Marjamäelle kenkää!

  • 581 054
  • 3 859

Petr T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks | Kärpät | SoJy
Edelleen se kysymys, osaako Marjamäki valmentaa jotakin aktiivisempaa lätkää? Yritti viime kaudella, meni umpisekavaksi. Yritetään nyt, mihin menee? Epäilen, että menisi kovin hyvin.

Marjamäen puolustukseksi, tavallaan, voidaan kysellä onko rosteri tällaiseen sopiva? Toki hän on tuota ollut myös kasaamassa ja toisekseen hänen työ on tehdä pelitavasta optimaalinen rosteriin nähden.

Muutostyölle on varmaan nyt jokin aika annettava, mutta mun silmissä Marjamäki on jo jatkoajalla, joten hirveän pitkään sitä aikaa ei voi olla. Jos ei lähde toimimaan, niin pitää reagoida jo syyskaudella - maksoi mitä maksoi.

Oletuksena ja toiveissa Kärppäjohdossa on että Marjis saa homman jotenkin toimimaan ja tämä+ensi kausi päästää melko pitkälle hieman edullisemmalla joukkueella

Tämän voinee kumota ilmoitettujen pelaajabudjettien perusteella, että joukkue olisi edullinen. Ei, kyllä se on Liigan kalleimpia.
 

Goodrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos meidän uusi urheilujohtaja omistaa pallit niin odotan tiedotetta 1.10 klo 9.00, jossa kerrotaan Lauri Marjamäen olevan vapautettu tehtävistään.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Itse olen kyllä valmis antamaan Marjamehulle 10 peliä aikaa näyttää että onko mitään muutosta tulossa. Jos 10 pelin jälkeen peli on samanlaista paskaa kuin tänään, sitten samantien potkua perseelle ja Kojolle mottipäistä tarjousta sisään.
Itse annoin aikoinaan lokakuun loppuun. Siis viime vuonna. Sama paska on jatkunut jo siitä asti.

Ulos.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse olen kyllä valmis antamaan Marjamehulle 10 peliä aikaa näyttää että onko mitään muutosta tulossa. Jos 10 pelin jälkeen peli on samanlaista paskaa kuin tänään, sitten samantien potkua perseelle ja Kojolle mottipäistä tarjousta sisään.
Montako kymmentä peliä tälle herralle pitää antaa?

Nyt mennään sarjapelien osalta peliä numero 65. Sama paska, se jatkuu.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: 1971

Micol

Jäsen
Itse olen kyllä valmis antamaan Marjamehulle 10 peliä aikaa näyttää että onko mitään muutosta tulossa. Jos 10 pelin jälkeen peli on samanlaista paskaa kuin tänään, sitten samantien potkua perseelle ja Kojolle mottipäistä tarjousta sisään.
No tätä itsekin mietin, että 10 peliä on kyllä maksimi näyttöpaikka, eikä koko kautta voi ainakaan vetää taas vihkoon jääräpäisesti, jos näyttää, ettei pelaamisessa ole taas mitään järkeä. Ei tämä kyllä hyvin ole alkanut ja tunnetason menetys tässä varmaan nyt eniten pelottaa, että selät alkaa taas suoristeleen, kun onnistumisia ei tule ja omissa alkaa soimaan...
 

Teroin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken Kärpät
Ei se saatana siitä ole kiinni, että vaihdetaan joka vuosi valmentajaa. Kannattaa varmaan jotain muutakin miettiä välillä
- Lauri Marjamäki
Näin se on. Ei jokainen hessu onnistukaan saamaan joukkuetta näyttämään kauden toisessa pelissä siltä, että päävalmentaja on menettänyt kopin. Jotain magiikkaa tässä miehessä on.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sama olisi potkia Marjamäki nyt, eikä vasta 10-15 pelin jälkeen. Marjamäen johdolla peli ei taatusti tule paranemaan tuosta niin paljon, että oltaisiin Liigassa top4 joukkue. Kaikki muu on Kärppien resursseilla täydellinen farssi.

Kiitos ja näkemiin, Late!
Nimenomaan. Viime kaudella oli kaikki maailman aika kääntää kurssi, mutta homma meni vain enemmän vituiksi.

Sama tulee vastaan tällä kaudella, mutta nopeutetulla aikataululla. Tämä joukkue on jo Karjala -turnauksen aikaan aivan takalukossa.
 

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Olin valmis antamaan muutaman pelin, mutta tulin toisiin ajatuksiin, eli potkut heti.

Kolmannessa erässä ei saatu kunnon takaa-ajoa eikä edes maalipaikoille päästy.
 

Petr T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks | Kärpät | SoJy
Muutostyölle on varmaan nyt jokin aika annettava, mutta mun silmissä Marjamäki on jo jatkoajalla, joten hirveän pitkään sitä aikaa ei voi olla. Jos ei lähde toimimaan, niin pitää reagoida jo syyskaudella - maksoi mitä maksoi.

Tätä aika pehmeää lausuntoani taitaa olla tarpeen koventaa. Ei tälle kannata vähääkään aikaa antaa.
 

Koodari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse ajattelin 10 peliä katsoa ennenkuin alan potkuja taas vaatimaan mutta tässä toisessa pelissä jo kävi selväksi että mikään ei ole muuttunut viime kaudesta enkä oikein jaksa uskoa että mikään muuttuisi. Kenkää vaan niin jotain voi vielä tehdä vrt. Ilves viime kaudella
 

Stargazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Boston Bruins
5-7 peliä Marjapuurolle aikaa saada kurssi käännettyä. Silloin ehtisi joukkueeseen tehdä puhdistuksen isolla kädellä ja ehkä pelastaa myös kauden.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös