Martti Järventie HIFK:hon

  • 101 316
  • 276

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Voiskohan tuo muuten olla valmistautumista siihen että IFK saattaa menettää Melartin ennen siirtorajan umpeutumista? Ilarihan on pelannut "pelottavan hyvin" siinä mielessä.

Menikö se KHL:n siirtoraja jo?

NHL:äänhän taitaa olla jonkin sortin sopimus (NHL:n ja euroopan sarjojen välillä) ettei kesken kauden euroopasta voi viedä NHL-sopimuksettomia pelaajia.
 

Baroun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Per sempre Tito †
Voiskohan tuo muuten olla valmistautumista siihen että IFK saattaa menettää Melartin ennen siirtorajan umpeutumista? Ilarihan on pelannut "pelottavan hyvin" siinä mielessä.

Sanotaan näin, että se olisi viiminen naula arkkuun tämän kauden IFK:n osalta jos Lädä myytäisiin. En usko näin tapahtuvan sillä IFK ei tarvitse rahaa.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Sanotaan näin, että se olisi viiminen naula arkkuun tämän kauden IFK:n osalta jos Lädä myytäisiin. En usko näin tapahtuvan sillä IFK ei tarvitse rahaa.

Ei varmastikaan mutta haluaako olla esteenä jos pelaaja haluaa päästä urallaan eteenpäin? Tuskin Lukollakaan oli rahasta pulaa.

Mielenkiintoista muuten nähdä Järventien taso IFK:ssa. Mestaruuskaudella oli tosi hyvä, sikäli kun olen Ilveskannattajien kommentteja katsellut niin eivät ole olleet tyytyväisiä otteisiin.
 
Viimeksi muokattu:

ajmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Meinaat että pelaajan uran eteenpäin meno on siitä kiinni pelaako vielä 2 kuukautta Hifkissä vai nou? Ymmärtäisin jos lokakuussa haluaisi isomman rahan perään, mutta en nyt. Ensi vuonna sitten.

Kyllä se saataa olla pelaajan mielestä siinä vaiheessa siitä kiinni, kun lyödään eteen 7-kertainen liksa. Atteleppa omalle kohdallesi, vaikka ihan pelkästään palkan osalta.
 

LP#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tulipas jotenkin lapsekkaan riemukas olo ja ilo kun tämän keskustelun näin ja varmistin kotisivuilta tiedotteen - ihan tunne pohjalta helvetin nastaa saada Järä takaisin loppukaudeksi! Jos nyt funtsii järjellä niin on vielä mielestäni hyvä haku ja vahvistus nyky puolustukseemme. Tulipa hyvät fiilikset, pakko se on lähteä Hamptoniin huomenna.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
FARSSI
Mestaruuskaudella oli tosi hyvä, sikäli kun olen Ilveskannattajien kommentteja katsellut niin eivät ole olleet tyytyväisiä otteisiin.

Itse olen taas ymmärtänyt, että tällä kaudella Mara on luutinut suht. varmasti etenkin omassa päässä, mutta viime kaudella ei oikein meinannut peli kulkea. Ilves-fanit korjatkoon jos olen ymmärtänyt jotain väärin.
 

Wicked

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Los Angeles Kings
+ : Onhan se nyt Järventie kumminkin. Itse aika kullanut kyllä muistot tämän miehen kohdalla

- : Eikö tästä joukkueen ikäjakaumasta olla jo ennen tätäkin oltu sitä mieltä, että melko paappa rosterilla mennään ?
 

Hanson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, alasarjat.
Mestaruuskaudella oli tosi hyvä, sikäli kun olen Ilveskannattajien kommentteja katsellut niin eivät ole olleet tyytyväisiä otteisiin.
Luulenpa, että Ilveksessä ei olla todella tyytyväisiä kenenkään otteisiin...eikä kai ole syytäkään ?
 

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täysin turha napina, mutta en pitänyt tuossa Järventien tiedotteessa sanasta "debytoi" perjantaina.

Ymmärrän toki, että se tarkoittaa tämän kauden osalta, mutta ei silti olisi ollut pakko käyttää tuota sanaa. Niin. Olisivat tyytyneet sanomaan, että "Järventien paluuottelu on perjantaina" tai pelkästään hän pelaa perjantaina.
 

Samart

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kenenkähän tässä pitäisi tarkistaa arvioitaan, eilinen Iltalehti uutisoi niistä Ilveksen pelaajista, joita myydään ulos? Maran kohdalla oli arvio: ei muualle kuin kultaa hakevaan joukkueeseen tjsp....Toivottavasti Maralle ei tullut hutia...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Just niinkuin tuli todettua: nyt tyhjenevät pleijareista ulosjäävät jengit. Pappajengi-status rupeaa jo oikeasti hymyilyttämään, mutta eihän tämä ole kuin parin kuukauden laina. HIFK:ssahan Mara oli aivan loistava mestaruuskaudella. Onko hänessä vielä jäljellä kova liike & hurja riskinotto? Siinä mielessä tuo kyllä väriä.

Tiedotteesta jäi pois: "Järventie on pelannut ennenkin HIFK:ssa"
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Itse olen taas ymmärtänyt, että tällä kaudella Mara on luutinut suht. varmasti etenkin omassa päässä, mutta viime kaudella ei oikein meinannut peli kulkea. Ilves-fanit korjatkoon jos olen ymmärtänyt jotain väärin.

Suht.varmasti lienee oikea luonnehdinta. Pitää toki huomioida porukka ja pelitapa, jossa on joutunut huseeraamaan. Liike on edelleen sulavaa ja kiekon kanssa on uskaltanut jopa läpipurjehduksiinkin (teki äskettäin komean maalin tällä tyylillä). Kuitenkin yv:llä viivamiehenä välillä hermostunut ja hätäilevä. Viime kaudella oli järkyttävän eksyksissä sinne tänne ryntäilyineen, tällä kaudella homma on toiminut paljon paremmin. Ilveksessä niitä harvoja, jotka laukovat myös suoraan syötöstä - liian harvoin tosin silti.

Itse lähden kuitenkin siitä, että Mestiksestä hankittu Näppilä täyttää oletusarvoisesti Maran pelilliset saappaat. Kertokoon se sitten mistä kertoo.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ei varmastikaan mutta haluaako olla esteenä jos pelaaja haluaa päästä urallaan eteenpäin? Tuskin Lukollakaan oli rahasta pulaa.

En usko, että Melart on lähtemässä Venäjälle tämän kauden aikana. Melart on kumminkin vasta 23-vuotias kaveri jolla on kyllä aikaa lähteä hakemaan rahoja myöhemminkin ja tekee varmaan miehelle itsellekkin nyt hyvää vetää kausi loppuun HIFK:ssa, kun hypätä nyt kesken kaiken KHL:ään.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
En usko, että Melart on lähtemässä Venäjälle tämän kauden aikana. Melart on kumminkin vasta 23-vuotias kaveri jolla on kyllä aikaa lähteä hakemaan rahoja myöhemminkin ja tekee varmaan miehelle itsellekkin nyt hyvää vetää kausi loppuun HIFK:ssa, kun hypätä nyt kesken kaiken KHL:ään.

Täytyy muistaa, että Melart vasta kolkuttelee eliitti puolustajan tontin portteja ja varsinkin KHL:ään lähtö olis loppu lupaavalle kehitykselle. Varmasti tarjouksia tulee, mutta Melartin on pystyttävää nouseemaan ensi kaudella sellaiselle levelille, että pystyy olemaan joukkueen kantavia voimia jotta edes lähtö ison veden taakse tulee kysymykseen.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
+ : Onhan se nyt Järventie kumminkin.

,mutta en sen takia lopeta protestointiani jaloilla. Ehkä jonkun koodinimi 'Z':n kohdalla olisin ehkä harkinnut Sopan vastaisen protestini kyseenalaistamista, mutta pitäkää Soppanne vielä.

Hyvä haku, en mä sitä.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Minun puolestani myös lämpimästi tervetuloa. Mara on varmasti vahvistus puolustuspäähän. Vielä kun Elkki pelaa ja ehkä tulisi vielä yksi jalallinen hyökkääjä, niin voisi odottaa keväästä jopa enemmän kuin pari kappaletta voittoja.
 

Gren

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja New Jersey Devils. Ja Liverpool. Mets!
"Tehdään hesasta taas punainen."

Martti Järventie - sopivasti bönde. Tervetuloa takaisin!
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Toimittaja on kujalla. Ekassa vastauksessa Mara jo sanoo, että on mahtavaa tulla takaisin tähän halliin ja seuraava kysymys onkin:"Miltä tuntui tulla takaisin tähän halliin?". Ääh.. Ainakin Mara tulee hyvällä asenteella Stadiin.
 

N.Vidic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks, HIFK, Man Utd
Toimittaja on kujalla. Ekassa vastauksessa Mara jo sanoo, että on mahtavaa tulla takaisin tähän halliin ja seuraava kysymys onkin:"Miltä tuntui tulla takaisin tähän halliin?". Ääh.. Ainakin Mara tulee hyvällä asenteella Stadiin.

Tommosta joonashytönen-journalismia. Kysymykset ovat valmiiksi käsikirjoitettuja, ja ne kysytään, koska haastateltavan vastausta ei kuunnella.

Mulla on hyvä fiilis Marasta! Jos keitto tajuaa peluuttaa ukkoa huomenna ylivoimassa, niin väitän että heti verkko heiluu.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Tommosta joonashytönen-journalismia. Kysymykset ovat valmiiksi käsikirjoitettuja, ja ne kysytään, koska haastateltavan vastausta ei kuunnella.

Näin se valitettavastti on, mutta on se nyt jumalauta, jossei ammattitaitoon kuulu se, että pystyy muokkaamaan kysymyksiä vastausten mukaan. Jos saisin itse päättää, niin tuollainen toimittaja saisi kuulla kunniansa.

Mulla on hyvä fiilis Marasta! Jos keitto tajuaa peluuttaa ukkoa huomenna ylivoimassa, niin väitän että heti verkko heiluu.

Niin mullakin ja uskon Marasta olevan paljon iloa loppukauden aikana. Heti, kun tämä siirto julkistettiin, muistin Maran niitin kolmannessa välierässä, jonka seurauksena Kousa kävi niittaamassa pelin 4-2:een. Hienosti taklasi Lukko-pelaajan aivan pystyyn.
 

Aurinkotuuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK & useat muut punapaidat & Pallopojat
Ohessa copypastattuna kannanottoni Järventien edelliseen.....

Mutta yksi hyvä puoli hänessäkin on.......Heikkiseen verrattuna: ei tarvitse ilta toisen jälkeen katsoa sitä, kun Heikkinen yrittää niin sanotussa vauhdissa rassata kielellään sieraimensa puhtaiksi ja antaa heti sen jälkeen syötön ensimmäisen karvaajan lapaan. Järventie tuo joukkueeseen lisää ikää, hitautta ja ymmärryksen puutetta, joten hän on tyypillinen IFK-pakki. Kiitos Töppö-Tomppa!


.....ilmestymiseen IFK:n pakistoon keväällä 2009. Vaikka lähes kolme vuotta on kulunut, on tällä hetkellä IFK-pakiston tilanne niin kehno, että jopa nykykuntoinen Martti Järventie on selvä vahvistus. Kiitos Töppö-Tomppa, että kun ei löytynyt kädellistä rightin pakkia, löytyi sentään Raipea nuorempi Ilves-kissa!
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Ymmärrän kyllä...

.....ilmestymiseen IFK:n pakistoon keväällä 2009. Vaikka lähes kolme vuotta on kulunut, on tällä hetkellä IFK-pakiston tilanne niin kehno, että jopa nykykuntoinen Martti Järventie on selvä vahvistus. Kiitos Töppö-Tomppa, että kun ei löytynyt kädellistä rightin pakkia, löytyi sentään Raipea nuorempi Ilves-kissa!

...että sinua vituttaa, kun IFK voitti mestaruuden pari vuotta sitten inhokkipelaajiesi avulla(esim. Kuhta, Järventie, Söderholm). Tämä alkaa silti mennä jo aivan naurettavaksi. On se nyt kumma, että sinä ja kaltaisesi pahanilmanlintu, nimimerkki Isaksson, kaivautudutte jostain viisastelemaan aina, kun menee kehnommin.

Haluaisin ihan mielenkiinnosta kuulla, mikä tekee IFK:n pakiston tilanteesta niin kehnon? Vertaillaan sitä vaikkapa kaikkien muiden pelipaikkojen tilanteeseen. Lupaan, että jos onnistut selittämään tarpeeksi vakuuttavasti, lupaan ostaa nenäliinoja, että voimme yhdessä itkeä itsemme uneen ja muistella Brewerin aikoja. Silloin oli miehet rautaa, laivat puuta ja naisilla luomut.
 

Wicked

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Los Angeles Kings
...että sinua vituttaa, kun IFK voitti mestaruuden pari vuotta sitten inhokkipelaajiesi avulla(esim. Kuhta, Järventie, Söderholm). Tämä alkaa silti mennä jo aivan naurettavaksi. On se nyt kumma, että sinä ja kaltaisesi pahanilmanlintu, nimimerkki Isaksson, kaivautudutte jostain viisastelemaan aina, kun menee kehnommin.

Näyttäisi olevan höyryjen ulospäästämistä. Ainakin teksti kuulostaa juuri siltä. Kaveri on mallia jossa 0-1 tilanteessa "Me ollaan niin säälipleijareissa, eihän tästä tule mitään". Tiedän tämän ihmistyypin hyvin. Positiiviset ja iloiset ihmiset ärsyttävät joten madalletaan heidät omalle tasolle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös