Masturboitko?

  • 81 368
  • 264

Masturboitko, ja kuinka usein?

  • Kyllä, usein eli vähintäänkin kerran viikossa.

    Ääniä: 735 84,0%
  • Kyllä, en kuitenkaan viikoittain mutta masturbointini on säännöllistä.

    Ääniä: 85 9,7%
  • En ole masturboinut viimeisen puolen vuoden aikana.

    Ääniä: 15 1,7%
  • En ole masturboinut koskaan

    Ääniä: 40 4,6%

  • Äänestäjiä
    875

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti metsänpeikko

Ihan oikeasti pystyn kyllä käsi sydämellä vannomaan, että en ikinä turvaudu oman käden onneen. Uskoo ken tahtoo, mutta kyllä näin on.

Ihan rohkeasti vaan. Joskus keskiajalla masturbointi oli tabu, ei enää. Mukavaa ajantappoahan tuo on.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti metsänpeikko

Ihan oikeasti pystyn kyllä käsi sydämellä vannomaan, että en ikinä turvaudu oman käden onneen. Uskoo ken tahtoo, mutta kyllä näin on.

En tiedä kovinkaan montaa ihmistä jotka eivät koskaan masturboisi - jonkun kylläkin. Yhdystävä tekijä näille (yhtä poikkeusta lukuunottamatta) on se, että heillä ei muutenkaan ole seksielämää - he eivät yksinkertaisesti saa siitä minkään valtakunnan tyydytystä itselleen. He (niin naisia kuin miehiä) ovat likimain täysin seksuaalittomia olentoja.

vlad.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti vlad
En tiedä kovinkaan montaa ihmistä jotka eivät koskaan masturboisi - jonkun kylläkin. Yhdystävä tekijä näille (yhtä poikkeusta lukuunottamatta) on se, että heillä ei muutenkaan ole seksielämää - he eivät yksinkertaisesti saa siitä minkään valtakunnan tyydytystä itselleen. He (niin naisia kuin miehiä) ovat likimain täysin seksuaalittomia olentoja.

vlad.

Jaahas, minä olen sitten se toinen poikkeus. Onneksi olkoon, on varmaan suuri ilo ja kunnia tutustua näin poikkeukselliseen yksilöön. Kun minut tuntisit IRL, niin et varmaankaan yrittäisi enää ainakaan minuun liittää tuota edellistä kirjoitustasi. Ehkä.

Mikäs tässä nyt on niin kummallista? Jos ei masturboi, niin sitten ei vaan masturboi. En minä ymmärrä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti metsänpeikko
Mikäs tässä nyt on niin kummallista? Jos ei masturboi, niin sitten ei vaan masturboi. En minä ymmärrä.

Älä ymmärrä väärin hyvä metsänpeikko, toin vain esiin näkökulman johon itse olen omassa elämässäni törmännyt ja sen mukaan pääosin ihmiset jotka eivät masturboi eivät harrasta muutakaan seksuaalista elämää, tai se on hyvin minimissä. Tätä ei myöskään pidä ymmärtää negatiivisena asiana vaan omiin havaintoihini perustuvana asian julki tuontina, eikä se tarkoita, että nämä ihmiset olisivat muita huonompia kun heillä ei ole seksuaalista elämää. Eikä se missään nimessä tarkoita sitä etteivätkö he "kelpaisi" toisille ihmisille, he eivät vain yksinkertaisesti ole seksuaalisia olentoja missään muodossa.

Kuten myös mainitsin, tuttavapiiristäni löytyy ihminen joka ei masturboi mutta jolla muuten on aivan normaali seksielämä, eli masturboimattomuus ei aina tarkoita olematonta seksielämää. Yleensä vaan ihminen kuin ihminen jossain elämänsä vaiheessa harrastaa masturbointia, jos ei muuten niin kokeillakseen kyseistä juttua.

vlad.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti vlad
Yleensä vaan ihminen kuin ihminen jossain elämänsä vaiheessa harrastaa masturbointia, jos ei muuten niin kokeillakseen kyseistä juttua.

No, jos se kokeileminen lasketaan harrastamiseksi, niin sitten joudun perumaan puheeni siitä, etten ikinä moista harrasta. Mutta siihen kokeiluunhan se sitten jäi, ehkä vielä joskus. Muilla keinoin nyt toistaiseksi irtoaa paremmin.

Kuten sanottua, seksielämäni on aivan tarpeeksi "normaalia", niin normaalia kuin se vain kaksikymppisellä sinkkutytöllä voi olla, vaikka en koekaan masturbointia omaksi jutukseni. Olen kai kovin poikkeuksellinen ihminen siinä suhteessa, mutta ei se mitään.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Viestin lähetti metsänpeikko
Ja mitäs sinä minun voihkimisistani tiedät..? Minä olen ihan hiljaa.

Ihan oikeasti pystyn kyllä käsi sydämellä vannomaan, että en ikinä turvaudu oman käden onneen. Uskoo ken tahtoo, mutta kyllä näin on.

En tiedäkään, joten herne pois nenästä. Itselläni on samanlaisia kokemuksia kuin vladilla, ihmiset jotka eivät masturboi ovat pidättäytyvämpiä myös suhteessa. Tosin ihmisiä on niin erilaisia, joten joitain poikkeuksia on tullut tähän ikään vastaan, mutta ei montaa.

Yleensä nuoret, seksuaalisuudestaan epävarmat yksilöt (= tytöt, pojathan nyt masturboivat päivät läpeensä) ovat juuri sellaisia, jotka eivät masturbointia harrasta. Vaikka se olisikin oiva tapa tutustua itseensä, ja omaan seksuaalisuuteensa. Jos et tiedä itsesi kanssa mitä haluat, miten voit tietää sen tyttöystäväsi/poikaystäväsi kanssa. Toki jonkin verran tottakai, mutta ilman kokemuksia omista rajoista, rakastelusta jää suurin nautinnon taso saavuttamatta.

edit: Ja Metsänpeikko en puhu sinusta, vaan yleensä.
 
Viimeksi muokattu:

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti mtmela

edit: Ja Metsänpeikko en puhu sinusta, vaan yleensä.

No tämä olikin oiva päätös tälle keskustelulle. Hauska huomata, että tällä kertaa minä en kuulukaan siihen "yleensä"-porukkaan. Erilainen nuori...
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Oman käden onni

Ketju ylös

Vastasin 1, masturbointi on kivaa :) Se on myös taatusti turvallisempaa kuin kännisählääminen jonkun kapakasta mukaan tarttuneen uroksen kanssa. Varsin usein se on selvästi laadukkaampaakin. En tosin näitä one night standeja ole enää vuosiin harrastanut.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pitäisiköhän ottaa projektiksi olla masturboimatta kuukauden!?

Nimim. Pitäähän Sitä Elämässä Tavoitteita Olla

P.S. Kuivaharjoittelua tulevaa munkkiluostarikeikkaa varten.
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Ted Raikas kirjoitti:
Pitäisiköhän ottaa projektiksi olla masturboimatta kuukauden!?

Nimim. Pitäähän Sitä Elämässä Tavoitteita Olla

P.S. Kuivaharjoittelua tulevaa munkkiluostarikeikkaa varten.

Vaikeuksia edessä..

Mutta kerro ihmeessä sitten kun retkahdat ;)
 

Anton

Jäsen
Kysymys ja vastakysymus:

Masturboitko Jatkoaikaa lukiessasi?

Ainkin minulla on tapana istua JA:n parissa housut valmiiksi kintuissa.
Ei sitä koskaan arvaa milloin tulee tosi mehevä juttu vastaan!
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Näin vanhemiten on masturbaatio huomattavasti vähentynyt, silloin tällöin tulee otettua itseltään suihin, elikkä harjoitettua suuseksiä itsensä kanssa. Tämä onkin samalla mukavaa liikuntaa ja notkistaa elimistöä mukavasti. Turhat muut venyttelyt ja jumpaukset olenkin jättänyt juuri tämän harrastuksen takia vähemmälle.

Ps. Ole notkea, turhaa on pokupyörää sotkea !
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sv veinikretski kirjoitti:
Näin vanhemiten on masturbaatio huomattavasti vähentynyt, silloin tällöin tulee otettua itseltään suihin, elikkä harjoitettua suuseksiä itsensä kanssa.
Niin, no sinulla nyt taitaa muutenkin olla kokemuksia itsensäsyömisestä? Viitaten siihen sormenkärkeen...
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Ted Raikas kirjoitti:
Pitäisiköhän ottaa projektiksi olla masturboimatta kuukauden!?

Nimim. Pitäähän Sitä Elämässä Tavoitteita Olla

P.S. Kuivaharjoittelua tulevaa munkkiluostarikeikkaa varten.
Pari kaveria pisti tuollaisen vedon pystyyn, kk runkkaamatta tai ensin ratkennut maksaa x määrän rahaa toiselle. Ei mitään hajua miten tuota valvoivat, mutta eihän tuossa ole mitään järkeä.

Ymmärrän jonkun karkkilakon tai vaikka jossain määrin kuivin suin olemisen. Tuossa runkkaamatta olemisessa ei kuitenkaan ole mitään etuja fysikaalisesti, päin vastoin. Henkisesti vielä vähemmän, intistä tuttuja juttuja. Ehkä idioottimaisin projekti mihin voi ryhtyä.

Niin, ja tähän joku että "saan seksiä muutenkin tarpeeksi". Paskapuhetta sekin.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Anton kirjoitti:
Kysymys ja vastakysymus:

Masturboitko Jatkoaikaa lukiessasi?

Ainkin minulla on tapana istua JA:n parissa housut valmiiksi kintuissa.
Ei sitä koskaan arvaa milloin tulee tosi mehevä juttu vastaan!

Nyt tuli näppikselle - onneksi vain kahveet...
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
tuuski kirjoitti:
Tuossa runkkaamatta olemisessa ei kuitenkaan ole mitään etuja fysikaalisesti, päin vastoin. Henkisesti vielä vähemmän, intistä tuttuja juttuja. Ehkä idioottimaisin projekti mihin voi ryhtyä.
Onneksi olen sopivantasoinen idiootti. =)

Ihan vakavalla naamalla tähän projektiin ryhdyin. Pari päivää jo takanapäin onnistuneesti!

Raportoin vaikka viikon välein.

Niin, ja tähän joku että "saan seksiä muutenkin tarpeeksi". Paskapuhetta sekin.
Eihän sitä koskaan tarpeeksi saa. Tällä hetkellä en ollenkaan.

Pitää vaan muistaa nukkua kädet peiton päällä.
 

iso-D

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kerran viikossa on harvoin ja masturboinnilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa saako fjöösaa vai ei.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
iso-D kirjoitti:
Kerran viikossa on harvoin ja masturboinnilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa saako fjöösaa vai ei.
No ei se sitä varmaankaan kokonaan vie, mutta ihan varmuudella voin väittää, että niinä aikoina kun seurustelin, niin händyllä tuli käytyä vähemmän. Toki sitä tein, mutta niin, vähemmän.
 

Serge

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi
Ted Raikas kirjoitti:
Onneksi olen sopivantasoinen idiootti. =)

Ihan vakavalla naamalla tähän projektiin ryhdyin. Pari päivää jo takanapäin onnistuneesti!

Täydellinen pudotus! *tähän hymiö* Oliko se Seinfeld missä George, Jerry, Kramer ja Elaine ottivat samanlaisen skaban. En nyt muista kuka voitti, ja kauan pystyi olemaan ilman. Joka tapauksessa, toivotan onnea, ei tosta tulis kyllä yhtään mitään jos lähtis yrittämään. En siis edes viitsi kokeilla.

Vastaus kyssäriin, ykkönen tietenki.
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kai sitä joskus itsekin on tullut pidettyä taukoja runkkauksessa, mutta yleensä neljä päivää on ollut maksimi, mihin pystyy. Mielestäni kuuluu olennaisena osana elämään, vähän kuten syöminen ja hengittäminenkin. Seurusteluaikana tuli harrastettua vähemmän, ehkä noin neljä kertaa viikossa. Vakiintunut keskiarvo sinkkuna ollessa on varmaan kerran päivässä. Kun itse vastaa erotiikasta, ei mikään voi mennä pieleen.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
On ollut poikain kanssa juttua josko perustettaisiin Suomen Masturboijien Keskusjärjestö Veriset Ravistajat, Bloody Wankers. Ykköskastiin kuulun minäkin, varmasti keskiarvo menee yli yhden kerran viikossa, vaikka kausittainen vaihtelu onkin suurta. Hanska ei nalkuta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös