Ma 6.9.2021 Jokerit - Traktor Tšeljabinsk

  • 18 561
  • 317

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kotiavaus tyhjälle katsomolle vai onko vielä rajoitukset päällä?
on siellä varmaan iso osa kausareista paikalla. Aika myöhään tuo myynti muuten saatiin käyntiin.

Ei tää peli oikein vakuuta.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Täällä hallilla on ainakin hyvin tilaa, valtaosa osa meistä on Jokereiden hyökkäyspäässä. Jälleen aukes liian hyvä paikka Traktorille.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Pakarinen ei laita yv:llä tyhjiin.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Mutta nyt laittaa! 2-0. Pakarinen siis toistamiseen maalintekijänä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Iirolle pomppii. En valita.
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvä, että "40p utopiaa" Kossila sai edes pari pistettä tälle kaudelle.

Pakarinen voisi laittaa jonkun laukaisuklinikan pystyyn näille Schroedereille ja kumppaneille.
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Ylivoimaan oli saatu jotain uutta. Toki toi ränniralli ei kauaa toimi kun luetaan pois.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Tää naikkonen kuulostaa ihan mun tyttäreltä. Joka on siis 1,5v…. Ompas pätkivää ja väkinäistä kimitystä.

Onneksi sentään Jokerit johtaa :D
 
Mä olen yleensä positiivinen asioiden suhteen, mutta Jokerit oli kyllä heikko avauserässä. Pakarinen teki nyt pari ylivoimamaalia, mikä on hienoa ja tulos on hyvä toistaiseksi Jokereiden kannalta, mutta on tuo PAPP heikkoa Pulkkisen mukaan heikolla liikkeellä mukana ollutta Traktoria vastaan.

Koko ajan tuntuu siltä, että tämä peli kääntyy vielä Traktorille. Mä en oikein tiedä, mistä tämä johtuu. Jokereilla ei ole paras jalka ja se johtaa tuohon rännittelyyn hyökkäysalueella, kun ei muuhun pystytä. Toki, kun rännittelyä on tarpeeks, niin vastustaja väsyy ja saattaa jopa paikkoja aueta. Pari kertaa jopa nämä tuli kulmasta suoraan maalille, eikä vaan kaarruttu maalin taustalle.

Yksilöinä mä en pelaajissa muuta vikaa, kun tuon Anttilan. Mä en tiedä, miksi sillä on tuo C. Samantien katsomoon ja mielummin energiahyrrät Junttila, Ikonen, Halme jne. sisään.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Ylivoimaan oli saatu jotain uutta. Toki toi ränniralli ei kauaa toimi kun luetaan pois.
Posia kuitenkin, että tällä Kossilan yv:llä on jatkuvasti suunta kohti maalia. Traktorin av-nelikon hajoamiselle tuon rännittelyn myötä tosin huutonaurut.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
vähän turhan kimittävä ääni ehkä joo, mutta onhan tuo nyt jo jotenkin rennompaa kuin mitä oli peliä edeltäneessä studio-osuudessa

varmasti parantaa vielä, Oonan ensiesiintymistä odotellessa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös