Massiivinen tiedotustilaisuus ma 21.4.2008

  • 103 634
  • 253
Tila
Viestiketju on suljettu.

Kojootti

Jäsen
Malmivaara meni siis Jypiin eli hän on poissa laskuista. Harmi sinällään.

Ihmettelen, että miksi Kankaanperää ei voitu julkaistaa tänään, jos hänet oltaisiin kiinnitetty. Eli järkeilyn mukaan tuo viimeinen pakki pitäisi olla Ossi. Voiko olla mahdollista?? Jos näin on niin siinä on vuosikymmenen pakisto vähään aikaan, Sekä kovuutta että taitoa!
 

Jussih

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eipä olisi mahdotonta, että pelaisi ensi kauden Jokereissa, kun ei kahden suunnan sopimus napostele.

Minä taas en hämmästelisi vaikka Leino saisi yhden suunnan sopimuksen. Tosiasia kuitenkin on, että Leino on viiden parhaan Euroopassa kiekkoilevan pelaajan ryhmässä heittämällä. Kaikilla NHL-jengeillä ei ole mitan täyttäviä 1-2 kentän senttereitä eikä tolkuttomasti rahaa sellaisen hankintaan. Joku niistä saattaa hyvinkin ottaa riskin. Parempikin jengi voi ottaa Leinon tuomaan syvyyttä rosteriin loukkaantumisten varalle. Leinon sopimus on kuitenkin NHL-mittakaavassa suhteellisen halpa ja aika turvallinen investointi. Olen aivan satavarma, että Leino pärjäisi hyökkäävässä roolissa alemman keskitason NHL-jengissä.

Muuten kommentoin sen verran Jokereiden sopimuksia, että kyllä tuolla jengillä mitaleita taas havitellaan (mikä tosin ei Jokereiden resursseilla ole mikään uutinen). Uskon myös, että se oikea ykkössentteri julkimoidaan piakkoin ja kyllä Hauhtonen kakkosesta käy.
 

kaksoismetro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmasen herrasväki
Hulkkonen seitsemäs pakki? No ei helvetti sentään, ihan selkeä kakkosparin vakionaama vai onko sillä ollut vaisuja kausia? En ole seurannut.

Juu, en minäkään sitä entistä SM-liigassa osaavasti toiminutta Hulkkosta tarjoaisi seiskapakiksi. Hulkkoselle ehdottamani alustava sijainti pakkihierarkian loppupäässä perustuu lähinnä loukkaantumisiin (tällä kaudella kahdeksan ottelua ja 0+0) ja muutenkin laskusuuntaiseen urakäyrään. Sehän siitä pakistosta kovan juuri tekee, että loukkaantumisista kärsineet hyvät liigapakit voivat valua jopa seitsemänneksi. Jos se ei ole Hulkkonen, se on Kuparinen. Tai Kalteva, joka puolestaan on kehittynyt parin viime vuoden aikana huomattavasti, vaikka tuntuukin tällä areenalla olevan yhä maineensa vanki. Hulkkonen ei toki olisi ensimmäinen paluumuuttaja, joka kääntää uransa SM-liigassa uuteen nousuun.

Minä taas en hämmästelisi vaikka Leino saisi yhden suunnan sopimuksen.

Yhden suunnan sopimus ei ole mahdollinen. Ainoa mahdollinen sopimus CBA:n mukaan on yksivuotinen kaksisuuntainen.
 

Wilson-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Voisiko tuo Jokereiden vielä julkaisematon ykkössentteri olla kenties Esa Pirnes? Kaikista jättisopimus-jutuista päätellen hyvinkin mahdollista.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Parempi äijä tarvitaan ja toivottavasti myös saadaan.

Hyvältähän tuo näyttää jo nyt ja parempi äijäkin saadaan. Jos katsotaan rosterin Jokeri-taustaa, niin ainakin minun silmin erinomainen. Pakko uskoa, että kun Ika jo aloitti junnutyön uudelleen organisoinnin keskeisimmiltä osin ja edustuksen rakentamisen oikean roolituksen varaan, tällä kertaa saadaan myös tuloksia.
 

Jazerman19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masan Massiivinen, sympatiat Leafs
Voisiko tuo Jokereiden vielä julkaisematon ykkössentteri olla kenties Esa Pirnes? Kaikista jättisopimus-jutuista päätellen hyvinkin mahdollista.

Tuskin sillä Pirnes taisi olla tämä Hjalliksen Hesarissa mainitsema 250k kaveri joka meni sitten Venäjälle, kun sai sieltä nelinkertaisen palkan kaudesta verottomana. Ykkössena on varmaan juuri tuo "AHL-0,8ppg"- kaveri.

Meillä on nyt loistava runko ensi kaudelle ja tuohon kun lisätään vielä se ykköskenttä, niin sitten on mestaruus enää kiinni valmennuksesta.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Varsin odotettu "massiivinen" oli tällä kertaa, kun kaikki nimet olivat täällä pyörineet jo useamman päivän.

- Hauhtonen mennee sm-liigassa hyvinkin kakkosena, ja jos pelaa kolmosessa niin jokereilla on pullat hyvin uunissa.
- Juutilaiselle vaikea nähdä kovinkaan suurta roolia jokereissa ensi kaudella, toivottavasti olen väärässä.
- Lahti onnistuessaan ykkösketjun kamaa, huonoimmillaan kallis(?) floppaaja.
- Mäki maksimissaan 3-ketjun tasoa, pelannee kuitenkin kauden nelosessa pommittajan roolissa.
- Koivisto tuo kivasti leveyttä pakistoon, mutta taitaa olla turha odottaa miehestä pakiston liideriä.
- Hulkkonen ollut tosiaan pari viimeistä kautta rikki, joten hirveästi ei ole äijän suhteen odotuksia.
- Lind, DJ palaa takaisin pukukoppiin, ja tuo joukkueeseen aimoannoksen lisää jokeria.
- Riksman, jos pelaa edellisen viisitin tasollaan, niin maalivahtipeliin ei homma kaadu.

Jaa muita sieltä ei sitten tainnut tullakkaan. Hyvältä tuo paketti näyttää vain jos Staple ja Leino jatkaa jokereissa. Jos ei jatka, niin nämä julkaisemattomat kaverit saavat olla aikamoisia jeesuksia, että tarvitsee edes loppuottelupaikasta haaveilla. Mutta tosiaan jos jatkaa, ja julkaisemattomat on loistotavaraa, niin kaikki on mahdollista.
 

Kole13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse olen tällä hetkellä niin tyytyväinen (olettaen ettei NHL puraise) etten edes huomaa Nielikäistä.

Itse olisin kuitenkin toivonut Pirnestä Santalan tilalle, mutta taisi suunnata Venäjälle. Niko Kapanen olisi ehkä liian hyvä. Ja toisaalta jos se tuleva ykkössena on joku ulkomaalainen, niin se ei välttämättä onnistu paikkaamaan Santalaa.

Paras hankinta on Ismo Lehkonen, ammattimies ja Jokeri.


Juhaht tais revetä ilosta =) On se hienoa että joku Bluesin kannattajakin osaa iloita Jokereiden asioista noin vilpittömästi. Itse kun pystyisi samaan.
 
Viimeksi muokattu:

Gepardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Jälleen yksi massiivinen takanapäin.

Hankinnoista Koivisto, Hulkkonen, Lind, Mäki ja Juutilainen sekä valmennuksen täydennykset ehdottomasti hyviä signauksia!
Lahteen suhtaudun vielä hieman varauksin, sillä melkoista vuoristorataahan tuo ura on ainakin tilastojen puolesta näyttänyt olevan. Yksi 20 maalin runkosarja ja onnistuneet pleijarit eivät takaa vielä mitään, varsinkin kun niitä on seurannut vaisuhko kausi P-Amerikassa. Paluu takaisin tuttuun liigaan saattaa kuitenkin tuoda potentiaalin taas esiin, joten paha sanoa.
Riksmanin tilalle olisin mieluummin ottanut jonkun toisen veskarin, mutta toisaalta minulla ei ole hajuakaan minkälaisia nimiä siellä olisi ollut vapaana. Kyllähän Riksman ihan kelpo kassari on ja lähtökohtaisesti yksi liigan parhaista, mutta viime kauden sekoilut ja finaalitappiot eivät anna aihetta riemunkiljahduksiin.
Hauhtonenkin on täysi kysymysmerkki. Onnistunut kausi naapurissa, jokseenkin epäonnistunut P-Amerikan ja Ruotsin reissu ja nyt takaisin Suomessa. Paha sanoa siis mitä saadaan, mutta lähtökohtaisesti sijoittaisin kolmosketjuun puolustavaksi senaksi.
Nielikäisestä ei tässä ketjussa sen enempää.

Jos Leino jää, sijoittaisin hänet keskelle ensi kaudeksi, sillä en nää Hauhtosessa ainesta vielä kakkossentteriksi hyökkäävään rooliin. Tällöin kahden ensimmäisen ketjun senat olisivat Leino ja tämä "AHL 0.8". Stapletonin jääminen ilman änäripahvia olisi tietysti kaverin itsensä kannalta valitettavaa, mutta Jokereihin jääminen maistuisi varmasti niin seuralle kuin faneillekin varsin hyvin. Paljon on näiden kavereiden varassa..

Kaiken kaikkiaan melko täynnä alkaa rosteri jo olemaan. Pakisto varsinkin terveenä pysyessään on todella miehitetty. Meillä on nyt jo Koivisto, Hulkkonen, Jokela, Kauppinen, Kuparinen ja Kalteva "pelaavia pakkeja" ja ilmeisesti vielä herra X on tulossa. Näinkö esimerkiksi Kalteva tai Hulkkonen tippuisi seitsemänneksi pakiksi ja Helenius kahdeksanneksi?

Hyökkäyksessä on niin ikään täyttä. Junnujen peluutus jäänee näin ollen hyvin vähäiseksi ja ainoastaan Juutilainen saanee vakituisesti peliaikaa (Mäkeä tuskin enää junnuksi lasketaan). Jo nyt esimerkiksi Salmelaisella ja Nielikäisellä tekee tiukkaa mahtua kokoonpanoon, joten pelaajien, kuten Saarinen ja Strömberg, tuskin tarvitsee unelmoida pelipaikasta ylhäällä, ellei suurempia loukkaantumisia satu.

Arto Koiviston ja Samuli Jalkasen olisin mielelläni nähnyt myös ensi kauden kokoonpanossa, mutta minkäs teet. Nielikäinen+Salmelainen <-> Koivisto+Jalkanen olisi varsin mieluinen vaihto, mutta eipä tule tapahtumaan. Kiitokset kavereille Jokeri-vuosista ja onnea jatkoon missä ikinä ura jatkuukaan!!!
 
Ei A. Koiviston kannata jäädä Jokereihin ja sitä myötä neloskenttään jämäminuuteille. Muualla saattaa päästä jopa pelaamaan.

Koivisto ei ole enää nuori lupaus, vaan iänkin puolesta näyttöjä olisi jo pitänyt antaa. Ei vaan yksinkertaisesti mahdu rosteriin. Oma junnu taas maailmalle, valitettavasti, mutta tätä on kilpaurheilu. Artolle kaikkea hyvää. Ei jatkoon.
 

Seti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kommetteja sieltä täältä

HS: "Tulevaisuudessa meille on tärkeää, että omat junnumme pääsevät enemmän pelaamaan. Meille on tulossa loistavia pelaajia, ja jos emme heille anna mahdollisuutta, heidänlaisiaan on mahdotonta pitää seurassa", Harkimo mietti.

UL: "Olen keskustellut Pasin kanssa ja molemmat tiedostamme asian monimutkaisuuden. Joku tykkää toisesta, joku vihaa toista. Pasi kuitenkin uskoo, että muutaman pelin täällä pelattuaan hän voittaa fanit puolelleen", Virmanen toteaa.

JA: Parikymppisten liigakynnystä koputtelevien pelureiden lisäksi Jokereilla on nuoremmissa junioreissa erittäin lupaavia ikäluokkia. Näiden suhteen Lehkosella on pidemmän aikavälin suunnitelmia.

- On äärimmäisen siistiä lähteä tekemään päivittäistä työtä. Osalle nuorista pelaajista se tarkoittaa erittäin pitkää savottaa ja kauheasti hommia, Lehkonen varoittaa.
- Hauska matka siitä ei mun kanssa tule. Mun tehtävä on auttaa heitä ryöstämään se pelipaikka ja sen voin sanoa jo nyt, että osa sitä ei kestä.
- Ehkä Pasille pitää antaa mahdollisuus. Katsotaan, mitä tapahtuu. Isoin juttu on se, että pystyy tuottamaan jotain tuolla kentällä, Lehkonen painottaa ja muistuttaa, että kaikkien - ikään ja kotipaikkaan katsomatta - täytyy ansaita paikkansa joukkueessa.
- Ei siellä kenelläkään mitään vapaapaikkaa ole. Kun puhutaan pohjoisamerikkalaisesta valmentajasta, niin parhaat pelaa - ja itse olen samaa mieltä.

...

Tuo Lehkosen haastattelu on kokonaisuudessaan juuri sellaista mitä odotinkin, ehkä jopa hieman enemmän. Voisi sanoa että jo on aikakin. Parin kolmen vuoden päästä kun ylistämme Ikaa entistä enemmän, niin pitää muistaa että seuraavan(kin) sukupolven hukkaaminen vaatisi "poikkeuksellista lahjakkuutta"
 

olle****

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Liverpool, Frölunda Indians, Malmö FF
Minä taas en hämmästelisi vaikka Leino saisi yhden suunnan sopimuksen. Tosiasia kuitenkin on, että Leino on viiden parhaan Euroopassa kiekkoilevan pelaajan ryhmässä heittämällä.

Kertokaa jos olen väärässä, mutta mun tieto on se, että nykyisessä nahilan työehtosopimuksessa on jokin erikoispykälä näitä hieman vanhempia varaamattomia pelaajia kohtaan.

Sen pykälän mukaan näille pelaajilee tarjotaan automaattisesti kahden suunnan sopparia.

Eikö Lehto toivonut juuri sitä, että se jengi joka mahdollisesti Leinon sainaa on oikeasti kiinnostunut ja on tehnyt kotitehtävänsä kiitettävästi. Tämä sen takia, että kyseinen jengi ymmärtää mihin rooliin Leino pitää istuttaa ja ketä samaan ketjuun.

Eli homman nimi on, että Leino ja Lehto aikoo olla todella tarkkana minne hän lähtee minimoidakseen ahl-peikkoa, koska yhden suunnan sopparia ei tulla tarjoamaan.


Correct me, if i´m wrong...
 

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
Kommetteja sieltä täältä
- Hauska matka siitä ei mun kanssa tule. Mun tehtävä on auttaa heitä ryöstämään se pelipaikka ja sen voin sanoa jo nyt, että osa sitä ei kestä.
...
- Ehkä Pasille pitää antaa mahdollisuus. Katsotaan, mitä tapahtuu. Isoin juttu on se, että pystyy tuottamaan jotain tuolla kentällä, Lehkonen painottaa ja muistuttaa, että kaikkien - ikään ja kotipaikkaan katsomatta - täytyy ansaita paikkansa joukkueessa.

Todellakin hyvää ja stadilaista settiä Lehkoselta, tosin Jokereiden liigamatseissa ei sitten tulla verkkarit jalassa vaihtoaitioon :). Itsekin olen mielummin optimisti, mutta tiedostan kuitenkin sen tosiasian, että Harkimon kärsivällisyyden varassa koko paketti roikkuu. Toivottavasti Ikakin tajuaa tämän. Voita Harryn luottamus kovalla duunilla ja pidä leppoisaan Virmaseen ammattimaisen viileä suhde.
 

Knatterton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Colorado Avalanche
Tuskin sillä Pirnes taisi olla tämä Hjalliksen Hesarissa mainitsema 250k kaveri joka meni sitten Venäjälle, kun sai sieltä nelinkertaisen palkan kaudesta verottomana. Ykkössena on varmaan juuri tuo "AHL-0,8ppg"- kaveri.

Juu, ei tuo sentteri kyllä Pirnes ole. Tässä täällä pyörineiden "vihjeiden" perusteella olen itse päätynyt pelaajaan nimeltä Alexandre Giroux. Pistesaldo AHL:ssä on tasan tuo 0,8ppg, kaveri pelaa Hershey Bearsissa (Washingtonin farmijoukkue) joten ilmeisesti Hanlonille tuttu mies.

Ainoa, mikä ei sovi vihjeisiin on right kätisyys, mutta ainahan sitä tapahtuu virheitä.
 

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tässä täällä pyörineiden "vihjeiden" perusteella olen itse päätynyt pelaajaan nimeltä Alexandre Giroux. Pistesaldo AHL:ssä on tasan tuo 0,8ppg, kaveri pelaa Hershey Bearsissa (Washingtonin farmijoukkue) joten ilmeisesti Hanlonille tuttu mies.
Otteluita AHL:ssä ihan liikaa. Eiköhän Brad jo ratkaissut tämän, eli vihjeiden perusteella kyseessä olisi Joey Tenute. Toisaalta kyllähän nuo mainitut "ominaisuudet" sopinevat moneen muuhunkin sentteriin AHL:ssä.
 

jester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kommentoidaanpa hieman uusia sopimuksia:

Juuso Riksman

- Ihan ok hankinta ykköskoppariksi. NHL peikon pelko on veskoissa ollut perinteisesti kova ja tämä nyt tuskin onneaan lähtee onkimaan minnekkään suuntaan.

Tom Koivisto

- Toivotaan että Koivisto onnistuu vaikka nykykunto onkin meikäläiselle hiukka arvoitus.


Antti Hulkkonen

- Hieno nippu kasassa puolustuksessa kun Hulkkonen palaa narripaitaan. Taklausvoimassa/ajoituksessa korvaa helposti nykykuntoisen Tuulolan Kantorista puhumattakaan, jonka taklauksiinlähdöt olivat playareiden alkuvaiheessa katastrofaalisen huonoja ajoituksen puolesta.

Tomi Mäki

- Erittäin hieno signaus. Mäki on aina ollut suosikkipelaajiani joka pelaa todella suurella sydämellä ja tilanteet aina loppuun asti.

Pasi Nielikäinen

- Vaikea hyväksyä tätä, mutta annetaan mahdollisuus. Toisaalta on hienoa todistaa kiekkohistoriallisesti merkittävä hetki ja nähdä Sami ja Pasi samassa joukkueessa. Roolijako lienee selvä elikkäs Pasi aloittaa provokatiivisempana pelaajana hulinat maalinedustalla ja Sami saa täten kutsun mukaan. Kuitenkin erittäin suuri varaus, ja todennäköisesti pelaa muualla jo marras/joulukuussa.
 

Ferris

Jäsen
Juu, ei tuo sentteri kyllä Pirnes ole. Tässä täällä pyörineiden "vihjeiden" perusteella olen itse päätynyt pelaajaan nimeltä Alexandre Giroux. Pistesaldo AHL:ssä on tasan tuo 0,8ppg, kaveri pelaa Hershey Bearsissa (Washingtonin farmijoukkue) joten ilmeisesti Hanlonille tuttu mies.

Ainoa, mikä ei sovi vihjeisiin on right kätisyys, mutta ainahan sitä tapahtuu virheitä.

Eiköhän tuo Hanlonin hyvin tuntema sentteri ole Kris Beech, joka ei mahdu enää minkään NHL-joukkueen suunnitelmiin ja AHL-kaukalot on nähty. Suunta siis kohti Eurooppaa...

http://en.wikipedia.org/wiki/Kris_Beech

Girouxilla on soppari ensi kaudesta ja muistini mukaan pelannut ainakin Hersheyssä enemmän laidassa kuin keskellä.
 

ennustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
Eiköhän tuo Hanlonin hyvin tuntema sentteri ole Kris Beech...

Kyllä kaikki huhut enemmänkin viittaavat Joey Tenuteen.

http://www.hockeydb.com/ihdb/stats/pdisplay.php3?pid=55184

- Pistesaldo on tasan tuo ilmoitettu 0.8 pistettä/ottelu.
- Tahkonnut jo useamman vuoden AHL:ssä ilman toivoa pelipaikasta NHL:ssä.
- Pelannut muutaman vuoden Washingtonin organisaatiossa. Samaan aikaan Glen Hanlon valmensi Washingtonia.
- Joku mainitsi myös jäähyminuuttien olevan samaa tasoa pelattujen otteluiden kanssa. Tämäkin osuu aika hyvin kohdalleen.
- Samoin kuin tieto 200 pelatusta AHL -ottelusta. Pelattuja otteluja AHL:n runkosarjassa 207 tällä hetkellä.
- Pelaa tällä hetkellä AHL -liigan pudotuspeleissä Calder Cupista. Aivan kuten Virmanen taisi mainitakin.

Tulee tästä Tenutesta mieleen aika paljon Tim Stapleton.

http://groups.myspace.com/index.cfm...&MyToken=e0981a64-2329-46d1-b3e4-bab2c09f2cac
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Voisikohan tämä kotimainen "NHL" puolustaja olla Ville Koistinen? Tuli vain äkkiseltään mieleen.
 

Jazerman19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masan Massiivinen, sympatiat Leafs
Voisikohan tämä kotimainen "NHL" puolustaja olla Ville Koistinen? Tuli vain äkkiseltään mieleen.

Siis eikös tällä pakilla pitänyt olla myös jokeritausta? Eli siis käytännössä Kanki tai Oswaldo?
 

Ferris

Jäsen
Kyllä kaikki huhut enemmänkin viittaavat Joey Tenuteen.

Ok, oli mennyt ohi osa noista huhujen tiedoista.

Beech oli vaan eka nimi, joka tuli mieleen Hanlonin ajan senttereistä, joka voisi sopia noihin spekseihin. Toki Beech on sen tason jannu, että jos Eurooppaan päättää lähteä, niin voi olla ettei Jokereiden massit riitä häneen vaan tie vie Venäjälle tai Sveitsiin.
 

TeeVee

Jäsen
Ihmettelen, että miksi Kankaanperää ei voitu julkaistaa tänään, jos hänet oltaisiin kiinnitetty. Eli järkeilyn mukaan tuo viimeinen pakki pitäisi olla Ossi. Voiko olla mahdollista?? Jos näin on niin siinä on vuosikymmenen pakisto vähään aikaan, Sekä kovuutta että taitoa!

Kuinkahan pitkästä Jokeri-taustasta on kyse...

Ari Vallin?
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
- Ei siellä kenelläkään mitään vapaapaikkaa ole. Kun puhutaan pohjoisamerikkalaisesta valmentajasta, niin parhaat pelaa - ja itse olen samaa mieltä.

...

Tuo Lehkosen haastattelu on kokonaisuudessaan juuri sellaista mitä odotinkin, ehkä jopa hieman enemmän. Voisi sanoa että jo on aikakin. Parin kolmen vuoden päästä kun ylistämme Ikaa entistä enemmän, niin pitää muistaa että seuraavan(kin) sukupolven hukkaaminen vaatisi "poikkeuksellista lahjakkuutta"

Tuo viimeinen ranskalainen viiva kuitenkin kertoo kaiken oleellisen eli kun kysymyksessä on valmentaja rapakon takaa niin parhaat pelaa. Siellä ei junnuille tule peliaikaa sen takia että se heidän kehityksensä takia olisi hyvä. Hanlon tulee tekemään tulosta eli voittaa pelit eikä niinkään kehittää pelaajia. Harjoitukset Ikan kanssa voivat olla parasta a-ryhmää mutta peliaika pitää ehkä kuitenkin hakea muualta.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Uusista hankinnoista.

- Valmennus on piiitkästä aikaa oletettavasti ammattimainen, hyvät ukot saimme Hanlonin avuksi.

- Riksman on tuttu ja turvallinen valinta. Mutta toivottavasti saadaan hyvä sparraaja. Vaikka Kaupin avustuksella Hallikaisesta.

- Puolustukseen Tom Koivisto tuo rutkasti lisää kiekollista taitoa, toivottavasti ikä ei vielä paina. Hulkkonen pitäisi olla kunnossa ollessaan ihan hyvä peruspakki. Ei valittamista, mutta yksi Väänänen tai Kankaanperä olisi hyvä lisä. Varsinkin, jos Jokela lähtee.

- Hyökkäykseen. Niin ei tullut Pirnestä ei. Mutta, jos tämä tuleva AHL-sentteri lunastaa odotukset ja vaatimukset niin hyvä on. Lindille kuuluisi ehdottomasti antaa C-merkki. Hauhtosen pitäisi olla hyvä liigasentteri. Ja saatiinhan se vaihto-oppilas Mäkikin takaisin...jos hän ei jatka kouluaan. Sitä yhtä "vahvistusta" en edes ala kommentoimaan, muuten kuin, että antaa miehen nyt sitten yrittää. Pitäähän Jokereilla nähtävästi olla, joka kausi vähintään yksi sylkykuppi.

edit. nähtäväksi jää kuka tämä tuleva jokeritaustainen uusi pakki sitten on. Toivottavasti Ossi.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös