Mason aikakausi – Kerhon peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 502 144
  • 8 258

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
En tiedä mihin nyt viittaa, mutta jos ihan totta puhutaan, ja jätetään nämä nauttimis-hassuttelut sivuun, niin olen ihan hemmetin huolissani Kerhon tulevaisuudesta. Ja taso on ihan karmea juuri nyt, oli jo ennen tuota loukkisumaa.

Hidas näivettyminen, ns. SaiPan tie taitaa olla ihan realismia.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
En tiedä mihin nyt viittaa, mutta jos ihan totta puhutaan, ja jätetään nämä nauttimis-hassuttelut sivuun, niin olen ihan hemmetin huolissani Kerhon tulevaisuudesta. Ja taso on ihan karmea juuri nyt, oli jo ennen tuota loukkisumaa.
Ollaan varmaan jonkin verran katseltu sitten eri pelejä, kun mä olen nähnyt tässä näiden umpisurkeiden välissä oikeinkin hyviä matseja ja esim. se viime lauantainenkin oli suunnilleen niin hyvä kuin tuolla joukkueella pystyy.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
HPK @Ikävänkantaja n kuukauden kakun aikana: 10 peliä, 7 voittoa, 3 tappiota

Heti kun pelikielto loppui: tämän illan jälkeen 10 peliä, pelkkiä tappioita. Olisit nyt hommannut edes kaksi kuukautta ":D"
Pyysin Moderaattoreilta loppukauden mittaista kakkua jo kolmen tappion kohdalla, en saanut!
 

Liitteet

  • D49065E3-5E9C-4015-ABE1-21740CEF97BF.jpeg
    D49065E3-5E9C-4015-ABE1-21740CEF97BF.jpeg
    11,5 KB · kertaa luettu: 64

Kerhonpojjaat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Tampa
Kyllä siellä on joukkue ihan Lehtosta myöten luovuttanut.

Tämä on asia jota ei tulisi koskaan hyväksyä mutta kyllä, on Lehtonenkin jo hellittänyt, antanut periksi, ottanut vähän kevyemmin jne.


Ja pitää muistaa että valmentajana hänellä EI todellakaan ole varaa tähän.
En usko. Jos jotakin niin saattaa tuoda jo ensi kauden asioita peliin, tai kokeilla niitä ainakin.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Siellä on jouduttu puolustukseen lainaamaan Mestiksen umpisurkeasta FPS:stä kaksi puolustajaa. Kertoohan tuo aika paljon kuinka surkeassa jamassa ollaan, mutta tappiota tuo ei selitä.
Peli on "vahvistuksista" huolimatta surkeata.
Kymmenen tappiota putkeen, hei!

Sanoinko jo, että surkeata?
 

Kerhonpojjaat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Tampa
Miksi täällä nyt itkemään niin paljon?

Vieläkö joku OIKEASTI uskoo pleijari paikkaan?

Eihän loppukaudella ole muuta seurattavaa kuin miten junnut pärjää Liigassa.

Jos joku/jotkut täällä jaksaa valittaa että Maso ei voita Tepsejä, Ilveksiä, Jukureita, Tapparoita, niin ei Jalonenkaan voittaisi Ilveksellä Colorado Avalanchea, ja kyllä, Niin iso tasoero on rostereissa verrattuna vastustajiin.

Onhan toi tän iltanenkin rosteri, sellainen että aina pitäisi juhlia alle 8maalin tappioista. Ja sitä se on ollut koko kauden.

Nyt vaan ensikaudelle jäävät pelaajat isoja minuutteja ja kasvattamaan nälkää ensikaudelle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös