Marjamäelle kenkää!

  • 581 947
  • 3 859

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Late mun mielestä mainitsi pelin jälkeisessä haastattelussa tyyliin, että ukko tippui pois kesken pelin, että oiskohan Leselle kuitenkin tullut jotain loukkia.
Lese loukkaantui viime ottelussa. Ei mitään viltityksiä tällä kertaa. Vamman laatua en ole kysellyt. Toivotaan pikaista paranemista.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Late mun mielestä mainitsi pelin jälkeisessä haastattelussa tyyliin, että ukko tippui pois kesken pelin, että oiskohan Leselle kuitenkin tullut jotain loukkia.
No tuo kyllä kuulostaisi vähän siltä. Hyvä muistaa, että tässä kun pohdiskellaan Marjamäen ja Leskisen välistä suhdetta, niin aika paljon liikutaan erilaisten olettamien varassa.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Lese loukkaantui viime ottelussa. Ei mitään viltityksiä tällä kertaa. Vamman laatua en ole kysellyt. Toivotaan pikaista paranemista.
Onpa mahtava kuulla! Tuo on huomattavasti parempi kuin se, että olisi muutoin jäänyt pukuhuoneeseen kesken pelin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: 1971

huertas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Edelleen mietityttää mitä Mikkola olisi saanut aikaan tällä rosterilla.
Minä veikkaan, että se luomukiekko olisi voinut jopa toimia tätä Marjamäen unikiekkoa paremmin.

Tuskinpa Marjamäki tulee kuitenkaan kenkää saamaan niin kauan, kun pysytään kuuden joukossa.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Edelleen mietityttää mitä Mikkola olisi saanut aikaan tällä rosterilla.
Minä veikkaan, että se luomukiekko olisi voinut jopa toimia tätä Marjamäen unikiekkoa paremmin.
En usko. Luisteluvoimassa ei pärjätä yhtään kenellekään, joten luomukiekon toimimiselle ei ole edellytyksiä.

Joukkue on h-i-d-a-s. Paraatiesitys on käynnissä.
 

Rämemajava

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat
Edelleen mietityttää mitä Mikkola olisi saanut aikaan tällä rosterilla.
Minä veikkaan, että se luomukiekko olisi voinut jopa toimia tätä Marjamäen unikiekkoa paremmin.

Tuskinpa Marjamäki tulee kuitenkaan kenkää saamaan niin kauan, kun pysytään kuuden joukossa.
Aika turhaa spekulointia sinällään, kun Mikkolan kiekko oli kenties surkeinta mitä Kärpissä vuosikymmeneen on nähty, vaikka monenlaista seppää siellä on käynyt penkin takana vuosien saatossa. Toki eivät aivot eivät halua muistella Haapakosken ja Suikkasen aikoja, joten näiden herrojen paremmuusjärjestys jää mysteeriksi.

Marjamäen kiekko varmaan teoriassa voisi toimia, mutta toteutus ei ole sillä tasolla mitä sen pitäisi tässä vaiheessa kautta olla. Huippujoukkuetta vastaan se näyttää sitten tältä, kun viisikkopeli ei ole riittävällä tasolla. Näyttää, että ollaan kokoajan potkun tai pari vastustajaa jäljessä, niin kuin ollaankin. Toinen pelaa omaa laadukasta peliään selkäytimestä ja toinen sitten jotain ihan muuta.
 

huertas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En usko. Luisteluvoimassa ei pärjätä yhtään kenellekään, joten luomukiekon toimimiselle ei ole edellytyksiä.

Joukkue on h-i-d-a-s. Paraatiesitys on käynnissä.
Minä sanoisin, että tuo pelitapa saa yksilöt näyttämään hitailta.

Luistin alkaa toisinaan liikkua ihan eri tavalla siinä vaiheessa, kun ollaan jo perässä maalin tai kaksi.
Esimerkkinä KooKoo-ottelu.

Aika näyttää saadaanko tänään minkäänlaista takaa-ajoa aikaan.
 

Stargazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Boston Bruins
Minä sanoisin, että tuo pelitapa saa yksilöt näyttämään hitailta.

Luistin alkaa toisinaan liikkua ihan eri tavalla siinä vaiheessa, kun ollaan jo perässä maalin tai kaksi.
Esimerkkinä KooKoo-ottelu.

Aika näyttää saadaanko tänään minkäänlaista takaa-ajoa aikaan.
Välillä olen ollut samaa mieltä, että suurin syy joukkue hitauteen voisi löytyä pelitavasta. Mutta joukkueessa on edelleen erittäin hitaita yksilöitä, kuten Niemelä, Rundblad, Junttila, Byström, Kunyk. Totuus voi olla jossain siellä välissä.

Joukkueen rakennus on epäonnistunut ja ollaan toivottu pelaajien nostavan tasoaan kauden edetessä ja näin ei ole ainakaan liikkeen suhteen tapahtunut. Päälle sitten vaativa pelitapa, joka ei sinänsä tarjoa eväitä nopeaan suunnanmuutospeliin.
 
Viimeksi muokattu:

Goner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Minä sanoisin, että tuo pelitapa saa yksilöt näyttämään hitailta.
Täysin samaa mieltä.
Aika turhaa spekulointia sinällään, kun Mikkolan kiekko oli kenties surkeinta mitä Kärpissä vuosikymmeneen on nähty, vaikka monenlaista seppää siellä on käynyt penkin takana vuosien saatossa. T

Kyllä tämä Marjamäen sekoilu on miljoona kertaa paskempaa. Pitkästä aikaa rakennettu vielä kunnon rosteri, niin koko kausi tarjotaan pelkkää paskaa, toki eri muodoissa pitkin kautta, mutta silti paskaa.
 

Rämemajava

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat
Siellä olis Lukkolaiset valmiit kenkimään Virtasen ja Tepsiläiset Ahokkaan. Hetki sitten Niemelältä pelsuissakin oli kannattajien mukaan eväät syöty. On kyllä paskoja valmentajia top6-joukkueissa nykyään.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chicago Blackhawks, Real Madrid
Mitäköhän mieltä vuoden 2013 Marjamäki olisi vuoden 2023 Lateksin peleistä…voi niitä aikoja ku Latellakin oli vielä nöyryyttä valmentamiseen eikä ollut tuollainen ylimielinen mulkku kuin nykyään. Tuolla leukojen louskuttelulla pelin pitäisi olla tiptop-kondiksessa mutta antaapa tämän KalPa pelin puhua puolestaan siinä asiassa.

Välivuosi (tai useampi) olisi Marjamäen valmentajauran kannalta paras vaihtoehto tämän kauden jälkeen, ei siinä ole muita vaihtoehtoja. Pelikirja pitää päivittä uudelle vuosikymmenelle!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Bobi

Yarmolenko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tommi Miettisellä loppuu KalPan kanssa sopimus tähän kauteen, eikä sitä olla jatkamassa. Hän peluuttaa nyt toista kertaa KalPaa viiden joukkoon neljässä vuodessa. Mitä on KalPaa tullut seurattua, niin pelitapa on todella viihdyttävää, eikä siinä paljoa hidastella. Vime vuosina Miettinen on raiskannut ainakin meidät pelillisesti lähes joka kohtaamisessa. Taitaa muutkin isommat seurat olla aika-ajoin aika kusessa KalPan luistelevan ja hyökkäysvoittoisen pelitavan kanssa.

Miettinen olisi ainakin täysi peilikuva tälle nykyiselle peruuttelu-täyspaskakiekolle, jossa jokainen pelin osa-alue on päin helvettiä.
 

Miksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, John Vanbiesbrouck
Tommi Miettisellä loppuu KalPan kanssa sopimus tähän kauteen, eikä sitä olla jatkamassa. Hän peluuttaa nyt toista kertaa KalPaa viiden joukkoon neljässä vuodessa. Mitä on KalPaa tullut seurattua, niin pelitapa on todella viihdyttävää, eikä siinä paljoa hidastella. Vime vuosina Miettinen on raiskannut ainakin meidät pelillisesti lähes joka kohtaamisessa. Taitaa muutkin isommat seurat olla aika-ajoin aika kusessa KalPan luistelevan ja hyökkäysvoittoisen pelitavan kanssa.

Miettinen olisi ainakin täysi peilikuva tälle nykyiselle peruuttelu-täyspaskakiekolle, jossa jokainen pelin osa-alue on päin helvettiä.
En muista nimeä, mut haluaisin hähdä Pelicans-koutsin meillä. Tekee kovaa jälkeä.

Eiku Niemelä. Sit saataisiin samalla Niemelä syntipukiksi kaikkeen.
 

Kampeaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Marjamäen nihilististä kiimantappokiekkoa jaksaa vain jos tulee tulosta.

Siispä kenkää ellei oteta vähintään hopeaa tänä keväänä!
 

avail

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mulla ois idea. Katotaan ens kaudella marraskuuhun asti Marjamäen aikaansaannosta ja jos tämä meno jatkuu vielä sillonki, niin järjestetään tyhjennysmyynnit. Vedetään SaiPana loppukausi ja seuraavalla kaudella sitten uuden päävalmentajan kera 6-8 miljoonan euron budjetilla.

Paitsi ai niin, siltikin se joukkue onnistuttaisiin roolittamaan päin vittua.
 

Stargazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Boston Bruins
Mulla ois idea. Katotaan ens kaudella marraskuuhun asti Marjamäen aikaansaannosta ja jos tämä meno jatkuu vielä sillonki, niin järjestetään tyhjennysmyynnit. Vedetään SaiPana loppukausi ja seuraavalla kaudella sitten uuden päävalmentajan kera 6-8 miljoonan euron budjetilla.

Paitsi ai niin, siltikin se joukkue onnistuttaisiin roolittamaan päin vittua.
Haba alkaa scouttamaan niitä kuuluisia sentterilaitureita oikein urakalla.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Marjamäellä on ylälauteella niin varma paikka, että ei tuu saaman kenkää. Ei tällä kaudella, eikä ens kaudella. Ketjun voi laittaa lukkoon.
 

Rämemajava

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat
Siellä olis Lukkolaiset valmiit kenkimään Virtasen ja Tepsiläiset Ahokkaan. Hetki sitten Niemelältä pelsuissakin oli kannattajien mukaan eväät syöty. On kyllä paskoja valmentajia top6-joukkueissa nykyään.
Nyt ois Kalpalaisten mielestä jo Miettinenkin nähty, joten ketä tässä enää uskaltaa palkata ellei Pennasta tai Tapolaa saa.
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Nyt ois Kalpalaisten mielestä jo Miettinenkin nähty, joten ketä tässä enää uskaltaa palkata ellei Pennasta tai Tapolaa saa.
Se on se ja sama vaikka siellä olisi itse Gandalf penkin takana niin potkuketju olisi avattua viimeistään pari päivää valmentajajulistuksen jälkeen ja viikko eteenpäin olisi eväät olleet syötyny iät ja ajat sitten.
 

Petr T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks | Kärpät | SoJy
Hassusti kävi joo, mutta eipä oikeastaan muuta mun mielipidettä tuo nousu.

Jos noin huonosti, mitä ekat 35min pelattiin, on mahdollista pelata, niin ei tässä kaikki ole kunnossa. Sitä nyt ei juurikaan KalPan housuun paskominen muuta.

Huomenna todennäköisesti ihmetellään taas ottelun alussa samaa, miksi ollaan jäljessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös