Mason aikakausi – Kerhon peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 501 491
  • 8 258

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Vaikka Hifkillä 100 ukkoa sivussa ja hyökkääjät pelaa puolustajana niin ei vain riitä.

Pelaajamateriaali ja asenne on vain niin paljon paskempi kuin vastustajalla että ei auta.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Tänään on liike ollut jotenkin tosi nihkeetä. Ykkönen sentään pyörii jossain laitojen vieressä vähän hyökkäyspäässäkin, mutta ei sielläkään mitään oikeita haastoja ole. Mitä helvettiä siellä taas odotetaan ja pelätään?
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Peliin tultiin hyvin paitsi hyökkäyksestä tehokkuus puuttu ja tokassa erässä sitten saatu mitään aikaiseksi. Vittu mitä paskaa!
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Nikkilä-Hietanen ollut kyllä todella surkea tänään. Nikkilä ei paljoa alistele tällä hetkellä.

Kyllä.

En oikein ymmärrä näitä puheita jonka mukaan Nikkilä olisi liigan paras puolustaja.

Voi todeta huoletta että ei ole. Todella moni on helvetisti parempi niin puolustus kuin hyökkäyspäässä.

Ja rehellisyyden nimissä on todettava että ei haittaa vaikka Hietanen lopettaisi tähän kauteen.
on ollut aika mitäänsanomaton.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Vaikka Hifkillä ei oo kokoonpanossa kuin 10 pelaajaa, jotka söis Kerhon ykköskentän aamupalaksi, niin ei nyt jumalauta voi puolustuspäässä vetää ihan takki auki ja puoliheijarilla.

Maalejahan ei osata tehdä, se nyt ei yllättä ketään, mutta älkää nyt ilmaseks niitä kaverille tarjoilko kuitenkaan.

Ei Hifk ole mitään esittänyt, vaan ihan itse on työnnetty sormi rystystä myöden nenään ja kavettu sitä verta, samalla kun on istuttu torspoon.

Erä aikaa alkaa pelaamaan ja jos ei muuta, niin vähintään teemalla "maalinedustalta ei yhtään omiin".
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Tuleeko jollekulle tulos tosiaan yllätyksenä? Vaikka HIFK:n kokoonpanossa on kuinka lainapelaajia, on se silti valovuosia edellä tätä Kerhon hupiporukkaa. Ei tarvitse hesalaisten tehdä mitään ylimääräistä.
 
Viimeksi muokattu:

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Yksilötasolla tulee taas ratkaisu. Ei riitä taito hyökkäyspäädyssä ratkaisemaan ottelua, niin näin käy. Kun et itse tee niin...
Harvoin kerhon hyökkäykset päättyy edes vetoon vaan pyöritys päättyy menetykseen. Hiton isoa suonenvetoa vaatii että kerho montaa maalia yhdessä ottelussa tekee.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Nämä on näitä pelejä kun ollaan häpeällisesti hävitty Saipalle ylimielisen ja löysän esityksen päätteeksi ja nyt pitäisi vastaavasti voittaa kovempi joukkue, ja kovempi joukkue kärsii merkittävistä poissaoloista.... Silti ei kyetä esittämään yhtään mitään vaan otetaan tästäkin turpaan.

Ei tällä pelillä mihinkää pudotuspeleihin mennä ja se on täysin oikein.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Taas vois Maso vähän kysellä noiden kokeneempien pelaajien perään.
Nyt pitäisi näyttää esimerkillä noille nuoremmille.

Vitutusta lisää toi selostajakaksikko potenssiin kuusi.
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Voi jumalauta tätä meidän palstaa sekä tätä negatiivista ilmapiiriä.

Ollaan helvetin vaikean alkukauden jälkeen 10 ottelun kuntopuntarissa sijalla 5 joukkueella jonka pelaajamateriaalissa ei ole suuremmin kehuttavaa. No nyt ollaan 3-1 tappiolla Helsingissä IFK:ta vastaan ja tämä on näemmä täysi maailmanloppu, kaikki pelaajat on paskoja ja toivotaan Hietasenkin eläköitymistä. Mitä mä täältä oikein luen?

Tai no oikeastaan mä mietin ehkä suuremmin sitä miksi mä näitä viestejä luen. Tässä alkaa vain pohtimaan ja kyseenalaistamaan, että ehkäpä aika on mennyt minusta ohi tällä HPK:n palstalla kun en osaa samaistua tähän ainaiseen alakuloon.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Voi jumalauta tätä meidän palstaa sekä tätä negatiivista ilmapiiriä.

Ollaan helvetin vaikean alkukauden jälkeen 10 ottelun kuntopuntarissa sijalla 5 joukkueella jonka pelaajamateriaalissa ei ole suuremmin kehuttavaa. No nyt ollaan 3-1 tappiolla Helsingissä IFK:ta vastaan ja tämä on näemmä täysi maailmanloppu, kaikki pelaajat on paskoja ja toivotaan Hietasenkin eläköitymistä. Mitä mä täältä oikein luen?

Tai no oikeastaan mä mietin ehkä suuremmin sitä miksi mä näitä viestejä luen. Tässä alkaa vain pohtimaan ja kyseenalaistamaan, että ehkäpä aika on mennyt minusta ohi tällä HPK:n palstalla kun en osaa samaistua tähän ainaiseen alakuloon.
Olin kirjoittamassa jotain samanlaista, mutta en osannut.
Tunteella täällä toki eletään ja välillä ihan liikaa hetkessä ja itsekin tähän syyllistyn.

Löydettäispä sitä positiivisuutta samalla innolla kuin negatiivisuutta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös