Marek Zidlicky siirtyy Nashvilleen

  • 51 041
  • 265
Tila
Viestiketju on suljettu.

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Marek!!!

Viestin lähetti ruoska
Kiintiö vaan taitaa jättää meidän monien haaveet toteutumatta.

Ei se kyllä kiintiöstä jää kiinni. Tilaa löytyy kyllä, jos M&M vaan pääsevät muista ehdoista sopimukseen.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Re: Re: Marek!!!

Viestin lähetti Isaksson
Ei se kyllä kiintiöstä jää kiinni. Tilaa löytyy kyllä, jos M&M vaan pääsevät muista ehdoista sopimukseen.

Hyvä, jos näin todella on. Helpommaksi tilanteen vaan tekisi, jos Marek olisi kotoinen vahvistus. Nyt joudutaan ensiksi miettimään mihin laittaa herroja Vopi, Beny tai Stats. Tuskin häntä tänne ollaan raahaamassa ennen kuin on saatu varmuus jonkun kyseisistä herroista pois lähtemiseksi. Vai olenko väärässä?
 
Suosikkijoukkue
IFK, respektit suomalainen Jokerit
Tuuletitko?

Kysymys kaikille eilisessä maaottelussa olleille:

Tuuletitko kun Marek pisti kiekon byyriin?

Itse kyllä. Ja itse asiassa (häveten) on tunnustettava, että Zidlickyn maali oli suurempi ilonaihe kuin Lehtisen 1-0 Suomelle. Eli taidan olla sittenkin (edelleen) hardcore-IFK-fani...
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Re: Tuuletitko?

Viestin lähetti karel de groot
Kysymys kaikille eilisessä maaottelussa olleille:

Tuuletitko kun Marek pisti kiekon byyriin?

Itse kyllä. Ja itse asiassa (häveten) on tunnustettava, että Zidlickyn maali oli suurempi ilonaihe kuin Lehtisen 1-0 Suomelle. Eli taidan olla sittenkin (edelleen) hardcore-IFK-fani...

Kuinka monen Jatkoaikaan kirjoittavan luulet olleen eilisessä matsissa paikan päällä? Itse veikkaan, että yksi ainoa oli ;). Täytyy kyllä itse sanoa, että tyytyväinen olin minäkin, kun luin Marekin tehneen tasoitusmaalin. Saas nähdä mitkä on tunteet sitten, kun tekee saman itse WC:ssa? Todennäköisesti ihan samat...
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Marek!!!

Viestin lähetti ruoska
Hyvä, jos näin todella on. Helpommaksi tilanteen vaan tekisi, jos Marek olisi kotoinen vahvistus. Nyt joudutaan ensiksi miettimään mihin laittaa herroja Vopi, Beny tai Stats. Tuskin häntä tänne ollaan raahaamassa ennen kuin on saatu varmuus jonkun kyseisistä herroista pois lähtemiseksi. Vai olenko väärässä?

Kotoisen lisäksi hän olisi ERITTÄIN kova vahvistus millä mittarilla hyvänsä. Luulenpa, että jos on mitään mahdollisuuksia saada Marek joukkueeseen, sitä ei paljon jo täynnä oleva ulkomaalaisrosteri häiritse. Kuten moni on todennut, "aina" niistä yksi on ollut toipilaana/keskenkuntoinen/loukkaantunut eli viidellä on harvoin kentällä menty muutenkaan. Luulen edelleen, että Zetan kohdalla käännetään jokainen kivi, jos mies ylipäätään olisi mahdollisuuksien rajoissa.
 

#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,Datsjuk, VPeltonen,Liverpool, RealMadrid
Luulen että tärkein asia Marekille on ratkaista sopivan "paksu" jatkodiili NHL:ään ennen World Cup turnausta.
Sen jälkeen on sitten Penan vuoro hoitaa Z takaisin kotiin.Vai uneksinko vain?
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet

Voppie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja jälleen jotain juttua Marekista.

http://hokej.idnes.cz/hokej.asp?r=hokej&c=A040913_143241_hokej_cig

Kyllä tuli haikea mieli, kun katsoi Zetan otteita World Cupissa. Huikea jannu!! Vaikka tostakaan pienestä pätkästä, missä Marek mainittiin, en mitään ymmärtänyt, uskon ja toivon sen tarkoittavan Zidlickyn esiintyvän IFK:ssa ensi kaudella.
 
Viimeksi muokattu:

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Kolehti jotta saadaan tulkki?

Pikkuhiljaa voisi tulla jo ajankohtaiseksi, että hankkisimme kolehdin voimalla tsekinkielen tulkin. Siitä olisi todella paljon hyötyä, ja nämä menetyt (t)yötunnit olisivat poissa päiväkirjasta.

Nytkin taas Marekista juttua, eikä kukaan meistä ymmärrä helvettiäkään tuosta tekstistä

Ps. Marek on ruotsalaislähteiden mukaan ehdolla Wolrd Cupin parhaaksi puolustajaksi, ja ainakin ruotsalaisten kiekkoihmisten mukaan selkeä valinta tälle kunnianosoitukselle. Loistavan turnauksen pelasi Meidän Marek.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Käännöskoneen avulla saatiin seuraavanlainen vastaus:
"Soopeli jotta = seur hiljentää pyytää hartaasti bekem Markkinointi Židlickým , ptruu jälleen ennestään asento päästä näkyviin svůj kohdistaa astua jalkeilla IFK Helsinky"

Toivottavasti jotain positiivista.

Englanniksi:
"WITH Jágra to stilly speculates within pronominal Russian club ; on the chance , that stays within extralize , them singly his selection Affirmativeness. Sable to toward stilly entreat bekem Marketing Židlickým , whoa again already set sights svůj aim walk up IFK Helsinky"

Eli hyvältä kuulostaa.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Benysek on pois kaukalosta jonkun aikaa loukkaantumisen takia. Ehdotan, että HIFK palkkaa sijaiseksi Zidlickyn.

Tekoja nyt, eikä selityksiä.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Re: Kolehti jotta saadaan tulkki?

Viestin lähetti Renegade

Nytkin taas Marekista juttua, eikä kukaan meistä ymmärrä helvettiäkään tuosta tekstistä

Selvällä härmlandin kielellä siinä sanotaan, että Marek ei usko HIFK:n 2-4 ketjun miesten nostavan suoritustasoaan vähintään 10 pisteellä tällä kaudella. :-)
Juodaan tuopposet!
 

Carlos

Jäsen
Re: Kolehti jotta saadaan tulkki?

Viestin lähetti Renegade
Nytkin taas Marekista juttua, eikä kukaan meistä ymmärrä helvettiäkään tuosta tekstistä

Lälläslää, mullapa onkin tässä samassa toimistossa Tsekkiläinen kollega, joka käänsi ko. tekstinpätkän mulle, mutta en kerro teille mitä siinä oli. :-)





No eeeeeei, siinä sanottiin siis näin:

U Jágra se stále spekuluje o zájmu ruských klubù; v pøípadì, že zùstane v extralize, je jedinou jeho volbou Kladno. Èerný se chystá ještì jednat s bekem Markem Židlickým, který však už avizoval svùj zámìr jít do IFK Helsinky.

Jagr on Venäläisten joukkueiden kiinnostuksen kohteena, mutta jos hän pelaa extraliigassa, on vaihoehtona vain hänen kotikaupunkinsa Kladno. Cerny sanoo että sen sijaan Marek Zidlicky on jo tehnyt selväksi haluavansa pelata Helsingin IFK:ssa (Kladnon sijaan).
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Re: Zeta

Viestin lähetti Balderis
Ei vaikuta Penaan mitenkään Zetan halut. Vittu me ketään tarvita, näillä mennään.

Kyllä ne halut alkaa pursuamaan Penan korvista ulos kun "Renegaden" (ja muitten x-perttien) kanssa ruvetaan tuoppeja kataan.
 

Balderis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk + Edmonton Oilers
Mä liityn jengiin. Jos OJ vahvojen huhujen mukaan pelaa kautensa läntisessä naapurissamme, muilutan Penalta kutrit päästä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tännekin tiedoksi, että The Pena on aamutv:ssä huomenna ja ehkäpä jotain pientä pilkahdusta saadaan. Tai sitten se vaan murisee, että "näillä mennään". Eikun malttia, kyllä sieltä ihan hyvää settiä HIFKiin lävähtää kiekkoilemaan.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti JHag
Tännekin tiedoksi, että The Pena on aamutv:ssä huomenna ja ehkäpä jotain pientä pilkahdusta saadaan. Tai sitten se vaan murisee, että "näillä mennään". Eikun malttia, kyllä sieltä ihan hyvää settiä HIFKiin lävähtää kiekkoilemaan.

Niin siis aamutv:llä tarkoittanet ykkösen versiota..? Just checking.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Pärde
Niin siis aamutv:llä tarkoittanet ykkösen versiota..? Just checking.

Kandee kysyä kisu järnströmiltä. Itse kuulin tämän aamu tv:n muodossa, enkä huomannut kysyä tarkemmin. Kyl mää ykköstä veikkaan, mutta katsoisin myös Late Karhuvaara -kortin varmuuden vuoksi.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag
Eikun malttia, kyllä sieltä ihan hyvää settiä HIFKiin lävähtää kiekkoilemaan.

Malttihan on tämän seuran kannattajien keskuudessa aivan keskeinen ominaisuus ja vahvuus.

Z jos tulee, on Pena The Man, Kurko. Ei paskempi vahvistus nykyiseen pakkirosteriin. Sen jälkeen IFKlla olisi tähän mennessä liigan parhaan pakkiparin lisäksi vielä liigan paras pakki. Noilla vois mennä. En nimittäin söisi kynsiäni, jos yyveellä viivalla huseeraisivat Söderholm, Karalahti, Z ja Saarinen.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Viestin lähetti Senior
Malttihan on tämän seuran kannattajien keskuudessa aivan keskeinen ominaisuus ja vahvuus.

Z jos tulee, on Pena The Man, Kurko.

Mehän ollaan aina ihan cool.

Täytyy kompata Senioria tässä mielipiteessä. Jos Z pelaa HIFK:ssa, kumarran syvään Penalle ja muille päättäjille. Z on kauden kaappaus.
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viestin lähetti Senior
Z jos tulee, on Pena The Man, Kurko. Ei paskempi vahvistus nykyiseen pakkirosteriin. Sen jälkeen IFKlla olisi tähän mennessä liigan parhaan pakkiparin lisäksi vielä liigan paras pakki. Noilla vois mennä. En nimittäin söisi kynsiäni, jos yyveellä viivalla huseeraisivat Söderholm, Karalahti, Z ja Saarinen.

Jos noin kävisi, niin samalla voisitte laittaa molarit vaikka Hyvinkään Ahmoihin. Ei niillä olisi mitään käyttöä teitin rosterissa. Huh huh...
 

Callahan

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos Z:ta tulis vielä niin olis muuten 3 kpl rightin KIEKOLLISIA pakkeja. Kyllä oilis mielenkiintoista ylivoimaa. Josissakin joukkueissa näitä ei ole yhtään.
 

RoopeS

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag
Tännekin tiedoksi, että The Pena on aamutv:ssä huomenna ja ehkäpä jotain pientä pilkahdusta saadaan. Tai sitten se vaan murisee, että "näillä mennään". Eikun malttia, kyllä sieltä ihan hyvää settiä HIFKiin lävähtää kiekkoilemaan.

Heh, jos tuo on totta, (mikä se varmasti on jos veli Jhagelbräcker sen väittää) niin on ainakin pakko todeta, että Penan ajoitus on lähes täydellinen. Paljon nopeammin WC finaalin jälkeen on vaikeaa saada mediatilaa.....:o)

Jos Suomi voittaa tänä yönä, voi kuitenkin Penan tietosetti jäädä muitten urheilu-uutisten varjoon.....
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti RoopeS
Jos Suomi voittaa tänä yönä, voi kuitenkin Penan tietosetti jäädä muitten urheilu-uutisten varjoon.....

Tsot tsot, vähän arvojärjestystä siellä! HIFK menee kyllä Suomen ohi :)

Noh, jäitä hatussa ja sillee. Se on varmaan niin, että The Pena on kommentoimassa ensisijaisesti WCuppia. Onhan -tässä kohtaa olen hieman liikuttunut- Pena Suomen ensimmäinen arvokisamitalin tuonut koutsi. Lisäksi kaverilla on kieroutunut tapa heittää läppää tyyliin "lue iltalehdestä, siellä on kaikki" kun kysyy esimerkiksi HIFK-uutisia. Huoh. Meitä koulutetaan, mua ainakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös