Martti Järventie HIFK:hon

  • 101 330
  • 276

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Parahin inkkari-veli, mihin helvettiin tämä arvio perustuu ? Mara pelasi Jokereissa perkeleen monta kautta ja oli minun kirjoissani aina joukkueen ykköspakki.
Tsot, tsot. 2003-04 oli, mutta työsulkukaudella edelle menivät ainakin Campbell, Väänänen ja Lepistö, ehkä Martikainenkin. Katastrofikaudella Mara oli pitkään sivussa polvivamman takia, mutta väitän kyllä, ettei olisi ollut ykköspakki terveenäkään, Lepistön taakse olisi ainakin jäänyt. Viimeisellä jokerikaudellaan oli Tuulolan jälkeen kakkospakki.
 

Kimmo_Ahteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmeellinen ikärakenne IFK:n pakistossa. Kolmekymppisiä kokeneita ja sitten kaksikymppisiä raakileita ja ei oikein mitään siitä välistä. Onkohan tuo tarkoituksella? Että raakileet voivat ottaa oppia kokeneista.

Nyt on pelko persiissä sillä pakistossa jo kaksi kaveria joiden edelliskauden seura ei ollut kiinnostunut heidän palveluksistaan kauden tärkeimmillä hetkillä. Ja nämä niitä kokeneimpia. Mutta IFK:lle taasen kelpasi. Toivottavasti liigan taso laskee edelleen jolloin pakisto pääsisi vähemmällä.

Toivotaan että toimistolla tiedetään mitä tehdään.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Toivotaan että toimistolla tiedetään mitä tehdään.

Voin kertoa että ei varmasti tiedetä. Kaikki viittaa taas siihen suuntaan,että Nybärin jengin kasaus on ihan yhtä viisasta kun lähteä mopolla moottoritielle, Nybärin tapauksessa vieläpä väärään suuntaan. Järventien tulon myötä puolustus on täynä ja ei missään tapauksessa riittävä. Söde,Kurvinen ja Järventie vemppaavat vuorotellen ja kesken kauden Nybäri hoitaa meille Walshiakin paskemman AHL-sepon. Järventien hankinta olisi siinätapauksessa hyvä,jos vielä olisi yksi kaveri tulossa ja mielellään kiekollinen.Järventie on kuitenkin ehjänä ollessaan varmasti Kurvista parempi pelimies.
 

Baroni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiaa Lukolle
Sorry huutelu vieraisiin pöytiin, mutta...
Maran tulo teille oli paska uutinen..sen verran huono kuva tästä pelaajasta jäi Jokerivuosilta ja viime kauden finaalipeleistä. Maran epävarmuus ja yli 100 000 € palkka heikentävät koko puolustustanne.
Iltasanomat tarttui myös aiheeseen. Linkki:
http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1688745

Ikävä niitä aikoja kun IFK oli se "ilkeä naapurijoukkue". Toivottavasti pakistoonne tulee oikeita vahvistuksia jotta saadaan mielenkiintoinen taistelu Helsingin herruudesta.
 

Boffe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Floppi?

M. Järventie on ainakin minulle ollut yksi suurimmista pettymyksistä koskaan Jokereissa. Miehellä ei ole mitään selkeitä vahvuuksia. Liikkuu ok mutta väärään aikaan väärässä paikassa. Laukaus, sijoittuminen, pelinlukutaito...heikko! Fyysisesti heppoinen ja jäähyherkkä koska ronkkii mailalla jatkuvasti. Ei millään mittarilla HIFK:n näköinen pelaaja. Yliarvostetuimpia pelaajia liigassa.
Saattaa tietysti "puhjeta kukkaan" Hifkissä ensi kaudella.
 

Kajastus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakko ottaa kantaa tähän Järventien hankintaan. Meinasi pää räjähtää kun luin uutisesta. Järventie on mielestäni SM-liigan yliarvostetuin pelaaja. Liike riittää kyllä, mutta siihen se sitten jääkin. Vastapainona pakettiin tulee virhealttius, pehmeys ja itsensä tilanteista ulos pelaaminen. Liikkuvaksi kaveriksi Järventie kerää yllättävän paljon jäähyjä ja ne muodostuvat suuremmaksi osaksi pikku kakkosista.

Tähänkö meidän pelaajahankinnat ovat tosiaan menneet. Rosteriin saada pääsääntöisesti vain niitä pelaajia, joista ei ole todellista kilpailua tai pelaajia joiden aikaisemmat kaudet ovat olleet loukkaantumisten sävyttämiä. Ei hyvää päivää.

Ja ettei menisi ihan ruikuttamiseksi. Jokereissa Järventie kuitenkin pelasi parhaat kautensa Kankaanperän pakkiparina, joten pieni toivon pilkahdus on siitä, että Järventiestä olisi meille jotain hyötyä Kankaanperä pakkiparinaan. Siitä kädet kyynärpäitä myöten ristiin ja toivomaan.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Ikävä niitä aikoja kun IFK oli se "ilkeä naapurijoukkue". Toivottavasti pakistoonne tulee oikeita vahvistuksia jotta saadaan mielenkiintoinen taistelu Helsingin herruudesta.

Onko mitään mahdollisuuksia saada teiltä esim. Kimmo Eronen? Tiedän että "Kimssu" on Jokeri-fanien ikoni ja suosikki, mutta jotta saataisiin edes mielenkiintoinen taistelu aikaiseksi, niin "Kimssu" olisi tosi kiva!
 

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
Järventie on 1990-2000-lukujen IFK:n näköinen pelaaja aivan viimeisen päälle. Selkeämmin ilmaistuna siis IFK:n näköinen. Sen verran pitää olla realisti, ettei nyt aivan muinaistarustoja pidä minkään tämän päivän organisaation 'oikeana' näköispainoksena. Fantasia-hockeylle on ymmärtääkseni ihan omat fooruminsa.

Aluksi siirto yllätti, mutta hetken pureskelun jälkeen ihan looginen veto.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Ikävä niitä aikoja kun IFK oli se "ilkeä naapurijoukkue". Toivottavasti pakistoonne tulee oikeita vahvistuksia jotta saadaan mielenkiintoinen taistelu Helsingin herruudesta.

HIFK dominoi kaudella 08-09 runkosarjan paikallispelejä todella vakuuttavasti. Stadin herruus tuli muistaakseni pistein 11-4 Jokerita vastaan viidessä pelissä ja kehä kolmosen sisäisessä taistelussa kaatui vielä Blues pistein 14-1. Nämä 10 peliä olivat Jalosen HIFK:lta onnistuminen, jos jotain hyvää kykenee kaudesta 08-09 löytämään. Yrittäkää itse ryhdistäytyä siellä Ilmalassa. Luulisi siinä tehtävässä olevan riittävästi töitä, että saadaan tiukempi taistelu Stadin herruudesta 09-10 kuin nähtiin kaudella 08-09.
 

Baroni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiaa Lukolle
HIFK dominoi kaudella 08-09 runkosarjan paikallispelejä todella vakuuttavasti. Stadin herruus tuli muistaakseni pistein 11-4 Jokerita vastaan.. .

Kuka sitä vanhoja muistelee. Nythän keskustellaan ensi kaudesta. ;)

Tahtomattaankin sitä kaudessta toiseen tulee vertailtua Helsingin jengien rostereita toisiinsa ja sitä kautta yrittää luoda kuvan oman suosikkijoukkueensa vahvuuksista. Jokereilla ja IFK.llä on kummallakin takana paska kausi ja menestys suhteessa resusseihin on surkeaa. Paikallispelien pitäisi olla niitä kauden kohokohtia joissa on tunnetta ja latausta...
Tämän vuoksi on mukava vertailla joukkueitteimme "vahvistuksia" joihin tämä teidän Mara kuuluu.
Jokerileirissä voidaan jo valmiiksi kertoa kuinka huono hankinta MJ on. Kysymys on kuituitenkin kokeneesta pakista joka voi parhaimmillaan olla todellinen vahvistus. Tulen sitten syömään sanani myöhemmin syksyllä =)
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hurjan rohkea veto kyllä Nybarilta ottaa Mara. Ei käy kateeksi sitä joka IFK:n kausareita myy firmoille ja vastailee pomojen kysymyksiin siitä, ketä on tähän mennessä hankittu. Toki ne kausarit joka tapauksessa tekee kauppansa vaikka tapahtuisi mitä. Ei kovin moni tainnut perua edes Sveitsiin lähtöä sen jälkeen kun joukkue julkistettiin ja Niinimaan nimi löytyi listasta.
 

Stigu

Jäsen
Pari yötä nukuttuani tämä hankinta tuntuu jopa vielä huonommalta, kuin mitä ensireaktiot olivat.

Täytyy vain ihmetellä Nyyperin logiikkaa tämänkin hankinnan taustalla: Lähtökohtasesti IFK.n puolustukseen kaivattiin (1) kokenutta, (2) kädellistä, (3) fyysistä, (4) perusvarmaa, (5) ykköspakkiparin puolustajaa. Ja mitä teki Nyyperi: hankki kokeneen, puolikädellisen, epäfyysisen, epävarman kolmospakkiparin puolustajan. Siis 1,5 kriteeriä noista viidestä täyttyi.

Oheisessa linkissä Martti Järventien kompetenssi tiivistettynä kuuteen sekuntiin.

http://www.youtube.com/watch?v=x74QUtTRJbI
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kuka sitä vanhoja muistelee. Nythän keskustellaan ensi kaudesta. ;)
Joka jengissähän muistellaan vanhoja, kun halutaan hakea sitä "meidän ydintä". Viitaten Lapasen viestiin: Kovin moni teilläkin kaipaa Jokerien pirullista taitoa ja hei, ei kai mikään muisto kelpaa näköispainokseksi tämän päivän ryhmästä? Viime kaudella olitte yhtä juonikas ja yllätyksellinen kuin McDonaldsin muovituoli. 90-luvun lopun /2000-luvun Jokerien näköispainos on siis muovinen istuin, jonka päällä ei kauan viihdytä ja kylläpä jengiä lappaakin. Ja kuka tahansa on tervetullut, vaahtosammuttimesta mutanttiin.

Mutta eikun uutta matoa koukkuun koskien ensi kautta ja HIFK-Jok -keskinäisillä ei ole juuri koskaan paljonkaan tekemistä kunkin sesongin yleismenestyksen kanssa. On ihan loogista, että HIFK vie jopa selvästi paikalliset silloin, kun kyntää muuten syvällä. Joskus aikanaan se melkein riitti, ei enää. Kukaan ei hyppinyt täällä riemusta, kun paikallisten lopputulos selvisi. Aivan sama, vain koko liiga lasketaan. Periaatteessa aika surullista. Ja kun puhutaan crossover-meiningistä, niin Järventie-Kankaanperä on muinoin ollut jokerien pakkipari ja Juuso Riksman on muinoin ollut HIFK:n maalivahti. Puolustuksen kautta pelataan.

IS:n Petri Seppä tarjoili oppitunnin aiheesta "ifk:n näköisyys". Ensin vikistään kaudesta toiseen, että ei sellaista ole. Sitten kun jengistä lähtee kova jätkä, niin vikisijä itse toteaa, että siinä lähti ifk-tyylinen pelaaja. Sitten on niitä, jotka lukevat tilastoja kuten haluavat. Nokan HIFK pelaa yhden matsin fiksusti ja Pertti Paukapää -niminen toimittaja kirjoittaa, että HIFK pelaa nykyään viisaasti. Pelkkä tilastojen vilkaisu osoittaisi, että kyllä HIFK on edelleen kellottanut eniten jäähyjä. Fanille nämä virheet ovat osa aivot narikkaan -tyyppistä älämölöä, mutta toimittajat mutu-pohjalta ovat rasittavia. Seppä vertasi suoraan Järventietä Heikkiseen. Miksi? Heikkisen verrokiksi käy Söderholm tai Clarke. Nämä jätkät yrittävät saada ne Bonon noin 30 pistettä. Kumpikaan ei pelannut viime syksynä vielä HIFK:ssa. Järventielle riittää, jos hän klaaraa Turusen tehot: 2+6=8, +12. Tähän on nähdäkseni mahdollisuuksia. Ei syytä hyppiä kattoon riemusta, mutta näyttäkää mulle jengi, joka signaa selvästi parempia pakkeja SM-liigaan? Antti Hulkkosenhan piti olla vitun kova kotiinpalaaja ja ainoa muistikuva, joka siitä jäi oli jatkuva taklauksien vastaanottaminen. Tom Koivisto taisi olla kaukana kaikkien aikojen parhaasta liikkestään ja Södekin oli ihan tavallinen kuolevainen. Let´s face it. SM-liigaan jää tämän tyyppisiä kortteja ja niillä pitää pärjätä. Juuri siksihän Heikkinen lähti, että hänen tasonsa riittää muuallekin.
 

Aurinkotuuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK & useat muut punapaidat & Pallopojat
Kiitos, Annoskenraali....

Kaikki viittaa taas siihen suuntaan,että Nybärin jengin kasaus on ihan yhtä viisasta kun lähteä mopolla moottoritielle, Nybärin tapauksessa vieläpä väärään suuntaan.
...sillä lauantai-iltapäiväni ei mennyt sittenkään hukkaan. Siteeraamani virke sopisi syvyytensä vuoksi motoksi (ei se puunkaato- vai oliko se mittauslaite) kenelle tahansa sadomasokistiliigaa aikansa seuranneelle.
 

chico

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Heikkisen verrokiksi käy Söderholm tai Clarke. Nämä jätkät yrittävät saada ne Bonon noin 30 pistettä. Kumpikaan ei pelannut viime syksynä vielä HIFK:ssa. Järventielle riittää, jos hän klaaraa Turusen tehot: 2+6=8, +12. Tähän on nähdäkseni mahdollisuuksia.

Eikä riitä. Kurviselle riittää Turusen tehot. Mara on Pikkaraisen korvaaja, eli pitää pystyä vastaaviin tehoihin. Muutenhan olisi kannattanut pitää Turunen joka on varmasti Maraa paljon halvempi.

Noi 2 muuta korvaa Heikkisen&Majeskyn.

Kokonaisuudessa jäädään ehkä lievästi plussalle viime kauteen verrattuna eli jos tavoite on siellä 4-8 sijoilla niin voidaan olla tyytyväisiä.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse veikkaan että Mara parhaimmillaan pelaa ehjän kauden, kiekollinen (1-)2 parin kaveri ja yltää +20 tehopisteeseen. Jos pelaa ehjän kauden. Huonoimmillaan sitten 20 peliä, pari loukkaantumista eikä pääse missään vaiheessa omalle tasolleen, pisteistä puhumattakaan. Realismia kai jotain tuolta väliltä, ja tällä hetkellä vahvistaa ehdottomasti HIFKin pakistoa (niin teki viime syksynä Kärpissäkin...).

Itse vain suhtautun epäilyksellä Maran IFK-diiliin ja miehen esityksiin ensi kaudella, koska jos pitää paikkaansa mitä on sanottu julkisuuteen niin homma on mennyt niin että "Kärpät ei halunneet jatkaa sopimusta".. eli Oulussa oli kai tiedossa Maran potentiaali (jota on) ja kunto (jota oli?) joten miksi miestä ei pidetty täällä? Ei vain tarpeeksi hyvä? Vai eikö mies pääse enää omalle tasolleen tyyliin Niinimaa?

Saapa nähdä miten mun silmissä iki-Jokeri istuu IFKn paitaan, epäilen itse.
 

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
JHagille iso käsi meikäläisen vaatimattoman persoonan havainnoimmista.

Siitä en aivan päässyt jyvälle, että kuinka Jokereiden saati mystisten 'teidän' (tjsp) menestys joskus ja jossain liittyy Järventien sainaamisen rautaiseen logiikkaan ja jatkumoon sen IFK:n historiassa joka on about alle viiskymppisten omakohtaisesti muistettavissa.

Ihme hötkyilyä. Enhän mä edes sanonu mitään negatiivista. Kummaa väkeä.
 

CatGarfield

Jäsen
Suosikkijoukkue
Internazionale, Newcastle, NY Rangers, HIFK, ManU
Marallahan potentiaalia on, jos vain ehjänä pysyy. Se ketä sen on tarkoitus Nybarin laatikko-leikissä korvata onkin se avainkysymys. Jos Hank tai Tusina-Mikko Joensuusta, niin OK. Jos taas Nybari oikeasti miettii Järventien korvaavan Bonon, ollaan menossa vielä syvemmälle suohon.

Saapa nähdä miten mun silmissä iki-Jokeri istuu IFKn paitaan, epäilen itse.

Miten helvetissä tamperelainen Ilves-kasvatti voi olla Iki-Jokeri muutaman kauden joukkuetta edustettuaan? Samalla logiikalla Sami Kapanen vois olla iki-IFK. Tai vaikkapa mm. Olli Jokinen.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Kyllä Mara on Heikkisen korvaaja. Ei yli 100k miestä mihinkään kolmospariin suunnitella.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitsinpimpulat kun pakkaa hymyilyttämään tuo mixun allekirjoitus. Jos tuo toteutuisi olisikohan meidän ex-Pentti ensimmäisenä jonossa jonkun koirannimisen kanssa? Ja kuka olisikaan sydämensä valittu - Hurtaj? Vai Spanieli?

Sen sijaan tämän ketjun otsikko vetää yhä edelleen vakavaksi.
 
Kyllä Mara on Heikkisen korvaaja. Ei yli 100k miestä mihinkään kolmospariin suunnitella.

Itse olen omalla tavallani kyllästynyt tähän 1 vs 1 -vertailuun ja ruvennut keskittymään suurempien osien vertailuun.

Menneen kauden alussa top4-puolustajamme vs. Tällä hetkellä tilanne:

Bono - Kanki - Hank - Walsh vs. Söde - Kanki - Mara - Clarke.

Etukäteisodotusten mukaan meillä on alkavalle kaudelle huomattavasti paremmat top4-puolustajat. Majeskyä en viime kaudelle laske.

Täytepelaajat menneellä kaudella vs. tällä hetkellä:

Haverinen - Turunen - Melart - Ahonen - Purolinna - Miliisi - Holmberg

vs.

Haverinen - Kurvinen - Melart - Ahonen - Purolinna

Täytemiesosasto on mielestäni heikentynyt ja minun mielestäni HIFK:n on hankittava vielä yksi puolustaja, joka on näiden osastojen välimaastoa, nimittäin tällä miehityksellä ensimmäisestä korista pari miestä pois ja kakkospakkiparina häärii Haverinen - Kurvinen ja kolmosena Melart - Ahonen.

Itse Järventiestä sanon nyt ensimmäistä kertaa. Hankintana erittäin kaksipiippuinen, ei oikeastaan millään saralla luokattoman huono, mutta on oikeastaan jokaisella osa-alueella yliarvostettu. Pystyy taklaamaan kovaa ja yrittää vaikka lentopallomailojen heiluttelua, mutta jotenkin minulla on Marasta mielikuva, että tilannekovuutta/vääntövoimaa ole niin paljoa, kuin voisi toivoa. En dumaa ennen aikojaan, mutta täytyy kyllä sanoa, että en kyllä odotakaan kaverilta kuuta taivaalta. Kauden -07 tyylinen esitys (tehopörssin voitto, 25 pinnaa) saisi minut jo kehumaan Maraa, mutta ei liene realismia, joten odotukset lienee luokkaa tehopörssissä plussalla ja vajaat 20 pistettä.
 

joey77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HIFK
Heikkisen verrokiksi käy Söderholm tai Clarke. Nämä jätkät yrittävät saada ne Bonon noin 30 pistettä. Kumpikaan ei pelannut viime syksynä vielä HIFK:ssa. Järventielle riittää, jos hän klaaraa Turusen tehot: 2+6=8, +12. .

Itse käsitin Nybärin haastattelusta tässä jonkin aika sitten, että IFK puolustusta kootaan ensi kauteen seuraavasti, kun selvisi Heikkisen lähtö ja aikaa ennen Maraa:

Heikkinen -> Clarke
Hank -> X
Turunen -> Kurvinen
Söde -> Söde
Kanki -> Kanki

Eli siis Heikkisen "korvaaja" oli jo haettu jengiin, pakki boksissa oli yksi paikka auki ja siihen paikkaan haettiin hyvää mielellään kotimaista korvaajaa, ja pari päivää myöhemmin julkistettiin Järventie. Eli Järventie tuli paikkaamaan Hankkia. Minusta tässä vaihdetaan paskaa sontaan, en kumpaakaan pelaajaa arvosta millekkään tasolle eli sinänsä paikkauksessa onnistuttiin. Toivottavasti Mara onnistuu yli kaikkien odotusten ja ensi kauden jälkeen vihaan miestä enää vain paljon. Mutta noin se minun mielestäni Nyyperin esittämänä meni tämä laatikkoleikki ja nyt on puolustus valmis ja 2 laituria enää vaille mestaruudesta taisteleva IFK ... tähän joku hymiö ...
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kyllähän sitä näin jossain määrin Kärppiä seuraavana ei niinkään ollut toiveissa ketään erityistä pelaajaa saapuvaksi ensi kaudelle Kärppiin kurvailemaan, vaan ykköstoiveenani oli, että Järventie ei ainakaan Kärpissä enää ensi kaudella olisi. Mielestäni tämänlainen ajatus kertoo hyvin paljon siitä, kuinka sysihuono Järventie tällä kaudella oli. Niin hasardialtis, että OPG ja Antti Ylönen alkoivat pudotuspelien aikana tuntua paulcoffeymaisilta tähtipakeilta Maraan verrattuna. Juho Jokinenkin itse asiassa alkoi tuntua paremmalta vaihtoehdolta kuin Järventien Martti.

Eli tältä pohjalta, olkaapa hyvä vain, ehkä Järventiessä on potentiaalia mutta niin piilossa se ainakin viime kaudella oli, että liekö sitä enää on löydettävissä.
 

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse käsitin Nybärin haastattelusta tässä jonkin aika sitten, että IFK puolustusta kootaan ensi kauteen seuraavasti, kun selvisi Heikkisen lähtö ja aikaa ennen Maraa:

Heikkinen -> Clarke
Hank -> X
Turunen -> Kurvinen
Söde -> Söde
Kanki -> Kanki

...

Mutta noin se minun mielestäni Nyyperin esittämänä meni tämä laatikkoleikki ja nyt on puolustus valmis ja 2 laituria enää vaille mestaruudesta taisteleva IFK ... tähän joku hymiö ...
Mä muistan viime talvelta myös semmoiset jannut kuin Honkanen ja Walsh. Näitä ihan oikeasti peluutettiin viime talvena, ja ajattelin että HIFK hommaisi näiden tilalle tälle kaudelle liigatason pakit. Niin no, jos niitä KiVan mestispakkeja kelataan näiden tilalle niin onhan paikko täydellinen. Mestispakkeja mestispakkien tilalle.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Mä muistan viime talvelta myös semmoiset jannut kuin Honkanen ja Walsh. Näitä ihan oikeasti peluutettiin viime talvena, ja ajattelin että HIFK hommaisi näiden tilalle tälle kaudelle liigatason pakit.
Ensi kaudella pelataan kuudella pakilla, mikä ei näytä sinulle m&t avautuvan. Tällä hetkellä puolustus näyttää tältä: Clarke-Söderholm, Kanki-Järventie ja Kurvinen- Haverinen+ junnuosasto. Kyllä tuohon minunkin mielestäni yksi pakki mahtuu: Turunen, Kudroc, Siklenka tms. Lisäksi m&t kerro minulle yksi Sm-liiga seura, jolla on pelaavan kokoonpanon ulkopuolella (siis kuuden puolustajan, ei kahdeksan) näitä sm-liigantason pakkeja... Niitähän ei vain ole! Mielestäni osasto Melart, Ahonen+ muut junnut on ihan samalla viivalla muiden jengien junnujen kanssa. Se on taas aivan eri asia miten KJ:n joukkuepuolustaminen ja pelisysteemi toimii, viime kaudella ei toiminut ollenkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös