Matki haluamaasi Jatkoajan kirjoittajaa

  • 223 966
  • 1 192

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
"Minä tiedän tämän, koska olen ollut vastavaanlaisissa tapahtumissa useita kertoja".

"Minä tiedän tämän, koska olen kyseisessä paikassa käynyt lukuisia kertoja".

"Minä tiedän tämän, koska olen aiheeseen tutustunut monia kertoja".

"Minä tiedän tämän, koska yksinkertaisesti tiedän kaiken".
 

tiikeri

Jäsen
Tässä tulee todellinen pähkinä purtavaksi:

"En ole todellakaan suomalainen, vaikka olenkin Suomen kansalainen. En ole myöskään jatkoaikalainen, vaikka jatkoajan palstaa ahkerasti luenkin ja sinne myös kirjoitan. Luulisi kaikkien nyt tajuavan, maailman yksinkertaisin asia".
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
"Yövuoro takana ja viiden päivän vapaat edessä. Hain Jumbosta 18 lavaa KOFFIA. Saunassa käyty, perheen naisväki meni jo nukkumaan. Isäntä surffaa netissä ja ottaa lisempää MALLASTA. Rokki pauhaa taustalla, ketään hereillä?"
 

Kaivanto

Jäsen
Nielikäinen pasi nielikäisin pasisto, nielikäisten pasioitu nielikäistöi muroihini. Nielikätö pasineen nielikämmen paseinja. Nielikäisillänsä pasimon. Nielittämän pasio pasioi tyttöystävääni, tyttöystäväni nieli... pa sitten Pasi nieliöi minua perseeseen!!!
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
"Tuli eilen taas vedettyä melkoiset lärvit ja siinä ohessa vongattua kaverin muijaa. Kyllähän sen arvaa miten siinä taas kävi. No, onneksi pääsee taas viikoksi intin leipiin pois täältä".
 
Suosikkijoukkue
RL, CC, MS, SB-A, MN, CO, GL, ST,HG, BG
"Tuli eilen taas vedettyä melkoiset lärvit ja siinä ohessa vongattua kaverin muijaa. Kyllähän sen arvaa miten siinä taas kävi. No, onneksi pääsee taas viikoksi intin leipiin pois täältä".

Tuskin on oikea vastaus, kun ikäkin taitaa olla väärä.. mutta sanotaan Aeroman. Muistan tuon suuntaista viestiä häneltä lukeneeni.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Nielikäinen pasi nielikäisin pasisto, nielikäisten pasioitu nielikäistöi muroihini. Nielikätö pasineen nielikämmen paseinja. Nielikäisillänsä pasimon. Nielittämän pasio pasioi tyttöystävääni, tyttöystäväni nieli... pa sitten Pasi nieliöi minua perseeseen!!!

Jos en nyt aivan väärässä ole, niin tämä täytyy olla 7-Pasin ylin ystävä Ässäosiossa vaikuttava ensio!
 

Lapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Maple Leafs, Kärpät NE Patriots, RoPS
j ty np b ssekanen scholl
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En tiedä onko tämä imitaatio, mutta jostain syystä tuli mieleen joko JHag tai cobol. Älkää kysykö miksi, en minäkään tiedä.

Käsi sydämmelle: Oletko aivan varma vastauksestasi?

Muuten kun lueskelin Veikkaajan Rantasen Vesan palstaa, niin sekin kaveri huuteli kättä sydämmelle...
 

jiihoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
"Yövuoro takana ja viiden päivän vapaat edessä. Hain Jumbosta 18 lavaa KOFFIA. Saunassa käyty, perheen naisväki meni jo nukkumaan. Isäntä surffaa netissä ja ottaa lisempää MALLASTA. Rokki pauhaa taustalla, ketään hereillä?"

Onks tää Nurmijärvenpeto tms?
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
"Minusta näiden vain keväisin, toukokuun alkupuoliskolla akitivoituvien "jääkiekkoasiantuntijoiden" kirjoitusoikeudet pitäisi poistaa ja jättää tämä palsta vain meille, kaiken jääkiekosta ja etenkin NHL:n kiehtovasta maailmasta kaiken ja perusteellisesti ymmärtäville laatukirjoittajille. Nämä MM-kisajuntit, joista voidaan leikkisästi käyttää myös nimitystä karjalalippis, ovat todelliseksi vaaraksi Jatkoajan jääkiekkokirjoittelun tasolle.

Muutenkin on äärettömän raskasta olla Jatkoaikaan tuottamansa laatutuotannon osalta niin äärimmäisen paljon edellä näitä karjalalippis-juntteja. Ei tähän minun tuottamani, älykkään ja todella oivaltavan, tekstin tuottamiseen todellakaan tarvita edes mitään ihmeitä; minunkin yliopisto-opinnot rajoittuvat vain muutamaan preppauskurssiin sekä pariin vasemmalla kädellä huitaistuun avoimen kurssiin. Huooh!

Ja joka epäilee raudanlujaa tietämystäni jääkiekosta, etenkin NHL:stä, voi käydä ihailemassa valtavaa pelipaitakokoelmaani, joissa kaikissa haisee mm. sellaisten starojen kuin Bobby Orr, Larry Robinson, Väinö, Mario Lemieux jne. ehta ihon läpi erittyvä kuona-aine!"
 

Töölö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Suomen kansa vuosina 1939-1945
"Minä tiedän tämän, koska olen ollut vastavaanlaisissa tapahtumissa useita kertoja".

"Minä tiedän tämän, koska olen kyseisessä paikassa käynyt lukuisia kertoja".

"Minä tiedän tämän, koska olen aiheeseen tutustunut monia kertoja".

"Minä tiedän tämän, koska yksinkertaisesti tiedän kaiken".

Scholl?!

"Minusta näiden vain keväisin, toukokuun alkupuoliskolla akitivoituvien "jääkiekkoasiantuntijoiden" kirjoitusoikeudet pitäisi poistaa ja jättää tämä palsta vain meille, kaiken jääkiekosta ja etenkin NHL:n kiehtovasta maailmasta kaiken ja perusteellisesti ymmärtäville laatukirjoittajille......."

Cobol?!
 

Cmprs

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, HIFK
Ja joka epäilee raudanlujaa tietämystäni jääkiekosta, etenkin NHL:stä, voi käydä ihailemassa valtavaa pelipaitakokoelmaani, joissa kaikissa haisee mm. sellaisten starojen kuin Bobby Orr, Larry Robinson, Väinö, Mario Lemieux jne. ehta ihon läpi erittyvä kuona-aine!"
Dana77? Vasta pelipaitakokoelmasta sytytti.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
"Minä tiedän tämän, koska olen ollut vastavaanlaisissa tapahtumissa useita kertoja".

"Minä tiedän tämän, koska olen kyseisessä paikassa käynyt lukuisia kertoja".

"Minä tiedän tämän, koska olen aiheeseen tutustunut monia kertoja".

"Minä tiedän tämän, koska yksinkertaisesti tiedän kaiken".
JHag, luulisin. Neelyn arvoitukseen lienee oikea vastaus flintstone, oli paha.
 
Viimeksi muokattu:

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
"Ärsyttää kaikki tämän palstan tuhannet janarijuntit jotka eivät suostu näkemään Italian taktista, tappioon johtanutta ylivertaisuutta jalkapalloilun EM-kisoissa tai kauneutta joka piiloutuu BB-Kadin ryyppyputki-aknen taakse. Aivan käsittämättömiä toppatakkeja. Te ette ymmärrä mistään mitään."
 

proffa#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Kai Suikkanen, Pool ja NHL
"Ärsyttää kaikki tämän palstan tuhannet janarijuntit jotka eivät suostu näkemään Italian taktista, tappioon johtanutta ylivertaisuutta jalkapalloilun EM-kisoissa tai kauneutta joka piiloutuu BB-Kadin ryyppyputki-aknen taakse. Aivan käsittämättömiä toppatakkeja. Te ette ymmärrä mistään mitään."

Olisiko tämä flintin angstia?

Laitetaas itekkin jotain..

Noniin työviikko takana, kuuntelen tässä kasarirokkia ja juon kaljaa, baariin varmaan pitäs hyvässä seurassa mennä, mitä sitä mies muuta tarvitsee?

Ps - Hallitonttu kertoili, että mikkeliin saadaan ensi kaudellakin iskukykyinen mestis joukkue.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös