Maalivahdit

  • 1 299 110
  • 5 812

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Taposen laina oli maajoukkuetaukoon asti. Milloin se mj tauko alkaa?

Onko niin että jos Halonen loukkaantui, niin 2. veskari on Lunkka tai joku laina, kunnos Taponen palaa Ilveksestä? Eikai Kolleissa ole kuin Koskenvuo joka menossa ensi kaudeksi yliopistoon ja ei voi pelata Liiga matseja?
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Taposen laina oli maajoukkuetaukoon asti. Milloin se mj tauko alkaa?

Onko niin että jos Halonen loukkaantui, niin 2. veskari on Lunkka tai joku laina, kunnos Taponen palaa Ilveksestä? Eikai Kolleissa ole kuin Koskenvuo joka menossa ensi kaudeksi yliopistoon ja ei voi pelata Liiga matseja?

Taponen on viimeksi pelannut Kiekko-Espoon maalilla. Kiekko-Espoolla on myös peli 15.12. Pelsuilla on 4 veskaria. Saiskohan sieltä esim. Patrikaisen lainaan?
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Taposen laina oli maajoukkuetaukoon asti. Milloin se mj tauko alkaa?

Taposen laina Ilvekseen on tarkasti 17.12. asti:

 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EPK

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Siis eikö Taponen ole nyt Ipassa lainalla ja sitä ennen oli lainalla Espoossa?

Jossain mediassa väitettiin, että Taponen olisi palannut Espooseen. Taisi olla ankka koko väite.
Ipalla ei ole 15.12. peliä, mutta 17.12. sekä Ipalla että meillä on matsi.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Taponen on pelannut sekä K-Espoossa, että Ilveksessä. Perjantaina pelasi Mestistä, ja lauantaina oli luukulla Ilveksen vieraillessa Hämeenlinnassa. Aiemminkin on käynyt Ilves -lainan aikana K-Espoon maalilla.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EPK

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Taponen on pelannut sekä K-Espoossa, että Ilveksessä. Perjantaina pelasi Mestistä, ja lauantaina oli luukulla Ilveksen vieraillessa Hämeenlinnassa. Aiemminkin on käynyt Ilves -lainan aikana K-Espoon maalilla.

Ilveksen uutisoinnissa oli tuosta maininta:

Hän tulee mahdollisesti pelaamaan tämän lainan aikana pelejä myös Kiekko-Espoon Mestis-joukkueen mukana, kommentoi Ilveksen urheilujohtaja Timo Koskela.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ilveksen uutisoinnissa oli tuosta maininta:

Hän tulee mahdollisesti pelaamaan tämän lainan aikana pelejä myös Kiekko-Espoon Mestis-joukkueen mukana, kommentoi Ilveksen urheilujohtaja Timo Koskela.
Niinpäs näkyykin. My bad! Lähinnä siis vastasin tähän:

Siis eikö Taponen ole nyt Ipassa lainalla ja sitä ennen oli lainalla Espoossa?
 

MaV

Jäsen
Luulen kyllä, että tämä maalivahtiasia on jossain määrin hoidossa, kun Halonen olisi muutenkin ollut maajoukkueen mukana. Taponen etuajassa takaisin, tai jos ei niin esimerkiksi Jani Lampinen saattaisi tulla kakkoseksi.
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Siis eikö Taponen ole nyt Ipassa lainalla ja sitä ennen oli lainalla Espoossa?

Ei se ollutkaan ankka se lukemani uutinen. Taponen on pelannut Ipan aikana myös Espoossa.

Me ollaan lainattu Pelsuille viime vuosina aika monta pelaajaa. Jasper Patrikainen on hyvä veskari. Hänen kanssaan IFK voisi tehdä kahden ottelun lainasopimuksen. Patrikainen tarvitsee pelejä alle ja on taatusti parempi maalivahti kuin Garteig-
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Patrikainen tarvitsee pelejä alle ja on taatusti parempi maalivahti kuin Garteig-

Nyt on kyllä aika kovaa tekstiä. Kai sen noinkin voi nähdä, mutta itse en kyllä laittaisi noita kahta vielä samaan lauseeseen.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muutenkin vähän ihmettelen tätä Garteigin lynkkausta nyt. Ihan huippuveskari.

Nipellä ollut lentokeli menossa, ja taasen Garteig pari viimeistä matsia enemmän tai vähemmän vihkoon. Mutta ei kai se nyt tarkoita, että olisi yhtäkkiä kasa höyryävää paskaa?

Garteighan on ollut pääosin todella hyvä. En tiedä mikä kirous sinne on noiduttu, kun ei meinaa jengi voittaa millään Gartsin ollessa maalissa, mutta on kuitenkin antanut joukkueelle mahdollisuuden voittaa käytännössä jokaisessa pelaamassaan ottelussa. Nuo pari-kolme viimeistä esiintymistä taitavat olla ensimmäisiä matseja tällä kaudella, jossa kuteja on selkeästi mennyt miehen itsensä piikkiin. Gartsin piikkiin on muutenkin mennyt todella vähän byyrejä. Ainut ongelma on, että otteista on se maagisuusaspekti vielä tällä kaudella loistanut poissaolollaan, kun taas nyt Nippe on muutamassa viime ottelussa parhaimmillaan seisonut päällään tolppien välissä.

En tiedä onko se juuri se sitten, että Garteig ei oikein ole vielä tällä kaudella ole yksin niitä pelejä pystynyt joukkueelle kääntämään, kun taas viime aikoina Nippe on siihen kyennyt. Nippe on siis ansaitusti nokkimisjärjestyksessä tällä edellä. Mutta veskareiden maailmassahan voi vielä kauden mittaan tapahtua mitä vaan, varsinkin kun on näin tasaiset veskat, eikä kumpikaan ole urallaan vielä osoittanut olevansa mikään pomminvarma menestyksen takuumies.

Ihan oikeasti jotkut miettii tänne jotain Nipen korvaajaa suoraan tolppien väliin, tai haluavat jonkun kilpailemaan hänen kanssaan peliajasta? Mitä ihmettä?

Garteigilla on tällä kaudella ollut selkeästi enemmän hyviä pelejä kuin huonoja pelejä, ja ne oikeasti huonotkin matsit voi oikeastaan laskea yhden käden sormilla. Ei vaan ole saanut sitä jumalmoodia päälle oikein missään pelissä, ja kyllähän veskarin pelin pitää olla seksikästä, että kansa ja palsta tykkää.

Mutta että joku syömään Gartsin peliaikaa nyt? Ei ikipäivänä. Nyt on jälleen Gartsin aika näyttää, mikä on miehiään kun Nippe on poissa. Ei mua ainakaan jännitä pätkääkään että mies seisoo maalinsuulla tulevissa peleissä. Toivotaan, että löytää sen tason jolla on parhaimmillaan alkukaudesta ollut ja meillä on jälleen Nipen palatessa kaksi huippuveskaria heittää tolppien väliin. Sitten jos ei kulje, niin reagoidaan.

Nyt vaan joku junnu tai artisti availemaan luukkua Nipen poissaolon ajaksi, ellei oikeasti ole pitkä huili tiedossa.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Muutenkin vähän ihmettelen tätä Garteigin lynkkausta nyt. Ihan huippuveskari.

Nipellä ollut lentokeli menossa, ja taasen Garteig pari viimeistä matsia enemmän tai vähemmän vihkoon. Mutta ei kai se nyt tarkoita, että olisi yhtäkkiä kasa höyryävää paskaa?

Garteighan on ollut pääosin todella hyvä. En tiedä mikä kirous sinne on noiduttu, kun ei meinaa jengi voittaa millään Gartsin ollessa maalissa, mutta on kuitenkin antanut joukkueelle mahdollisuuden voittaa käytännössä jokaisessa pelaamassaan ottelussa. Nuo pari-kolme viimeistä esiintymistä taitavat olla ensimmäisiä matseja tällä kaudella, jossa kuteja on selkeästi mennyt miehen itsensä piikkiin. Gartsin piikkiin on muutenkin mennyt todella vähän byyrejä. Ainut ongelma on, että otteista on se maagisuusaspekti vielä tällä kaudella loistanut poissaolollaan, kun taas nyt Nippe on muutamassa viime ottelussa parhaimmillaan seisonut päällään tolppien välissä.

En tiedä onko se juuri se sitten, että Garteig ei oikein ole vielä tällä kaudella ole yksin niitä pelejä pystynyt joukkueelle kääntämään, kun taas viime aikoina Nippe on siihen kyennyt. Nippe on siis ansaitusti nokkimisjärjestyksessä tällä edellä. Mutta veskareiden maailmassahan voi vielä kauden mittaan tapahtua mitä vaan, varsinkin kun on näin tasaiset veskat, eikä kumpikaan ole urallaan vielä osoittanut olevansa mikään pomminvarma menestyksen takuumies.

Ihan oikeasti jotkut miettii tänne jotain Nipen korvaajaa suoraan tolppien väliin, tai haluavat jonkun kilpailemaan hänen kanssaan peliajasta? Mitä ihmettä?

Garteigilla on tällä kaudella ollut selkeästi enemmän hyviä pelejä kuin huonoja pelejä, ja ne oikeasti huonotkin matsit voi oikeastaan laskea yhden käden sormilla. Ei vaan ole saanut sitä jumalmoodia päälle oikein missään pelissä, ja kyllähän veskarin pelin pitää olla seksikästä, että kansa ja palsta tykkää.

Mutta että joku syömään Gartsin peliaikaa nyt? Ei ikipäivänä. Nyt on jälleen Gartsin aika näyttää, mikä on miehiään kun Nippe on poissa. Ei mua ainakaan jännitä pätkääkään että mies seisoo maalinsuulla tulevissa peleissä. Toivotaan, että löytää sen tason jolla on parhaimmillaan alkukaudesta ollut ja meillä on jälleen Nipen palatessa kaksi huippuveskaria heittää tolppien väliin. Sitten jos ei kulje, niin reagoidaan.

Nyt vaan joku junnu tai artisti availemaan luukkua Nipen poissaolon ajaksi, ellei oikeasti ole pitkä huili tiedossa.

En ole tuota tarkoittanut että joku laina suoraan häkkiin vaan sitä että joku tarvitaan kunnes Taponen voi palata, jotta IFK:lla on 2 veskaria, kuten tapana.

Olen samaa mieltä siitä, että Garteig on kyllä antanut sauman voittaa eikä ole millään tavalla huono veskari, päin vastoin. Isoin ongelma ollut se että pakisto pelannut huonosti ja vastustaja saanut helpot maalit kun ekat maalipaikat 10 min kieppeillä ilman että IFK:n veskarilla yhtään torjuntaa ja veto tulee parhaalta sektorilta.
 

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Joo ei todellakaan mitään hankintoja, antaa Garteigin näyttää. Häneen ei alkukaudella kaaduttu kertaakaan kun pelejä hävittiin yleiseen tehottomuuteen. Joku 1-2 heikompaa matsia ollut, muistetaan toki että myös Nippe on tainnut pariinkiin kertaan tulla kesken matsin pois kun ei ole saanut mitään kiinni.

Kummallista muutenkin että joka ainoan loukin jälkeen pitäis hankkia tilalle joku koska se ja se ei riitä. Jos Lyytisen ja alkukauden ”floppien” (Palola, Smaltsi, Innala) ois tilalle aina roudattua uusia pelaajia, niin monentenako me sit oltais sarjassa?
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Garteig on voittanut meille pelejä tällä kaudella. Ja vielä ennen kuin joukkue pelasi, kuten nyt pelaa. Se, että mikä vire on, kun on enimmäkseen istunut viime aikoina on se, joka minua pohdituttaa. Mutta ei parane tuomalla tänne jotain veskaria, joka on istunut itsekin.

Tärkeää olisi saada hyvä alku Gartsille keskiviikkona. Pelata veskarille sellainen todella nöyrä peli oman pään kautta. Kyllähän Garts on ammattimies ja jos pääsee rytmiin, niin tulee tarjoamaan meille mahdollisuuden voittaa joka päivä.

Mutta siihen vireeseen pitää päästä. Aika vähän on pelejä tullut viime aikoina.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Garteig on varmasti tiennyt, mihin on tulossa. Tällä tarkoitan sitä, että hänelle on varmasti kerrottu, että hän lähtökohtaisesti osa tandemia, jossa toinen veskari on oma, nuori kasvatti, josta on tarkoitus kasvattaa joukkueelle ykkösmaalivahti. Garteig oli myös Tapparassa Heljangon aisaparina, että varmasti on ollut senkin suhteen tässä oivallinen valinta. Uskon Garteigin olevan hyvinkin sinut koko asian ja "kuvan" kanssa. Ja kuvittelen, että hän on luonteeltaankin sellainen, että sopii hyvin näiden nuorten veskareiden pariksi.

Se, miksi HIFK on suorittanut paljon huonommin tuloksellisesti Garteigin pelatessa, on itselleni täysi mysteeri. Mun silmiini Garteigilla ei ole ollut käytännössä oikeastaan mitään tekemistä sen kanssa, ettei HIFK ole voittanut. Halonen on pelannut hyvin, mutta itse en kuitenkaan ole nähnyt ihan niin suurta maagisuutta Nipenkään otteissa, mitä moni tänne kirjoittanut on nähnyt. Olen tietenkin nähnyt Nipeltä loistavia torjuntoja, joilla on pelastanut monta "varmaa maalia", jopa game savereita, mutta niin olen nähnyt Garteigiltakin. Ne ovat sitten vain ilmeisesti tulleet väärissä peleissä. Itse olen sitä mieltä, että HIFK:n voitot tai tappiot eivät oikeasti johdu siitä, kumpi veskari maalissa on ollut. Tilastojen valossa tämä tulkintani on tietysti puhtaasti väärin, koska Halosen voitto% on aivan suvereeni vrt. Garteig, mutta omin silmin jokaisen ottelun nähneenä ihan näin yksinkertaisesta asiasta ei kuitenkaan ole kysymys.

Toivoisin kanssafaneilta, että Nordiksella Garteig saisi onnistumisistaan vähän suurieleisempiä "jeejee"-fiiliksiä. Kaikkein paskin vaihtoehto on se, että jengi alkaisi teatraalisesti, jos nyt ei buuamaan, niin ainakin huokailemaan jokaisen päästetyn maalin tai läheltä piti-tilanteen jälkeen. Moni ei ehkä tule ajatelleeksi, miten tärkeää kotiyleisön tuki ja posiitiviset vibat veskarille oikeasti ovat, vaikka joskus joku helppo menisikin. Ei nyt tietenkään mitään teatteriesitystä tarvitse laittaa pystyyn, mutta tiedostaa omien tunteiden näyttämisen merkitys. Kenttäpelaajille sillä ei ole ihan niin suurta merkitystä, vaikka eihän se tietenkään täysin yhdentekevää heillekään ole. Itseluottamus on kaikkein tärkeintä veskarille ja me kaikki tarvitsemme Garteigin, joka onnistuu ja jonka itseluottamus on tapissa. Toki samat sanat Halosellekin. Pohjoisamerikkalaiselle veskarille kaikkein merkittävin tilasto vieläpä on voitto% ja Garteigin tilannehan on siinä suhteessa hänelle itselleen varmasti painajaismainen. Uskon, että Janne osaa käsitellä asiaa juuri oikealla tavalla Garteigin kanssa, mutta eihän Garteig tyhmä ole ja tietää omat tilastonsa. Mutta ei auta elää mennessä, vaan keskittyä tulevaan.

Eilinen loppupeli Garteigin osalta pitäisi jättää kokonaan huomioimatta. Ihan jokaisen. Veskarin pitää olla aina koko peli valmiina menemään kentälle voittamaan, mutta olihan eilinen monessa mielessä poikkeuksellinen tilanne. Kenttäpelaajilta ei paljon apuja tullut, pikemminkin päinvastoin ja veskarin piikkiinhän ne päästetyt maalit aina laitetaan, vaikka mitään ei kummallekaan mahtanut. Elävä todiste siitä, että jokaisen pelaajan täytyy pitää fokus oikeissa asioissa koko ottelu. Jos veskari vaihtuu, on äärimmäisen tärkeää, että kukaan ei ala ylipelaamaan ja sitä kautta sekoittamaan muun jengin systeemejä ja peliä. Sellainen on kylmälle veskarille mitä suurin perseennäyttö. Mutta virheitä tekee kaikki, eikä siinä mitään. Opiksi pitää ottaa, ihan jokaisen.
 

444

Jäsen
Vaikka Garteigin voittoprosentti ei ole mitenkään huimaava, niin kyllä hän on lähes joka pelissä antanut joukkueelle mahdollisuuden voittaa. Molemmilla IFK:n veskoilla on heikot torjuntatilastot, mutta vain toisella on todella hyvä voittoprosentti. En osaa sanoa, miksi joukkue tekee niin paljon vähemmän maaleja Garteigin ollessa kentällä, mutta siihen pitäisi jossain joukkueen sisällä paneutua. Tuo päästettyjen maalien ero (3) ei ole niin suuri, että sillä selitettäisi yhtään mitään, vaan ongelma on siinä, että niissä peleissä, joissa Garteig on pelannut, koko joukkue on tehnyt selvästi vähemmän maaleja kuin Halosen vartioidessa veräjää. Mistä tämä johtuu, en tiedä. Jotain erikoista siinä kuitenkin on. Ymmärrän, että jos pelaajat eivät voi täysin luottaa maalivahdin työskentelyyn se synnyttää epävarmuutta kentällä. Mutta silti, ei se voi olla niin, että oma maalivahti saa aikaan sen, että unohdetaan yhtäkkiä, miten toiseen päähän tehdään maaleja.

Meillä on tälläkin kaudella kaksi hyvää maalivahtia, joten siihen tämä kausi ei kaadu. Halosen poissaolon ajaksi ei ole järkevää yrittää haalia mottipäisellä jotain konkaria muutaman pelin ajaksi. Ei ole myöskään järkevää tuhlata vähissä olevia euroja johonkin sellaiseen, joka tulisi lähtökohtaisesti vain avaamaan luukkua. Jos ei junnuista saada ketään siihen rooliin, niin sitten lainasopimuksella toisesta liigajengistä joku. Ja jos nyt syystä tai toisesta jouduttaisiin pistämään ihan kentälle asti, niin sitten se peli mennään sillä, samalla pitäen huoli siitä, että itse tehdään enemmän maaleja.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Se, miksi HIFK on suorittanut paljon huonommin tuloksellisesti Garteigin pelatessa, on itselleni täysi mysteeri. Mun silmiini Garteigilla ei ole ollut käytännössä oikeastaan mitään tekemistä sen kanssa, ettei HIFK ole voittanut. Halonen on pelannut hyvin, mutta itse en kuitenkaan ole nähnyt ihan niin suurta maagisuutta Nipenkään otteissa, mitä moni tänne kirjoittanut on nähnyt. Olen tietenkin nähnyt Nipeltä loistavia torjuntoja, joilla on pelastanut monta "varmaa maalia", jopa game savereita, mutta niin olen nähnyt Garteigiltakin. Ne ovat sitten vain ilmeisesti tulleet väärissä peleissä. Itse olen sitä mieltä, että HIFK:n voitot tai tappiot eivät oikeasti johdu siitä, kumpi veskari maalissa on ollut. Tilastojen valossa tämä tulkintani on tietysti puhtaasti väärin, koska Halosen voitto% on aivan suvereeni vrt. Garteig, mutta omin silmin jokaisen ottelun nähneenä ihan näin yksinkertaisesta asiasta ei kuitenkaan ole kysymys.
Hyvää pohdintaa palstasisko BOL, mutta tähän otan kiinni. Toki, tässä on otettava huomioon, että katsomme pelejä eri lasien läpi: minä enemmän negapetterinä ja sinä enemmän posipetrana (hymiö). Omiin silmiini Garteig on kohtuu monessa pelissä itse aiheuttanut maaleja vastustajille kontra Halonen. Milloin on Sakke Lindforsmaisesti lähtenyt hölmöilemään mailansa kanssa rännikiekkoja tai milloin vaihtoehtoisesti tehnyt älyvapaita syöksyjä irtokiekkoihin maalin edessä, joihin onkin sitten ehtinyt vastustajan Löppönen aikaisemmin ja seurauksena maali. En toki itsekään keksi mitään muuta selitystä tuolle hurjalle erolle voittoprosenteissa kuin, että nämä Garteigin virheet ovat tulleet ”väärissä peleissä”? Sellaisen näkökulman nostaisin vielä tähän esiin kuin torjuntatekniikasta aiheutuva mielikuva. Siinä missä Halonen on suomalaisen maalivahtitehtaan kaikki junnumaajoukkueet läpikäynyt prototyyppi on Garteig saanut oppinsa Pohjois-Amerikan alasarjoissa. Tästä johtuen Garteigin torjuntatyyli ja -tekniikka on melkoista mothernature-osastoa ja näyttää välillä todella rauhattomalta kontra Halonen, joka luottaa loppuun asti nk. peruspakettiin. Tästä koulukunta-erosta johtuen Garteig myös mielestäni tekee enemmän näyttäviä torjuntoja kuin Halonen, joka viilatulla tekniikallaan saa torjuntoja näyttämään helpoilta. Samanlainen efekti oli mielestäni aikanaan Lankisella ja Engrenillä, joista jälkimmäinen oli mielestäni Garteigin tyyppinen pomppu-ukko.

Mahtava juttu, ettei Nippe mennyt pahemmin paskaksi. Nyt on Garteigilla todellinen näytönpaikka ja toivon myös sinun tapaasi, että joukkue edessä nyt hoitaa ylihuomenna oman leiviskänsä viimeisen päälle ja annetaan sitä kautta Garteigille mahdollisuus hyvään flow’hun.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@Frankie , kyllä mäkin olen nähnyt mainitsemaasi sakkemaista mailavirtuoosityöskentelyä, mutta mulla on kyllä sellainen mielikuva, että niistä ei sitten lopulta ole seurannut yhtään mitään muuta kuin jännäkakkoja katsomossa. Ja varmaan Garteig on paskoja avauksia pakeillekin antanut, mutta mä itse olen nähnyt niin monta sataa sekoilua meidän pakeilta vaikka veskari ei olisi koskenut kiekkoon edellisen vartin aikana, että mä en ihan kauheasti osaa niistä lopulta veskariakaan syyttää, jos pakilla olisi ollut aikaa reagoida ja toimia toisin.

Mutta voihan se hyvin olla, että mun muistissani on hirveästi aukkoja. Jos kuitenkin muistat useampia tuollaisia ihan selkeästi Garteigista johtuneita maaleja, niin vinkkaisitko, missä pelissä ne ovat tapahtuneet, niin käyn katsomassa klipit. Koska mikäänhän ei ole hauskempaa kuin videoklippikerhon kokous, vaikka sitten yksin :D.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Mutta voihan se hyvin olla, että mun muistissani on hirveästi aukkoja. Jos kuitenkin muistat useampia tuollaisia ihan selkeästi Garteigista johtuneita maaleja, niin vinkkaisitko, missä pelissä ne ovat tapahtuneet, niin käyn katsomassa klipit. Koska mikäänhän ei ole hauskempaa kuin videoklippikerhon kokous, vaikka sitten yksin :D.
Pitää itsekin tässä tapauksessa perustaa videoklippikerho ja tuo 1,5 vuotias vähän rajoittaa kalenteria (hymiö). Mutta jotten ihan taas jää tyhjän päälle niin muistaakseni marraskuussa Nordiksella pelatusta Sport-pelistä löytyy kerholle materiaalia.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitää itsekin tässä tapauksessa perustaa videoklippikerho ja tuo 1,5 vuotias vähän rajoittaa kalenteria (hymiö). Mutta jotten ihan taas jää tyhjän päälle niin muistaakseni marraskuussa Nordiksella pelatusta Sport-pelistä löytyy kerholle materiaalia.

Katsoin maalit. Talajan maalissa Garteig tosiaan antoi Kotkansalolle huonon avauksen rännikiekon muodossa, mutta rehellisyyden nimissä maalilla oli maalintekijä-Talajan lisäksi kaksi HIFK:n pelaajaa (Wirtanen ja Motin), jotka olivat aivan unessa. Garteigin rännittelyhän oli aivan paska ja siksi Kotkansalo saa tilanteesta synninpäästön. Olisikohan siinä ollut jopa joku kenttämestarin erikoinen taustalla, sen verran rutiinitilanteesta oli kysymys ja vaikea kuvitella, ettei Garteig oikeasti osaisi käsitellä kiekkoa paremmin? Mutta siis itse maaliin: Wirtanen ja Motin olivat yksin Talajan kanssa maalin edessä ja siltikin Talaja sai kahden äijän edestä puserrettua kiekon maaliin Garteigin vielä heittäytyessä näyttävästi katolleen. Meillä oli tilanteessa siis kaksi oikeasti vahvaa äijää Talajaa vastaan, jotka olivat ihan ihmeissään, kun vastustaja siitä sitten maalin laittoi, joten en nyt yksin osaa täysin Garteigin piikkiin tota tilannetta laittaa.

En ole vielä täysin vakuuttunut, että Garteig harrastaisi näitä enemmänkin. Seuraava klippi, kiitos :)!
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Katsoin Ilves - Kärpät matsia tänään kun sairaana olen eikä ollut muutakaan tekemistä. Olisi kiinnostanut nähdä miten Tapsa Taponen pärjää Kärppiä vastaan ja odotin että tulee kova matsi koska Kärpät vastassa mutta paskan marjat. Eka ja ainut maali ei mennyt Taposelle, vaan Ilves sekoili pahasti ja syöttö maalin takaa tuli maalin eteen josta oli helppo laittaa maaliin. Sen jälkeen ei juuri torjumaan joutunut. 15 torjuntaa kirjattiin mutta edes ylivoimalla ja Kärppien lopussa hakiessa kavennusta, ei Kärpät kyllä saanut juuri vetoja maalille. Muutama logoon.

Mutta ilmeisesti Taposesta kovasti diggasivat kun lopussa oli vielä hyvä kemut kentällä. Odotin kyllä että näkisin kun Kärpät laittaa Taposen koville mutta ei tänään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös