Mason aikakausi – Kerhon peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 501 529
  • 8 258

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Saarinen pelasi hyvin ja mukana pari pelastusta. Skinnari jatkoi siitä mitä jo nähty ja hyvä kesä alle niin tulosta tulee.
Alitalo ei jäänyt mitenkään muuten mieleen kuin että yritystä enemmän kuin Rautiaisella.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En tiedä mihin nyt viittaa, mutta jos ihan totta puhutaan, ja jätetään nämä nauttimis-hassuttelut sivuun, niin olen ihan hemmetin huolissani Kerhon tulevaisuudesta. Ja taso on ihan karmea juuri nyt, oli jo ennen tuota loukkisumaa.

Ehkä huumori on jonkinlainen suojamekanismi tämän karmeuden keskellä. Otan hetken happea, tein saman ennen vuodenvaihdetta.
Joo, ei siinä, huumori ihan jees.

Tilannehan on karmea. Joukkue kyntää syvällä, kun sitä on aika luokattomasti johdettu viime kesään asti monelta suunnalta. Nyt kun sitä kurssia yritetään korjata, paljon vanhoja haamuja nousee eteen. Ja varmaan nytkään kaikkea täydellisesti tehdä, mutta aikamoinen mission impossible on tässä menossa lyhyellä ja pitkälläkin aikavälillä. Viittasin siis vaan siihen, että tämän päivän esitystä on aika naurettavaa kritisoida.
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Discovery ei halunnut näyttää mulle peliä, niin voisiko joku, kertoa kuinka Alitalo, Skinnari ja Saarinen pelasi?

Ihan näin yksilötasolla.
Nopeasti. Alitalolla hieno maski ekaan maaliin. Näkee myös, että tulosta on tehty tällä kaudella nuorissa, aihioita ja yritystä on, mutta lopulta vielä pitkä matka liigatasolle. Mestistä ensi vuosi, jos ei nyt jotain järjetöntä loikkaa ota.

Skinnari jatkoi siitä mihin on jäänyt. Mukavin seurattava tuolla, haastaa ja haluaa. Matkaa on hänelläkin, mutta ehdottoman hyvä haku Ekiltä. Asenne taas erinomainen.

Saariselta lopulta huikea peli. Alkuun jännitti ja pomputti, mutta pikkuhiljaa sai temmosta kiinni ja pelasi hienon pelin. Mailapeli valovuoden edellä Rajua. Ehdottoman hyvä aihio hänkin, toivottavasti löydetään oikea polku. Pikkuveli saattaa mennä ohi, mutta ehdottomasti kaikki ainekset olla liigan parhaita veskareita, kunhan polku saadaan kuntoon. Vähän olen itse pettynyt, ettei Mestistä ole saatu tällä kaudella enempää vyön alle.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Onhan tämä aivan vtun onnetonta, että 47 peliin on tehty 94 maalia. Siellä on ****** SaiPallakin yhdeksän maalia enemmän kasassa.

Melkoinen parin miljoonan euron ripuliläjä, ei voi muuta sanoa.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Kyllä mä annan edgen Alitalolla, kun osas tehä siinä erässä, missä vastustajan veskari pelaa pohjoispäässä. Radu kyllä taklas kerran tänään, joten tiukka vääntö on käynnissä.
Hyvä nosto tuo Radun taklaus. Sanoisin, että tämä peli oli häneltä tämän kauden ihan kärkisuorituksia.. Yksi taklaus ja noin muuten tasaisen paska. Tämä riittää Radun kohdalla sinne, sanotaan nyt TOP-5 parhaimpaan esitykseen .
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Hyvä nosto tuo Radun taklaus. Sanoisin, että tämä peli oli häneltä tämän kauden ihan kärkisuorituksia.. Yksi taklaus ja noin muuten tasaisen paska. Tämä riittää Radun kohdalla sinne, sanotaan nyt TOP-5 parhaimpaan esitykseen .
Top-2 mun kirjoissa. Ilmeisesti pelaa parhaimpansa tepsiä vastaan. Meinasin kirjoittaa "aina hyvin" mutta tajusin erheeni.
 

lartama24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Jäähonka + espoolaiset, HIFK
Se noin vuodesta1982 alkaen kuultu ”Helpot Pisteet Kaikille” ei ole ollut koskaan näin totta.
 

Siivouskomero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Discovery ei halunnut näyttää mulle peliä, niin voisiko joku, kertoa kuinka Alitalo, Skinnari ja Saarinen pelasi?

Ihan näin yksilötasolla.

Alitalo pelasi omaan silmään ihan hyvän pelin ja teki loistavan maskin Hietasen ensimmäiseen maaliin.
Pelaa selvästi logolle, mutta vaatii pari napsua lisää luisteluun.

Skinnari oli oma itsensä ja oli taas kentän parhaimmistoa.

Saarinen vaikutti aika tasapainoselta paketilta, kun pääsi alun jännityksestä. Muutama hyvä koppi mahtuu joukkoon. Pitäisin häntä ennemmin kakkosena kuin Markkasta.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Saarinen vaikutti aika tasapainoselta paketilta, kun pääsi alun jännityksestä. Muutama hyvä koppi mahtuu joukkoon. Pitäisin häntä ennemmin kakkosena kuin Markkasta.
Hienoa kuulla, että potentiaali realisoituu myös Liigan tasolla, kuten tuon tason lupauksen syytä lieneekin. Toki pelejä tarvitaan paljon, eli olisiko sitten Mestis-reissu. Raju pelaa niin paljon kuin jaksaa jos koppi tarttuu ja se on sitten se ja sama ketä penkillä mahdollisimman edullisesti istutetaan. Jos Raju loukkaantuu, sitten Saarisia uuniin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös