Marjamäelle kenkää!

  • 581 992
  • 3 859
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Eipä nyt hättäillä näiden potkujan kanssa. Annetaan Latelle ja pelaajille mahdollisuus ja potkitaan sitten kauden jälkeen. Kaikki on vielä auki, puodotuspelit varmat ja seurataan miten tahtia kiristetään kun kentällä ja penkin takana on kokeneet ammattimiehet.
Minä en suostu masentumaan enenkuin kaikki on nähty. Nyt leuka ylös, hymyä huuleen ja juhlitaan keväällä vaikka vaikeimman kautta.
Anna palaa Late ! Näytetään niille !!!
 
Viimeksi muokattu:

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kukas tänne nyt tosiaan olisi ensi kaudeksi saatavilla? Ei tästä vaan tule tämän nykyisen hermannin alaisuudessa yhtään mitään. Peli siellä ja toinen täällä jaksetaan tsempata ihan kohtuullisesti, mutta ei tässä nyt kokonaisuutena tule lasta eikä paskaa.
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kukas tänne nyt tosiaan olisi ensi kaudeksi saatavilla? Ei tästä vaan tule tämän nykyisen hermannin alaisuudessa yhtään mitään. Peli siellä ja toinen täällä jaksetaan tsempata ihan kohtuullisesti, mutta ei tässä nyt kokonaisuutena tule lasta eikä paskaa.
Varmaan Miikka Järvenpää. "Tehnyt ylivoiman kanssa hyvää työtä, joten luonnollinen jatkumo on astua seuraavaksi päävalmentajan rooliin." -Kertoo Kärppien "urheilutoimenjohtaja" Harri Aho.
 

Teroin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken Kärpät
Varmaan Miikka Järvenpää. "Tehnyt ylivoiman kanssa hyvää työtä, joten luonnollinen jatkumo on astua seuraavaksi päävalmentajan rooliin." -Kertoo Kärppien "urheilutoimenjohtaja" Harri Aho.
Onkohan Harrilla Järvenpään numero pikavalinnassa? Voi olla liikaa vaivaa jos ei ole. Siinä tapauksessa suolapatsas-Soosi voisi tulla kyseeseen.
 

Glove

Jäsen
Kukas tänne nyt tosiaan olisi ensi kaudeksi saatavilla? Ei tästä vaan tule tämän nykyisen hermannin alaisuudessa yhtään mitään. Peli siellä ja toinen täällä jaksetaan tsempata ihan kohtuullisesti, mutta ei tässä nyt kokonaisuutena tule lasta eikä paskaa.
Otetaan Juujärven Juha Kooveesta. Kärppätaustaa ja varmaan mielellään palaa kotiin.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chicago Blackhawks, Real Madrid
Varmaan Miikka Järvenpää. "Tehnyt ylivoiman kanssa hyvää työtä, joten luonnollinen jatkumo on astua seuraavaksi päävalmentajan rooliin." -Kertoo Kärppien "urheilutoimenjohtaja" Harri Aho.
Järvenpäästä puheenollen, mitenköhän kelpaisi herran tilalle esimerkiksi Viuhkola. Kuningaskärpältä löytyisi varmasti käsitystä, miten ylivoimaa voisi hoitaa, kuten myös alivoimaa. Muistaakseni on maininnut haastattelussa, että MAHDOLLISESTI valmentaminen voisi kiinnostaa tulevaisuudessa.

…jos Piku sattuisi epäonnistumaan, niin laitetaan sekin sitten Ahon piikkiin koska omia poikia jne :D
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Järvenpäästä puheenollen, mitenköhän kelpaisi herran tilalle esimerkiksi Viuhkola. Kuningaskärpältä löytyisi varmasti käsitystä, miten ylivoimaa voisi hoitaa, kuten myös alivoimaa. Muistaakseni on maininnut haastattelussa, että MAHDOLLISESTI valmentaminen voisi kiinnostaa tulevaisuudessa.

…jos Piku sattuisi epäonnistumaan, niin laitetaan sekin sitten Ahon piikkiin koska omia poikia jne :D
Piku on sen verran fiksu mies, että myy mielummin kioskissa makkaraa, kuin iskee kätensä tuohon paskaan.
 

Dynastia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
-Kasaamme sellaisen joukkueen joka pärjää varmasti.
-Ensikaudella emme häviä luistelussa ja kamppailussa kenellekkään.
-Kärppien ei kuulu taistella sijoista 6-7.
-kannattajien luottamus pitää ansaita.

Mikään näistä paskapuheista ei pitänyt paikkaansa. Kova mies uhoamaan ison egonsa kanssa, mutta tuloksena viittävaille kaikkien aikojen floppi ja mahalasku. Hävetkää!
 

Rämemajava

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat

Miksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, John Vanbiesbrouck
Kaksi tehtyä maalia varsinaisella kolmeen peliin Nordiksella.

Lähe ny menee.
Jännä nähdä, mikä on kaudesta lopputulema, jos mennään sääleihin ja viimeistään puolivälieristä lauluun.

Rahassa mitattuna kaikkien aikojen joukkue ja alisuorittaa räikeästi lähes koko kauden. Voidaanko Lauri nähdä oikeana valmentajana tulevaisuudessakin, kun ottaa huomioon vielä se, että yksilötasolla nähtiin lähinnä vain laskusuhdannetta. Kammottava kausi tähän asti, kun miettii, mitkä fiilikset kauden alla oli.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jännä nähdä, mikä on kaudesta lopputulema, jos mennään sääleihin ja viimeistään puolivälieristä lauluun.
Marjamäen, sekä Ahon pitäisi saada välittömät potkut. Niin kallis floppi on kyseessä.

Rahassa mitattuna kaikkien aikojen joukkue ja alisuorittaa räikeästi lähes koko kauden. Voidaanko Lauri nähdä oikeana valmentajana tulevaisuudessakin, kun ottaa huomioon vielä se, että yksilötasolla nähtiin lähinnä vain laskusuhdannetta. Kammottava kausi tähän asti, kun miettii, mitkä fiilikset kauden alla oli.
Isoin floppi sitten.. en edes tiedä. Milloin ovat odotukset pettäneet näin pahasti?
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tämän kauden lisäksi viimeiset pari vuotta?
En täysin allekirjoita. Viime kaudella Mikkolan johdolla odotukset olivat maltilliset, ja jopa nekin olivat alittumassa ennen potkuja.

Mannerin viimeisellä kaudella rosteri oli kuraa, kuten myös pelitapa & Mannerin kykenemättömyys muutoksiin. Ehkä kauden alla asetettuihin odotuksiin pettymys.
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vain epätoivoista toivoa.
Niinkuin nytkin.
Viime kaudella Mikkolan johdolla odotukset olivat maltilliset, ja jopa nekin olivat alittumassa ennen potkuja.

Mannerin viimeisellä kaudella rosteri oli kuraa, kuten myös pelitapa & Mannerin kykenemättömyys muutoksiin. Ehkä kauden alla asetettuihin odotuksiin pettymys.
Mamban vikalla kaudella aika moni sai orgasmeja Mikkolan stintin aikana, vaikka Mamba oli tosiasiassa puikoissa koko ajan. Siksi Mikkolan eka kauteen lähdettiin rinta rottingilla ja usko korkealla.

Mamban viimeinen kausi oli todella suuri pettymys, mutta kauden alussa usko oli kova.
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Niin nyt. Kauden alla oli vielä luottoa ja uskoa. Itse uskoin ainakin kaikki Laten arvottomat puheet.
Niin minäkin. Touhutippaa pukkas ja olin aivan varma, että mestaruusjuna on raiteillaan. Vittu, ei olla päästy kunnolla edes asemalta liikkeelle.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Niinkuin nytkin.

Mamban vikalla kaudella aika moni sai orgasmeja Mikkolan stintin aikana, vaikka Mamba oli tosiasiassa puikoissa koko ajan. Siksi Mikkolan eka kauteen lähdettiin rinta rottingilla ja usko korkealla.
Ai. Itse kun vaadin potkuja jo surkeiden harjoituspelien jälkeen muiden joukossa.

Mamban viimeinen kausi oli todella suuri pettymys, mutta kauden alussa usko oli kova.
Tjaa. Itse näin, kuten moni muukin, jo viime kauden lopulla alkaneen suvantovaiheen, kun kärkijengeiltä tuli jatkuvasti turpaan. Allekirjoittaneella odotukset olivat kylläkin maltilliset.
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ai. Itse kun vaadin potkuja jo surkeiden harjoituspelien jälkeen muiden joukossa.


Tjaa. Itse näin, kuten moni muukin, jo viime kauden lopulla alkaneen suvantovaiheen, kun kärkijengeiltä tuli jatkuvasti turpaan. Allekirjoittaneella odotukset olivat kylläkin maltilliset.
Sää ootkin guru. Me muut ollaan III-divarin täyteukkoja. - Vitsi, älä ota ittees.

Mikkolan kauteen lähdettäessä, olin itse niitä harvoja, jotka eivät luottaneet Lateen ollenkaan. Alkukauden jälkeen käänsin takkini ja siitähän se alamäki alkoi? Minua voitte syyttää.

Mitä tulee Mambaan, niin itse olen vieläkin fani. Ei voi mitään. Tiedän heikkoudet ja kaiken, mutta silti olen Mamba-filosofian ystävä. Taisin puolustaa Manneria todella pitkään silloin viimeisellä kaudella. Olin sinisilmäinen myönnän sen.

Kuten olin tämänkin kauden alussa.

Nyt ketjun otsikon mukaisesti: eiköhän ole Marjamäen aika Kärpissä ohi? Viimeistään tämän kauden jälkeen.

ps. Nyt kun jinksaan, niin me voitetaan kaikki.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mielestäni Virkkunen voi kyllä jäädä taloon, sillä yksi osa-alue menestyvässä organisaatiossa on nimenomaan talous, ja siinä Virkkunen on hyvä.

Aho joutaa sen sijaan pihalle. @Numero13 oli jo vuonna 2017 ytimessä, kun vuoden sisään hänkin toivoi ainakin kolme kertaa miehelle potkuja. No, siitä on jo kuusi vuotta, mutta Aho se edelleen jatkaa pestissään. Kahdella viime kaudella puolivälieristä pihalle, ja tänä vuonna on täysin samat merkit ilmassa.
Onhan tuo Ahon potkuketju perustettu jo 2016. Vaan mikään ei muutu.

Marjamäen alamäki alkoi jo syksyllä 2015, jolloin potkuketju perustettiin. Näistä tulee syksyllä jo 7 ja 8 vuotta. Eikä mikään muutu. En usko, että kumpikaan saa potkuja tänäkään kalenterivuonna. Aho varsinkaan. Oulun Kärpissä pääasia ei ole ollut pitkään aikaan tulosurheilussa, vaan bisneksessä ja että kavereilla on töitä ja kivaa puuhaa.
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Niin nyt. Kauden alla oli vielä luottoa ja uskoa. Itse uskoin ainakin kaikki Laten arvottomat puheet.
Niin minäkin. Touhutippaa pukkas ja olin aivan varma, että mestaruusjuna on raiteillaan. Vittu, ei olla päästy kunnolla edes asemalta liikkeelle.
Ja minä.

"Ei Kärppien tasoisen seuran kuulu pelata sijoista 6-7."
"Eiköhän me kaikki tiedetä, mistä me tällä kaudella pelataan."

Herra vois sitten seuraavaksi tulla vaikka itte selittään, mistä sijoista me tällä kaudella pelataan? Oli sitä jotenkin sinisilmäinen ja naiivi, että purematta nieli kaikki hienot korulauseet.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sää ootkin guru. Me muut ollaan III-divarin täyteukkoja. - Vitsi, älä ota ittees.
Nimenomaan muutkin ovat olleet ytimessä, kuten kirjoitin! Näkemystä tällä palstalla kyllä riittää.

Mitä tulee Mambaan, niin itse olen vieläkin fani. Ei voi mitään. Tiedän heikkoudet ja kaiken, mutta silti olen Mamba-filosofian ystävä. Taisin puolustaa Manneria todella pitkään silloin viimeisellä kaudella. Olin sinisilmäinen myönnän sen.

Kuten olin tämänkin kauden alussa.

Nyt ketjun otsikon mukaisesti: eiköhän ole Marjamäen aika Kärpissä ohi? Viimeistään tämän kauden jälkeen.

ps. Nyt kun jinksaan, niin me voitetaan kaikki.
Itse en ole Mamban filosofian ystävä. Kun kyse on huippu-urheilusta, niin pelkällä lojaliteetillä ei pärjää. Nyt tämän filosofian uhrina on perinteinen Brynäs.

Minäkin olin täysin mukana kauden alussa! Ja kausihan alkoikin hyvin. Sittemmin olemme valuneet alamäen kautta tasaiseen limboon, missä jokainen ottelu on kuin se olisi kauden ensimmäinen: ei mitään tietoa, miten tänään menee.

Marjamäen ajan on oltava ohi, jos Kärpät ei ole vähintään mitalipeleissä. Se on vähimmäisvaatimus tuolle satsaukselle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös