoi riitaa vaikka Nicke oli menossa poispäin. Torilla oli sitten hermostunut ja pudottanut kaverin...
 

JanJ

Jäsen
korkki kirjoitti:
Olen myös kuullut tapauksesta jossa pälli lähti Nicken perään yökerhosta ja haastoi riitaa vaikka Nicke oli menossa poispäin. Torilla oli sitten hermostunut ja pudottanut kaverin...
Hahaa, mä tiedän ton kaverin!
Nickerson lähti Vaakunasta pihalle koska tuo klovni haastoi riitaa eikä antanut muuta mahdollisuutta kuin tapella tai poistua. Nickerson fiksuna miehenä poistui, mutta klovni seurasi puoleenväliin saakka toria jossa sai sitten pudota yhdestä iskusta. Ja tilanne oli siten että hän olisi käynyt Nickersonin päälle ilman huitaisua. Se meni puhtaasti itsesuojelun piikkiin eikä kyseisestä tapauksesta ole tulossa mitään seuraamuksia Nickersonille.

Mixu, kannattaa ensin lukea ketjua tarkemmin ja sitten muistaa se että Jere ei ole vain alkoholisti vaan myös narkomaani ja tuomittu rikollinen. Mutta sä trollina sen tiesitkin.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Zauli kirjoitti:
Jos jotain on tapahtunut, niin luultavasti Matt on vähä pliitassu avarilla jotain kusipäistä ämmää.
Se nainen varmasti sylkäisi Nickersonia.

---
Tämä ketjuhan on melkein yhtä hauska kuin Matt itse.
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Näkkäri kirjoitti:
Piirrä sarjakuva supersankari Matista, joka hakkaa naisia, "korkkaa campuksen viimeisiä neitsyitä" ja antaa jokaiselle muijalle "vähän melaa mekkoon". Menee nyt ehkä jo hivenen yli tuo mielestäni junttimainen ja ala-arvoinen kirjoituksesi.

Vastaan tuohon kysymykseesi, että kyllä se on mielessä käynyt, että varsin heiveröisillä perusteilla on voinut Nickersonin nyrkki viuhahtaa. Olen saanut niin paljon suorankäden tietoa Mattin sekoiluista Porin yöstä, että tiedän kyseessä olevan hermokontrolliltaan lähes apinan tasolla oleva ihminen.

Tykkään Matista helvetisti kiekkoilijana ja nautin ylilyönneistä kaukalossa. Henkilökohtaisesti en miestä kuitenkaan tunne, mutta uskallan väittää ettei kyseessä ole kuitenkaan mikään aikamme sankari noin siviilipuolella. Kannattaa ehkä siis jättää häilyvä mahdollisuus myös sille, että kaveri on sortunut ylilyönteihin myös kaukalon ulkopuolella.
Eikös vaan ollut ihan hauska tarina? Tietty yliammuttu pahasti, mutta niinhän ne tarinat yleensä... Enhän mä nyt, herrajumala, oikeasti kuvittele että se noin on mennyt. Mutta miksi se ei olisi voinut mennä? Ihan heittohan tuo nyt vaan oli joten älä laske allesi...

Vai junttimainen ja ala-arvoinen? Voi hellanlettas... Jos sua nyt tollanen parin lauseen tarina horjuttaa, niin suosittelen tietokoneen sulkemista ja tutustumista oikeaan elämään. Siellä sitä näkee yhtä jos toista asiaa, jotka saavat pienen viattoman tarinan näyttämään juuri siltä mitä se onkin: pieni viaton tarina.

Tai ehkä sittenkin on parempi pysytellä siinä koneen ääressä. Siinä kun ei pahaa maailmaa pääse kohtaamaan ja saa ihan turvassa kirjoitella juttujaan ilman minkään naistenhakkaajien pelotteluja.

Niinkuin jo aiemmin sanoin, en ihmettelisi sitäkään vaihtoehtoa että tyllerö puhuisi ihan asiaakin. Homman nimi nyt on vaan se, että mikäli jotain on tapahtunut ja se on todistettavissa, tulee Masalle siitä tuomio minkä hän kärsii. Se on ihan oikein. Minua harmittaa ihan vain Ässien puolesta se, että nuo jutut näkyvät varmasti peliesityksissä.

Ja mitä sitten millainen mies hän on kaukalon ulkopuolella? Eikös ne yleensäkin ole melko vittumaista porukkaa, nuo lätkän höntsääjät? Antaa minun puolestani olla minkälainen apina vaan, kunhan Ässissä pelaa, niin minä olen hänen puolellaan, ainakin hengessä mukana. Heiluu ne nyrkit monella porilaisellakin hemmolla, mutta ihan hyviä jätkiä silti ovat. Ainakin suurin osa. Ainahan se nyrkki on täälläpäin viuhunut. Mitä siitä? Pojat ne on poikia ja tappelevat aina silloin tällöin. Eikö Masa sitten saisi, kun kerran pelaa Ässissä? Vapaa-aika on vapaata, duuni duunia. Vapaallaan senkun tappelee ja ryyppää niin maan perkeleesti kuin huvittaa, kunhan se ei vaan duuniin vaikuta.

Ai niin, minä kun en osaa piirtää, niin jää toi sarjakuva muiden tehtäväksi. Sä et sitä varmaan piirrä, kun se oli niin pelottava tarina. Mutta piirrä sä tarina vaikka siitä, kuinka päivänkakkarat kasvaa Kirjurinluodossa. Voi pojat, siinä sitä vasta on menoa ja meininkiä! Ja mikä parasta: se ei loukkaa ketään, ei naista eikä miestä:)

Peace & vegetables!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös