Maalivahti Bernd Bruckler loppukaudeksi Bluesiin

  • 74 241
  • 253

cyclone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo
Brückler on kuitenkin aika kokematon, joten turha nyt vielä dumata. Viimeistään ensi kaudella näyttää epäilijöille närhen munat.

Kyllä Brücklerillä ihan tarpeeksi kokemusta on, jotta hän voisi olla mestarijoukkueen maalivahtina. Mieshän on aiemmin jopa pystynyt nostamaan tasoaan play-offeissa, mutta nyt on valitettavasti käynyt päinvastoin. Pahin pelkoni on, että Matikainen peluuttaisi häntä jostain pikkuvammasta huolimatta ja tämä heijastuisi hänen torjuntatyöskentelyynsä. Seuraavaan peliin toivon Koskista maaliin, sillä Blues pelaa tällä hetkellä tilanteessa jossa sillä ei ole mitään menetettävää, ja joukkuetta on syytä herätellä tämän päivän ottelun jälkeen jopa vähän rajummin ottein.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Seuraavaan peliin toivon Koskista maaliin, sillä Blues pelaa tällä hetkellä tilanteessa jossa sillä ei ole mitään menetettävää, ja joukkuetta on syytä herätellä tämän päivän ottelun jälkeen jopa vähän rajummin ottein.
Mä olisin tänään kolmanteen erään laittanut Koskisen maaliin. Huomenna taas Brücklerilla.

Ikävässä paikassa Brucks on pettänyt, varsinkin kun miettii miten tasaisesti mies on pelannut oikeastaan koko Blues-uransa muutamaa yksittäistä notkahdusta lukuunottamatta. Ei ilman miehen loistopeliä olisi näin pitkälle päästy mutta nyt näyttää siltä että osittain Brucksista johtuen noutaja tulee.

Täälläkin tosin on käynyt mielessä se onko Brückler ihan 100-% kunnossa mutta luotan että näin on.
 

jani#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Poissa.
Samaa tullut itse mietittyä. Välillä torjunta-asennot näyttävät jotenkin poikkeuksellisen kankeilta.


Kyllä nää on ihan selityksiä tämmöset....

Tämä on nyt todennäköisesti se syy miksi Brücks pelaa edellen meillä eikä Nahilassa,kasetti ei vaan kestä kovassa paikassa.
Tässä sarjassa Jokereiden tekemistä maaleista ehkä puolet mennyt ilman maskia ja / tai längistä.
Canalin studiossa Kölli sanoi hyvin,että Brückler on hyvä lähipelissä mutta kaukaa tulevat laukaukset näkyvät olevan jonkinlainen heikkous.
Ruuttu kommentoi myös asiaa sanoen,että tuo B-pisteen yläkaaren ja siniviivan välinen alue on se paikka mistä Brücks ei osaa haastaa hyökkääjää.
Oikeastaan seuraavasta tilanteesta Jokela teki 3-0 juuri tuolta alueelta aloitusvoiton jälkeen...

Että näin.
 

Kapulainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Kyllä nää on ihan selityksiä tämmöset....

Tämä on nyt todennäköisesti se syy miksi Brücks pelaa edellen meillä eikä Nahilassa,kasetti ei vaan kestä kovassa paikassa.
Tässä sarjassa Jokereiden tekemistä maaleista ehkä puolet mennyt ilman maskia ja / tai längistä.
Mikäli tosiaan Brückler kasetin kestämättömyys on syy sille, että hän ei pelaa NHL:ssä, olen todella tyytyväinen mikäli hän täällä ensi kaudellakin torjuu. Toki pahimmalle mahdolliselle hetkelle osuvat Brückler ehkä heikoimmat pelit, mutta kyllähän kokonaisuudessa kyseessä on loistava veskari. Kun pelaisi täällä vielä ensi kauden, niin eiköhän sen jälkeen voida esimerkiksi Härmästä koulia seuraavaa ykköstä.
 

Fordél

Jäsen
Ihmettelin aikoinaan suuresti Myllyniemen siirtymistä pois Bluesista, koska tämän takia joukkueen maalivahtiosasto jäin yhden miehen varaan. Nyt tuo riski alkaa sitten realisoitumaan vaikka silloin pelättyä loukkaantumista ei tullut. Mutta ei siinä mitään; kyllähän kyseessä on huippukassari, mutta henkinen kantti ei vaan tällä hetkelä riitä. Enpä haluaisi olla Matikaisen pöksyissä nyt kun pitää valita seuraavan pelin veskaa...
 

jani#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Poissa.
Mikäli tosiaan Brückler kasetin kestämättömyys on syy sille, että hän ei pelaa NHL:ssä, olen todella tyytyväinen mikäli hän täällä ensi kaudellakin torjuu. Toki pahimmalle mahdolliselle hetkelle osuvat Brückler ehkä heikoimmat pelit, mutta kyllähän kokonaisuudessa kyseessä on loistava veskari. Kun pelaisi täällä vielä ensi kauden, niin eiköhän sen jälkeen voida esimerkiksi Härmästä koulia seuraavaa ykköstä.

Joo,juuri näin. Ja näinhän tässä varmaankin tulee meidän onneksemme käymään,koska mä luulen että näissä peleissä nimenomaan noi scoutit pyörii kattomassa näitä jätkiä.Ja niinkuin toisaalla totesin niin näillä näytöillä Brücksillä ei oo mitään toivoa ainakaan mistään yhdensuunnan sopparista jonka kaveri on itse tavoitteekseen ilmoittanut...
 

MacLean10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Terveet pelaajat, Espoo Blues
Kyllä aika kova ihme saa tapahtua jos Bruckler ensi kaudella NHL:ssä pelaa. Sen verran munatonta peliä on ollut tämä sarja. Harmi, sillä kerrankin oli hyvät saumat jopa mestaruuteen asti. Nyt ne näyttävät häviävän kuin savuna ilmaan.
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Joo,juuri näin. Ja näinhän tässä varmaankin tulee meidän onneksemme käymään,koska mä luulen että näissä peleissä nimenomaan noi scoutit pyörii kattomassa näitä jätkiä.Ja niinkuin toisaalla totesin niin näillä näytöillä Brücksillä ei oo mitään toivoa ainakaan mistään yhdensuunnan sopparista jonka kaveri on itse tavoitteekseen ilmoittanut...

Juu. Ensi kaudeksi sitten vain välieriin maalinsuulle joku muu, sillä Bruckler tyri nämä välierät ihan itse. Olisi laitettu Koskinen vaikka tänään maalinsuulle. Ihan sama vaikka siinä menisi lopullisesti Brucklerin itseluottamus, ei kiinnosta. Mun luotto meni nyt.

Meidän on turha olla mikään IFK, joka häviää Lundellin takia pleijareissa vuosi toisensa jälkeen. Jos veska pärjää välierissä -> monoa.

Jos tavoite on mestaruus, veskan pitää pärjätä kovissa peleissä.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Ensi kaudeksi sitten vain välieriin maalinsuulle joku muu, sillä Bruckler tyri nämä välierät ihan itse.

Aika kovaa puukkoa täältä tulee Brücksille. Minä liityn siihen harvalukuiseen joukkoon joka seisoo Berndin takana. Ei me todellakaan Brückleriin näitä välieriä olla hävitty tai häviämässä, vaan hyökkäyksen osaamattomuuteen. Pelissä nro.3 Brückler pelasi hyvin, otti toisessa erässä kiinni Kauppisen sekä Leinon huipputilanteet. Hyökkäyksestä olisi pitänyt lyötyä se voima, jolla peli saadaan 3-1:een, puolustuspelissä oli myös parannettavaa. Ja kuka voi sanoa olleensa tänään tyytyväinen hyökkäyspeliin? Nolla tehtyä maalia Puurulaa vastaan, se kertoo aika paljon. Jokereilla oli lisäksi useita läpiajoja, jotka Brückler napsi hyvin.

Helppoja on lirahtanut sisään, se on totta, mutta Brücks on aiemmalta uraltaan antanut sellaiset näytöt että ansaitsee huomenna näyttöpaikan. Tänään olisi kolmanteen erään voinut laittaa Koskisen maaliin, mutta huomenna maalissa ei voi seisoa kukaan muu kuin Brückler. Hän on ollut joukkueen tuki ja turva koko kauden ja ansaitsee pelata huomisen pelin. Ei se Koskinen mikään ihmemies ole, Brückleriltä voidaan kuitenkin tasaista suoritusta odottaa.

Jos veska pärjää välierissä -> monoa.

Varmaan tuli typo tuohon, mutta vaikka Blues häviäisi huomenna Brücksin pariin imurointiin, niin en olisi minnekään häntä heivaamassa. Sm-liigan parhaita veskareita edelleen ja takaisi loistavat asetelmat jo yksinään seuraavaan kauteen.
 
Juu. Ensi kaudeksi sitten vain välieriin maalinsuulle joku muu, sillä Bruckler tyri nämä välierät ihan itse.

Minulla on tähänkin jo valmis ratkaisu mietittynä. Ensi kauteen kannattaa lähteä kaksikolla Brückler-Puurula. Itävaltalainen pelatkoon kaikki runkosarjan matsit ja Puurula kaikki pudotuspelit. Menestystä tulee väkisinkin tällä kombinaatiolla kunhan muistaa, että Puurulaa ei saa päästää maaliin runkosarjassa eikä BB:tä pleijareissa.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Juu. Ensi kaudeksi sitten vain välieriin maalinsuulle joku muu, sillä Bruckler tyri nämä välierät ihan itse.

On kyllä lyhyt fanin muisti. Brückler ei ole näitä välieriä tyrinyt, vaikkei olekaan pelannut samalla tasolla kuin aina aiemmin.

Bluesin onneton viimeistely on se asia, johon tämä sarja kaatuu jos on kaatuakseen. Henkisesti sarja luovutettiin perjantaisen tappion jälkeen, sen näki tänään jokainen, joka peliä katseli tai tunnelmia perjantaisen matsin jälkeen haisteli.

No, jos Blues huomenna tippuu narreille, saadaan ainakin pelata pronssiottelu kotikaukalossa. Sen jälkeen voikin pistää lätkän taas tauolle vähäksi aikaa, sillä kuten ennenkin: jos Blues ei pelaa, ei SM-liiga kiinnosta pätkän vertaa. Etenkään jos finalistikaksikko on niin mauttoman mitäänsanomaton kuin Kärpät-Jokerit.


Helppoja on lirahtanut sisään, se on totta, mutta Brücks on aiemmalta uraltaan antanut sellaiset näytöt että ansaitsee huomenna näyttöpaikan. Tänään olisi kolmanteen erään voinut laittaa Koskisen maaliin, mutta huomenna maalissa ei voi seisoa kukaan muu kuin Brückler. Hän on ollut joukkueen tuki ja turva koko kauden ja ansaitsee pelata huomisen pelin. Ei se Koskinen mikään ihmemies ole, Brückleriltä voidaan kuitenkin tasaista suoritusta odottaa.

Erittäin hyvin sanottu. Juuri näin on asianlaita.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Huonoon paikkaan on Brückler päättänyt heikkoutensa esitellä. Ei Blues kuitenkaan siihen ole todellakaan pelkästään hävinnyt, syitä on paljon esim. kädettömässä kenttäpelisssä, mutta ei tuo ole mitään voittavan maalivahdin peliä ollut siltikään.

Positiivista asiassa on se, että Espoossa pelannee ensi vuonnakin aika hyvä maalivahti. Aika yllättävää jotenkin jos näillä kokonaisnäytöillä mennään NHL-sopimukseen asti.

Härmä joka tapauksessa kakkoseksi ensi kaudeksi ja Matikaiselta luottoa myös kakkosmaalivahdille. Maalivahtia voi myös lepuuttaa välillä. Ilmeisesti tämä mestis-kierrätyssysteemi olisi ideana, mutta ei olisi mielestäni huono idea antaa jollekulle ihan oikea kakkosmaalivahdin rooli, loukkaantumisten ja tasontipahtamisten varalta.

Huomiseen peliin olisi kuitenkin mielestäni jotenkin erilaista lähteä Myllyniemi maalilla, verrattuna Brückleriin tai kolmemetriseen.
 

Bandana

Jäsen
Liityn Brücklerin puolustajien kerhoon.

Mikään ei ole helpompaa kuin kaataa kaikki paska yhden miehen niskaan. Tästä on Pentti Matikainen ja HIFK mainio esimerkki. Kukaan ei varmastikaan kiistä sitä etteikö Brückler olisi viime peleissä päästänyt helppoja, mutta ei sovi unohtaa, että mukaan on mahtunut myös ilmiömäisiä torjuntoja, niin tänään kuin perjantainakin. Ennen kaikkea ongelma ei ole Brücklerissä, vaan siinä, että Blues on puolustanut viisikkona huonommin kuin runkosarjassa ja tänään sekä perjantaina on loppupeleissä kaaduttu tehottomaan hyökkäyspeliin.

Brücklerin puskeminen maanrakoon on naurettavaa, kun miettii lähimenneisyyttä. Ilman Brücksiä Espoossa ei oltaisi tänä ja viime keväänä pelattu mitalipelejä. Ilman Brücksiä Blues ei olisi selvinnyt toissa keväänä lähellekään puolivälieriä: Berndthän suorastaan pelasti sen kauden totaaliselta nöyryytykseltä ja torjui Bluesille siihen aikaan kelvollisen lopputuloksen. Totuus on se, että sympaattinen itävaltalainen on yksi suurimmista yksittäisistä tekijöistä Bluesin kahden viime vuoden nousun takana.

Huvittavaa on ennen kaikkea se, että Brücklerin surkeutta ja kestämätöntä kasettia näyttävät huutavan juuri ne samat kirjoittajat, jotka ovat jokaisen loukkaantumisen, takaiskun ja vastustajan johtomaalin jälkeen ensimmäisenä inisemässä kaikkea mahdollista luovuttamiseen viittaavaa. Neljän minuutin kohdalla tulleen Jokereiden 1-0-maalin jälkeen on hyvä huutaa "Hyvää yötä, Blues!" ja tulla tänne sättimään Brückleriä.

Toivon, että Brückler on huomenna maalissa. Koskisella on yksi unelmapeli liigasta tältä keväältä, mutta toisaalta A-nuorten pudotuspelit menivät penkin alle. Toivottavasti Petu ei vedä niin radikaalia korttia hihasta, että vaihtaisi maalivahtia. Brücklerillä on mentävä.

Sitä on vaikea luvata, että Blues tulee vielä välieräsarjassa takaisin ja etenee mestaruuteen, mutta siitä mulla on pirun vahva intuitio, että Bernd Brückler tulee vielä takaisin ja torjuu Bluesille jotain suurta.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Aika säälittäväksi menee täälläkin. Ollaan tyytyväisiä että mv pelaa huonosti että sen takia ole pelkoa menettää häntä Nhl:ään. Ette te tuu koskaan voittaan mitään jos asenne on tuolla tasolla. Teillä on vastassa yksi kenttä ja mestis-tason maalivahti ja sitten ollaan tyytyväisi kun saadaan ainakin pelata pronssista. Nyt olisi kaikki saumat menneä finaaliin mutta mitä voi vaatia pelaajilta jos fanieenkin asenne on tuota luokkaa. Ja älkää tulko sanomaan mitään Hifkistä sillä se ei ole kritiikiltäni säästynyt.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Teillä on vastassa yksi kenttä ja mestis-tason maalivahti ja sitten ollaan tyytyväisi kun saadaan ainakin pelata pronssista. Nyt olisi kaikki saumat menneä finaaliin mutta mitä voi vaatia pelaajilta jos fanieenkin asenne on tuota luokkaa. Ja älkää tulko sanomaan mitään Hifkistä sillä se ei ole kritiikiltäni säästynyt.
Katsoppa mixu uudestaan sitä narrien rosteria. Se, että ei saada kuin ajoittain muista kun yhdestä kentästä tehoja, ei tarkoita sitä, että ei olisi materiaalia. Paras materiaali liigassa tällä vuosituhannella (pl. ehkä työsulkukausi).

Enpä olisi uskonut tätä sanovani, mutta Espoossa on tehty tällä kaudella helvetin hyvää työtä ja uskon tällaisen kärsivällisen duunin palkitsevan tekijänsä jossain välissä vrt. tempoilu, jota jossain joukkueissa harrastetaan.
 

Kapulainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Aika säälittäväksi menee täälläkin. Ollaan tyytyväisiä että mv pelaa huonosti että sen takia ole pelkoa menettää häntä Nhl:ään. Ette te tuu koskaan voittaan mitään jos asenne on tuolla tasolla. Teillä on vastassa yksi kenttä ja mestis-tason maalivahti ja sitten ollaan tyytyväisi kun saadaan ainakin pelata pronssista. Nyt olisi kaikki saumat menneä finaaliin mutta mitä voi vaatia pelaajilta jos fanieenkin asenne on tuota luokkaa. Ja älkää tulko sanomaan mitään Hifkistä sillä se ei ole kritiikiltäni säästynyt.
Tavallaan mixu:n kritiikki osuu ihan oikeaan, voittavalla organisaatiolla pitää olla oikea asenne ja voittamisen kulttuuri. Näitä ei Espoossa ehkä vielä ole, mutta niitä rakennetaan. Kuten kaikki mainiosti tiedämme, rakentaminen on hidasta ja pohja on luotava hyvin ja pitkäjänteisesti.

Itseäni korpeaa tässä kaikessa fanien koohotuksessa se, että unohdetaan totaalisesti se, että kiekkojoukkuetta rakennetaan ja johdetaan pitkäjänteisesti. Yhden kauden ihmeitä tulee ja menee, mutta ainoastaan pitkäjänteisellä työllä korjataan hedelmiä edes hieman pidemmällä aikavälillä kuin yksi kausi. Tästä mainiona esimerkkinä on nähtävissä Jukka Jalosen HPK ja myös Kärpät. Molemmat joutuivat harjoittelemaan voittamista ennen kuin varsinaisesti pääsivät nauttimaan siitä. HPK teki sen toki pidemmän kautta, mutta ovathan myös resurssit jokseenkin eri tasolla. Toki on lyhyellä tähtäimellä toimivia joukkueita, kuten Jokerit ja ehkä IFK sekä Blues ennen, jotka syytävät isot kasat rahaa joukkueeseen ja tekevät suuria muutoksia joka vuosi.

Espoossa on tehty muutama vuosi erinomaista työtä muutoksen eteen. Kari Heikkilä aloitti kaksi vuotta sitten luomalla pohjan pelaajien hyvälle harjoittelulle ja kurinalaiselle toiminnalle. Jukka Holtari on luonut erinomaisen pohjan taloudelliselle toiminnalle, kun voidaan hankkia halpoja pelaajia, jotka lyövät itsensä läpi Bluesissa. Esimerkkejä ei tarvinne esitellä. Tämän päälle Matikainen ja Marjamäki luovat hyvää pelisysteemiä yhdistettynä Holtarin ja valmennusjohdon rohkeaan näkemykseen nuorten pelaajien sisäänajamisesta.

Tälle pohjalle rakennetaan hyvä ja pitkälle oman organisaation junioreiden varaan rakennettu "kestävän kehityksen" jääkiekkojoukkue. Kärpät on nähdäkseni rakennettu varsin samalla kaavalla, joskin näyttäisi hieman siltä, että heidän omien johtajien tuotanto on hieman ehtymässä tai heille ei ainakaan ole uskallettu antaa rohkeasti vastuuta. Iso kysymys onkin, että uskaltavatko he antaa uudelle sukupolvelle mahdollisuuden nousta aikanaan avainpelaajiksi vai ostetaanko avainpelaajat jatkossa? Timo Vertalan ja Kristian Kuuselan kaltaisten hyökkääjien hankinnat kielivät hieman jälkimmäisestä. Sitä olen välillä pohtinut, että mitä Jukka Jalosen aikaisen Kerhon organisaatio saisi aikaan Jokerien resursseilla?

Yleisestikin on mielestäni erittäin yllättävää, että liigassa käytetään niinkin vähän ammattiosaamista pelaajien hankinnassa. Kuinkakohan monta Holtarin kaltaista ammattimaista pelaajien hankkijaa liigassa on? IFK:n Nybondas on uusi kasvo, mutta montaa organisaatiota ei tule mieleen.

Jotta päästäisiin itse ketjun aiheeseen, totean että Brückler opettelee sitä voittamista aivan samalla tavalla kuin muukin joukkue. Ei ole pienintäkään epäilystä, että ensi kaudella Brückler ja valmennusjohto ovat selkeästi valmiimpia pelaamaan välieräkiekkoa. Itse näkisin, että siihen Jokerien selkein etu Bluesia vastaan kiteytyy. Toki taitoa on enemmän yms., mutta kokemus (etenkin avainpelaajien kokemus) on luonut valtavan eron, jonka avulla Jokerien peli on parantunut jatkuvasti.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Brücklerin vaisuja otteita Jokereita vastaan spekuloidaan nyt Urheilulehdessä sillä, että kaverilla olisi sopimus Jokereihin ensi kaudeksi. Näin Sihvonen:
Spekulatiivisesti tulee jopa mieleen se, että liekö Brücklerillä taskussaan sopimus Jokereiden kanssa ensi kaudelle?

Itse en ole tällaiseen huhuun törmännyt muiden kuin Oskar Osalan osalta, joka kuulemma haluaa Glen Hanlonin joukkueeseen.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Urheilulehti ei anna faktojen pilata juttujaan. Lienee tuolta lehdeltä vain tuollainen heitto, jolla kokeillaan saisiko täällä kirjoittajia provosoitumaan. Itänaapurin jengien kirjoittajathan tuntuvat kovasti ottavan tosissaan UL:n jutut.

Osalakaan ei vielä tiedä missä pelaa, mutta väittää vaihtoehtojen olevan Espoo tai Washington:

http://www.uusisuomi.fi/urheilu/183...oilija-–-oskar-osalan-haastattelu&ls=talentum

-Se on joko Espoo tai Washingtonin organisaatio. Se on vielä epäselvää ja asia varmistuu vasta joskus keskikesällä. Molemmat ovat hyviä vaihtoehtoja.
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
sininen kiekkomuuri

joo-o, soraäänet kivasti hiljenneet parin viime pelin jälkeen. Bluesin ykköskoppari näyttänyt epäilijöille. 2 peliä - 2 maalia, ei paha playoffs saldo.

Tänään ei mennyt kiekko taakse millään, voitosta saadaan kiittää tätä, no ylempää voi lukea mitä mieltä maalivahidsta oltu, Matti Kyllösen sanoin, sympaattista, karvaista, pankkivirkailijaa itävaltallasta. (normisti siis M. Gene :)

tulihan taas sekava viesti!

selvennykseksi, BB on taas iskussa ja Blues jyrää finaaliin?
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Brückler on taas nähtävästi palannut kämmäilyjen jälkeen tasolleen ja niin asian pitää olla. Tänään ei uponnut helppoja eli palattiin normaaliin toimintaan ja helvetin hyvä juttu että asia on taas näin.

Mutta ei siitä sen enempää hehkuttamaan. Tason on parasta säilyä. Huomenna nähdään.
 

MrBluus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Joo siis kyllähän se niin on, että Blau Mauerillakin on kyllä varmasti uransa isoin peli edessä huomenna. Vaikka kuinka kertoo, että on pelejä pelattu, niin huomenna jos pystyy klaaraamaan homman yhtä upeasti, kuin kahdessa viime ottelussa, niin suuri on mies! Huh mikä thrilleri tulossa huomenna.
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Juu. Ensi kaudeksi sitten vain välieriin maalinsuulle joku muu, sillä Bruckler tyri nämä välierät ihan itse. Olisi laitettu Koskinen vaikka tänään maalinsuulle. Ihan sama vaikka siinä menisi lopullisesti Brucklerin itseluottamus, ei kiinnosta. Mun luotto meni nyt.

Enpä ole koskaan ollut näin onnellinen siitä että olin niin väärässä. Bruckler pystyi aivan käsittämättömään tasonnostoon varsinkin tuohon 6. peliin, ja kannatteli 7.kin pelissä Joukkuetta 2. erän vaikeiden hetkien yli. Onneksi Matikaisella löytyi enemmän luottoa kuin minulta :D

Jos tavoite on mestaruus, veskan pitää pärjätä kovissa peleissä.

Mutta tästä olen toki edelleen samaa mieltä. Nyt vain olen sitä mieltä että Bruckler on se veska joka pärjää kovissa paikoissa.
 
Mutta tästä olen toki edelleen samaa mieltä. Nyt vain olen sitä mieltä että Bruckler on se veska joka pärjää kovissa paikoissa.

Kyllä Brucks pärjää siinä missä Tarkkikin. Uskoisin, että melko samanlaisisita veskoista on kyse. Tämä sarja tulee ratkeamaan ihan muuhun kuin maalivahtipeliin, vaikka Kärpillä olisi Chiodokin maalissa, niin uskon, että yhtä hyvät veskat molemmilla.

Joka tapauksessa onnea synnyinkaupunkiini ja paljon tsemppiä finaaleihin!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös