Marko Jantunen

  • 237 479
  • 395

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Flu
Tosin hifkissä ei pääse edes pakiksi ellei ole käyttänyt vähän rajumpia aineita.

Hienoa, että tulit laukaisemaan tämän naurettavan asiallisuuden. Sitähän täällä miehissä kaivattiinkin.

Jos et uskaltanut, mä voin vielä laittaa mahdollisesti mielessäsi olleen sanat:

Kamalahti. Lähetsä viivalle.

Flu, uskottavuutesi on katossa ja olet Peteliustakin hauskempi veitikka. Sanaseppo, etten sano.
 

yökkömies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bundesliga
Viestin lähetti Senior
Hienoa, että tulit laukaisemaan tämän naurettavan asiallisuuden. Sitähän täällä miehissä kaivattiinkin.

Jos et uskaltanut, mä voin vielä laittaa mahdollisesti mielessäsi olleen sanat:

Kamalahti. Lähetsä viivalle.

Flu, uskottavuutesi on katossa ja olet Peteliustakin hauskempi veitikka. Sanaseppo, etten sano.

Ou nou! Samanlainen kevennyshän tuo flintinkin heitto oli kuin mixunkin. Sitä paitsi oikea termi kuuluu: Vedä ränniin, Jere.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Senior
Hienoa, että tulit laukaisemaan tämän naurettavan asiallisuuden. Sitähän täällä miehissä kaivattiinkin.

Flu heitti aivan oikein kuitit itkijäMixulle - jonka teksti oli aitoa raatokärpäsen paskaa. Ei pidä meidän setien lähteä tuomarointiin...

Noin muutenkin sen verran, että kummasti vetää raatokärpäsiä puoleensa Jantusen rattijuopumus. Osa on näköjään valinnut tämän ketjun tuotoksilleen. On jeesustelevia raatokärpäsiä, on tuomitsevia raatokärpäsiä, on kateellisia raatokärpäsiä. Ja on raatokärpäsiä joka lähtöön.
 

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
cobol hei, kyllähän tämä asia kiinnostaa ihmisiä! On kai Jerenkin touhuista puhuttu monesti ja tullaan vielä puhumaankin.
Kyllä toi Jarnan perussetti vaikuttaa ihan jämäkältä, mutta monesti olen itsekin hypännyt rattiin seuraavaan päivänä iltapäivällä samanlaisen setin juotuani, enkä tunne itseäni rattijuopoksi. Sen sijaan en koskaan juo yli yhtä tuoppia kun olen lähdössä hetikohta autoilemaan. Monesti tyydyn pullo-olueen, koskan iso kolmonen sisältää jo aika paljon alkoholia.
Toivottavasti Jarna ottaa opikseen tästä "ekasta kerrasta". Tämä voi mennä hairahduksen piikkiin, mutta seuraava kerta olisi jo paljon vakavampi. Silloin ei jäisi enää selittelyille sijaa.

Off-topiccia tästä eteenpäin. Pääkaupunkiseudun jengeissä taitaa olla oikein tosi kriminaaleja, Jokereissa pelaa rattijuoppoja oikein kaksin kappalein ja meillä on toi narkkari. Mitenköhän landella, hakkaako ne siellä vaimojaan vai miten on?
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti J-Ko
sijaan en koskaan juo yli yhtä tuoppia kun olen lähdössä hetikohta autoilemaan. Monesti tyydyn pullo-olueen, koskan iso kolmonen sisältää jo aika paljon alkoholia.

Tätä juuri tarkoitan. Mua ja tuskin ketään muutakaan kiinnostaa sun tuoppisi ja pullo-oluesi. Vapaan puolella lienee ketjuja näille tuotoksille.

Jarna teki minkä teki eli veti suomalaiskansalliseen tyyliin perseet olalle ja ennen niiden häviämistä auton rattiin. Typerä asia. Mutta ei ainutlaatuista härmässä. Ei ollut ensimmäinen jääkiekkoilija, joka sen teki. Eikä ole viimeinen. Silti teki vitun typerästi. Mutta se siitä. Ja ilman jeesustelua.

Nivuset kuntoon, jengiin mukaan ja ensi kausi on meidän. Ja sulta jäi se yksi lupaamasi maali tekemättä, Jarna. Jaksamme kyllä odottaa -:)
 

Artsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kuinka yleistä tämän tason dogaaminen?

Itseäni hieman mietityttää, että' kuinka yleistä tämän tason dogaaminen on kiekkoilijoilla. Voisin lyödä melko suuren vedon, että "oikeat" huippu-urheilijat eivät vedä viinaa tuohon malliin, silloin kun kauden tärkein koitos on käsillä. On aivan selvää, että tuollainen dogaaminen heikentää urheilusuoritusta, vaikka edessä olisikin välipäivä.
 

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Re: Kuinka yleistä tämän tason dogaaminen?

Viestin lähetti Artsi
Itseäni hieman mietityttää, että' kuinka yleistä tämän tason dogaaminen on kiekkoilijoilla. Voisin lyödä melko suuren vedon, että "oikeat" huippu-urheilijat eivät vedä viinaa tuohon malliin, silloin kun kauden tärkein koitos on käsillä. On aivan selvää, että tuollainen dogaaminen heikentää urheilusuoritusta, vaikka edessä olisikin välipäivä.
Tuskin on kovin yleistä tässä vaiheessa kautta. Luulen, että yleisesti nuoremmat kaverit ovat tarkempia asian suhteen kuin kokeneemmat. Ainakin meidän junnuista ja "junnuista" on jäänyt tuolla radalla sellainen kuva, että aika tunnollisesti noudattavat sääntöjä silloin kun sillä käytännössä on iso merkitys. Eli otteluruuhkissa ja tiukalla treenikaudella. Sitten kun "saa" ottaa keittoa niin sitä osataan ottaa isosti.

Silmään pisti kun joku sanoi, että Jere teki pahaa vain itselleen kun taas Sami ja Jarna vaaransivat muidenkin hengen. Itse en antaisi Jermullekaan ihan puhtoisia papereita tämänkään asian suhteen. Tai sitten koksukiidoissa auton ajaminen näyteikkunan läpi on ihan ok. Mistäs minä tiedän.

Ja Seniorin on ihan turha tulla pitämään jöötä tänne, tämä on edelleen meidän puoli vaikka täällä tykkäät ykslinjasia heitelläkin. Meillä on kotikenttäetu. Jos joku luuseri (mixuko se oli) rikkoo rajoja ja tulee heittämään alatyyliä vieraalla maalla niin meillä on nokitusoikeus. Flu veti vielä pari tuumaa alemmas ja sillä hyvä. Ei tämä mulle mikään ongelma ole, mutta kun teidänkin puolella ollaan niiin tiukkapiposia.
 

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti cobol
Tätä juuri tarkoitan. Mua ja tuskin ketään muutakaan kiinnostaa sun tuoppisi ja pullo-oluesi. Vapaan puolella lienee ketjuja näille tuotoksille.

Eipä varmaan kiinnostakaan, on vaan normaalia verrata itseään rikkeen/rikoksen tehneeseen, jolloin saa jotain perspektiiviä asian vakavuuteen. Eli tahtoo sanoa että Jarna käyttäytyi kuten monet muutkin, jäi kiinni ja rangaistuksensa kärsiköön. Tästä me muutkin saamme toivottavasti ajattelemisen aihetta ja voimme tarkastaa käyttäytymistämme.
Et kai vaan ole hyökkäävä siksi, koska kyseessä on Jokeri-pelaaja? Ei ole oikein puolustella Jarnan tekoa vaikka hän pelaakin kannattamassasi jääkiekkojoukkueessa.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti J-Ko
Et kai vaan ole hyökkäävä siksi, koska kyseessä on Jokeri-pelaaja? Ei ole oikein puolustella Jarnan tekoa vaikka hän pelaakin kannattamassasi jääkiekkojoukkueessa.

En ole edes hyökkäävä. En puolustele Jarnaa tippaakaan. Ainut pelaaja, jota olen joutunut puolustamaan omienkin paskakirjoituksilta, oli Jere Karalahti (löytyy ao. ketjussa esim. 3.8. 2004).

Kyllä esimerkiksi Jarna ja Jere ovat saaneet kovan tuomion ennen kaikkea negatiivisen julkisuuden kautta. Se on kaikilta vaikutuksiltaan esimerkiksi pelaajien lähipiiriin monta sataa kertaa suurempi kuin varsinainen sakkorangaistus. Minusta näissä asioissa olisi hyvä osoittaa sen verran älyllisperäistä tahdikkuutta, että jättää retostelut sikseen.
 

yökkömies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bundesliga
Viestin lähetti J-Ko
Eipä varmaan kiinnostakaan, on vaan normaalia verrata itseään rikkeen/rikoksen tehneeseen, jolloin saa jotain perspektiiviä asian vakavuuteen. Eli tahtoo sanoa että Jarna käyttäytyi kuten monet muutkin, jäi kiinni ja rangaistuksensa kärsiköön. Tästä me muutkin saamme toivottavasti ajattelemisen aihetta ja voimme tarkastaa käyttäytymistämme.
Et kai vaan ole hyökkäävä siksi, koska kyseessä on Jokeri-pelaaja? Ei ole oikein puolustella Jarnan tekoa vaikka hän pelaakin kannattamassasi jääkiekkojoukkueessa.

Kuka täällä nyt sitten on puolustellut tekoa? Näköjään länkytystä riittää omista ja muiden elämänhallinnoista. Vapaan puolelle, please!

Ja jos lätkästä puhutaan, niin Jantusen entinen seura sitten otti turpaansa Ruotsin I finaalissa. Mikäköhän on HV:n Stefan Livin sopparitilanne? saisikohan Jarna morkkiksiltaan houkuteltua Jörgen Jönssonin tai Marcel Jennin Jokereihin?
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Kuinka yleistä tämän tason dogaaminen?

Viestin lähetti Playmaker

Ja Seniorin on ihan turha tulla pitämään jöötä tänne, tämä on edelleen meidän puoli vaikka täällä tykkäät ykslinjasia heitelläkin. Meillä on kotikenttäetu. Jos joku luuseri (mixuko se oli) rikkoo rajoja ja tulee heittämään alatyyliä vieraalla maalla niin meillä on nokitusoikeus. Flu veti vielä pari tuumaa alemmas ja sillä hyvä. Ei tämä mulle mikään ongelma ole, mutta kun teidänkin puolella ollaan niiin tiukkapiposia.

Täytyy oikaista ja tunnustaa. Kommentoin nimimerkin Flu kirjoitusta sillä hetkellä huomaamatta mixun heittoa. Siltä osin my bad. mixu selitelköön omia heittojaan, jos tuntee tarvetta. Ei mun bisnes. Tosin tietty voi kysyä, että pitääkö aina tyhmyyteen vastata tyhmyydellä?

Intouduin kommenttiini lähinnä Oivan aiemmin tänään kirjoittaman lauseen perusteella: ''Tässä ketjussa kirjoitukset näyttävätkin olevan varsin asiallista sorttia - hyvä niin.'' toki jo silloin tieten, ettei tällainen aihe pysty jatkumaan kauaa asiallisella pohjalla. Totesin myöhemmin jonkin mailin nähneenä, että Jarna tulee olemaan pitkään tässäkin asiassa maineensa vanki, halusi tai ei.

Mitä jöön pitämiseen tulee, siihen en pyri. Tosin en koe myöskään tarpeelliseksi olla kirjoittamatta itseäni kiinnostavista asioista osioista riippumatta. Puhumattakaan, että kysyisin lupaa esim nimimerkiltä Playmaker. On kai tänne joskus eksynyt joku kakslinjainenkin ja jos huomauttamista on, tehnee sen joku, jonka toimenkuvaan se kuuluu, eikö vain? Matsejannekin tuli taas nähtyä sen verran, ettei osaa poissakaan ketjuistanne aina pysyä. Muutenkin joskus tuntuu hassulta tämä meidän puoli - teidän puoli -vastakkainasettelu, mutta se siitä.

Palatakseni vielä itse topiciin. Eiköhän se ole selviö, että jos sunnuntai-iltapäivällä puhaltaa 0.8, niin kyseessä ei ole edellisillan päivällisen yhteydessä oleva ''normisatsi''. Jokainen, joka on joskus kupittanut urakalla aamuneljään ja puhaltanut pilliin iltapäivällä voi miettiä, millainen päivällisen kosteusprosentti pitää olla. Edellinen tuomitsematta tippaakaan, mutta mitä sitä selittelemäänkään. Minusta vaikka on kyse huippu-urheilusta, kovin ihmisiä ovat senkin duunin tekijät. Pojat joskus viihtyy ja sillä siisti. Voihan sen ajatella niinkin, että huippu-urheilu, joukkuesellainen, on niin kovaa duunia, että joskus tekee ihan hyvää päästellä höyryjä päästään. No big deal, koko keissi. Kunnia saattaa mennä, mutta maine kasvaa.

edit: nimen oikeinkirjoitus
 
Viimeksi muokattu:

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti cobol
Minusta näissä asioissa olisi hyvä osoittaa sen verran älyllisperäistä tahdikkuutta, että jättää retostelut sikseen.
Totta toinen puoli, mutta kun kyseessä on jääkiekkoilija ja JA on jääkiekkoaiheinen keskustelufoorumi, niin mitä voi odottaa?
Keskustella varmasti saa ja pitääkin, tuo "retostelu" on tuomittavaa tällaisissa asioissa. Minä teen oman osuuteni ja lopetan tämän aiheen retostelun tähän.
 

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Re: Re: Re: Kuinka yleistä tämän tason dogaaminen?

Viestin lähetti Senior
On kai tänne joskus eksynyt joku kakslinjainenkin ja jos huomauttamista on, tehnee sen joku, jonka toimenkuvaan se kuuluu, eikö vain?
Joo, ehdottomasti. Piti lisätä edelliseen, että tuleehan sinun näppikseltäsi asiaakin, mutta jäi laittamatta ja jätti samalla viestin turhan dumaavan tylyksi. Ei mitään kaunoja mun puolelta, kunhan äkkipikaisuuttani vastasin teidän osion vieranvaraisuuteen. Se siitä.

Mun mielestä näistä asioista täytyy puhua ja Jarnan on se hyväksyttävä ja varmasti hyväksyykin. Se on se ns. ammatinvalintakysymys. Virhe on tehty ja nyt sitä maksellaan pois. Eipä olisi suurikaan yllätys jos sitä saisi maksella vielä useankin kauden ajan esim. Hämptonissa, Porissa ja DDR:ssä vieraillessa.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti J-Ko
Keskustella varmasti saa ja pitääkin

Kyllä vain. Sitä vartenhan Jatkoajan keskustelupalsta on olemassa. Jos vielä kerran luet mun kirjoittamani, huomaat varmasti sen, että kommenttini koski raatokärpäsmäistä retostelua.
 

tumba17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jo vuodesta 1971
Sen verran kantaa täytyy ottaa, että tuo "normaaalit ruokajuomat" (reg. trade mark Poku Kivelä Tallinnnassa) ovat aika reippaat, jos iltapäivällä puhaltaa 0.8. Itse harrastan tuota samaa, kun Rebel, eli jos tarvetta on ajaa ja edellinen ilta on mennyt tuon ravintolassa, niin poliisiaseman kautta joka dösään tai auton rattiin.

Toivottavasti tuo julkinen häpeä ja varmasti ensi kaudella vieraspeleiessä tuleva kuittailu pitää Jantusen vastedes poissa ratista, jos on tullut nautituksi. Tuomittava teko ja onneksi haittaa ei sattunut muulle kun Jantuselle itselleen.

Sitten voidaan taas huomata se, että Jokeripelaajaa on kiva tuomita ja Jatkoaika-porukka on jo käyttänyt neljä sivua tähän. Jantunen kun ei ole ensimmäinen liigapelaaja jolle viina maistuu ihan liiankin kanssa. Hän ei ole myöskään ensimmäinen joka on ratista kärynnyt, vastahan tuossa pari kautta sitten jäi joku Porin poika nalkkiin ja ulkomaalaisia on ollut enemmänkin. Onko heidän tapauksiaan spekuloitu vastaavassa mittakaavassa, no ei ole.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Minähän laitoin siihen loppulauseeksi että "tämä pienenä kevennyksenä"
Jos ei sitä ymmärrä mitä se tarkoittaa niin en voi mitään.
Vai siitäkö Cobol suuttui että kerrankin tuli tekstiä jota hän ei voinut mitenkään kumota omalla mahavuudellaan.
En mitenkään erityisemmin ollut teilaamassa Jantusta sillä kaikkihan me tehdään päivittäin virheitä.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Viestin lähetti tumba17

Sitten voidaan taas huomata se, että Jokeripelaajaa on kiva tuomita ja Jatkoaika-porukka on jo käyttänyt neljä sivua tähän. Jantunen kun ei ole ensimmäinen liigapelaaja jolle viina maistuu ihan liiankin kanssa.

Joo, eilen tuli viesti jullikaveriltani:"Rattijuoppo pelasi kankkusessa." En edes alentunut kuittailemaan eräästä naapurin pelaajasta, jota arvostan hänen toilailuistaan huolimatta pelaajana, kuten myös Jantusta. Sinänsä pidän rattijuoppoutta suurempana rikoksena kuin lainsäätäjät, mutta se onkin jo toisen ketjun aiheita.
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Re: Re: Re: Kuinka yleistä tämän tason dogaaminen?

Viestin lähetti Senior
Edellinen tuomitsematta tippaakaan, mutta mitä sitä selittelemäänkään. Minusta vaikka on kyse huippu-urheilusta, kovin ihmisiä ovat senkin duunin tekijät. Pojat joskus viihtyy ja sillä siisti. Voihan sen ajatella niinkin, että huippu-urheilu, joukkuesellainen, on niin kovaa duunia, että joskus tekee ihan hyvää päästellä höyryjä päästään. No big deal, koko keissi.
Itseäni kummastuttaaa kovasti Jantusen itsekurin puute tärkeimpien pelien aikana. Peli lauantaina - isot kännit illalla/yöllä - sunnuntaina treeneihin kännissä - tärkeä peli seuraavana päivänä. Huolestuttavaa käyttäytymistä huippu-urheilijaltamme. Muutamat oluet ja viinit olisi todellakin ok, mutta tämäntasoinen ryyppääminen hämmästyttää.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Re: Kuinka yleistä tämän tason dogaaminen?

Viestin lähetti Sam#9
Itseäni kummastuttaaa kovasti Jantusen itsekurin puute tärkeimpien pelien aikana. Peli lauantaina - isot kännit illalla/yöllä - sunnuntaina treeneihin kännissä - tärkeä peli seuraavana päivänä. Huolestuttavaa käyttäytymistä huippu-urheilijaltamme. Muutamat oluet ja viinit olisi todellakin ok, mutta tämäntasoinen ryyppääminen hämmästyttää.

Luulen, että sellaista tapahtuu liigassakin enemmän, kuin ehkä arvataankaan. Ainakin tämän talousalueen yökerhoja koluava kiekkokannattaja on saattanut joskus nähdä parin pelaajan seurueita, joiden kunnosta ei aina voi päätellä sarjan olevan vielä hektisesti käynnissä. Elämme hei reaalimaailmassa, niin se vaan menee. Ilmiö taitaa olla yleisempi vanhempien pelaajien keskuudessa. Äijät tekee äijien tavoilla. En silti usko, että ilmiö olisi niin yleinen, että siitä olisi numeroksi asti.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Viestin lähetti TommyT
Jerellä on käynyt tällä kaudella säkä kun ei ole poliisit tietyillä autoilukerroilla pysäyttäneet.

-TommyT-

tulihan se tukkajumalakin pätemään tiedoillaan. nyt todisteita kehiin sanojesi takeeksi!!!!!!
 

JV

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Hieman taustaa tapahtumalle

Viestin lähetti Stone Cold
Jep, monesti olen miettinyt sitä, että mikä saa sen seuraavan aamun krapula-ajelun hyväksyttävämmäksi kuin jos sama tehtäisiin illalla nousuissa? Jos vielä oletetaan että romillet olisivat samat. Tuskin se suoritus on yhtään sen parempi, päinvastoin vielä huonompi kun takana on huonosti nukuttu yö. Itse olen aikoinaan syyllistynyt sata varmasti tähän ajatteluun ja hypännyt rattiin liian aikaisin.

Se jurrissa ajelu on siis kaikissa olosuhteissa typerää ja tuomittavaa, mutta huomaa että et tiedä viinan vaikutuksista mitään. Otappa 0,8 promillen nousu humala ja kokeile pelata jotain reaktioita vaativaa pleikkarilla. Kirjaa tulokset ylös. Sitten jatkat juomista reilusti ja aamulla yön yli nukuttuasi puhaltelet alkometriin. Kun promillen näyttävät 0,8:aa pelailet taas sitä samaa peliä. Tulokset ovat aivan varmasti paremmat (toki vielä huonot verrattuna raittiiseen suoritukseen) kuin illalla vastaavassa tilassa.

Muutenkin hieman huvittaa nämä "Jarna hoitoon" jutut. Kyllä ne alkoholiongelmaiset löytyvät etupäässä johtoportaasta kiekkopiireissä. Enkä usko että noista kallonkutistajista on apua. Viinan juonti loppuu vain ja ainoastaan jos se juoja itse niin haluaa. Piste.


PS. Mainittakoon että enää itse ryyppää käytänössä ollenkaan. 30-kymppiseksi asti tuli baareissa ravattua, nykyään menee enää 2-3 tuoppia kerrallaan. Ei vaan kiinnosta enää.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Re: Re: Re: Hieman taustaa tapahtumalle

Viestin lähetti JV
Otappa 0,8 promillen nousu humala ja kokeile pelata jotain reaktioita vaativaa pleikkarilla. Kirjaa tulokset ylös. Sitten jatkat juomista reilusti ja aamulla yön yli nukuttuasi puhaltelet alkometriin. Kun promillen näyttävät 0,8:aa pelailet taas sitä samaa peliä.
Tän täytyy olla se paljon puhuttu pleikkarimetri ! Paljon hauskempaa kuin putkeen puhaltelu.

Joka tapauksessa JV:n viestissä on pointti. Mielenkiintoista olisi tietää mistä tämä JV:n mainitsema ero johtuu, mutta kokemusperäisesti allekirjoitan sen kyllä. Joku ihme homma siinä on, että krapulakännissä ei ole yhtä kännissä kuin nousuhumalassa, vaikka olisikin yhtä humalassa. Selkeetä.

Onhan tässä nousuhumalassa ja seuraavana päivänä ajamisessa sekin ero, että seuraavana päivänä voi ihan oikeasti erehtyä omasta ajokunnostaan. Suoraan muutaman stoben jälkeen jos hyppää rattiin, takuuvarmasti tietää ettei ole ajokunnossa.

Muutoin saa tämä Jarnan tapaus puolestani olla. Virhe on tehty ja siitä seuraa asianmukainen rangaistus. Jarnalle toivon tsemppiä jatkoon. Tämäkin on asia, josta voi oppia.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
bozik: Ihan arvauksena heittäisin että krapulassa ihminen kärsii nestehukasta ja se saattaa vaikuttaa reaktiokykyyn ja elintoimintoihin. Tätä nestehukkaa ei illalla nousuhumalassa ollessa ole.

Ja Jantusen teko on typerä ja tuomittava, mitkään selitykset eivät kelpaa. Simo Saarinenhan jäi rattijouppoudesta kiinni ja lopetti tuomarinuransa siihen. Eikös eräs Ässät-pelaajakin saanut potkuja vastaavassa tilanteessa, saas nähdä mitä Jokerit tekee.

Ja TommyT, mukava nähdä mitään näyttöjä väitteillesi, muuten helvetin törkeätä heittää tuollaista.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, Kontu ja West Ham
toisaalta taas eräs helsinkiläinen maajoukkuepelaaja käytti huumeita eikä saanut kenkää seurastaan, miksi siis rattijuoppoudesta ? Tässä tapauksessahan seura päinvastoin sai pelaajan kaidalle tielle.

onhan sekä huumeiden käyttö että rattijuoppous lainvastaisia tekoja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös