Masturboitko?

  • 81 478
  • 264

Masturboitko, ja kuinka usein?

  • Kyllä, usein eli vähintäänkin kerran viikossa.

    Ääniä: 735 84,0%
  • Kyllä, en kuitenkaan viikoittain mutta masturbointini on säännöllistä.

    Ääniä: 85 9,7%
  • En ole masturboinut viimeisen puolen vuoden aikana.

    Ääniä: 15 1,7%
  • En ole masturboinut koskaan

    Ääniä: 40 4,6%

  • Äänestäjiä
    875

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No tottakai. Tytöillä/naisilla tämä on selkeästi paljon enemmän tabu kuin pojilla/miehillä. Mulla on monia ystäviä jotka eivät myönnä koskaan masturboineensa, mutta varmasti tekevät sitä silti.

Snakster oli oikeassa mielestäni siinä, että masturbointi ja parisuhteessa eläminen eivät sinäänsä kulje käsi kädessä. Vaikka seksielämä olisikin vakiintunut niin kyllä sitä silti tulee silloin tällöin leikittyä itsensä kanssa. En sitten tiedä muista. Seksissä kun on omasta mielestäni ainakin kyse niin paljon muustakin kuin itse laukeamisesta. Tai ehkä olen vain lässynlässyn-tyyppi joka ei ole ymmärtänyt sen ainoaa tarkoitusta.
 

Kattila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuka ketäkin soimaa.
Jossain näissä citylifestyle lehdissä, olisikohan ollut Image, oli aikanaan gonzoa selibaatista. En muista kauanko tämä ekstremeduud sitten oli ilman minkäänlaista seksiä, mutta jutussa kerrottiin, että jonkin ajan kuluttua siittiöiden tuotanto tosiaan loppuu, ilmeisesti lähes kokonaan. Muutaman viikon jälkeen kaveri olisi ollut valmis sutaisemaan vaikka nelikymppistä koulun keittäjää, mutta tilanne tosiaan tasoittui ajan myötä. Jätkä ei myöskään sulkeutunut mihinkään luostariin vaan eli muuten täysin normaalia alle kolmikymppisen citysinkun elämää. Baari-iltoina ei kuulemma ollut helpotuksen tarjoajista puutetta. Mahdollisuus miehen tahdon murtamiseen elää näemmä naisissa vahvana.

Historian suurmiehistä ainakin Hemingway ja Hitler tiemmä uskoivat, että mehujen lypsäminen vie mieheltä toimintatarmon. Nyrkkeilijöiltähän seksi vie jaloista voiman, ainakin Kuin raivo härkä -leffassa.

Omalla levylautasellahan pyörii juurikin Violent femmesin Blister in the sun.
 

Brauser

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minkä ikäisenä te arvoisat Jatkislaiset masturboitte ensi kerran? Minä olin jotain 13 kesäinen.
Ai niin joo,vastasin kohdan 1.
No jos totta puhutaan,runkkaan kerrean päivässä.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Kattila
Jossain näissä citylifestyle lehdissä, olisikohan ollut Image, oli aikanaan gonzoa selibaatista.

Image oli juu, luin itsekin stoorin läpi ja hyvät naurut siitä sai. Homma kun muistutti ylästeikäisen klopin ajatuksia.

Kundi oli puoli vuotta selibaatissa. Pari ekaa viikkoa meni ihan siivellä, sitten alkoi jorma esittämään protestia ja seisoi kuin antikristuksen kärryn aisa. Sitä kesti kolme-neljä kuukautta, jonka jälkeen seisokki väheni ja kaveri huolestui sen verta, että päätti selibaatin puolen vuoden jälkeen. Avitajia selibaatin lopettamisen oli tarjolla lukemattomia määriä, mutta kaveri oli kunnon runkkari ja hoiti homman omalla kädellä.

Hauskaa tuossa kaverin kokeilussa oli se, että jannun oireet alkutaipaleeella olivat ihan samat, kuin murkkuikäisellä klopilla koko yläasteen ajan. Tappi oli pystyssä heti, kun näki naisten fillarin tai sattui vilkaisemaan Anttilan postimyyntikuvastoa. Niinä vuosina tappi oli enemmän pystyssä kuin levossa..

Sitä en tosin ymmärtänyt kaveri juttelusta, että hän sanoi alkaneensa ajattelemaan kaikista näkemistään naisista, että millaista tuota olisi kikkiä.
Miksi sitten vasta? Eikö niin ajattele kaikki miehet koko ajan? Minä ainakin...

Ja vastauksena joo.

K
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Onania =itsesaastutus

Muinoin ennen ihmisiä peloteltiin masturbaation vaaroilla. Milloin meni taivaspaikka, milloin pää ja selkäranka lahosivat runkkauksen seurauksena. Totuus on kuitenkin se, että jokainen on sitä tehnyt. Jos ei aikuisiällä, niin lapsena. 3-4 -vuotias lapsi "tutustuu" omaan seksuaalisuuteen ja saa mielihyvää sukupuolielimiä koskettamalla. Mielestäni ihminen on seksuaalinen olento ja masturbaatio on osa ihmisenä olemista.

Tässäpä sitten onanian oireita tietosanakirjan pohjalta:
Itsesaastuttaja saa erikoisen hermotaudin, jota nimitetään sukupuoliseksi hermotaudiksi. Saastuttaja tulee usein kalpeaksi. Erikoinen alakuloisuus, hitaus ja apea mieliala valtaa hänen persoonansa; terveen mielialan tilalle tulee levottomuus, arkuus ja pelko. Vähitellen heikentyy tahto, muisti huononee ja ajatuskyky häviää. Ruumis kadottaa nuoren terveytensä, koska ravitsemus kärsii. Usein ovat silmät syvällä sinertävien renkaiden ympäröiminä. Helposti syntyy hikoilemista. Koko olemus on sairaanoloinen, kävely joskus horjuvaa. Itsesaastuttaja muuttuu sulkeutuneeksi, araksi ja ujoksi, etsii yksinäisyyttä ja välttää mielellään toisten seuraa. Katse tulee epävakaaksi. Hän ei tahdo mielellään olla samanikäisten leikeissä. Jos pahe jatkuu, niin laihtuminen ja heikkohermoisuus lisääntyvät. Esiintyy hengenahdistusta ja sydämentykytystä, tuskia tuntuu milloin tässä, milloin tuossa, useinmiten selässä; tuntuu väsymystä eteenkin reisissä; näkö ja kuulo huononevat. Voi esiintyä hysteerisiä kouristuksia, sekä tanssitautia. Joskus kehittyy mielisairautta, eteenkin löyhäpäisyyttä.

Kuinka moni löysi itsestään oireita, jotka viittaavat itsesaastutukseen =)?! Eikun vaan diagnoosia tekemään...
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Re: Onania =itsesaastutus

Viestin lähetti Holocaust
Kuinka moni löysi itsestään oireita, jotka viittaavat itsesaastutukseen =)?! Eikun vaan diagnoosia tekemään...
Ilmeisesti olen itsesaastuttanut koko juhannuksen, koska oloni on nyt toista päivää edelläkuvatun kaltainen, eikä paremmasta huomisesta ole vielä toivoa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti Kaiser Soze

Sitä en tosin ymmärtänyt kaveri juttelusta, että hän sanoi alkaneensa ajattelemaan kaikista näkemistään naisista, että millaista tuota olisi kikkiä.
Miksi sitten vasta? Eikö niin ajattele kaikki miehet koko ajan? Minä ainakin...

Aika lailla kyllä! Heheh. Tämähän on toki vain normaalia terveen nuoren miehen käyttäytymistä. Sitten kun ei tee enää mieli joka päivä voi ostaa Jokerien kausikortin. Tai sanotaan Tepsin, jos ne Kobrat herättäis taas.

Tuohon liittyvä vaisto on joskus vieläpä sellainen että "näkee/haistaa" ("haistaa", aika hieno sana tähän ketjuun btw) kuinka "tuo on ainakin aika järkyttävä lahna" tai "ton täytyy olla aikai kíukkusen energinen kun se kiipeää satulaan" tai sitten vain se perus "näyttäs erikoisen hyvältä lastit naamalla". Ei tällaisia onneksi pamahda mieleen kun tuntee jonkun muijan paremmin, ts. pelkkä kaveri, ainakaan ihan koko ajan. Paitsi tietty kun se kykkii perse pystyssä järjestelemässä alahyllyä tai jotain.

L: Fulfee Pervert
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti Kaiser Soze
Sitä en tosin ymmärtänyt kaveri juttelusta, että hän sanoi alkaneensa ajattelemaan kaikista näkemistään naisista, että millaista tuota olisi kikkiä.
Miksi sitten vasta? Eikö niin ajattele kaikki miehet koko ajan? Minä ainakin...

Harmillista on jäänyt selvästi aukko sivistykseen kun ei ole tuota juttua tullut luettua.

Ja todella täytyy ihmetellä jos kaveri on vasta tuolloin on herännyt tuota miettimään. Varsinkin näin kesällä olisi vaikeaa edes kuvitella pystyvänsä pitämään ajatukset kurissa ja miksi pitäisikään.

Ja itse kysymykseen vastasin luonnollisesti 1.
 

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
masterpainter

Runkkaan säännöllisesti vähintään kerran viikossa ja olen elänyt parisuhteessa 7 vuotta. En aio lopettaa masturbointia missään vaiheessa. Jos vanhuuden päivillä tulee fysiologiset haitat eteen niin silloiin loppuu myös runkkaaminen. Olen ylpeä runkkaaja :)
Btw...en ole nykyisen tyttöystäväni alkutapaamisen jälkeen ajatellut kertaakan häntä kun masturboin..Mitä ideaa siinä nyt olisi? :)
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti flintstone
Harmillista on jäänyt selvästi aukko sivistykseen kun ei ole tuota juttua tullut luettua.

Empä minäkään moista lehteä olisi lukenut, ellei Radiolinja olisi kampanjoinut 3 numeroa Imagesta tekstiviestin hinnalla. Anyway, juttu löytyy 06/2002 s.69 versiosta.

Ajatuksena selibaatti on käynyt kyllä mielessä, mutta ajatukseen se on vielä jäänyt. Kieltämättä tuon jutun jälkeen oli suurikin ajatus, että kokelisinin myös.

2 viikkoa on minulla pisin aika ilman nyrkkileikkejä tai mäkiviikon avajaisia. Sitten kun touhun rupesin, siinä sai todeta, että tuokaa ämpäri, nyt pähkinöitä tulee litratolkulla.. Tunne oli kuin kusella olisi ollut..

Pitäsisköhän tuota testata, edes kuukausi?

K
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti Kaiser Soze
Pitäsisköhän tuota testata, edes kuukausi?

Nyt kesällä en ainakaan lähtisi itseäni kiusaamaan. Talven pimeydessä tuolla saattaisi olla realistisia mahdollisuuksia edes onnistua.

ps. kiitoksia tuosta Imagen numero tiedosta.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Jätkäkaverin kanssa puuhailu on mielestäni paljon mielekkäämpää touhua, ei tuollaista itsensäkanssa räpellystä jaksa.

No shit Sherlock, kuitenkin noita naisia ei erityisen runsaissa määrin näillä nurkilla liiku joten on tyydyttävä oman käden oikeuteen. Ja parisuhteessa masturbointi tietenkin on helpoin tapa toteuttaa muihin ihmisiin kohdistuvia fantasioita. Onhan se huomattavasti parempi fantasioida jostain toisesta naisesta itsensä kanssa kuin sitten sängyssä jonkun toisen kanssa, nimen lipsahdus kun ei silloin tuota yhtä suuria vahinkoja.
(tosiraukkaus jne. on pelkkää paskapuhetta, suurin osa miehistä ja varmaan naisistakin kuitenkin unelmoi janinoista yms. vaikka pitääkin omaa vaimoaan/tyttöystäväänsä maailman kauneimpana...sitä kutsutaan myös realiteettien tunnustamiseksi).

Mutta kerran viikossa tai kerran päivässä, ei hyvänen aika. Miten te pystytte? Yksin tai partnerin kanssa, samperi, ei sitä voi jaksaa ainakaan montaa kertaa päivässä. Sillointällöin saattaa viitsiä vaikka viikon aikana useasti päivässä, mutta että aina ja jatkuvasti? Ehei, ei todellakaan. En ymmärrä.

No useita kertoja päivässä-vaihtoehtokin näyttää saavan kannatusta :)

Ihmisten seksuaalivietin voimakkuudessa on eroja ja näyttää siltä, että suurimmalla osalla se on sinuun nähden varsin voimakas. Kun vietti on voimakas myös halut ovat voimakkaat ja se johtaa paineitten purkamiseen (tavalla tai toisella).

Vähäisemmälle seksuaalivietille on ihan termikin (f-word ,heh), joskin negatiivissävytteinen eritoten naisten kohdalla.
Kun katsoo tuota jakaumaa on selvä, että pääosalle seksuaalivietti on selkeästi voimakkaampaa, mitään sen ihmeellisempää tai ymmärrystä vaativaa siinä ei ole.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Oma kanta

Niin, sen verran pakko lohkaista tähän väliin, että mikäs sen kiihottavampaa kun nähdä oma rakas siinä puuhassa. No okei, onhan jotain vieläkin kiihottavampaa, mutta itse ainakin saan kiksejä siitä, jos nainen ns. "räplää itseään" minun nähden.

Kuten varjokin tuossa ylempänä sanoi, seksuaalivieteissä on paikoin suuriakin eroja. Itse koen välillä koviakin duracelvaiheita. Nyt tarkoitan siis naisen kanssa suoritettua seksuaalista kanssakäymistä, en pelkkää omaa kättä tai muuta apuvälinettä.

Oma suhde esitettyyn kysymykseen on kuten arvata saattaa, niin ihan jees.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti irGGu

En oikeastaan kykene ymmärtämään edes kauheaa vouhotusta koko touhun ympärillä. Onhan tuollainen kivaa sillointällöin, kunhan oma mieliala on touhulle todella sopiva. Mutta kerran viikossa tai kerran päivässä, ei hyvänen aika. Miten te pystytte? Yksin tai partnerin kanssa, samperi, ei sitä voi jaksaa ainakaan montaa kertaa päivässä. Sillointällöin saattaa viitsiä vaikka viikon aikana useasti päivässä, mutta että aina ja jatkuvasti? Ehei, ei todellakaan. En ymmärrä.

Seksuaalisten halujen toteuttaminen on kuitenkin eräs tärkeimmistä mielihyvälähteistä joten ei ihme, että se herättää paljon keskustelua ja sillä on oma - hyvin merkityksellinen - osa ihmiselossa, joten tämä selittää jo omalta osaltaan asiantiimoilla vallitsevan "vouhotuksen".

Tietty se vaihtelee itsekullakin kuinka merkityksellinen tämä osa on, nyt se ei minulle ole niin merkityksellinen kuin vaikkapa vuosi sitten jolloin mainittua toimintaa tuli harrastettua päivittäin, kohdallani tähän tason "laskuun" löytyy syitä joista ei nyt tässä tämän enempää. Tässäkin ihminen elää tavallaan sykleissä mutta harvoin seksuaalista viettiä ei lainkaan ole tai se on hyvin tukahtunutta, (nyt ei siis ole kyse selibaatista).

Tunnen frigidejä (varjo f viittaa pelkästään naisiin) tyyppejä, olisi mielenkiintoista tietää mitkä syyt ovat johtaneet tähän poikkeavaan käyttäytymiseen. Löytyykö taustalta traumaattisia kokemuksia vai eivätkö seksuaaliset halut ole kuunaan kunnolla puhjenneet.

vlad.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Irgun viestistä tuli mieleen, että eikö se ainakin miehillä ole jokseenkin pakko räplätä itseään säännöllisin väliajoin, jos ei ole aktiivista seksielämää?
Naisilla näin ei taida olla, mutta mitä oma poikaystävä on kertonut, niin ei se minun kanssa duunaaminen riitä jos sitä tapahtuu kaksi kertaa viikossa.

Irggu, en tiedä onko tekniikoissasi jotain vikaa vai etkö todellakaan vaan ole seksuaalisesti niin aktiivinen.
Kyllä minun ainakin tekee mieli monta kertaa viikossa ja jos oma poikaystävä ei ole lähettyvillä niin silloin hommat hoidetaan itse. Tykkään poikaystäväni kanssa tehdä sitä sun tätä jopa 5 kertaa päivässä jos siihen on mahdollisuus. Ehkä olen sitten nymfomaani.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti vlad
Seksuaalisten halujen toteuttaminen on kuitenkin eräs tärkeimmistä mielihyvälähteistä...
Aivan. Se on kun laittaisi rahaa pankkiin, kun nuori mies runkkaa.

Viestin lähetti girlzilla
Tykkään poikaystäväni kanssa tehdä sitä sun tätä jopa 5 kertaa päivässä jos siihen on mahdollisuus. Ehkä olen sitten nymfomaani.
Nainen minun makuuni...

Onneksi tyttöystäväni on myös nainen minun makuuni, eikä oman käden syleilyyn ole enää tarvinnut turvautua. Paitsi kerran... Oikeasti, kuuden kuukauden (kuun vaihteessa puoli vuotta täyteen, jee jee!) seurustelun aikana ei yksinkertaisesti ole enää riittänyt virtaa ryhtymään itsetehostukseen. Hyvä jos voimat riittää toisenkaan osapuolen tyydytykseen tällä menolla, nytkin olo on rankan työpäivän ja vielä rankemman futismatsin jälkeen kuin jyrätyllä.

Eilenhän oloni oli illalla samanlainen kuin nyt, kun tyttöystävä tuli kotiin kahdeksan jälkeen. Vihjailin, että nyt ei jaksa ryhtyä mihinkään, "Kulta, väsyttää niin älyttömästi..."
Ehkä sain armoa väsymykseni takia, enkä sen vuoksi "joutunut" suoriutumaan loppuillasta kuin kaksi kertaa. Tänään olen kuitenkin tiukkana. En anna, enkä runkkaa!

Loppuselvitys. Pakko se tyydytys on jotenkin kokea, ja jos ei ole naista saatavilla kun panettaa, niin sitten tumputetaan. Näinhän se menee.
 

Dave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kerran päivässä, kaksi parhaassa tietysti. Kahden käden yhteistulos ratkaisee, kuten entivanhuisessa keihäänheitossa.

Muistuu mieleen väkisinkin Seinfeldin jakso, jossa koko neljän kopla löi vedon siitä, kuka pystyy pisimpään olemaan harrastamatta oman käden oikeutta. Elaine tietysti joutui maksamaan tuplapotin, koska on nainen ja pystyy paremmin pitämään näppinsä kurissa. Kramer vetäisi pätäkät tiskiin saman tien ja naureskeli sivummalla, kun muut muuttuivat äkäisiksi ja väsyneiksi hermoraunioiksi. Kramer = The Man. Kukas sen muuten lopulta voitti? Perkele, en kyllä muista, mikä lie muistin vienyt?
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuon Irgun viestin tiimoilta kirjoittelen minäkin. Se nimittäin tuli mieleen, että miehethän voivat periaatteessa puuhailla ihan missä vain, missä on pientä rauhaa. Itse kuitenkin pitäisi päästä makuulle tai istumaan tai kyykkyyn ja saada housut pois ja kaikkea. Ja sitten sormet tuoksahtaa, mikäli vettä ei ole lähistöllä. Hankalaa. Parhainta itsensä kanssa leikkiminen on, kun sen voi tehdä rauhassa omalla sängyllä maaten ja ottaa aikaa kaikkeen fantasiointiin.
Myös se tuli mieleen, että naisten käyttämät hormoni-ehkäisyvalmisteet vaikuttavat enemmän ja vähemmän seksuaaliseen halukkuuteen. Esimerkiksi e-pillerit voivat viedä kokonaan fyysisen kiihottumisen "huipun" pois. Eli periaatteessa panettaa niin perkeleesti, mutta ei kostu yms. Tässä tilanteessa ei huvita leikkiä itsensä kanssa, että edes se vähäinen kiihottuminen riittäisi poikaystävälle. - Älkää tytöt syökö pillereitä. - (Enkä nyt sitten tietenkään väitä, että näin kävisi kaikille tai että juuri tästä olisi Irgun tapauksessa kyse, olen vain kuullut ja kokenut näitä tapauksia yllättävän monta)
 

Vertical

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Oma ääneni meni vaihtoehdolle numero 1.
Omaan käteen tulee turvauduttua vähintään se joka toinen päivä, rasiaa kun on saatavilla harva se päivä näin sinkku miehenä.

En tiedä miten muilla, mutta Itselläni aina kin tuottaa kyllä aikamoisia vaikeuksia mennä nukkumaan jos ei ole ensin vähän keventänyt oloaan, ajatukset kun pyörii missä sattuu, olo on jännittynyt ja karmea tutina kasseissa. Tyhjennyksen jälkeen menee korkeintaan 5 min ja tämä poika rupee veteleen hirsiä.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Pikku Myy
miehethän voivat periaatteessa puuhailla ihan missä vain, missä on pientä rauhaa. Itse kuitenkin pitäisi päästä makuulle tai istumaan tai kyykkyyn ja saada housut pois ja kaikkea.

Niin, johtuuko tuo myös siitä, että miehet selvinnevät tuosta toimituksesta parissa minuutissa? Itse kun omin pikku kätösin suorittaessa temppuun ei todellakaan kauaa mene. Myös miesten häveliäisyys on lähes nolla naisiin verrattuna.

Minäpä tunnen naisen joka pystyy saamaan orgasmin seistessaan reisiä ristiin puristaen. Kertoi saavansa useamman pienen ookerin päivän aikanakin töissä, kun harmittoman näköisesti jalkojaan ristii...

Niin, ja minä olen sitä mieltä että itsensä kanssa leikiminen kannattaa aina. Parempaa se on, kuin huono känninen pano kapakan päätteeksi. Tosin sen huonon yhdenillan jutun hakkaa jo hyvä syöminenkin..

Miehet, tiedättekös miksi naistalouksissa se suihkun käsikapula on aina niin löysästi kiinni suihkuletkussa? Ei, ei sillä kapulalla mitään tee, mutta sillä letkusta tulevalla vedellä..

Nim: Seen that.


K
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Kyllä kyllä, jokaisen kunnon runkin repertuaariin kuuluu Teboililta ostetut näppylähanskat ja family-pullo Sebamedia. Elämän ohjenuorana toimii Petri Nygårdin "Mä Runkkaan" ja pinssinä rinnassa "Kuulun kymppikerhoon!"
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti Pikku Myy
Se nimittäin tuli mieleen, että miehethän voivat periaatteessa puuhailla ihan missä vain, missä on pientä rauhaa. Itse kuitenkin pitäisi päästä makuulle tai istumaan tai kyykkyyn ja saada housut pois ja kaikkea. Ja sitten sormet tuoksahtaa, mikäli vettä ei ole lähistöllä. Hankalaa.

Periaatteelisella tasolla fysiologisesti sanoisin kuitenkin että naisen olisi tuo mahdollista hoitaa huomaamattomammin, stondista kun ei oikein saa helposti peitettyä mitenkään. Toisaalta orgasmin saaminen on ainakin yleensä miehelle naista helponpaa, tosin meidän miesten orgasmi on jäljiltään myös sotkuisenpi joten ei niitä lasteja nyt ihan minne tahansa voi käydä heittämässä.

PS. kai tuon teidän toimituksen voi toimittaa istuvalteenkin, ja kai ne housut (tai ainakin hameen) voi pitää jalassakin jos siis pelkin sormin hommansa hoitaa?
 
Viimeksi muokattu:

Tobias

Jäsen
Mielenkiintoinen aihe.

Seksistä ylipäänsä on tullut mulle jonkinlainen päivittäinen perustarve, tyyliin syöminen ja hengittäminen. En ole kuitenkaan koskaan ollut kovin innostunut itsetyydytyksestä, vaan olen jokseenkin riippuvainen seksistä naisen kanssa.

Elän tälläkin hetkellä pitkässä parisuhteessa, mutta mulla on ollut arviolta noin 15-20 eri naisen kanssa seksisuhde tämän parisuhteen rinnalla. Oma naiseni ei tästä tiedä mitään. Edelleenkin pidän yhteyttä muutamaan "vakihoitoon", joita tapailen aina tarpeen mukaan. Ja tietysti aika ajoin tapailen uusia.

Mutta mä olen ajatellut asian niin, itseni jo melko hyvin tähän n. 30 ikävuoteen tuntien, että en yksinkertaisesti ole yhden naisen mies. Mulla on kaunis, älykäs, seksikäs tyttöystävä jonka kanssa myös seksi on jumalaista, mutta siitä huolimatta se vaan ei jotenkin riitä. Tai ehkä riittäminen on väärä sana, mutta aina kun tapaan jonkun kauniin ja fiksun naisen, en halua enkä kenties pysty pidättelemään itseäni.

Mun elämä vaan ei taida olla kaavoitettu perinteiseen "rivitalo, 2 lasta ja kultainen noutaja" -muottiin.

Meni vähän sivuraiteille, kohta 3 on mun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös