Markus Nurmi – mustavalkoinen sydän

  • 197 704
  • 1 064

Hantta#23

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tämä Kärppien nyrkkisankari selvisi kahdeksan ottelun pelikiellolla eli Liigan kurinpidolla ei ollut ns. munaa antaa kovempaa ja sellaista pelikieltoa joka tuosta olisi kuulunut antaa.
Esimerkkeinä olisi pitänyt käyttää Allu Lähteenmäen ja Semir Ben-Amorin pelikieltoja joissa puhuttiin 18-20 ottelun pelikielloista.
Lähes samaan kastiin olisi tämäkin pitänyt laittaa.
Mm. Teemu Lassila sai pelatessaan Tepsissä maalissa niin muistaakseni 15 ottelua huitaistuaan toista pelaajaa mailallaan.
Nyt tämä Kärppien tähtihankinta selvisi kuin koira veräjästä.
 

Hantta#23

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sai 7, jos ihan suurennuslasilla katsotaan. Ritchien rangaistuksesta olen positiivisesti yllättynyt.
Näköjään muisti teki kepposet niin itselleni kuin kaverillenikin kun tuota Lassilan pelikiellon määrää muistelimme.
Käsi virheen merkiksi pystyyn.
Tuota Ritchien saamaa kahdeksan ottelua pidän kyllä itse aivan liian pienenä tuomiona.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Kuitenkin hetkeä aiemmin otti riskin suihkukomennuksesta jalkapyyhkäisyllään. (:D)

Tai, kyllähän Nurmi tiesi ettei isoa riskiä ole, kun kaverin rottailuja katsotaan läpi sormien illasta ja kaudesta toiseen.
Makke on ehtiväinen kun tännekin on jo raportoitu tilannetta edeltäneen Nurmen taklaus Richieen jossa on tupella seivästänyt, yrittänyt jalkapyyhkäisyä ja lyönyt palleille.

Tepsikin katsoo arvojensa läpi tätä vaikka olisi voinut käyttää budjettiaan veriraha-Jordaneihin ja senioriperheenjäseniä hakkaaviin rattijuoppoihin. Hyihyi Markus, hyihyi TPS.
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Hyvä että saatiin tämän vuorokauden puolella päätös tuolle eilisen keissille.

Huomenna heti aamupuurosta lähtien fokus illan peliin, se on taas pakkovoiton paikka. Makke on yleensä zonessa kun paine on kova, eiköhän huomenna punalamppu pala Nurmen toimesta vähintään kerran.
 

Elysée1922

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palloseura
Hyvä että saatiin tämän vuorokauden puolella päätös tuolle eilisen keissille.

Huomenna heti aamupuurosta lähtien fokus illan peliin, se on taas pakkovoiton paikka. Makke on yleensä zonessa kun paine on kova, eiköhän huomenna punalamppu pala Nurmen toimesta vähintään kerran.
Juuri näin.

Standing O Makkelle kun avauskentät kuulutetaan huomenna.
 

Hurunkeisari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat Jokerit
Esimerkkeinä olisi pitänyt käyttää Allu Lähteenmäen ja Semir Ben-Amorin pelikieltoja joissa puhuttiin 18-20 ottelun pelikielloista.
Lähes samaan kastiin olisi tämäkin pitänyt laittaa.
En itse lähtisi vertailemaan Ritchie käsilaukulla läpsimistä Ben-Amorin tai varsinkaan Lähteenmäen tapaukseen jossa hakattiin mailalla naamaan ja muistaakseni moukaroitiin päätä jäähän...
 

pikkusikaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kapteenit tanskalaisen taxin takapenkillä
En itse lähtisi vertailemaan Ritchie käsilaukulla läpsimistä Ben-Amorin tai varsinkaan Lähteenmäen tapaukseen jossa hakattiin mailalla naamaan ja muistaakseni moukaroitiin päätä jäähän...
Lähteenmäen tapauksessa räittiin verta ja hampaita niiden poikkareiden jälkeen, että vähän eri tasoa kyllä.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Naurattaa kun Oululaiset kuvittelevat että Nurmella on nyt köntsät housussa ja jättää seuraavan Kärpät-TPS pelin väliin. ..tanan urpot, tietäisivätpä paremmin. Nurmi syttyy näistä.

Lienee Kärpissä olevaa kulttuuria jättää sellainen matsi väliin.
Itse luulen, että Ritchie tarkoitus oli pelin alusta asti jahdata TPS:n kultakypärää ja kun ei perässä enää pysynyt, niin kasetti hajosi totaalisesti.

Nurmen kommentit tapaukseen löytyy täältä:

 

Hantta#23

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Lienee Kärpissä olevaa kulttuuria jättää sellainen matsi väliin.
Itse luulen, että Ritchie tarkoitus oli pelin alusta asti jahdata TPS:n kultakypärää ja kun ei perässä enää pysynyt, niin kasetti hajosi totaalisesti.
Tämä Kärppien nyrkkisankarihan yritti jo ensimmäisessä erässä saada Nurmen pois pelistä ajamalla kädet ja nyrkit ylhäällä häntä päin laidan läheisyydessä.
Onneksi tilanteessa ei käynyt pahemmin ja Nurmi kävikin tilanteen jälkeen asiasta aiheesta ilmoittamassa ottelun tuomareille mutta eivät nämä kaksi sokeaa kaverusta Suominen ja Boman tietenkään olleet nähneet siinä mitään väärää.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Itse luulen, että Ritchie tarkoitus oli pelin alusta asti jahdata TPS:n kultakypärää ja kun ei perässä enää pysynyt, niin kasetti hajosi totaalisesti.

Itse luulen täysin samaa. Selkeästi Ritchie yritti horjuttaa Nurmea, mutta siinä onnistumatta. Kyllä Ritchie tiesi varmasti ennen peliä kuka on target.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Mahtava pelimies tämä teidän Nurmi. Jos noin huomaamattomasti pääsee muiden isojen miesten ihon alle, niin ei muuta kuin iso respect.

Kyselinkin jo toisessa ketjussa, mikäköhän on miehen sopimustilanne? Olisihan se hienoa nähdä tämmöinen "rottailija", "filmaaja", "kaatuilija" ja "keksitähänjokuflamettavatermi" esimerkiksi Oulussa.

Joining to markusnurmi-fanclub.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Mahtava pelimies tämä teidän Nurmi. Jos noin huomaamattomasti pääsee muiden isojen miesten ihon alle, niin ei muuta kuin iso respect.

Kyselinkin jo toisessa ketjussa, mikäköhän on miehen sopimustilanne? Olisihan se hienoa nähdä tämmöinen "rottailija", "filmaaja", "kaatuilija" ja "keksitähänjokuflamettavatermi" esimerkiksi Oulussa.

Joining to markusnurmi-fanclub.

Tervetuloa klubiin, kyllä meitä tänne mahtuu.

Tämän kauden jälkeen kaksi seuraavaa vuotta Turussa, sopparissa tosin ulkomaanoptio.

Nurmi tosin on vähän sen profiilin pelaaja, että en usko Suomessa pelaavan ikinä missään muualla, kuin Turussa.
 

Mr. Tasuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palloseura, Avalanche
Itse luulen täysin samaa. Selkeästi Ritchie yritti horjuttaa Nurmea, mutta siinä onnistumatta. Kyllä Ritchie tiesi varmasti ennen peliä kuka on target.
Ei epäilystäkään. Liiga saisi myös miettiä tuon kultakypärän järkevyyttä pelaajien terveyden näkökulmasta. Nyt todistetusti tyhmempikin pelaaja ymmärtää kultakuupan olevan joukkueensa paras pistemies. Onneksi napsahti pidempi pelikielto, jolla annettiin signaali että nuo jääkiekkoon kuulumattomat teot eivät ole millään tavalla hyväksyttäviä. Nähtäväksi jää menikö tämä sitten Ritchielle perille saakka.
 

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Tämä Kärppien nyrkkisankarihan yritti jo ensimmäisessä erässä saada Nurmen pois pelistä ajamalla kädet ja nyrkit ylhäällä häntä päin laidan läheisyydessä.
Onneksi tilanteessa ei käynyt pahemmin ja Nurmi kävikin tilanteen jälkeen asiasta aiheesta ilmoittamassa ottelun tuomareille mutta eivät nämä kaksi sokeaa kaverusta Suominen ja Boman tietenkään olleet nähneet siinä mitään väärää.
Jos puhut siitä isosta taklauksesta, niin ei Nurmi ainakaan omien sanojensa mukaan nähnyt siinä mitään väärää:

Se eka taklaus oli ihan ok, en vain huomannut, että kaveri sieltä tulee. Ei siinä mitään.

 

Hantta#23

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos puhut siitä isosta taklauksesta, niin ei Nurmi ainakaan omien sanojensa mukaan nähnyt siinä mitään väärää:
Juuri tuon taklauksen jälkeen Nurmella ainakin oli kovin asiaa tuomarille ja näytti käsillään muutamankin kerran mitä tapahtui mutta ei siitä sen enempää.
Mielenkiintoista nähdä miten tuon kyseisen Kärppä pelaajan kasetti kestää play offseissa jos jo nyt useammassa runkosarjaottelussa on ollut vaikeuksia.
Selvää meinaan on että tulee saamaan tuolloin melkoista "erikoiskohtelua" heti alusta alkaen.
 

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat
Tämä Kärppien nyrkkisankarihan yritti jo ensimmäisessä erässä saada Nurmen pois pelistä ajamalla kädet ja nyrkit ylhäällä häntä päin laidan läheisyydessä.
Onneksi tilanteessa ei käynyt pahemmin ja Nurmi kävikin tilanteen jälkeen asiasta aiheesta ilmoittamassa ottelun tuomareille mutta eivät nämä kaksi sokeaa kaverusta Suominen ja Boman tietenkään olleet nähneet siinä mitään väärää.

Kakkonen ryntäyksestä olis ollu ihan paikallaan kun ei edes yrittänyt pelata kiekkoa.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös