Marko Tuokko

  • 1 498
  • 5

nro.44

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO, VG-62
anteeksi tietämättömyyteni mutta voisiko joku kertoa mulle et misä make loukkas sen rintalastansa ja miten?? onx jotain arvioi kui kaua se on poissa??
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti nro.44
anteeksi tietämättömyyteni mutta voisiko joku kertoa mulle et misä make loukkas sen rintalastansa ja miten?? onx jotain arvioi kui kaua se on poissa??

Tuokko loukkasi itsensä Ässä-pelissä, kun yksi Ässien pakeista otti tehtäväkseen vetäistä kiekotonta miestä puun takaa poikittaisella rintaan. Rintalihasten ja käden välissä oleva rusto hajosi Jalosen mukaan ja seurauksena on pitkä sairasloma. Tarkkaa kestoa ei vielä tiedetä, mutta ilmeisesti vamma oli aika vakava.

BTW, tilanne ei pelissä näyttänyt mitenkään erityisen rumalta, joten kurjaa, että näin kävi. Paukkunen on muuten myös sivussa määräämättömän ajan saatuaan poikittaista selkäänsä ja lennettyään naama edellä laitaan kyseisessä Ässä-pelissä. Kyseessä oli myös kiekoton mies ja sairaslomasta odotetaan myös melko pitkää. Muuten peli oli siistiä ja tuomaristolla hyvin kontrollissa.
 

Tumba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK
Viestin lähetti nro.44
anteeksi tietämättömyyteni mutta voisiko joku kertoa mulle et misä make loukkas sen rintalastansa ja miten?? onx jotain arvioi kui kaua se on poissa??

Kiviharju "napsautti" takaapäin Tuokon push-uppeja Tepsin pukuhuoneessa. Napsaus oli niin kova, että Rauteekin riisui ja kaatui.
 

Jet-Ace

Jäsen
Re: Re: Marko Tuokko

Viestin lähetti Tumba

Kiviharju "napsautti" takaapäin Tuokon push-uppeja Tepsin pukuhuoneessa. Napsaus oli niin kova, että Rauteekin riisui ja kaatui.

Tuokkoa taklattiin 2-3 sekuntia vihellyksen jälkeen.
 

Erkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset
"Paukkunen on muuten myös sivussa määräämättömän ajan saatuaan poikittaista selkäänsä ja lennettyään naama edellä laitaan kyseisessä Ässä-pelissä."

Tarkoitatko sitä 1.erän tilannetta, suht pelin alussa ja Tepsin päädyssä? Siinä nimittäin Paukkunen lensi laitaa päin vain ja ainoastaan sen takia, ettei osannut ottaa taklausta vastaan. Eikä siinä kyllä mailaakaan käytetty vaan hartiat osuivat vastakkain ja Paukkunen oli yllä mainitusta syystä se joka jäi tilanteessa kakkoseksi. Puhdas tilanne ainakin minun (ja tilanteen hyvin nähneiden tuomareiden) silmin.

Anteeksi valitusvirsi jos puhumme eri tilanteesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös