Marjamäelle kenkää!

  • 579 127
  • 3 859

Kaijokelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itselläni ei pelkästään peli tuo hyvänolontunnetta, vaan myös se että joukkueella on hauskaa keskenään ja meno on todellakin vaputunutta.

Siihen kun lisää hyvät kaksi peliä Ilvestä vastaan ja hyvän pelin Tapparaa vastaan, niin alkaahan tässä olla jo ainekset.

Mikäänhän ei ole varmaa, ja olenkin yrittänyt varautua mahdolliseen mahalaskuun, mutta ainakin seuraavaan tappioon asti tämän ketjun voisi mielestäni unohtaa.

Edit. Tottakai hyvä fiilis on myös verrannollinen voitettujen ottelujen kanssa, mutta jotenkin tuosta joukkueesta on hyvä fiilis. Pari täsmävahvistusta, ja voidaan oikeasti pelata kannusta.
Keitä ne "täsmävahvistukset" oikein ovat? Minulla on vaikea lähtä tuohon tällä hetkellä kovin yhtenäiseen nippuun lähteä lisäämään yhtään mitään. Juurihan sinne tuli Gunler, ja pelaajia on riittävästi.
Olkoot Koivunen meidän 1. Sentteri vaikka loppukauden, mikäli pelit pääsääntöisesti voitetaan, ja miehelle sekä Huligansin organisaatiolle passaa.
Ei muuten olisi "omalta" paikaltaan päässyt tekemään tuota 0-1 läpiajomaalia. Upea haistelu, moni muu sentteri ois valunut vain alaspäin koska sentterin on PAKKO puollustaa 24/7.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
pelaajia on riittävästi.
Ei ole. Ja loukkaantumisvaraakin pitäisi olla pitkän kevään varalle. Kyllähän mestaruutta tavoittelevassa jengissä täytyy olla ihan aito ykkössentteri - mitään Koivuselta pois ottamatta.
Keitä ne "täsmävahvistukset" oikein ovat?
Sen tietää Myllykoski, tuskin hänkään vielä. Mutta sentteri tarvitaan, kun särkymävara on käytännössä nolla.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Kyllähän mestaruutta tavoittelevassa jengissä täytyy olla ihan aito ykkössentteri - mitään Koivuselta pois ottamatta.
Täytyypä toivoa Mikael Ruohomaalle huonoa jatkoa kaudelle, niin ehkä tulis yhden kannun vielä täältä hakemaan?
 

Kaijokelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Täytyypä toivoa Mikael Ruohomaalle huonoa jatkoa kaudelle, niin ehkä tulis yhden kannun vielä täältä hakemaan?
Ottaisin heti. Toinen jonka ottaisin vaikka ei sentteri olekaan on oululainen Iikka "vitun" Kangasniemi, joka pelaa tällä hetkellä Karlovy Varyssa upeaa kautta. Mikä miehen edes vei Tsekkeihin? Oli tärkeimpiä palasia mun eastside hockey managerissa kaudesta toiseen :D
 

Vide68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, RoKi
Mitä lääkkeitä määräät?
Otan kaikki kiltisti jos ovat rauhoittavia.
Usko alkoi juuri nostaa päätään ja Veikkauksella osasivat laittaa houkuttavan kertoimen, huonosihan siinä kävi.
Mahdollinen peliongelma nostaa päätään? Objektiivisuus katoaa ja vika on sitten kaikissa muissa kun itse on rahansa hävinnyt.
 

Miksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, John Vanbiesbrouck
Mitä lääkkeitä määräät?
Otan kaikki kiltisti jos ovat rauhoittavia.
Usko alkoi juuri nostaa päätään ja Veikkauksella osasivat laittaa houkuttavan kertoimen, huonosihan siinä kävi.
Tulos oli Ilves-voiton jälkeen aika odotunlainen. Pitkä vieraskiertue päätökseen ulospuhalluksella. Reissaaminen on raskasta, sen näki tänään ihan kaikessa, syöttöpelistä lähtien. Fokus ei ollut 100%.
 

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tulos oli Ilves-voiton jälkeen aika odotunlainen. Pitkä vieraskiertue päätökseen ulospuhalluksella. Reissaaminen on raskasta, sen näki tänään ihan kaikessa, syöttöpelistä lähtien. Fokus ei ollut 100%.

Tästä meneekin miinus valmennukselle ja johtaville pelaajille. Mutta täysin totta tuo mitä kirjoitit
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Löylyä on annettava parista seikasta:

Ovatko Kärppien juniorit oikeasti niin huonoja, että isohkoa palkkaa nauttivia pelaajia ei uskalleta viltittää? Tiivolan kohdalla se näyttää onnistuvan, mutta miten ihmeessä Koivisto, ja Bunnaman ovat saman arvosteluasteikon ulkopuolella? Koivisto nyt tietenkin pahimpana esimerkkinä: aivan karmea floppihankinta.

Heikko joukkueenkasaus menee myös Laten piikkiin, sillä hän hyväksyy jokaisen hankinnan. Ei mennyt ihan putkeen, kun Koivunen painelee ykkössentterinä. Mikähän oli ajatusprosessi senkin suhteen, että Leskinen paikattiin samanlaisella asennevammaisella kaverilla, eli Antosella?
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Mikäs tässä on taustalla? Miksi Bunnaman pitäisi penkittää? Björkqvist - Bunnaman - Hermonen pelasi hyvin Tampereella ja Hämeenlinnassa. Tänään Hermosen korvasi Heikkala, joka tappaisi vaikka Kucherov - McDavid - Heikkala ketjun kiekollisen pelin.

En sitten tiedä, onko mulla niin suuri man crush jostain ihmeen syystä tähän meidän hampaattomaan kanukkiin, että olen sokea miehen heikkoudelle. Bunnaman on nyt kolmossentteri ja mielestäni häntä pitäisi arvostella sen roolin mukaan. Hutihankinta kärkisentteriksi, mutta uskon että on vielä tärkeä pelaaja Kärpille.

Bunnamanhan pelaa nyt huonosti, koska ei ole tehnyt maalia kymmeneen vuoteen, mutta sitten kun se verkko heilahtaa, se on menoa.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mikäs tässä on taustalla? Miksi Bunnaman pitäisi penkittää? Björkqvist - Bunnaman - Hermonen pelasi hyvin Tampereella ja Hämeenlinnassa. Tänään Hermosen korvasi Heikkala, joka tappaisi vaikka Kucherov - McDavid - Heikkala ketjun kiekollisen pelin.

En sitten tiedä, onko mulla niin suuri man crush jostain ihmeen syystä tähän meidän hampaattomaan kanukkiin, että olen sokea miehen heikkoudelle. Bunnaman on nyt kolmossentteri ja mielestäni häntä pitäisi arvostella sen roolin mukaan. Hutihankinta kärkisentteriksi, mutta uskon että on vielä tärkeä pelaaja Kärpille.

Bunnamanhan pelaa nyt huonosti, koska ei ole tehnyt maalia kymmeneen vuoteen, mutta sitten kun se verkko heilahtaa, se on menoa.
Ei Bunnaman ole sen erikoisemmin esiintynyt kolmosketjunkaan keskellä. Ulkomaanvahvistus ei ole joukkueelleen vahvistus, joten kiertoon.

"Deschamps", tai "Kveton" olisi lähtenyt jo ajat sitten pihalle. Sentteriosasto on Tiivolan myötä muutenkin niin retuperällä, että Bunnamania roikutetaan mukana.
 

Yarmolenko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mikäs tässä on taustalla? Miksi Bunnaman pitäisi penkittää? Björkqvist - Bunnaman - Hermonen pelasi hyvin Tampereella ja Hämeenlinnassa. Tänään Hermosen korvasi Heikkala, joka tappaisi vaikka Kucherov - McDavid - Heikkala ketjun kiekollisen pelin.
Aivan käsittämättömiä juttuja kyllä valmennus puuhaa tuon ketjutuksen ja peluutuksen kanssa. Miten voi olla mahdollista, että tuo köyhän miehen Sami Anttila, joka ei olisi ykköshyökkääjä edes Kalajoen JHT:ssä, pelaa jatkuvasti Oulun Kärppien kärkikentissä. Sitten kun koittaa jakso, jolloin ylivoima ei kulje tai joku loukkaantuu, niin arvatkaapa kuka sinne neliön keskelle luistelee? :D Vieläpä, kun Hermonen on pelannut aivan jumalattoman hyvin.

E: Toivottavasti Myllykoski laittaa vastaan, kun Late ehdottaa tälle tunarille talven aikana kolmen vuoden jatkoa.
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mikäs tässä on taustalla? Miksi Bunnaman pitäisi penkittää? Björkqvist - Bunnaman - Hermonen pelasi hyvin Tampereella ja Hämeenlinnassa. Tänään Hermosen korvasi Heikkala, joka tappaisi vaikka Kucherov - McDavid - Heikkala ketjun kiekollisen pelin.
Late sanoikin tästä ketjusta, että tuo hieman sitä rosoisuutta kaukaloon. Juuri tämä trio pelasi mielestäni tosi hyvin, mutta tänään Heikkala ei ollut lähelläkään sitä tasoa kuin Hermonen edellisissä. Tänään tämä ketju ei toiminut lainkaan. Oli aivan liian pehmeä ja paska.

Silti itse kritisoin juurikin Bunnamania tässäkin ketjussa. On tosi pehmeä kaveri ollakseen se hampaaton kanukki. Haluaisin nähdä samankaltaista ilkeyttä, kuin mitä esimerkiksi Huuhtanen tarjoili meille tänään Mikkelissä. En tiedä, että onko Laten pelikirjassa sivua "ILKEÄ", mutta mun silmiin näyttää, että Bunnaman joutuu pelaamaan lieka kaulassa? Ei ole vapautunutta ja selkärangasta tulevaa miehen peli.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Ei Bunnaman ole sen erikoisemmin esiintynyt kolmosketjunkaan keskellä.
Ei niin. No pari peliä ennen tätä iltaa ihan hyvää tekemistä. Hänellä kuitenkin vaikuttaa olevan hyvä meininki pelaajien kanssa (viimeisimmän HPK-pelin pregame-video), ja näyttää sopeutuneen hyvin joukkueeseen. Ei mun mielestä kolmossentteriä tarvitse vaihtamisen ilosta vaihtaa. Ei tuolta markkinoilta välttämättä löydy parempaakaan. Ja Bunnamanissa sentään potentiaalia paljon parempaan.

Yliniemeä on turha ottaa Mestiksestä mukaan, antaa siellä kehittyä rauhassa ja ensi kaudella sitten testaamaan, miltä Liiga-vauhti tuntuu.

Silti itse kritisoin juurikin Bunnamania tässäkin ketjussa. On tosi pehmeä kaveri ollakseen se hampaaton kanukki. Haluaisin nähdä samankaltaista ilkeyttä, kuin mitä esimerkiksi Huuhtanen tarjoili meille tänään Mikkelissä. En tiedä, että onko Laten pelikirjassa sivua "ILKEÄ", mutta mun silmiin näyttää, että Bunnaman joutuu pelaamaan lieka kaulassa? Ei ole vapautunutta ja selkärangasta tulevaa miehen peli.
Pehmeä on kyllä ollut. Kovin taklaus, jonka Connor on antanut tänä vuonna, oli harjoituspelissä Rantasalmella Jukureita vastaan. Harjoituspelissä! Ehkä se pää on vähän jumissa, kun tehoja ja etenkään maaleja ei ole hirveästi tullut. Bunnaman taitaa olla aikamoinen flow-pelaaja. Sitten kun on flow-tapahtuu kaikkea: maaleja, taklauksia, tunnetta, dominanssia. Sitä odotellessa, parantaa miehen kyllä pitää.

En silti ole valmis luovuttamaan tämän hampaattoman kanukin suhteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös