Marchment

  • 903
  • 4

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr


Tuo teksti sopii erääseen tunnettuun - tai ainakin minulle tuttuun - lauluun. Muistan laulaneeni ja leikkineeni sitä kerhossa lapsena, mutta muistan vain sävelen.

Sanat menivät jotenkin, että "jalka eteen vie... ???? ... ja sitä heiluta....????" Kysymysmerkkien kohdalle kuuluisi jotain tekstiä, mittä en muista. Noh, ei se ole kuvan kannalta kovin tärkeää...
 

Monte-Cristo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sens, sympatiat Kerholle
Toissapäivänä pelatussa Sharks-Sens -matsissa nähtiin harvinainen episodi, kun yleensä rauhallisena tyyppinä tunnettu Wade Redden alkoi kovistelemaan Marsmenttia - tämä oli nimittäin selkeästi saalistellut Martin Havlatin polvia pelin mittaan.

Koskahan Mush suljetaan liigasta? Monikaan ei jäisi kaipaamaan.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
aijaa

mä kuuntelin matsin radiosta, eikä siinä puhuttu marchmentin mitenkään erikoisesti taklanneen ketään polville. Musta tämä alkaa jo hieman muistuttaa noitavainoa, joka pelissä mukamas ollaan melkein tappamassa ihmisiä. Alkaa tuntua siltä, että Marchmentille saa tehdä aivan mitä tahansa, niinkuin hän ei olisi ihminen ollenkaan. Eipähän se Ottawan Andre Roykään vaikuttanut universumin fiksuimmalta&puhtaimmalta pelaajalta, taklasi Korolyukia kuulemma melko likaisesti. Tästä sitten Nolan päätti kouluttaa miestä nyrkein. Miksei puhuta vaikka Roystä? Varmaan Marchment on niin tyhmä, että haluaa menettää miljoona markkaa kaudessa pelikieltojen takia. Tuo kolmen ottelun pelikielto maksoi miehelle jo melkein $70 000...
 

Monte-Cristo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sens, sympatiat Kerholle
Tällaisesta vain luin, joten ei minulla ole sen parempaa tietoa, eikä Marchment tosiaan ollut Havlatia mitenkään erityisen törkeästi taklaillut - ehkäpä Havlat oli ollut Mushin vartioinnissa ja Redden ymmärrettävästi hermostui Mushin maineen omaavan pelaajan jatkuvista taklausyrityksistä. Jos Roy taklasi Korolyukia rumasti, on se toki tuomittavaa, mutta Marchment on joka kerta jotain rikkoessaan rikoksenuusija - siitä se ylimääräinen huomio.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
niinno

jos pelaaja hermostuu siitä, että joukkuetoveria yritetään taklata jäällä, on ehkä vähän väärän lajin kimpussa, ringetteä harrastaa nykyään kuulemma miehetkin...

ja pysyn vieläkin tiukasti siinä kannassa, että marchment ei ole pitkiin aikoihin tehnyt mitään niin pahaa, että häntä tulisi verrata maamiinoihin kehitysmaissa tai ydinreaktoreihin venäjällä. liigassa on tällä hetkellä monia vähintään yhtä likaisia pelaajia.

useiden raporttien mukaan marchment ei taklannut rucinskyä laittomasti, ja viime kaudella se kariyan pelipaitakin kuntoutui nopeasti. brian burken pidettyä marchmentille puhuttelun kolmisen kautta sitten mush ei ole saanut minun kirjoissani yhtään pelikieltoa jonka olisi ansainnut. näkökantani saattaa tosin olla hieman puolueellinen johtuen siitä, että mush pelaa suosikkijoukkueessani ja on tärkeä pelaaja heille. yritän kuitenkin pysyä subjektiivisena jopa sharkseja koskevien väitteiden edessä...

saatan vaikuttaa jotenkin neuroottiselta tämän asian suhteen, mutta minun mielestä pelaajia ei tule tuomita vain nimensä perusteella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös